Oud 11-10-2016, 20:49
GeertPronk
GeertPronk is offline
Hoi,
Ik ben een jongen van net 16. Ik ben nu rond de 1,75.
Mijn ouders zijn allebei 1.80, maar ik ben zelf nog maar 1,75.
Vind het zelf erg jammer dat ik niet langer ben dan zij zijn...
Ik ben best vroeg begonnen met fitnissen (toen ik 14 was).
Ben zelf al best ver voor de rest met de ontwikkeling..
Kan het zijn dat ik nog een groeispurt krijg??? Zou graag nog mijn ouders willen inhalen...
Maar groei niet heel hard meer voor mijn gevoel...
Weet iemand hier iets over?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 00:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je hebt dus al een groeispurt gehad? Volgens mij krijg je die maar 1 keer. Maar als allebei je ouders 1.80 zijn is er een grote kans dat jij dat ook wordt. Bovendien groeien jongens door tot een jaar of 21 dus je hebt mog een dikke 4 jaar te gaan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 09:43
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
tiet zat
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 09:52
GeertPronk
GeertPronk is offline
Citaat:
Je hebt dus al een groeispurt gehad? Volgens mij krijg je die maar 1 keer. Maar als allebei je ouders 1.80 zijn is er een grote kans dat jij dat ook wordt. Bovendien groeien jongens door tot een jaar of 21 dus je hebt mog een dikke 4 jaar te gaan.
Ben vanaf mijn 12e 14cm gegroeid. Niet echt een groeispurt vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 10:03
Verwijderd
Het kan, het kan ook niet hč. Kunnen wij weinig zinnigs over zeggen. Meeste mannen zijn niet op hun 16e al uitgegroeid maar dat wil niet zeggen dat je er nog 10 cm bij gaat krijgen, dat kán zijn dat je nog 2 cm groeit en meer niet. Het kán natuurlijk ook dat je nog een spurt van 15 cm krijgt en dan nog een paar cm in de jaren er na. Weten wij toch niet. Gekkie.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 12:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ben vanaf mijn 12e 14cm gegroeid. Niet echt een groeispurt vind ik zelf.
14 cm in 4 jaar lijkt mij een redelijke groeispurt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 13:02
Verwijderd
Ik ben ergens in die jaren 15 cm in zes maanden gegroeid. En groeide in de jaren er omheen wel meer dan 14 cm. Als die 14 cm geleidelijk is gegaan, kan het best zijn dat er nog een leuke spurt van laten we zeggen 10 cm aankomt. Maar het kan ook goed van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 13:12
Verwijderd
Een en ander hangt af van je ouders. Als die niet lang zijn, dan zal je misschien niet veel meer groeien. Maar zijn ze langer dan is de kans groot dat jij nog zeker wat langer wordt. Bij mijzelf ging het ook met fases, je staat soms even stil maar dan groei je weer snel. Met 16 jaar is de kans nog zeker dat er wat bij komt. Maar 1.75 is een mooie lengte.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 13:35
GeertPronk
GeertPronk is offline
Citaat:
Ik ben ergens in die jaren 15 cm in zes maanden gegroeid. En groeide in de jaren er omheen wel meer dan 14 cm. Als die 14 cm geleidelijk is gegaan, kan het best zijn dat er nog een leuke spurt van laten we zeggen 10 cm aankomt. Maar het kan ook goed van niet.
Was jij al ver in de ontwikkeling (baardgroei enz) of liep je ook achter met baardgroei baard in de keel etc?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 14:01
Verwijderd
Ik had geen serieus te nemen baardgroei voor die spurt van 15cm in zes maanden. Dat kwam daarna pas. Ik geloof dat je dat probeert te vragen, is me niet helemaal duidelijk tbh.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 15:19
DoraVDB123
Avatar van DoraVDB123
DoraVDB123 is offline
het is vandaag op nieuws geweest dat als je in je puberteit fitnest of spieroefeningen doet enzo dat de risico groot is dat je niet meer groeit, daardoor is het misschien...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 20:15
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Ondertussen lekker gezond eten, want daar groeit je lichaam op
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 20:59
GeertPronk
GeertPronk is offline
Citaat:
Ik had geen serieus te nemen baardgroei voor die spurt van 15cm in zes maanden. Dat kwam daarna pas. Ik geloof dat je dat probeert te vragen, is me niet helemaal duidelijk tbh.
Ah oke, hoelang ben je nu dan?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 20:18
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
het is vandaag op nieuws geweest dat als je in je puberteit fitnest of spieroefeningen doet enzo dat de risico groot is dat je niet meer groeit, daardoor is het misschien...
Dit zeggen veel mensen (ook tegen mij als ik in de gym ben) maar ik groei nog steeds een beetje. Welliswaar niet meer zo hard als eerst maar dat komt wss ook omdat ik de groeispurt allang gehad heb
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 14-10-2016, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Ah oke, hoelang ben je nu dan?
Wat heeft dat met jouw situatie te maken? ik ben 195 centimers. Maar wat maakt het in hemelsnaam uit hoe lang ik ben?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 08:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
het is vandaag op nieuws geweest dat als je in je puberteit fitnest of spieroefeningen doet enzo dat de risico groot is dat je niet meer groeit, daardoor is het misschien...
Dat is alleen waar als je met hele zware gewichten traint. Dus zo lang je geen bodybuilder wilt worden loopt dat zo'n vaart niet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2016, 21:54
Judoka00
Judoka00 is offline
Citaat:
Dat is alleen waar als je met hele zware gewichten traint. Dus zo lang je geen bodybuilder wilt worden loopt dat zo'n vaart niet
Lijkt me sowieso niet heel logisch, door te trainen worden je spieren korter, maar je groeischijven toch niet?
Ik ben zelf momenteel vrij actief bezig in de sportschool en dojo, maar groei lekker door
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 22:50
Pluisbal
Pluisbal is offline
Ik ben maar 1.70 vind het wel best zo
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid 16 jaar groei ik nog?
GeertPronk
0 11-10-2016 20:12
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 17:14
Lichaam & Gezondheid groei na je 16e
16andpro
10 17-10-2014 20:48
Lichaam & Gezondheid Sportschool slecht voor groei?
Trkeskin
3 05-11-2012 17:22
Lichaam & Gezondheid Ben ik uitgegroeid?
EpicLOL
11 08-02-2011 16:27
Lichaam & Gezondheid Angst dat borsten niet meer zullen groeien
Popgamer1989
22 29-10-2006 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.