Oud 30-11-2003, 13:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil zelf heel graag een fret hebben maar die schijnen je halve huis te slopen en veel ruimte nodig te hebben enzo. Ik kan dat beestje dat op dit moment allemaal niet bieden dus dan vind ik het zielig om nu een fret te nemen maar ik zou het wel graag willen.

Als ik straks op kamers zit zou ik graag een konijntje of een cavia willen hebben, we hebben vroeger een konijn en een cavia gehad en ik vond het leuke beesten. Ik heb nu nog de rat van mn broertje maar die is al bijna 3 en zal wel niet al te lang meer meegaan. Bovendien is er makkelijker iemand te vinden die een konijn of cavia eten wil geven dan een rat omdat best veel mensen daar bang voor zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 14:24
miro
Avatar van miro
miro is offline
later wil ik graag een deense dog.

Ik wilde eigenlijk ook een russische dwerghamster of een konijntje ofzo als ik op kamers ga maar ik zie t al helemaal voor me. Zaagsel op de vloerbedekking, drollenstank enz.

Ow ja en later wil ik ook heel veel paarden (kheb dr nu 1)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:43
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
ik zou wel een haflinger en een stuk of 5 shetlanders willen (niet dat m'n lieve pony en 1 shetlander niet genoeg zijn hoor!!!! )
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:34
Lil_Alycia
Avatar van Lil_Alycia
Lil_Alycia is offline
Hallo,

Mijn voorkeur gaat uit naar een leeuw of een tijger.
Deze vind ik echt zo mooi.
Maar geen huis is er te groot voor en het zijn en blijven roofdieren, ze kunnen dus gevaarlijk zijn ook al ken je nog zo goed, ze blijven dus onbetrouwbaar.

Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:44
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Ik wil heel graag een knijn, maar 't mag niet van mn ouders.. blablablaa.. dus als ik volgend jaar op kamers ga neem ik er meteen een
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:47
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik wil n hangbuikzwijn en een paard. Heb er nu geen tijd/ruimte/geld voor, maar als k later groot en rijk ben...
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:48
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Ik zou heel graag later 2 grote konijnen willen, echt groot formaat. Wel uit een opvang natuurlijk. Die ik nu heb zijn ook heel leuk met z'n tweeën en die kunnen nog dik 12 jaar mee, maar Vlaamse Reuzen vind ik helemaal geweldig.
Verder zou ik héel graag 2 varkens willen, die dieren zijn zo mooi en intelligent! Maar alleen als ik daar genoeg ruimte voor heb, dus ik moet maar even een rijke vent aan de haak slaan
En honden, veel honden. Minstens een stuk of 4. Rassen die ik wil: boxer, viszla, duitse dog, mastino napolitano, bordeaux dog. En katten, alle moeilijk plaatsbare gevallen uit het asiel. Ik wil echt een groot huis met een lap grond erachter!
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:50
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-11-2003 @ 13:35:
Als ik straks op kamers zit zou ik graag een konijntje of een cavia willen hebben, we hebben vroeger een konijn en een cavia gehad en ik vond het leuke beesten. Ik heb nu nog de rat van mn broertje maar die is al bijna 3 en zal wel niet al te lang meer meegaan. Bovendien is er makkelijker iemand te vinden die een konijn of cavia eten wil geven dan een rat omdat best veel mensen daar bang voor zijn.
Ik kan het weer niet laten om het te zeggen maar neem konijnen NOOIT NOOIT NOOIT! uit een dierenwinkel maar van een goede fokker of een opvang! En altijd met z'n tweeën.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:58
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik wil een grote papegaai of kakatoe kep nu 2 dwergpapegaaien maar wil n grote
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 17:11
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 16:50:
Ik kan het weer niet laten om het te zeggen maar neem konijnen NOOIT NOOIT NOOIT! uit een dierenwinkel maar van een goede fokker of een opvang! En altijd met z'n tweeën.
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 17:38
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
miro schreef op 30-11-2003 @ 17:11:
hoezo?
Dat van die dierenwinkel: het is voor sommige mensen heel erg verleidelijk (voor mij vroeger ook, toen ik nog niet wist hoe het er aan toe ging), die lieve jonge pluizeballetjes in die glazen vitrines. Maar die schattige diertjes horen nog vier weken bij hun moeder te drinken! Meestal zitten konijnen al met 4/6 weken in de dierenwinkel terwijl ze pas met 8 weken weg mogen. Er zijn een paar grote dierenwinkel fokkerijen in Nederland, die fokken o.a. konijnen op zeer grote schaal. De moederdieren krijgen ongelovelijk veel nesten per jaar, zodra ze niet meer vruchtbaar zijn worden ze doodgemaakt (als ze geluk hebben vergast). Ze leven ook echt onder slechte omstandigheden. Doordat ze zo vroeg worden weggehaald missen ze ook heel erg veel stoffen uit de moedermelk en worden ze snel ziek en zijn ze hun hele leven minder vatbaar. Konijnen die met 8/10 weken niet verkocht worden (en dus "groot" zijn, en niet meer van dat nesthaar hebben) gaan terug naar de fokker, enkeltje konijnenhemel is dat. Waarschijnlijk gaan nu heel veel mensen roepen dat ze ook een konijn uit de dierenwinkel hebben en dat die kerngezond is, maar dat is puur GELUK. Dierenwinkels doen meestal ook geen navraag bij de klant, als ze maar verkopen. Ze verkopen ook belachelijk kleine kooien. Ook worden vaak mannetjes als vrouwtjes verkocht of andersom, expres of per ongeluk. Als ze het per ongeluk doen hebben ze er gewoon geen verstand van (als konijnen zo jong zijn kan je het ook bijna niet zien). Als ze het expres doen willen ze jonge konijnen voor hun winkel (mannetje vrouwtje ipv vrouwtje vrouwtje) of moeten ze van hun mannetjes af. Het is echt verschrikkelijk, de achtergrond van die dieren. Ik hoor het de laatste tijd ook steeds vaker: ik kocht een konijn in die en die dierenwinkel maar opeens was ie dood!

Ik heb mijn 2 konijnen uit het asiel (www.bunnybin.nl). Daar zitten ook regelmatig jonkies (nu weer een hele lading uit de dierenwinkel die te oud waren en een stel die in een bos gedumpt waren, er zijn er al 2 dood, te jong) en je krijgt er superveel informatie mee. Maar ze stellen heel wat eisen aan de huisvesting. Ze worden absoluut niet geplaatst bij mensen die ze de hele dag in een kooi houden, of mensen met een dierenwinkelhokkie (ik heb dan ook een hele grote ren laten maken). En PER SE met z'n tweeën. Konijnen zijn groepsdieren. ("Ja maar mijn konijn is ook heel gelukkig in zijn eentje!"....wedden dat ie 10 x gelukkiger is met een maatje erbij?) Als ik naar die 2 van mij kijk (gecastreerde ram en een voedster, 98% kans van slagen dat ze elkaar leuk vinden). Ze zijn zooo verliefd. Ze doen alles samen. De hele dag zitten ze elkaar te wassen of tegen elkaar aan te liggen. Ze spelen ontzettend leuk door de ren.
En veel mensen vergeten ook dat ze met de juiste verzorging (staat heel veel over op konijnen.nl) makkelijk 12 kunnen worden...ik heb er zelfs een gekend van 16!!!
__________________
[geen inspiratie]

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:20
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 17:38:
Maar ze stellen heel wat eisen aan de huisvesting. Ze worden absoluut niet geplaatst bij mensen die ze de hele dag in een kooi houden, of mensen met een dierenwinkelhokkie.
Hoe controleren ze dat dan? Lijkt me vrij moeilijk om te controleren of iemand zn knijn wel vaak genoeg uit zn hokje haalt..

Ik wil wel een konijn bij een fokker kopen en ik zal 'm ook heus niet in een of ander klein hokje proppen, maar kun je daar geen knijntje kopen als je geen hok van minimaal 1 bij 1 koopt?
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:28
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 30-11-2003 @ 18:20:
Hoe controleren ze dat dan? Lijkt me vrij moeilijk om te controleren of iemand zn knijn wel vaak genoeg uit zn hokje haalt..

Ik wil wel een konijn bij een fokker kopen en ik zal 'm ook heus niet in een of ander klein hokje proppen, maar kun je daar geen knijntje kopen als je geen hok van minimaal 1 bij 1 koopt?
Daar prikken ze zo door heen (ik ben daar ook geweest, ze stellen ongelovelijk veel vragen). Maar de mensen die hun konijnen in zo'n hokje opsluiten zijn denk ik ook niet de personen die speciaal naar zo'n opvang komen, die halen ze waarschijnlijk lekker makkelijk in de dierenwinkel.
Dat van dat 1 bij 1 hok ( voor een buitenhok overigens nog vrij klein, binnen niet mits het konijn een paar uur per dag vrij mag rond lopen en in de kooi genoeg te doen hebben), bedoel je dat echt bij een fokker of toch een opvang? Bij een fokker (voor goede, verantwoordelijke fokkers: http://www.nkb.nu/) hangt het er helemaal vanaf. De dierenwinkelleverancier's kan het werkelijk geen reet schelen, maar je hebt ook fokkers die veel om hun dieren geven en niet zomaar hun konijnen aan Jan & Alleman meegeven. Die vind je dus op die site.
__________________
[geen inspiratie]

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 18:49
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 18:28:
Daar prikken ze zo door heen (ik ben daar ook geweest, ze stellen ongelovelijk veel vragen). Maar de mensen die hun konijnen in zo'n hokje opsluiten zijn denk ik ook niet de personen die speciaal naar zo'n opvang komen, die halen ze waarschijnlijk lekker makkelijk in de dierenwinkel.
Dat van dat 1 bij 1 hok ( voor een buitenhok overigens nog vrij klein, binnen niet mits het konijn een paar uur per dag vrij mag rond lopen en in de kooi genoeg te doen hebben), bedoel je dat echt bij een fokker of toch een opvang? Bij een fokker (voor goede, verantwoordelijke fokkers: http://www.nkb.nu/) hangt het er helemaal vanaf. De dierenwinkelleverancier's kan het werkelijk geen reet schelen, maar je hebt ook fokkers die veel om hun dieren geven en niet zomaar hun konijnen aan Jan & Alleman meegeven. Die vind je dus op die site.
Owk, ik zal eens kijken op die site dan.. maar dat hok van 1 bij 1 bedoel ik voor binnen, want als ik op kamers ga zal dat wel moeten.. maar ik ben wel van plan om mn knijntje elke minuut dat ik thuis ben, los te laten lopen.. maar toch vinddik het wel zielig om 'm de rest van de tijd in een hokje te laten zitten, dus ik wil wel een zo groot mogelijk hok, maar aangezien mijn kamer waarschijnlijk maar 3 bij 4 is, wordt het moeilijk om een heel groot hok te nemen.. Dusjah, kzit nog te twijfelen of het niet gewoon heel egoitisch is om een knijntje te nemen als ik op kamers ga.. maar als ik er een koop, koop ik 'm denk ik inderdaad bij een goede fokker of een opvang..
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:19
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 30-11-2003 @ 18:49:
Owk, ik zal eens kijken op die site dan.. maar dat hok van 1 bij 1 bedoel ik voor binnen, want als ik op kamers ga zal dat wel moeten.. maar ik ben wel van plan om mn knijntje elke minuut dat ik thuis ben, los te laten lopen.. maar toch vinddik het wel zielig om 'm de rest van de tijd in een hokje te laten zitten, dus ik wil wel een zo groot mogelijk hok, maar aangezien mijn kamer waarschijnlijk maar 3 bij 4 is, wordt het moeilijk om een heel groot hok te nemen.. Dusjah, kzit nog te twijfelen of het niet gewoon heel egoitisch is om een knijntje te nemen als ik op kamers ga.. maar als ik er een koop, koop ik 'm denk ik inderdaad bij een goede fokker of een opvang..
Denk er goed over na, ze kunnen echt oud worden. Maar je kan er echt ontzettend veel plezier van hebben, ze zijn heel leuk. Overigens, ik weet niet of je een beetje handig bent maar je hoeft niet afhankelijk te zijn van kant en klare dierenwinkel hokken! Je kan ook van een oud dressoir kastje een hok maken. Eén deur eraf halen. Gaas er voor spannen en een trappetje er in maken. Ondergrond ruw schuren, en klaar ben je.
Overigens zijn Nederlandse Hangoordwergen zeer geschikt als huisdier. Ze zijn klein, rustig en heel vriendelijk en snel tam.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 00:48
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Koe.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:45
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
1 Paard.. denk een kwpn'er en een kleiner beest oim hem gezelschap te houden.. een shet ofzow..
Verder wil ik 2 honden.. 2 rottweilers om precies te zijn en een aantal katten..

een heel misschoen ook nog een konijn of cavia of dergelijke
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:30
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
groene leguaan
varaan
fredje


de eerste heb ik al
de tweede is mogelijk een beetje te gevaarlijk. Giftik dan wel extreem sterk (nog erger dan een volwassen groene leguaan die met 1 slag je been kan breken)..

fredje lijkt me wel leuk, maar niet in combinatie met een van de andere 2 erboven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 17:56
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 19:19:
Denk er goed over na, ze kunnen echt oud worden. Maar je kan er echt ontzettend veel plezier van hebben, ze zijn heel leuk. Overigens, ik weet niet of je een beetje handig bent maar je hoeft niet afhankelijk te zijn van kant en klare dierenwinkel hokken! Je kan ook van een oud dressoir kastje een hok maken. Eén deur eraf halen. Gaas er voor spannen en een trappetje er in maken. Ondergrond ruw schuren, en klaar ben je.
Overigens zijn Nederlandse Hangoordwergen zeer geschikt als huisdier. Ze zijn klein, rustig en heel vriendelijk en snel tam.
jah weet ik, we hebben zelf ook 2 hangoorkonijnen gehad , die zijn zow cute! mjah, nu willen mijn ouders het dus niet meer.. Maar kdenk toch dat ik er wel eentje neem als ik op kamers ga.. en idd misschien wel zelf een (zow groot mogelijk) hok in elkaar knutsel voor knijnemans bedankt voor de tips in elk geval.
__________________
false advertisement
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-11-2003 @ 13:35:
Ik wil zelf heel graag een fret hebben maar die schijnen je halve huis te slopen en veel ruimte nodig te hebben enzo. Ik kan dat beestje dat op dit moment allemaal niet bieden dus dan vind ik het zielig om nu een fret te nemen maar ik zou het wel graag willen.
Een fret lijkt me ook , maar ze schijnen vaak vrij vals te zijn (te bijten iig) en ze stinken (das een feit, helaas)... Vlaamse Reuzen vind ik ook super, maar dan wil ik eerst een (grote) tuin, zodat dat beest/die beesten de ruimte hebben.

Ik wilde altijd katten en ik heb er nu ook twee. 'k zou er best nog één of meerdere bij willen hebben, maar dat wil m'n vriend niet, dus ben ik gelukkig met de twee die ik heb.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:04
XLerator
Avatar van XLerator
XLerator is offline
Ik zou heel graag in Australie, Afrika of zuid amerika willen wonen, en dan een tijger, leeuwtje of een beer als huisdier willen hebben

En dan niet in huis, maar gewoon buiten
__________________
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 01:26
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb al een Beagletje en zou er nog wel 1 bij willen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 09:52
the tourist
the tourist is offline
Een welpje of een chimpanseetje
En anders een konijn en (nog) een kat.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:10
suzielama
Avatar van suzielama
suzielama is offline
Ik zou graag een eskimohond willen, maar ja dat gaat volgens mij niet samen met een fret en 3 konijnen

Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 30-11-2003 @ 14:24:
later wil ik graag een deense dog.
Die heb ik thuis 2

Ik wil eigenlijk geen dieren meer erbij.
We hebben nu 2 honden (deense / duitse doggen dus) en 3 katten, da's wel zat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 19:11
suzielama
Avatar van suzielama
suzielama is offline
Moonmonkey zei dat hij een welpje wou

Dan heb ik een tip:

Emigreren naar land van herkomst van het soort welpje of in een dierentuin werken.
tip

suzielama
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:21
Shere Khan
Avatar van Shere Khan
Shere Khan is offline
Tijger natuurlijk!


Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 17:59
Saarah
Saarah is offline
Wel een oud topic hé
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:11
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik wil eenden
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 23:22
Verwijderd
Zolang ik leef wil ik eigenlijk al een hoogpolige kat
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 07:05
Verwijderd
een herdershond
toen ik op groeide hadden wij zo'n geweldige hond, echt perfect gewoon
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 09:55
Merg
Avatar van Merg
Merg is offline
Een varkentje en een schaapje. Natuurlijk moet mijn huis dan wel redelijk vrijstaand zijn en als het ware letterlijk openstaan naar buiten, zodat ze zich vrij van binnen naar buiten en omgekeerd kunnen bewegen. Maar zoiets lijkt me toch wel fijn.
__________________
You know what I mean when I say that I'll be there. Dai yahng sia yahng.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 10:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dit topic is uit 2003.

En ik wil een poezekat.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:30
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 16:50 :
Ik kan het weer niet laten om het te zeggen maar neem konijnen NOOIT NOOIT NOOIT! uit een dierenwinkel maar van een goede fokker of een opvang! En altijd met z'n tweeën.
tenzij je een dierenwinkel hebt die lid is van een bepaalde stichting (ben de naam kwijt). Die worden namelijk constant gekeurd en geënt.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:31
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wil een hond Liefst een labdrador (blond of zwart) en naja, als ik dan toch mag kiezen neem ik er ook wel een paard bij, maar mijn cavia's blijven!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:30
PV
PV is offline
Als ik er later genoeg tijd voor heb zou ik wel een hond willen, wat voor een weet ik verder niet. Maar dan moet ik wel zowat de hele dag thuis kunnen zijn, ik vind 't zielig als zo'n beest vaak alleen moet zitten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2005, 17:40
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Een hond erbij.
american staffordshire terrier
of doberman
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:48
Mara
Mara is offline
Liefst een chinchilla. Zúlke schattige beestjes
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:55
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
een hond.
liefst een laberador of colli alleen geeft die laatste wel een hoop rotzooi met zijn lange haren
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 13:24
Verwijderd
hij is nog niet vol en redelijk geliefd, dus



Ik zit eigenlijk al een heeeele lange tijd te kwijlen voor een slang
(of grote leguaansoort, maar daar heb ik te weinig plek voor)

Eigenlijk heb ik met dat toekomstbeeld ook ooit muizen in huis gehaald, maar de muizen zijn zo ook vreselijk leuk. Maar die slang komt er, ooit
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:54
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik zou graag een ijsbeer willen, alhoewel - een pinguin of 2 me ook leuk lijkt. ik weet alleen niet hoe dit te realiseren, dus zal het waarschijnlijk een droom blijven. en ijsbeerverzorger lijkt me ook niet de meest geschikte job.


Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 12:13
Verwijderd
2 of 3 cavia's, maar omdat ik 3 van de 4 weekenden weg ben (cavia's achterlaten is zielig, cavia's meenemen is ook zielig) en ik wel geld heb voor voer enzo maar niet voor bijvoorbeeld de dierenarts, doe ik dat maar niet. Nouja, het mag ook niet van de huisbaas, maar die zou nog wel over te halen zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 13:48
Lijnie
Avatar van Lijnie
Lijnie is offline
KWIL EENDJES!! die zijn zoooooo lief, maar jah gaat btje moeilijk in een rijtjeshuis of op kamers strax hea
__________________
To the world you me be one person, but to one person you may be the world
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 17:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik zou heel graag een kat willen hebben, maar ik ben echt te allergisch . We hebben nu een erg lieve hond, maar eentje erbij zou ik best leuk vinden. Of als ik op kamers ga weer een dwerghamster
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 11:36
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik wil graag een hond later. Het liefste een vizsla. Of hij gladhaar of draadhaar moet hebben weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 13:28
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
ik wil later graag 2 katten, het liefst zo'n grijze met zwarte streepjes.. en misschien een hond, een beagle of een husky.
en als ik op kamers ga, neem ik mijn 2 konijntjes mee (komen niet van een dierenwinkel, van de dierenambulance )
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:27
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil later heel graag een hond (het liefst een hele grote) en natuurlijk een grote ren met cavia's, nu heb ik daar helaas geen plek voor.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:25
***Flames***
Avatar van ***Flames***
***Flames*** is offline
ik zou graag weer een kat willen, me laatste is paar jaar geleden overleden, is eigenlijk het enige huisdier wat me aanspreekt en wat ik ook echtzou willen hebben en verzorgen.
__________________
If I Could Just Stop Hating U, I'd Feel Sorry For Us Instead || Proud Owned Avatar Owner =D
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:02
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
We hebben nu 4 katten. Als die ooit overleden zijn:

Katten!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:28
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik wil weer een hondje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905
Hazel
500 05-02-2014 15:20
Lifestyle cu2-vragenlijst
crook
41 22-06-2005 19:02
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 12:02
Software & Hardware foutje in html code
Evelientjuh
16 16-07-2003 09:13
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.