Oud 02-07-2003, 18:39
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Goh lijkt idd een eind aan te komen, lijkt me leuk als we nou weer gewoon gezellig verder gaan met forummen op muziek en nogmaals: als jullie nog ideeen hebben, nu is een perfect moment om dat hier of op msn even te komen melden.
__________________
Everyone wants to be found.
Advertentie
Oud 02-07-2003, 18:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Jammer maar helaas, het beleid is af.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 18:58
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 02-07-2003 @ 19:50:
Jammer maar helaas, het beleid is af.
aan de ene kant grappig .. maar!

dan vind ik ook dat je dat eerste 'ter inzage' aan zou kunnen bieden. zoals dat vaak in de grote mensen wereld ook gaat. als blijk van goede wil ofzo.

want af is ook maar relatief he.
Oud 02-07-2003, 19:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 02-07-2003 @ 19:58:
aan de ene kant grappig .. maar!

dan vind ik ook dat je dat eerste 'ter inzage' aan zou kunnen bieden. zoals dat vaak in de grote mensen wereld ook gaat. als blijk van goede wil ofzo.

want af is ook maar relatief he.
er is inspraak geweest en hij is te bewonderen op het forum.
We wilden hem graag zo snel mogelijk laten starten, zodat we duidelijkheid schepten.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 02-07-2003, 19:11
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Ziet er goed uit naar mijn idee en ik zal me er aan houden. Oja die link naar deze topic. Daar zit een mailto functie in dus start hij outlook op. Just so you know.
__________________
The death toll is rising
Oud 02-07-2003, 19:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 02-07-2003 @ 20:11:
Ziet er goed uit naar mijn idee en ik zal me er aan houden. Oja die link naar deze topic. Daar zit een mailto functie in dus start hij outlook op. Just so you know.
thanks for that, dat heb ik eventjes aangepast.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 03-07-2003, 02:31
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
ik zal me er niet aan houden, maar de consequenties zien we dan wel weer.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 03-07-2003, 05:11
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 03:31:
ik zal me er niet aan houden, maar de consequenties zien we dan wel weer.
puber
Oud 03-07-2003, 09:19
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 03:31:
ik zal me er niet aan houden
hahaha, rebel!
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 03-07-2003, 09:48
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 03:31:
ik zal me er niet aan houden, maar de consequenties zien we dan wel weer.
haha, komt er een keer een nieuw beleid met vaste regels gaan we ons er weer niet aan houden.

Maar goed, na het lezen van desbetreffende msn-gesprekken kan ik niets anders concluderen dat de forummers die aan de beschuldigende kant stonden heel erg hun best hebben gedaan om Jeroen op een klein kutdetail te kunnen pakken... beetje sneu nietwaar? En het feit dat Daan er niet bij betrokken zou moeten worden is ook onzin. Het nieuwe beleid gaat alle 4 de forumbazen aan, dus is het een beetje onzin om dit als een persoonlijk vete te beschouwen. Als Jeroen een aantal mensen in de gaten houdt omdat ze constant lopen te flamen, of al een keer geband zijn kun je er rustig van uitgaan dat de rest van de "forum-gestapo" dat ook doet.
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 09:53
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Dude hou gewoon op. It's over and done. Friso en ik hebben nieuwelaar helemaal niet op kleine kutdetails willen pakken. We hebben enkel vragen gesteld en nieuwelaar antwoordde daar op wat je hebt zien staan. punt.
__________________
The death toll is rising
Oud 03-07-2003, 10:16
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-07-2003 @ 10:53:
Dude hou gewoon op. It's over and done. Friso en ik hebben nieuwelaar helemaal niet op kleine kutdetails willen pakken. We hebben enkel vragen gesteld en nieuwelaar antwoordde daar op wat je hebt zien staan. punt.
Heej, ik geef gewoon ff mijn visie op wat er gebeurd is. 't is misschien achteraf lullen aangezien er al een nieuw beleid is, maar ik weet van Friso dat als ie Jeroen had kunnen pakken op een verspreking oid hij dat zeker met alle middelen gedaan had. Trust me, ik zit bij hem in een band
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 10:33
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 03-07-2003 @ 10:48:
haha, komt er een keer een nieuw beleid met vaste regels gaan we ons er weer niet aan houden.

Maar goed, na het lezen van desbetreffende msn-gesprekken kan ik niets anders concluderen dat de forummers die aan de beschuldigende kant stonden heel erg hun best hebben gedaan om Jeroen op een klein kutdetail te kunnen pakken... beetje sneu nietwaar? En het feit dat Daan er niet bij betrokken zou moeten worden is ook onzin. Het nieuwe beleid gaat alle 4 de forumbazen aan, dus is het een beetje onzin om dit als een persoonlijk vete te beschouwen. Als Jeroen een aantal mensen in de gaten houdt omdat ze constant lopen te flamen, of al een keer geband zijn kun je er rustig van uitgaan dat de rest van de "forum-gestapo" dat ook doet.
En beleid met vaste regels: dat schelden slaat natuurlijk weer nergens op. Maar goed, nu hopen op consequentie. Ik zeg alleen dat ik me er niet aan ga houden.

en haha, jij weet geen ene fuck van die msn gesprekken. Dit is gewoon zo gezegd. en het is geen detail. Waarom hebben alle forumbazen een boord voor hun kop? Gayness?

En dat Daan er niet bij betrokken moest worden, was omdat David en ik het over iets hadden wat tussen Jeroen en ons was.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 03-07-2003, 10:36
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 11:33:
En beleid met vaste regels: dat schelden slaat natuurlijk weer nergens op. Maar goed, nu hopen op consequentie. Ik zeg alleen dat ik me er niet aan ga houden.

en haha, jij weet geen ene fuck van die msn gesprekken. Dit is gewoon zo gezegd. en het is geen detail. Waarom hebben alle forumbazen een boord voor hun kop? Gayness?

En dat Daan er niet bij betrokken moest worden, was omdat David en ik het over iets hadden wat tussen Jeroen en ons was.


Water is een mooi woord. zegt:
zeg
Water is een mooi woord. zegt:
die nieuwelaar
Water is een mooi woord. zegt:
die moet dood
Water is een mooi woord. zegt:
punt
L : f zegt:
hehe, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden he, dat weet je


nuff said
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 10:40
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 03-07-2003 @ 11:36:
Water is een mooi woord. zegt:
zeg
Water is een mooi woord. zegt:
die nieuwelaar
Water is een mooi woord. zegt:
die moet dood
Water is een mooi woord. zegt:
punt
L : f zegt:
hehe, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden he, dat weet je


nuff said
ik sta er dan ook achter.
maar dit is wel erg laf.
jammer.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 03-07-2003, 10:44
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 11:40:
ik sta er dan ook achter.
maar dit is wel erg laf.
jammer.
laf???? kom op zeg: je berschuldig nieuwelaar van het feit dat ie persoonlijk wordt terwijl je het zelf ook doet. Dat heeft niks met competentie te maken op deze manier, maar gewoon met een persoonlijk vete.
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 10:46
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Naja ik ben iig blij dat de meeste forummers het wel eens zijn met het beleid wat we nou hebben, en dat diegene ook bereid zijn om mee te werken om het forummen weer zo leuk mogelijk te maken, en ach friso zal altijd rebels moeten gaan doen, dat moet hij helemaal zelf weten natuurlijk..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 03-07-2003, 10:49
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 03-07-2003 @ 11:44:
laf???? kom op zeg: je berschuldig nieuwelaar van het feit dat ie persoonlijk wordt terwijl je het zelf ook doet. Dat heeft niks met competentie te maken op deze manier, maar gewoon met een persoonlijk vete.
Je snapt het niet.

(daarnaast is het gewoon erg lam, om sinds je forumbaas bent, ook als een forumbaas me toe te spreken en mij gewoon aanpakt)

Dat ik nieuwelaar een lul vindt komt doordat hij niet wou discussieren, of alles afdoet als 'niet belangrijk'. Dan kan ik nog wel zijn beleid inconsequent vinden, ik kan dat heel goed naast elkaar houden.

En dat heeft WEL met competentie te maken, alleen wil je dat niet zien blijkbaar. Ik had anders uit het niets wel zo'n topic kunnen maken, maar er was gewoon een druppel die de emmer deed overlopen.

Er was een reden voor dit topic, en dat was niet mijn persoonlijke gevoelens richting die knaap.

Maar goed: ik zal me (proberen) aan dit beleid te houden.

Zo goed?
Dankjullie wel.
__________________
Never judge a book by its movie.

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 10:52.
Oud 03-07-2003, 10:54
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 11:49:
Je snapt het niet.

(daarnaast is het gewoon erg lam, om sinds je forumbaas bent, ook als een forumbaas me toe te spreken en mij gewoon aanpakt)

ik ben nu eenmaal forumbaas en ik mag je op je forumgedrag aanspreken. jij wilde toch gelijke rechten en geen vriendjespolitiek? hier heb je het.
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 10:59
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 03-07-2003 @ 11:54:
ik ben nu eenmaal forumbaas en ik mag je op je forumgedrag aanspreken. jij wilde toch gelijke rechten en geen vriendjespolitiek? hier heb je het.
hahahahahaha.
Dus ik moet op mijn woorden passen als ik prive met jou praat over het forum? Daar pas ik voor.
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 03-07-2003, 11:08
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 03-07-2003 @ 11:59:
hahahahahaha.
Dus ik moet op mijn woorden passen als ik prive met jou praat over het forum? Daar pas ik voor.
nee, dat zeg ik helemaal niet. Dat doe je jezelf aan.
__________________
Richtiger Manner
Oud 03-07-2003, 11:11
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
ok een paar dingen

ik vind jeroen geen goede forumbaas en dat weet hij.
hij beoordeeld topics niet 100% objectief, en is in het algemeen, naar mijn mening, te persoonlijk betrokken.

commentaar zoals 'lieverd, leer eens lezen' of iets dergelijks hoeft niet per definitie super negatief te zijn maar ik zie hier een denigrerende ondertoon. en dat is precies waar ik me zo aan irriteer.

daarnaast is het misschien logisch dat forumbazen voor elkaar opkomen, maar probeer ook eens objectief naar het geheel te kijken. wat dat betreft vind ik dat die forumbaas dude met de sgp avatar een aantal goeie dingen heeft gezegd, maar ik ben het niet overal mee eens.

kijk, dit verhaal heeft 2 kanten. meem en 86dagreed hebben de neiging, soms terecht en soms onterecht, om mensen aan te vallen. ik en bijv dead nation, belle en machina82 hebben dat ook wel maar dan in mindere maten. ik zou nooit iemand dood wensen, zelfs al meende ik het niet, zoiets zeg ik gewoon niet. dat vind ik te ver gaan, ongeacht of ik degene zou kennen tegen wie het gericht is of niet.

wees gewoon redelijk, iedereen. dat kan moeilijk zijn omdat het je trots schaadt of iets dergelijks, maar daardoor krijg je wel meer respect van iedereen. fouten toegeven, proberen de situatie van iemand anders' kant te bekijken en proberen om er iets van te maken. desnoods negeer je iemand die je niet mag (ik denk dat dit vooral soms verstandig kan zijn voor forumbazen). fokken voor de lol is leuk, bijv floataziggy 85 fokken dat mag niemand ons ontnemen want hij lokt het zelf uit en heeft het de helft van de tijd toch niet eens door.

en nu kappen met die kut soap.
__________________
met melk meer mans
Oud 03-07-2003, 11:18
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 03-07-2003 @ 12:08:
nee, dat zeg ik helemaal niet. Dat doe je jezelf aan.
ik postte geen msn gesprek
__________________
Never judge a book by its movie.
Oud 03-07-2003, 11:25
meem
Avatar van meem
meem is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 03-07-2003 @ 12:11:

kijk, dit verhaal heeft 2 kanten. meem en 86dagreed hebben de neiging, soms terecht en soms onterecht, om mensen aan te vallen. ik en bijv dead nation, belle en machina82 hebben dat ook wel maar dan in mindere maten. ik zou nooit iemand dood wensen, zelfs al meende ik het niet, zoiets zeg ik gewoon niet. dat vind ik te ver gaan, ongeacht of ik degene zou kennen tegen wie het gericht is of niet.

je hebt gelijk, dat geef ik toe. verder wordt t allemaal niet zo bedoeld, tenminste van mijn kant niet, ik heb de laatste dagen alweer mn mond gehouden in dit topic, voor mij boeit t dus ook niks meer. ik probeer om me aan te passen (en dat is echt moeilijk voor n evil person zoals ik) en verder....die ban ging niet om mijn aanvallen naar mensen toe. dat ging om t feit dat hij t niet kon uitstaan dat ik weer iets zei nadat ie mn posts had weggehaald. maar dat is n ander verhaal. en idd wat je zegt over float. wel grappig ik nu ineens degene ben die zogenaamd altijd ruzie met m heeft, hoewel ik slechts 1 keer in discussie met m ben gegaan. verder bemoeit zich altijd overal mee. dan is t logisch dat ik daarop reageer.

ik ga saetia luisteren. ta ta and toodles!
__________________
how I learned to stop worrying and love the bomb
Oud 03-07-2003, 11:27
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
iedereen fokt float hoor
en terecht

het is niet zo dat ie intens gemeen doet, hij zegt voornamelijk dingen die of nergens of slaan, of overbodig zijn. daarnaast is hij nooit grappig. kansloos to the bone.
__________________
met melk meer mans
Oud 03-07-2003, 11:30
meem
Avatar van meem
meem is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 03-07-2003 @ 12:27:
iedereen fokt float hoor
en terecht

het is niet zo dat ie intens gemeen doet, hij zegt voornamelijk dingen die of nergens of slaan, of overbodig zijn. daarnaast is hij nooit grappig. kansloos to the bone.
ik snap ook echt neit dat ik echt serieus als superonaardig en aggressief overkom, ik heb dat zelf echt niet door. ik weet dat mn taalgebruik niet altijd even fijn is...maar goed ik zal nu voortaan 20 keer iets nalezen voordat ik t post. haha
__________________
how I learned to stop worrying and love the bomb
Oud 03-07-2003, 12:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik haat om het te zeggen, maar ik zeg het toch: Told You So
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-07-2003, 15:15
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Jaaa Saetia luisteren. Maargoed ik weet dat ik in dit topic misschien een beetje onredelijk leek over te komen. Dit is niet t geval. Ik snap de forumbaasjes eigenlijk best wel en ook ben ik t wel eens met het nieuwe beleid. Het draagt naar mijn mening bij aan een leuker forum als iedereen gewoon die regels volgt. Er is duidelijkheid en objectiviteit gevraagd. Dat hebben we vooralsnog gekregen. Nu moeten wij ons aan die regels houden, want we kunnen natuurlijk geen dingen eisen en ons vervolgens niet aan de regels houden(geven en nemenverhaal). Dat werkt niet en dan zal de volgende keer zo'n discussie niet uitdraaien op de relatieve vrede die er nu is. Je mag best fel discussieren, maar hou t in de buurt van t topic en blijf beschaafd(mannen daar scoor je mee bij de dames hahaha). It ain't hard
__________________
The death toll is rising
Oud 03-07-2003, 15:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-07-2003 @ 16:15:
Jaaa Saetia luisteren. Maargoed ik weet dat ik in dit topic misschien een beetje onredelijk leek over te komen. Dit is niet t geval. Ik snap de forumbaasjes eigenlijk best wel en ook ben ik t wel eens met het nieuwe beleid. Het draagt naar mijn mening bij aan een leuker forum als iedereen gewoon die regels volgt. Er is duidelijkheid en objectiviteit gevraagd. Dat hebben we vooralsnog gekregen. Nu moeten wij ons aan die regels houden, want we kunnen natuurlijk geen dingen eisen en ons vervolgens niet aan de regels houden(geven en nemenverhaal). Dat werkt niet en dan zal de volgende keer zo'n discussie niet uitdraaien op de relatieve vrede die er nu is. Je mag best fel discussieren, maar hou t in de buurt van t topic en blijf beschaafd(mannen daar scoor je mee bij de dames hahaha). It ain't hard
ik zou het niet beter kunnen formuleren.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 03-07-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 03-07-2003 @ 13:10:
Ik haat om het te zeggen, maar ik zeg het toch: Told You So
Citaat:
stel je niet aan.
Citaat:
dat zal wel mee vallen.
Citaat:
verkeerd gedacht.
Oud 03-07-2003, 17:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Danique schreef op 03-07-2003 @ 17:42:
Ik spam niet alleen veel, ik kijk ook uit m'n doppen hoor
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-07-2003, 10:47
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Ik zou zeggen, spreek een keer met z'n allen af in een cafeetje in utrecht en praat dit uit onder 't genot van een paar biertjes.
Dit werkt zo niet.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Oud 04-07-2003, 21:32
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Wow... we zijn het met elkaar eens voor de gein? Ik sta versteld met mijn kin op mijn enkels...
Toch fijn om te weten dat iedereen weer in vrede met elkaar leeft voordat ik een weekje ertussenuit knijp.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 19-09-2003, 11:19
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
leuk dit topic
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Oud 19-09-2003, 11:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 19-09-2003 @ 12:19:
leuk dit topic
Ook om het op deze manier te uppen?
Oud 19-09-2003, 12:11
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 19-09-2003 @ 12:19:
leuk dit topic
Maar wat een klote up.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.