Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2009, 14:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Aanstaande zondag, 10 mei is het moederdag. Wat ga jij geven/doen? Hoe vieren jullie het?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2009, 14:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe niet aan moederdag. Niet omdat ik niet heel veel van m'n moeder hou, maar omdat het een onzinfeestdag is. We hebben er thuis nooit aan gedaan eigenlijk. Ik ben gewoon altijd extra lief voor haar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 04-05-2009 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn moeder wil naar haar tante, en die mag ik niet, dus we vieren het een andere keer denk ik zo. Minder dan drie weken verder is ze ook jarig, dus zo erg is het niet.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:28
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik moet naar m'n schoonmoeder omdat die traditioneel zijn. Persoonlijk vind ik het net als Chick Rock een onzin dag. Het maakt uiteindelijk van die traditionele mensen ongelukkig als de kinderen níet komen; in plaats dat het ze gelukkig maakt als ze wél komen. Verplichtingen. Bah. En; waarom speciaal op die dag liefde voor je ma tonen? Kan wat mij betreft iedere dag.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga naar mijn mama met een cadeautje, weet alleen nog niet wat. Mijn broertjes doen toch niets en mijn moeder vindt het heel erg als niemand eraan denkt. Ze wil geen cadeautje maar wel graag een ontbijtje op bed altijd, maarja dat doet ook niemand als ik er niet ben. Ik doe het voor m'n moeder omdat zij er graag nog aan wil doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:53
Verwijderd
Moederdag is uitgevonden door Hitler. Wil jij een nazi zijn? Nee, dat dacht ik al.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 15:34
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Ik doe al een paar jaar niet meer aan moeder- en vaderdag. Commerciële bedenksels...
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:08
Verwijderd
Het zal niemand verbazen dat ik niet aan moederdag doe.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:23
Verwijderd
Ik doe er zelf niks aan, mijn moeder vindt het grote onzin en wil sowieso niks hebben.
Maar ik zelf zal wel iets leuks krijgen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:32
blablatje
blablatje is offline
Mijn mama was een feministische hippie en daar is niet zo heel veel meer van over, maar nog altijd vindt ze moederdag een ouderwets instituut dat voorbij gaat aan het feit dat vrouwen volwaardige individuen zijn in plaats van wandelende baarmoeders. Dus nee.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Waarschijnlijk 's avonds lekker eten, maar daar blijft het bij. Mijn moeder loopt altijd bij hoog en laag te beweren dat er niks aan gedaan hoeft te worden, maar als er kadootje voorbij haar neus komt staat ze in de rij.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn mama was een feministische hippie en daar is niet zo heel veel meer van over, maar nog altijd vindt ze moederdag een ouderwets instituut dat voorbij gaat aan het feit dat vrouwen volwaardige individuen zijn in plaats van wandelende baarmoeders. Dus nee.
omg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:39
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Citaat:
Moederdag is uitgevonden door Hitler. Wil jij een nazi zijn? Nee, dat dacht ik al.
Ja en Hitler schilderde ook dus alle schilders zijn nazi's.

ps moederdag is niet uitgevonden door hitler
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:41
Verwijderd
Nee, LilyB, zo werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:44
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Nee sorry je hebt gelijk, je bent pas een nazi als je moederdag viert.
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 16:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, dat scheelt dan weer. Ik vier geen moederdag, dús ik ben ook geen nazi
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:04
NeeTegenKaas!.
NeeTegenKaas!. is offline
Moederdag is mij simpelweg te duur en/of te vermoeiend

@Jaeger..

Seriously XD nazi's... Hoe kom je erbij, ga terug onder je steen man
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:08
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Mijn mama was een feministische hippie en daar is niet zo heel veel meer van over, maar nog altijd vindt ze moederdag een ouderwets instituut dat voorbij gaat aan het feit dat vrouwen volwaardige individuen zijn in plaats van wandelende baarmoeders. Dus nee.
Ja precies, daarom vind ik vaderdag dus ook zo'n onzin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2009, 17:10
NeeTegenKaas!.
NeeTegenKaas!. is offline
Citaat:
Ja precies, daarom vind ik vaderdag dus ook zo'n onzin.
Nou inderdaad! vaders zijn geen wandelende baarmoeders!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 19:55
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Ik ga naar mijn moeder toe, gewoon een gezellige familiedag. Geen kadootjes want mijn moeder vindt dat zonde van mijn geld Lieve moeder
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:30
Verwijderd
Oh, is het weer die tijd v/h jaar? Geen idee wat/of ik wat ga geven.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:31
Verwijderd
Wij geven wel wat en iedereen komt wel even langs (tegenwoordig iedereen uit huis) en i kvind het fijn als mijn zus wat bedenkt want dan deponeer ik geld in de daarvoor bestemde bak en dan ben ik ervanaf.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 21:15
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb een briefje geschreven en een soort bon gemaakt voor m'n moeder en stiefvader (heb ik vaderdag ook meteen gehad ) dat ze samen op mijn kosten uit eten mogen bij een restaurant waar ze allebei helemaal fan van zijn.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 21:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik doe er zelf niks aan, mijn moeder vindt het grote onzin en wil sowieso niks hebben.
Maar ik zelf zal wel iets leuks krijgen natuurlijk
Een versje!

Mijn moeder zei heel duidelijk aan de telefoon dat ze niks voor moederdag wilde hebben, dus ze krijgt dit jaar denk ik ook niks. Mijn stiefmoeder vindt dat ik moederdag aan mijn echte moeder moet besteden, dus die krijgt ook niks. Ik ga wel even op bezoek, dat vind ik verder geen probleem. Overigens ben ik al een tijdje niet meer geweest, dus dat is wel een leuke gelegenheid.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 01:26
Verwijderd
Ik denk dat bepaalde mensen mij iets te serieus nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2009, 11:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn moeder raakte altijd enorm van streek als we wat deden aan moederdag omdat ze vond dat we als we lief wilden zijn dat maar gewoon spontaan moesten doen en niet omdat het moet. Ik snapte het nooit zo goed en vond het altijd vreselijk als we dan met ontbijt en kadootjes en alles aan kwamen zetten en ze dan boos werd op ons.
/trauma
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vond vroeger altijd dat er, aangezien er al een moeder- en vaderdag was, ook een kinderdag moest komen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat zei ook, toen werden ze boos omdat wij ook sinterklaas en verjaardagen hadden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, en? Zij hebben toch óók sinterklaas en verjaardagen? Net alsof ze dan niks krijgen, stom non-argument.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:17
Verwijderd
Je kan je ook overal druk om maken he, dat ouders het hele jaar werken zodat jij een nieuwe fiets krijgt, en gewoon te eten maakt verder niet uit zeker?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 13:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
He, jeetje, ik maak maar een grapje.

Daarbij geef gaf ik in ruil voor het eten mijn liefde terug. En ik heb overigens nooit een nieuwe fiets gekregen, maar tweedehandsjes.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 15:06
Verwijderd
Sja vroeger maakten mijn zusje en ik altijd versjes en liedjes enzo. Maar de laatste paar jaar doen we er niet zoveel meer aan.
We gaan wel langs en ze krijgt een cadeautje (ik heb al twee dvd's gekocht die ze waarschijnlijk heel erg leuk gaat vinden en anders maar niet). Dus dat.
We zullen daar wel gaan ontbijten ofzo, en daarna als het mooi weer is bbq-en bij mijn schoonmoeder. Die vind het wel altijd heel erg gezellig als we komen en dergelijke en daarvoor hebben we nog geen cadeautje, maar wel ene idee.
Dus.
Ik vind het maar onzin, die moederdag gekte. Vaderdag doe ik al jaren niet meer aan. Want ik blijf er eigenlijk bij dat je een cadeau voor moeder- of vaderdag moet verdienen door een goede vader/moeder te zijn, als je dan toch een cadeau krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 19:16
LilyB
Avatar van LilyB
LilyB is offline
Citaat:
Ik denk dat bepaalde mensen mij iets te serieus nemen.
Nee hoor!
__________________
"De meeste mensen zijn andere mensen. Hun gedachten bestaan uit andermans mening, hun levens zijn imitaties, hun hartstochten zijn citaten." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 20:04
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
M'n moeder krijgt dit jaar weer 'n Dove-/FA-/Nivea-geschenksetje, lekker origineel. Ze zegt altijd dat ze niets hoeft te hebben, maar ik denk dat ze juist diep geschokt zou zijn als ze daadwerkelijk niets zou krijgen .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 23:16
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
owja moederdag, wij vieren het een week later omdat mams zondag pas terug komt van vakantie...
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 17:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zus en ik geven haar een abonnement op Landleven. En verder niks, althans ik niet want /care. Mijn zus daarintegen is heel overdreven in dat soort dingen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2009, 17:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mams vindt het een beetje overbodig dus waarschijnlijk koop ik iets kleins voor dr, gewoon omdat. *schouders ophaal* Ik heb er nooit zoveel mee gehad, ze wilde vroeger ook nooit ontbijt op bed dus nou ja.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 17:55
Verwijderd
Mijn ouders waren altijd aan het zeuren over kruimels in bed trouwens Dus ontbijt op bed was afschuwelijk vonden ze.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 17:58
Verwijderd
Mama wil dat ik geraniums voor d'r koop.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 17:59
Verwijderd
Wij moeten altijd bellenboompjes kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:13
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Ik ga naar mijn mama met een cadeautje, weet alleen nog niet wat. Mijn broertjes doen toch niets en mijn moeder vindt het heel erg als niemand eraan denkt. Ze wil geen cadeautje maar wel graag een ontbijtje op bed altijd, maarja dat doet ook niemand als ik er niet ben. Ik doe het voor m'n moeder omdat zij er graag nog aan wil doen.
Ontbijt op bed *kots* altijd zo verschrikkelijk onhandig, het enige wat je krijgt is een bed onder de zooi
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn ouders waren altijd aan het zeuren over kruimels in bed trouwens Dus ontbijt op bed was afschuwelijk vonden ze.
Mijn moeder ook altijd ja. Mijn papa vond het wel leuk, maar die kreeg het nooit omdat mijn moeder er zo'n hekel aan had.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:25
Verwijderd
Wij hebben er thuis niet echt een mening over geloof ik maar omdat het vroeger gedaan werd op school, versjes en liedjes enzo, doen we er nu nogsteeds aan. Elk jaar een kleinigheidje en een ontbijtje op bed/wat luxere dag voor moeders. Vandaag heb ik een boekje met 1001 recepten gekocht bij de Expo en er een lief kaartje bij geschreven.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:43
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wij gaan een lekkere lunch voor d'r maken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 22:30
Verwijderd
Goed om te weten dat moederdag in buurt komt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Mama wil dat ik geraniums voor d'r koop.
Lekker achter de geraniums, <3.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 16:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriendin van mijn moeder zei dat ik lathyrus voor mam moest kopen. Ik probeerde er nog tegenin te brengen dat moederdagplannetjes in het verleden weinig goeds hebben gebracht maar volgens haar vind mijn moeder lathyrus zo leuk dat het niet mis kan gaan. Ik zal het nog moeten zien!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 16:50
Verwijderd
Het is altijd al moederdag als ik thuis ben
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 18:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Heb een cadeautje voor dr gekocht, spiegel voor in de tuin en klein plantje (wat we eigenlijk stiekem gratis kregen maarja ) Verder doen we er niet iets apars aan.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 19:18
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik werd er gisteren door haar aan herinnert toen ik vroeg wat we op zondagavond gingen eten. jaa je weet toch wat voor dag het is *winkwink*. Vorig jaar had ik niets gekocht, want ze vond het ergens ook wel onzin, maar toen ik neits had was ze ineens heel verdrietig . Nja voor dit jaar dus maar een tomatenplant voor op het balkon gekocht, vind ze vast leuk .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat gaan jullie doen met moederdag?
Anoniemxx
22 12-05-2013 09:46
De Kantine Moederdag.
Missy
67 13-05-2007 21:28
Eten & Drinken Moederdag-recepten
Breg
2 11-05-2007 15:05
Psychologie Moederdag zonder moeder
Des
38 16-05-2003 17:33
De Kantine wat gaf jy voor moederdag?
Gwinnie
57 13-05-2003 16:42
De Kantine Moederdag
heavinly
46 30-04-2003 12:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.