Oud 25-10-2018, 23:23
Wortel15
Wortel15 is offline
Ik ben een man van net 18 en heb me laatst toen ik dronken was geneukt met de vibrator van mijn ma dit voelde zo fijn dat ik het bleef doen ook aos ik nuchter was en ik heb me er zelf nu verschillende aangeschaft en verlang naaar seks met een man maaar verliefd op een man lijkt me zo raar wat ben ik help pleas
Met citaat reageren
Oud 25-10-2018, 23:36
Verwijderd
Je bent geen man. Je bent net 15 maximaal.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 00:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als seks met een man je lekker lijkt dan ben je wss (een beetje) bi.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 08:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Als seks met een man je lekker lijkt dan ben je wss (een beetje) bi.
Of bischierig.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 12:10
Wortel15
Wortel15 is offline
Citaat:
Je bent geen man. Je bent net 15 maximaal.
Beste ik ben gwn 18 als je niks weet zwijg dan
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 12:29
Verwijderd
Iemand van 18 schrijft niet als een 12 jarige.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 15:25
laurens1234
laurens1234 is offline
Voor anale sex hoef je niet perse sex met een man te hebben. Je kan ook door een vrouw met een voorbind dildo genomen worden. Maar je kan het natuurkijk ook met een man proberen, mischien vindt je het heerlijk of misschien vindt je het maar niks. Dan heb je het in ieder geval uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 18:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond. Ontopic verder graag nu!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2018, 23:33
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
TS dat je graag een vibrator in je kont wilt hebben is toch helemaal niks mis mee? Schaam je je ervoor ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 02:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ben je nog laat deed dat veel eerder
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 20:12
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik heb wel eens een vinger in mijn kont gekregen. Was opzich wel lekker. Maar toch schaamde ik mij er wel een beetje voor.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 20:24
Verwijderd
Waarom zou je je daar in godsnaam voor schamen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 20:42
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Waarom zou je je daar in godsnaam voor schamen?
Omdat heel veel mensen het raar vinden. En zelfs vies
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 20:43
Verwijderd
Ja, nou en?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 20:57
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ja, nou en?
Nou, en daardoor begin ik onzeker te worden. En dan twijfel ik of dit wel normaal is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 23:23
Verwijderd
Is normaal schat!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2018, 23:48
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Is normaal schat!
Dankjewel voor de bevestiging. Ik ben soms zo ongelofelijk onzeker hierover.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 14:00
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja, nou en?
Anale seks is homo voor 9 van 10 mensen... Bij man dan
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Anale seks is homo voor 9 van 10 mensen... Bij man dan
Citaat:
Ja, nou en?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 16:23
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Hetero mannen kijken heel vaak neer op mannen die dit lekker vinden. Dat is echt jammer.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Hetero mannen kijken heel vaak neer op mannen die dit lekker vinden. Dat is echt jammer.
Citaat:
Ja, nou en?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 16:26
Verwijderd
Horen jullie jezelf niet praten ofzo? Apologetisch gezever is juist niet waar we op zitten te wachten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 16:42
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Horen jullie jezelf niet praten ofzo? Apologetisch gezever is juist niet waar we op zitten te wachten.
Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet.
Hoezo zou ik dat niet snappen? En ik vraag je nogmaals; er heerst een taboe op; Nou en?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 17:03
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hoezo zou ik dat niet snappen? En ik vraag je nogmaals; er heerst een taboe op; Nou en?
Nou, en dat is dus ook de reden dat sommige mannen er dus moeite mee hebben om er voor uit te komen. Juist daardoor.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Beste ik ben gwn 18 als je niks weet zwijg dan
Waarom zit je dan op de basisschool?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Nou, en dat is dus ook de reden dat sommige mannen er dus moeite mee hebben om er voor uit te komen. Juist daardoor.
Ten eerste is "daarom" geen antwoord en ten tweede; Waarom zou ik het niet snappen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 20:52
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ten eerste is "daarom" geen antwoord en ten tweede; Waarom zou ik het niet snappen?
Omdat jij te rationeel denkt vind ik. Jij snap niet dat sommige mensen hier mee onzeker kunnen zijn.
En trouwens...het is ook niet niks om een dildo of vibrator in je kont te stoppen natuurlijk he.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij te rationeel denkt vind ik. Jij snap niet dat sommige mensen hier mee onzeker kunnen zijn.
Volgens mij heb jij nogal moeite met communiceren. Ik zeg nergens dat al die dingen er niet zijn, ik vraag alleen wat het uitmaakt. Er ligt op wel meer dingen een taboe zoals scheten laten of praten over hoe goed je orgasme was, maar toch scheet iedereen en bijna iedereen komt weleens klaar.

Citaat:
En trouwens...het is ook niet niks om een dildo of vibrator in je kont te stoppen natuurlijk he.
Hangt er denk ik vanaf hoe groot het ding is en hoeveel glijmiddel er nodig is. Maar echt hoor; wat voor wereld leef je in dat jij als homo dit soort dingen blijft propageren in plaats van oprecht te vragen aan anderen; "Waarom zou dat wat uitmaken?"

Beetje in de trend van: Als mijn zoon thuis zou komen en zou vertellen dat hij homo is, dan zou ik vinden dat ik als vader gefaald heb.
Mijn vraag aan jou is: Waarom denk jij dat ik in dat geval zou vinden dat ik als vader gefaald heb?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:18
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij nogal moeite met communiceren. Ik zeg nergens dat al die dingen er niet zijn, ik vraag alleen wat het uitmaakt. Er ligt op wel meer dingen een taboe zoals scheten laten of praten over hoe goed je orgasme was, maar toch scheet iedereen en bijna iedereen komt weleens klaar.
Ja maar ja....mensen vinden het van zich zelf niet smerig. Maar van een ander kunnen ze het gewoon niet hebben. En dan gaan ze daar lullig over doen.



Citaat:
Hangt er denk ik vanaf hoe groot het ding is en hoeveel glijmiddel er nodig is. Maar echt hoor; wat voor wereld leef je in dat jij als homo dit soort dingen blijft propageren in plaats van oprecht te vragen aan anderen; "Waarom zou dat wat uitmaken?"

Ik schaam mij er gewoon voor. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

Citaat:
Beetje in de trend van: Als mijn zoon thuis zou komen en zou vertellen dat hij homo is, dan zou ik vinden dat ik als vader gefaald heb.
Mijn vraag aan jou is: Waarom denk jij dat ik in dat geval zou vinden dat ik als vader gefaald heb?
Uh....dit snap ik niet helemaal. En in welke zin is dit op mij van toepassing?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ja....mensen vinden het van zich zelf niet smerig. Maar van een ander kunnen ze het gewoon niet hebben. En dan gaan ze daar lullig over doen.
Wat is dat voor rare redenering?

Citaat:

Ik schaam mij er gewoon voor. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
Maar waarom; En "omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd is, is een bizar slechte reden, want ten eerste zit dat in je hoofd en is het maatschappelijk stiekem veel meer geaccepteerd dan je denkt en als je uit je bubbel zou stappen zou je dat zien/merken. Net iets minder dan de helft van mijn mannelijke heterovrienden heeft anale stimulatie geprobeerd. De andere helft wilde niet antwoorden.

Citaat:
Uh....dit snap ik niet helemaal. En in welke zin is dit op mij van toepassing?
Nee ik snap wel dat je die niet snapt maar het vloeit uit hetzelfde voort; Ik zou diep teleurgesteld zijn in mezelf als mijn kind zou moeten aankondigen dat ze homo/andersseksueel zijn. Zeer diep. Want ik wil dat ze gewoon thuiskomen en trots hun partner voorstellen.

Jij bent in hokjes aan het denken. Doe eens niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan wel heel makkelijk gezegd van jou ''nou en'' maar daardoor gaan mannen er weldegelijk door twijfelen en schamen zij zich ervoor. Er heerst nou eenmaal een enorm taboe op mannen die anale stimulatie lekker vinden.
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet.
Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:28
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock.
Ooh oke.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Thanks. Ik had nog niet gelachen vandaag, maar om deze post... Als er iemand iets hiervan snapt is het deadlock.
Dat zou je eigenlijk wel denken eah
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:31
Verwijderd
Daniel24: Het is écht écht écht niks om voor je te schamen, maar ik begrijp je wel. Dat anderen het raar zouden vinden betekent het nog niet dat het raar is.

Ik vind dat iedereen van seks zou moeten kunnen genieten op zijn/haar manier.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:35
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat is dat voor rare redenering?
Ja maar dat is toch zo?
Stel dat ik (bijvoorbeeld) in de trein een dikke scheet laat. Nou dan moet je eens kijken hoe mensen daar op reageren.

Citaat:
Maar waarom; En "omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd is, is een bizar slechte reden, want ten eerste zit dat in je hoofd en is het maatschappelijk stiekem veel meer geaccepteerd dan je denkt en als je uit je bubbel zou stappen zou je dat zien/merken. Net iets minder dan de helft van mijn mannelijke heterovrienden heeft anale stimulatie geprobeerd. De andere helft wilde niet antwoorden.
Oke, helder.

Citaat:
Nee ik snap wel dat je die niet snapt maar het vloeit uit hetzelfde voort; Ik zou diep teleurgesteld zijn in mezelf als mijn kind zou moeten aankondigen dat ze homo/andersseksueel zijn. Zeer diep. Want ik wil dat ze gewoon thuiskomen en trots hun partner voorstellen.
Jij bent in hokjes aan het denken. Doe eens niet.
Uh....ik snap deze nog steeds niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:36
Verwijderd
Ja maar dat is in de trein. Je hebt toch geen seks in de trein?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:39
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Daniel24: Het is écht écht écht niks om voor je te schamen, maar ik begrijp je wel. Dat anderen het raar zouden vinden betekent het nog niet dat het raar is.

Ik vind dat iedereen van seks zou moeten kunnen genieten op zijn/haar manier.
Weetje wat het is. Ik hou ervan om iets in mijn kont te krijgen. Bijvoorbeeld een vinger van mijn vriend...of als ik mezelf vinger.
En ik vind het lekker. Maar als ik dan eenmaal klaargekomen ben dan schaam ik mij opeens heel erg. En dan krijg ik het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Bovendien ben ik soms ook bang dat ik (of mijn vriend) mijn kontgat (of sluitspier) per ongeluk beschadig ofzo.

Dus ja....tot nu toe ervaar ik dit niet echt als een succes.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat is toch zo?
Stel dat ik (bijvoorbeeld) in de trein een dikke scheet laat. Nou dan moet je eens kijken hoe mensen daar op reageren.
Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.

Citaat:
Uh....ik snap deze nog steeds niet eigenlijk.
Straatmeid kan jij een poging doen? Ik weet niet of ik het nog simpeler kan maken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:41
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ja maar dat is in de trein. Je hebt toch geen seks in de trein?
Nee dat niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:42
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.
Lol !
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Nee dat niet.
Moet je een keer doen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 21:59
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Moet je een keer doen trouwens.
In...de trein? Als ik dat doe dan kan ik daarna waarschijnlijk een hele lange tijd niet meer met de trein reizen ben ik bang. Denk je ook niet?
En dan ben ik gedoemd om de rest van mijn leven al mijn reizen met de auto te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 22:03
Verwijderd
Het is me 5 keer gelukt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 22:06
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Het is me 5 keer gelukt ofzo.
Wat? klaarkomen in de trein? Waarom in de trein? Tis nou niet echt de meest relaxte plek om zoiets te doen he? Ook nog in die vieze stink WC daaro.
Bah.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Wat? klaarkomen in de trein? Waarom in de trein? Tis nou niet echt de meest relaxte plek om zoiets te doen he? Ook nog in die vieze stink WC daaro.
Bah.
Seks in de trein is fantastisch! Net als seks in het vliegtuig.

Klaarkomen heb ik het niet over.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het 90%+ geaccepteerd is dat vrouwen vibrators gebruiken maar ik denk dat het grootste gedeelte van deze 90%+ heel vreemd en afkeurend kijkt als een vrouw dat in de trein zou doen.


Straatmeid kan jij een poging doen? Ik weet niet of ik het nog simpeler kan maken.


Oke Daniël, ik ben óók niet 17, maar wel een vrouw. Ik ga het je proberen uit te leggen, ik denk dat deadlock dit bedoelt en dit is ook hoe ik het zie:

Eigenlijk is het heel normaal om te vallen op hetzelfde geslacht, het zou geen issue moeten zijn. Dus het uit de kast komen bijvoorbeeld... Eigenlijk slaat dat nergens op toch? Hetero's kondigen toch ook niet aan dat ze hetero zijn? Die komen gewoon thuis met iemand van het andere geslacht.

Wat wij bedoelen is dat het voor ons zo normaal is om op hetzelfde geslacht te vallen, er is domweg geen verschil tussen homo/lesbisch/bi/hetero voor ons. Hetzelfde geldt dus voor de seksbeleving.

En met het voorbeeld als je later ouder bent: Als mijn kind homo is, dan is dat zo. Als het kind het graag aan me wil vertellen, dan vind ik dat goed, maar ik wil niet de indruk wekken dat hij/zij uit de kast moet komen. Mijn kind is dan gewoon zo. En als het mijn zoon is, komt hij thuis met een man, als het mijn dochter is, dan met een vrouw.

Verder hoef ik geen penis te hebben om te snappen wat voor seks twee mannen met elkaar hebben. Heb er ook geen oordeel over.

Snap je het nu?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 23:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Seks in de trein is fantastisch! Net als seks in het vliegtuig.

Klaarkomen heb ik het niet over.
Ach, ieder zijn meug.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 23:17
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:


Oke Daniël, ik ben óók niet 17, maar wel een vrouw. Ik ga het je proberen uit te leggen, ik denk dat deadlock dit bedoelt en dit is ook hoe ik het zie:

Eigenlijk is het heel normaal om te vallen op hetzelfde geslacht, het zou geen issue moeten zijn. Dus het uit de kast komen bijvoorbeeld... Eigenlijk slaat dat nergens op toch? Hetero's kondigen toch ook niet aan dat ze hetero zijn? Die komen gewoon thuis met iemand van het andere geslacht.

Wat wij bedoelen is dat het voor ons zo normaal is om op hetzelfde geslacht te vallen, er is domweg geen verschil tussen homo/lesbisch/bi/hetero voor ons. Hetzelfde geldt dus voor de seksbeleving.

En met het voorbeeld als je later ouder bent: Als mijn kind homo is, dan is dat zo. Als het kind het graag aan me wil vertellen, dan vind ik dat goed, maar ik wil niet de indruk wekken dat hij/zij uit de kast moet komen. Mijn kind is dan gewoon zo. En als het mijn zoon is, komt hij thuis met een man, als het mijn dochter is, dan met een vrouw.

Verder hoef ik geen penis te hebben om te snappen wat voor seks twee mannen met elkaar hebben. Heb er ook geen oordeel over.

Snap je het nu?
Ja ja. Nou maar nu snap ik het wel hoor. Dus met andere woorden...schaam je niet voor wat je bent.
Helder.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2018, 23:45
Verwijderd
Wajoo.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.