Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 21:51
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik ben hier
heb de dscussie gevolgd maar geen tijd gehad om er op te reageren,maar zoals het nu gaat gaat het toch ok?
we zijn strenger en het gaat naar mijn idee beter?
dus wat zijn dan de probleme?het is toch alleen maar mooi dat nu ook andere op ls komen, en ja als het ze toch neit bevalt gaan ze vanzelf wel weg, iedereen is toch ook een x er voor het eerst geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2004, 23:34
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ok gadje?
snap je het niet?
wat is het probleem?
ik bedoel, alles stata toch duidelijk door iedereen geformuleerd?
nou?

??????
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 14:32
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 06-10-2004 @ 00:34 :
ok gadje?
snap je het niet?
wat is het probleem?
ik bedoel, alles stata toch duidelijk door iedereen geformuleerd?
nou?

??????
ik snap t wel!
maar soms wordt het door jullie(in het algemeen) niet begrepen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:03
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Gadje schreef op 06-10-2004 @ 15:32 :
ik snap t wel!
maar soms wordt het door jullie(in het algemeen) niet begrepen
En daar gaat het om, dat jij het snapt
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 16:07
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het gaat er denk ik om dat we de voor en nadelen van het beleid (wat nogmaals echt niet anders is dan het originele, waar alleen strenger op gecontroleerd wordt) even goed af gaan wegen. Zoals ik het zie:

Voordelen

- Het forum krijgt meer aantrekkingskracht voor nieuwe en bestaande leden die voorheen niet op lifestyle wouden komen omdat men geen zin had om constant afgezeken te worden

- Er wordt niemand meer constant afgezeken wat de sfeer bevorderd

- Offtopic en chat gedrag wordt zwaar verminderd

- De strengheid van het beleid is van tijdelijke aard zodat na verloop van tijd het beleid weer wat versoepeld kan worden

- Het heeft als gevolg dat de echt drastische maatregelen niet genomen hoeven te worden tenzij hierdoor de situatie nog niet verbetert


Nadelen

- De vaste Lifestyle clan vind het niet leuk dat ze nu niet meer alles onder mogen chatten (zie forumregels, mag sowieso niet)

- Het bitchen wordt als onderdeel gezien van Lifestyle (zie forumregels: nettiquette, mocht ook sowieso al niet)

- Het is een erg plotselinge omslag (klopt, mee eens, maar beter nu dan over 2 maanden als de situatie nog erger verslechterd is. Het moest er een keer van komen)


Dus werkelijk, ik denk dat je nog zo moeilijk kan doen, maar de nadelen die er echt toe doen wat er dus maar 1 is, is te verwaarlozen en er zijn goede argumenten en redenen voor om die voor lief te nemen. En nogmaals, hoe langer de leden erover doen om hun forumgedrag te verbeteren, hoe langer het strenge beleid zal blijven. Het ligt dus volledig in jullie handen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 19:30
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 06-10-2004 @ 16:03 :
En daar gaat het om, dat jij het snapt
ja en ook dat jullie het snappen en wel zo belangrijk het naleven
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:39
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hou eens op met dat ge-lifestyleclan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 06-10-2004 @ 17:07 :

- De strengheid van het beleid is van tijdelijke aard zodat na verloop van tijd het beleid weer wat versoepeld kan worden

Het is zo typisch, alle nieuwe forumbazen doen eigenlijk hetzelfde. Ze worden aangesteld, beginnen met 'volle moed', zien dat het niet werkt en zorgen voor een strenger beleid. Zodra ze het idee hebben dat het werkt, versoepelen ze het waarna het langzaam maar zeker tòch weer eindigt in de door jullie zo verafschuwde taferelen van chatten & bitchen, òf de forumbazen treden af en geven het stokje door aan de volgende.
Op de lange termijn werken deze maatregelen nooit. Ik zeg niet dat ik een beter idee heb, ik vraag me alleen af of het 't allemaal waard is.

Oh - en persoonlijk zie ik het aantrekken van nieuwe/bestaande leden niet als een voordeel, maar dat ben ik dan weer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:36
Verwijderd
En daarbij, iemand als Duivelaartje verkondigt in dit topic eindelijk weer op Lifestyle te durven komen, maar in het eerste fototopic van de maand zeikt ze dus wel mooi Admiration af.
Ze zijn geen haarrrr beter!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-09-2004 @ 22:12 :
En nu gaan we dus maar het oude LS verplaatsen naar hier? Sjonge jonge... verslaafden...
Ik snap niet waarom in dit topic elke mini-offtopic-reactie als spam wordt gezien terwijl het topic "scholieren is de best" helemaal wordt volgespamd. Waarom wordt dat niet dichtgegooid danwel verplaatst naar Onzin?

En voor de rest ben ik één met Scarlett
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-10-2004 @ 11:36 :
En daarbij, iemand als Duivelaartje verkondigt in dit topic eindelijk weer op Lifestyle te durven komen, maar in het eerste fototopic van de maand zeikt ze dus wel mooi Admiration af.
Ze zijn geen haarrrr beter!
Ik zeikte haar niet af. Ik zei er alleen iets over. Als dat al afzeiken is, wat zijn de opmerkingen van de rest dan wel niet?
Maar ik maakte er 1, was misschien niet zo lief. Maar de trouwe lifestylers die maken er het veelvoud van...
Af en toe een flauwe of lullige opmerking zal lifestyle geen slechte sfeer geven. Dat gebeurd op elk forum, misschien zelfs op Exacte Vakken. Maar ja...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:47
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ach kind hou je knar, met je nijntje avatar

www.mylittleponyforum.com
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 21:04
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
hahaha stelletje jankebalken is jullie sociale leven nu verstoord nu er nieuwe regels zijn


whahahahahahahahha
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:44
Verwijderd
Maak vooral nuttige opmerkingen in een topic op Beleidszaken, heel goed.


Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 09:25
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
De kern van het verhaal is, waar the fuck maken jullie je druk om het is maar een fucking forum, ga naar buiten ga het '' echte '' leven verkennen ofzo, maar je emoties laten leiden door nieuwe regeltjes op een forum pfffff hoe diep zijn sommige van jullie wel niet gezonken zeg.. heel goed

Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 10:04
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Goed, het nieuwe beleid is er, bla bla bla, etc. Maar wat me opvalt;
De mensen die vroeger al huilden als er ook maar überhaupt iets tegen ze gezegd werd hebben nu wel ineens een erg grote mond...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 13:32
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 09-10-2004 @ 11:04 :
Goed, het nieuwe beleid is er, bla bla bla, etc. Maar wat me opvalt;
De mensen die vroeger al huilden als er ook maar überhaupt iets tegen ze gezegd werd hebben nu wel ineens een erg grote mond...
Er is ook gezegd dat dat niet zo vreselijk slim is en dat zullen ze ook zeker ondervinden. Ook voor hen wordt geen uitzondering gemaakt in het beleid.

Scarlett, wat jij aangeeft, ik dacht idd ook altijd dat het niet zou werken, tot ik op seksualiteit kwam, waar het wel bleek te werken. Dus geef het een kans op lifestyle, blijkt het na verloop van tijd niet te werken, dan moeten we iets anders gaan verzinnen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 09-10-2004 @ 14:32 :
Er is ook gezegd dat dat niet zo vreselijk slim is en dat zullen ze ook zeker ondervinden. Ook voor hen wordt geen uitzondering gemaakt in het beleid.
nou, dat is niet waar lieve schat... ik hoef maar 1 keer offtopic in maanden te gaan en ik krijg gelijk een waarschuwing, terwijl newbees en vroegere zeurmiepjes vrolijk kunnen flamen en hun vetes uit kunnen vechten daar klopt toch iets niet heh angelleen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 09-10-2004 @ 10:25 :
De kern van het verhaal is, waar the fuck maken jullie je druk om het is maar een fucking forum, ga naar buiten ga het '' echte '' leven verkennen ofzo, maar je emoties laten leiden door nieuwe regeltjes op een forum pfffff hoe diep zijn sommige van jullie wel niet gezonken zeg.. heel goed

en maak jij nou maar eens bekend wie je echt bent
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:31
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Chameleon2000®
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 09-10-2004 @ 14:32 :

Scarlett, wat jij aangeeft, ik dacht idd ook altijd dat het niet zou werken, tot ik op seksualiteit kwam, waar het wel bleek te werken. Dus geef het een kans op lifestyle, blijkt het na verloop van tijd niet te werken, dan moeten we iets anders gaan verzinnen.
Wat ik dus zeg; het is niets nieuws op lifestyle! Dit is al vaker gebeurd en telkens valt het toch weer terug.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 17:04
Teun
Teun is offline
Wow, er wordt inderdaad hárd opgetreden in de fototopics zeg!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 09-10-2004 @ 17:33 :
Wat ik dus zeg; het is niets nieuws op lifestyle! Dit is al vaker gebeurd en telkens valt het toch weer terug.

De bezetting op LS was dan ook nooit echt constant. Het is nu ook maar afwachten, maar we zullen iig ons uiterste best doen oke? Meer kunnen wij ook niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:37
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Uhm, ja, als jullie alle die hard forummers gaan bannen is het snel afgelopen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 12-10-2004 @ 19:37 :
Uhm, ja, als jullie alle die hard forummers gaan bannen is het snel afgelopen natuurlijk
En als zij zich netjes aan de regels hadden gehouden, waren ze ook niet gebanned geweest
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 15:29
Verwijderd
Wie zijn er geband dan?

En ik wil echt nog een fototopic. Is op dit moment de enige reden om na twee te stoppen het gechat in de fototopics zelf?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:04
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 13-10-2004 @ 16:29 :
Wie zijn er geband dan?

En ik wil echt nog een fototopic. Is op dit moment de enige reden om na twee te stoppen het gechat in de fototopics zelf?
Denk even met me mee. Als er de helft minder zou worden gechat in foto topics, hoeveel zouden we er dan per maand hebben? Zeker niet meer dan 2, want zoveel vernieuwende foto's worden niet gemaakt in een maand en zoveel mensen posten niet in het foto topic.

Conclusie: met 2 foto topics per maand is het makkelijk haalbaar als er weinig tot niet gechat zou worden (beetje kom je nooit onderuit, zullen wij ook niet moeilijk over doen), dus daarom is ook besloten dat er 2 foto topics per maand worden toegestaan, maar niet meer. Het is makkelijk haalbaar als je er een beetje zuinig op bent en niet anderhalve pagina loopt te chatten.

Want dan raakt het natuurlijk snel vol, en verwijderen hebben we meerdere keren gedaan (en dat zullen we ook blijven doen) maar niet zo streng als in andere topics, want bij het foto topic is het bijna letterlijk dweilen met de kraan open. Eens in de paar dagen kijk ik even, ik zie veel gechat, ik haal het grootste gedeelte weg en een dag of 2 later staat het er vrolijk weer. Dan vind ik het al verspilling van mijn tijd om daar elke dag tijd aan te moeten besteden. Dus ik kijk meestal eens in de 3/4 dagen. Maja, als men het voor elkaar krijgt om binnen een week/2 weken het hele topic vol en op slot te krijgen, dan besteed ik er als ie eenmaal dicht is ook geen aandacht meer aan.

Ik vind het ook erg jammer dat het zo moet, maar het is dit, of foto topics helemaal verbieden omdat het anders neerkomt op chattopic met hier een daar een verdwaalde foto.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op [pl=13620883]Ik vind het ook erg jammer dat het zo moet, maar het is dit, of foto topics helemaal verbieden omdat het anders neerkomt op chattopic met hier een daar een verdwaalde foto. [/B]
Wat is daar dan eigelijk precies mis mee?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:28
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mortification schreef op 13-10-2004 @ 17:31 :
Wat is daar dan eigelijk precies mis mee?
Daar is LS niet voor bedoeld. Dat is er mis mee. Zulke topics kunnen prima terecht op onzin.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 19:19
Verwijderd
maar fotoreacties en gechat over fotos zijn nogal logisch in een fototopic. zo extreem veel gechat is er nou ook weer niet.

eentje erbij maakt toch niet uit? en maak anders een centraal chat topic in lifestyle, scheelt ook weer
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 19:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
koekjes schreef op 13-10-2004 @ 20:19 :
maar fotoreacties en gechat over fotos zijn nogal logisch in een fototopic. zo extreem veel gechat is er nou ook weer niet.

eentje erbij maakt toch niet uit? en maak anders een centraal chat topic in lifestyle, scheelt ook weer
mwa, ik keek net het laatste foto topic eens door en ik zag er minstens 1 pagina tussen zitten waar misschien 1 of 2 foto's op stonden, verder alleen maar gechat. Dat is te veel en niet nodig. Reacties op foto's: prima, daaruit voorkomend een klein beetje chat: oke, doen we niet moeilijk over. Maar het gaan gewoon nog te gek. Lijkt me heel sterk dat men er niet iets zuiniger en normaler mee om kan gaan.

Centraal chat topic??? Mens we hebben een speciaal centraal chat forum! Wat wil je nog meer?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 20:56
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 13-10-2004 @ 20:52 :
mwa, ik keek net het laatste foto topic eens door en ik zag er minstens 1 pagina tussen zitten waar misschien 1 of 2 foto's op stonden, verder alleen maar gechat. Dat is te veel en niet nodig. Reacties op foto's: prima, daaruit voorkomend een klein beetje chat: oke, doen we niet moeilijk over. Maar het gaan gewoon nog te gek. Lijkt me heel sterk dat men er niet iets zuiniger en normaler mee om kan gaan.

Centraal chat topic??? Mens we hebben een speciaal centraal chat forum! Wat wil je nog meer?
de meeste ls mensen bezoeken onzin toch niet
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
koekjes schreef op 13-10-2004 @ 21:56 :
de meeste ls mensen bezoeken onzin toch niet

En dat is dan weer niet ons probleem Wij geven ze de mogelijkheid tot chatten in een appart forum, als zij die niet grijpen, jammer dan, maar op LS gebeurt het ook niet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 13-10-2004 @ 22:25 :
En dat is dan weer niet ons probleem Wij geven ze de mogelijkheid tot chatten in een appart forum, als zij die niet grijpen, jammer dan, maar op LS gebeurt het ook niet.
ok
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 22:46
Verwijderd
Ik verwijder helemaal geen posts meer in de fototopics, het heeft gewoon geen zin. Dan zijn ze maar lekker allebei al na ongeveer een week dicht, jammer dan. Dat weet iedereen van tevoren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 05-10-2004 @ 22:51 :
ik ben hier
heb de dscussie gevolgd maar geen tijd gehad om er op te reageren,maar zoals het nu gaat gaat het toch ok?
we zijn strenger en het gaat naar mijn idee beter?
dus wat zijn dan de probleme?het is toch alleen maar mooi dat nu ook andere op ls komen, en ja als het ze toch neit bevalt gaan ze vanzelf wel weg, iedereen is toch ook een x er voor het eerst geweest?
WE???
Volgens mij doe jij geen flikker hier Gadje
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:15
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Nou tot nu toe gaat het echt de goede kant op met Lifestyle hoor Je beleid begint echt zijn vruchten af te werpen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 13-10-2004 @ 17:04 :
Denk even met me mee. Als er de helft minder zou worden gechat in foto topics, hoeveel zouden we er dan per maand hebben? Zeker niet meer dan 2, want zoveel vernieuwende foto's worden niet gemaakt in een maand en zoveel mensen posten niet in het foto topic.

Conclusie: met 2 foto topics per maand is het makkelijk haalbaar als er weinig tot niet gechat zou worden (beetje kom je nooit onderuit, zullen wij ook niet moeilijk over doen), dus daarom is ook besloten dat er 2 foto topics per maand worden toegestaan, maar niet meer. Het is makkelijk haalbaar als je er een beetje zuinig op bent en niet anderhalve pagina loopt te chatten.

Want dan raakt het natuurlijk snel vol, en verwijderen hebben we meerdere keren gedaan (en dat zullen we ook blijven doen) maar niet zo streng als in andere topics, want bij het foto topic is het bijna letterlijk dweilen met de kraan open. Eens in de paar dagen kijk ik even, ik zie veel gechat, ik haal het grootste gedeelte weg en een dag of 2 later staat het er vrolijk weer. Dan vind ik het al verspilling van mijn tijd om daar elke dag tijd aan te moeten besteden. Dus ik kijk meestal eens in de 3/4 dagen. Maja, als men het voor elkaar krijgt om binnen een week/2 weken het hele topic vol en op slot te krijgen, dan besteed ik er als ie eenmaal dicht is ook geen aandacht meer aan.

Ik vind het ook erg jammer dat het zo moet, maar het is dit, of foto topics helemaal verbieden omdat het anders neerkomt op chattopic met hier een daar een verdwaalde foto.
Ik snap dat jullie het beleid strenger maken, ik snap alleen niet waarom dit voor alle topics moet gelden. Ik zeg niet dat jullie alles toe moeten staan & ik snap dat het vervelend is alles te moeten verwijderen, maar ik zou me beperken tot het lezen van het fototopic & het verwijderen van opmerkingen die niet 'kunnen', over het algemeen is het gewoon dom gechat en voegt het niets toe aan het topic zelf, maar het is niet zo shockerend dat het niet kan blijven staan. Zoals je zegt, controleer eens in de 3/4 dagen een fototopic (Er zijn 4 forumbazen, dus als jullie dat allemaal doen kijkt er toch minstens elke dag één forumbaas in het topic ) en wees wat selectiever in wat je verwijdert. En laat gewoon dat derde topic open. Het is niet zo dat het verdere beleid mij zo tegenstaat, bepaalde dingen kan ik best begrijpen, ik vind het ook vervelend als er in een serieus topic alleen maar gechat wordt over iets stompzinnigs, maar het fototopic heeft nu eenmaal niet zoveel waarde voor het forum zelf, maar wel voor de users. Op die manier wordt het beleid waarschijnlijk ook wat positiever tegemoet gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 16-10-2004 @ 12:07 :
Zoals je zegt, controleer eens in de 3/4 dagen een fototopic (Er zijn 4 forumbazen, dus als jullie dat allemaal doen kijkt er toch minstens elke dag één forumbaas in het topic )
Wat een logica... 't kan natuurlijk ook zo zijn dat ze dan alle vier precies op dezelfde dag in het fototopic en dan 2/3 dagen niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-10-2004 @ 21:00 :
Wat een logica... 't kan natuurlijk ook zo zijn dat ze dan alle vier precies op dezelfde dag in het fototopic en dan 2/3 dagen niet.
Ik bedoelde het helemaal niet zo serieus, Leo.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:36
Verwijderd
Ik zal wel de enige zijn die een chattopic met hier en daar een verdwaalde foto ook leuk vind.

Verder kom ik nooit op lifestyle
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.