Oud 21-03-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 21-03-2006 @ 19:14 :
Zeker wel, zelfs al blijven het aantal topics gelijk, dan nog is er minder ruimte gebruik. Maar we gaan er ook vanuit dat het aantal topics ongeveer met 20% af zal nemen.
Daar kan je idd van uitgaan als er veel forummers geband gaan worden door dit kutidee.
Advertentie
Oud 21-03-2006, 20:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Blijf erbij dat de kantine zo vol "echte onzintopics" staat dat als men onzin meer op de kantine wil laten lijken dat dat slechts achteruitgang betekent.

In elk geval een verbod op topics als "aan welke kant hangt bij jou de wc-rol" etc en we zijn al een heel stuk verder.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 21-03-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2006 @ 20:25 :
Blijf erbij dat de kantine zo vol "echte onzintopics" staat dat als men onzin meer op de kantine wil laten lijken dat dat slechts achteruitgang betekent.

In elk geval een verbod op topics als "aan welke kant hangt bij jou de wc-rol" etc en we zijn al een heel stuk verder.
Ik vond dat anders best een kantinetopic
Oud 21-03-2006, 20:27
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met een gedegen argumentatie.

Citaat:
Ieke schreef op 21-03-2006 @ 18:45 :
Binnen ongeveer twee weken zijn wij van plan om onzin en de kantine samen te voegen tot één deelforum. Dit omdat de grote hoeveelheid topics op beide fora nauwelijks iets bijdragen aan het forum, zoals wij dat graag zien.
Het is dat de laatste zin er staat. Zoals wij dat graag zien, want ik vermoed dat een grote meerderheid van de users, zowel op DK als op Onzin zich wel geholpen voelt, al is het alleen al in het doden van de tijd, in het onderhouden van contacten op dit forum (gezien sommigen niet via MSN werken), of via topics die nergens anders mogen.

Citaat:
Er wordt niemand mee geholpen en er vinden vrijwel geen discussies plaats,
Ja, en?

Citaat:
daarnaast nemen de fora toch een aanzienlijk deel van de serverruimte en datastroom voor hun rekening, omdat er toch een groot animo is voor dergelijke topics is er besloten de beide fora onder één naam verder voort te zetten.
Dat zullen ze toch ook wel blijven doen. Er zitten echter aardig wat nuance verschillen in de beide fora.

Citaat:
Het is daarbij de bedoeling dat de echte onzintopics niet meer worden toegestaan en dat het iets meer op de kantine gaat lijken. Het is daarentegen wel weer toegestaan ongelimiteerd topics te openen, het koelkastprincipe verdwijnt dus.
Definieer echte onzintopics. Dat is dus een subjectief iets, wat lastig te controleren valt. Maakt mij niet uit, maar dat zal behoorlijk wat FB werk worden. Geen koelkastprincipe, vind ik goed, maar tsjah, je legt nu twee grenzen door elkaar heen. Wel ongelimiteerd, geen onzin.

Citaat:
Mochten jullie nog ernstige bezwaren hebben dan zijn we bereid om daar naar te kijken en zodoende een zo goed mogelijke oplossing te vinden. De nieuwe naam moet ook nog bedacht worden, dus ideeën voor de nieuwe naam kunnen jullie hier ook kwijt.
Nouja, het probleem dus van het koelkastbeleid. Daarin verschillen DK en Onzin van elkaar. Hoe gaan jullie dat concreet oplossen?

Nieuwe naam: Kletscafé
Oud 21-03-2006, 20:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Blush schreef op 21-03-2006 @ 20:27 :
Ik vond dat anders best een kantinetopic
Dat is het ook; wat ik bedoel te zeggen is dat het niveau van de kantine vaak nog lager ligt dan onzin, het enige verschil is dat er niet gespamd wordt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 21-03-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2006 @ 20:36 :
Dat is het ook; wat ik bedoel te zeggen is dat het niveau van de kantine vaak nog lager ligt dan onzin, het enige verschil is dat er niet gespamd wordt.
Er is heel wat meer verschil.
Oud 21-03-2006, 20:38
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik vind het een achterlijk plan. Vast een 1-april grap. We zullen zien
Oud 21-03-2006, 20:44
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
slecht plan
heeel slecht
__________________
zo,
Oud 21-03-2006, 20:52
Verwijderd
Jon, hoeveel extra kosten heb je door Onzin?
Oud 21-03-2006, 20:54
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Als het geen grap is wil ik graag even weten wat voor regels er dan komen wordt het een kantine of onzin? of iets heel slaps ertussen in?
Oud 21-03-2006, 20:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
wat een enorm slechte grap

ik maak ze nog beter
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-03-2006, 21:00
Verwijderd
Ik vind t echt nergens op slaan.
Onzin en DK hebben elk hun eigen forummers en als je die samen gaat voegen kan je nog wel es problemen krijgen.
Plus er wordt dan weer een hoop aangepast en daar zit ook niemand op te wachten.
Zoals vast al wel eerder gezegd, Laat Onzin Onzin blijven en DK DK.
Oud 21-03-2006, 21:01
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Daar wordt het forum niet echt leuker op

Misschien gaan er dan wel vele mensen weg door de nieuwe regels die er dan gaan komen, denk ik...
Oud 21-03-2006, 21:01
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Het is een schande

Onzin is zo een beetje heilig ja
__________________
That'll be our little secret
Oud 21-03-2006, 21:02
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
hppa schreef op 21-03-2006 @ 20:52 :
Jon, hoeveel extra kosten heb je door Onzin?
Hppa gaat een server kopen om onzin overeind te houden
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 21-03-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 21-03-2006 @ 20:52 :
Jon, hoeveel extra kosten heb je door Onzin?
beleggen op de onzin server en de opbrengsten van banner inkomsten naar de beleggers
Oud 21-03-2006, 21:03
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
OHNEEEE DOE ONS DIT NIET AAN ;(;(;(;(:9;;90;(;(;(;(;(;(:9:9


Hahaha kthxbye.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 21-03-2006, 21:06
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Als het geen (slechte) 1 april grap is vind ik het een slecht plan!
__________________
ofzoiets
Oud 21-03-2006, 21:15
Verwijderd
Goed idee
Oud 21-03-2006, 21:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
1 April
Zo niet, het meest achterlijke idee dat er ooit heeft plaatsgevonden op dit forum tot nu toe
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 21:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik geloof dat ik moet huilen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-03-2006, 21:32
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Stelletje im·be·cie·len

__________________
Fe este dia que hora
Oud 21-03-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 21-03-2006 @ 21:03 :
beleggen op de onzin server en de opbrengsten van banner inkomsten naar de beleggers
Geen gek idee.
Oud 21-03-2006, 21:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn spamtopics daar dan nog wel toegestaan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-03-2006, 21:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ieke schreef op 21-03-2006 @ 18:45 :
Binnen ongeveer twee weken zijn wij van plan om onzin en de kantine samen te voegen tot één deelforum. Dit omdat de grote hoeveelheid topics op beide fora nauwelijks iets bijdragen aan het forum, zoals wij dat graag zien.
Om er toch wat dieper op in te gaan. Waarom nu pas?
Onzin, de naam zegt het al, is er JUIST omdat het nergens over gaat.
De Kantine is er (blijkbaar) omdat er vragen zijn die niet ergens anders onder te delen zijn maar meer inhoud hebben dan onzin.
Beiden dragen dus op hun eigen manier blijkbaar WEL bij aan het forum, zo niet. WAT is jullie visie erop dan? Want gewoon zeggen "zoals wij dat graag zien" is te vaag.

Citaat:

Er wordt niemand mee geholpen en er vinden vrijwel geen discussies plaats, daarnaast nemen de fora toch een aanzienlijk deel van de serverruimte en datastroom voor hun rekening, omdat er toch een groot animo is voor dergelijke topics is er besloten de beide fora onder één naam verder voort te zetten.
Zullen we alle mensen die eventuele (psychische) steun hebben gehad door het forum maar eventjes vergeten?
Discussies? Ik heb meer en diepere discussies gevoerd op onzin dan op welk ander subforum dan ook gewoon omdat er zoveel verschillende shitzooi langs komt slepen.
Serverruimte => Waarom nu pas?
Datastroom => Banners => Geld

En door het enorme verschil tussen het idee achter zowel onzin als de kantine zijn beiden niet "zomaar" samen te voegen. Dus een van de 2 eruit is een betere benaming...

Citaat:

Het is daarbij de bedoeling dat de echte onzintopics niet meer worden toegestaan en dat het iets meer op de kantine gaat lijken.
Tuurlijk, schuif het allemaal maar weer op de onzinners. Jullie weten wel dat dit betekend dat er flink gebanned, gepruned, slotjesgeslinger en gewaarschuw wordt de eerste week/weken/maanden na de merge aangezien beide groepen sowieso al niet met elkaar overweg kunnen. Lijkt me leuk voor je datastroom, al dat gespam....

Citaat:

Het is daarentegen wel weer toegestaan ongelimiteerd topics te openen, het koelkastprincipe verdwijnt dus.

Owjah, woohoo. Haal alle lol eraf maar geef de kantinetopics onsterfelijkheid... zeg gewoon eerlijk dat jullie van onzin af willen ipv het proberen te verkopen als een samenvoeging...

Citaat:

Mochten jullie nog ernstige bezwaren hebben dan zijn we bereid om daar naar te kijken en zodoende een zo goed mogelijke oplossing te vinden. De nieuwe naam moet ook nog bedacht worden, dus ideeën voor de nieuwe naam kunnen jullie hier ook kwijt.
Bezwaren? Mwa, mocht deze merge doorgaan wil ik ingaande op de dag van de merge maar meteen een perm-ban op deze nick en al mijn UC's. Ik dacht namelijk alle debiele ideeën al te hebben meegemaakt maar deze slaat werkelijk alles.

nieuwe naam: Onzin (want dat is dit hele idee)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 21:43
Verwijderd
Voeg Lifestyle dan ook toe aan DK en Onzin want dat forum slaat ook nergens op. Alleen maar herhalende topics en het gaat allemaal over niks.

Oud 21-03-2006, 21:44
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Dat mensen dit serieus nemen..
Oud 21-03-2006, 21:45
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Belachelijk.
Zo kan je heel veel dingen samen gaan voegen :/
Oud 21-03-2006, 21:47
CD-R
Avatar van CD-R
CD-R is offline
Kan dit niet wachten tot de nieuwe forumsoftware? ;x
__________________
[img]http://www.clicksmilies.com/s1106/aktion/action-smiley-015.gif[/img]
Oud 21-03-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Sperzieboon schreef op 21-03-2006 @ 20:27 :
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met een gedegen argumentatie.


Het is dat de laatste zin er staat. Zoals wij dat graag zien, want ik vermoed dat een grote meerderheid van de users, zowel op DK als op Onzin zich wel geholpen voelt, al is het alleen al in het doden van de tijd, in het onderhouden van contacten op dit forum (gezien sommigen niet via MSN werken), of via topics die nergens anders mogen.
Wat het precieze beleid wordt omtrent nieuwe regels staat nog niet helemaal vast. Vandaar dat we ook dit topic openen. Op onzin zijn nu van die chattopics met een bepaald deelnummer. Misschien worden die in beperkte maten nog wel toegestaan. Maar topics als "het sneeuwt" zullen niet meer worden toegestaan.
Citaat:
Ja, en?
Dit is geen argument
Citaat:

Dat zullen ze toch ook wel blijven doen. Er zitten echter aardig wat nuance verschillen in de beide fora.
Kan je misschien aangeven op welk(e) vlak(ken)?
Citaat:

Definieer echte onzintopics. Dat is dus een subjectief iets, wat lastig te controleren valt. Maakt mij niet uit, maar dat zal behoorlijk wat FB werk worden. Geen koelkastprincipe, vind ik goed, maar tsjah, je legt nu twee grenzen door elkaar heen. Wel ongelimiteerd, geen onzin.


Nouja, het probleem dus van het koelkastbeleid. Daarin verschillen DK en Onzin van elkaar. Hoe gaan jullie dat concreet oplossen?

Nieuwe naam: Kletscafé
We zijn op dit moment nog druk bezig met het creeëren van een nieuw beleid, mochten we hier nuttige dingen in tegen komen dan zullen deze zeker worden bekeken
Oud 21-03-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 21-03-2006 @ 18:55 :
Als dit geen 1 april-grap is, vind ik dit het belachelijkste kutplan ooit.
Oud 21-03-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 21-03-2006 @ 21:45 :
Belachelijk.
Zo kan je heel veel dingen samen gaan voegen :/
Dat is ook niet zo'n gek idee.
Oud 21-03-2006, 22:05
Verwijderd
Aangezien ongeveer 95% tegen is, is dit sowieso al een slechte grap.
Oud 21-03-2006, 22:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Sylph schreef op 21-03-2006 @ 22:05 :
Aangezien ongeveer 95% tegen is, is dit sowieso al een slechte grap.
95%
Er zijn meer leden tegen als forumbazen voor

(en dan nog te bedenken. alles wat nu in quarantaine zit op onzin gaat zich dan verspreiden over andere subfora.... dan is er helemaal geen zicht meer op )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 21-03-2006 @ 22:05 :
Aangezien ongeveer 95% tegen is, is dit sowieso al een slechte grap.
95% van de mensen die gereageerd heeft is misschien tegen, stel er hebben 60 mensen gereageerd. Dan zijn er dus 57 mensen van onzin en de kantine tegen.
Oud 21-03-2006, 22:16
ne0c0rt3xX
Avatar van ne0c0rt3xX
ne0c0rt3xX is offline
gestoord idee ...
__________________
Things are n0t always what they seem... // 0blivi0n ! // Fervent game-meisjuh // *Nils.. ((:*
Oud 21-03-2006, 22:22
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Volgens mij lachen de fb's zich nu dood vanwege deze slechte 1-april grap
Oud 21-03-2006, 22:22
Verwijderd
Kutplan, kutfb's
Oud 21-03-2006, 22:23
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-03-2006 @ 22:22 :
Volgens mij lachen de fb's zich nu dood vanwege deze slechte 1-april grap
Juh, nog nooit zo'n vereend vertoon van "wij zijn het met elkaar eens" gezien als nu.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 22:24
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
YOU HAVE GOT TO BE FUCKING KIDDIN ME


ofwel...
nee, lijkt me geen geweldig idee

dit kan maar beter een 1 april grap zijn
__________________
buh
Oud 21-03-2006, 22:26
Verwijderd
De Kantinetopics gaan vaak over 'op welk huisnummer woon je' en 'welke kleur onderbroek draag je', naar mijn mening is het al een verlengstuk van Onzin. Fuseren lijkt mij logisch.
Oud 21-03-2006, 22:30
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
White Trash schreef op 21-03-2006 @ 22:26 :
De Kantinetopics gaan vaak over 'op welk huisnummer woon je' en 'welke kleur onderbroek draag je', naar mijn mening is het al een verlengstuk van Onzin. Fuseren lijkt mij logisch.
op de kantine stikt het altijd van de slotjes omdat het daar puur gezeik is
op onzin kan je doen en laten wat je wil (binnen grenzen)
en zijn er geen regeltjes om gewoon gezellig met elkaar te praten in topicjes
__________________
buh
Oud 21-03-2006, 22:31
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
daarbij gaat dat een grote rel worden
kantiners v.s. onzinners

en zo niet word ik aanvoerder en begin ik er zélf wel een
en mocht ik dan gebanned worden maakt me ook niet uit
na al die tijd ineens dk en onzin samen smijten vind ik een grove belediging voor mijn tijdsinvestering
__________________
buh
Oud 21-03-2006, 22:31
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
ik wist wel dat jon gay word
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 21-03-2006, 22:32
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
fcuk schreef op 21-03-2006 @ 22:31 :
ik wist wel dat jon gay word
Waar is eigenlijk onzer God om op deze kwestie zijn verhelderende licht te schijnen?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-03-2006, 22:35
Leeuwinnetje
Avatar van Leeuwinnetje
Leeuwinnetje is offline
Aaaaaaaaaaaaah vreselijk!!!
Nooit meer ware onzintopics? WHAAAAAAAAAAAAA!
__________________
Nothing beats a Leeuwinnetje! <3 Obi Wan
Oud 21-03-2006, 22:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Lilith schreef op 21-03-2006 @ 19:56 :
Je kan Onzin en DK niet naast mekaar zetten.
Ten eerste omdat er dan veel topics verloren gaan, die juist tijd nodig hebben. Daarmee bedoel ik bv Spelletjes-topics als Weerwolf-spel. Het tempo op Onzin ligt veels te hoog, en op DK heeft zo'n topic veel meer kans.

Daarnaast zijn Onzin en DK 2 verschillende Deelfora, met elk hun eigen groep. Hetzelfde is zo op de deelfora Lifestyle en D&A. Ook die 2 kun je nooit samensmelten, puur en alleen om het feit dat er harde rellen van komen.
Wie zegt dat het zo hard gaat als op onzin? Dat is juist niet de bedoeling en ook juist het probleem van het huidige onzin. Het gaat zo snel dat we het niet kunnen modden en daar hebben we nu toch wel gezeik over gehad.
We willen dus een forum wat niet onzin is en niet DK. Maar wat het wel moet worden willen we overleggen, het gaat best wel wat forummers aan. Kijk, al doe onzin van beide forums is gewoon niet nodig en ik denk dat we beter af zijn met 1, wat een aantal punten van beide combineert.
Iemand had het al over spamtopics. Nu dat is een van de dingen die we kunnen meenemen. Op het nieuwe forum in beperkte mate van die reeksen bijvoorbeeld. Maar ook topics als dat weerwolfspel en minder onzin.

Citaat:
Ook denk ik dat het samengevoegde deelforum te groot zal worden. Omdat er veel meer topics zullen komen, door de samensmelting van 2 groepen, komen er 2x zoveel topicstarters en zullen er meer nutteloze topics gemaakt worden, of zullen er maar weinig topics zijn die aandacht krijgen.
Mwa, dat zien we wel. Het is niet de bedoeling dat het een nieuw onzin wordt.

Citaat:
Als je dat laatste wil voorkomen, zal je over de gehele dag een FB aanwezig moeten hebben op dit nieuwe deelforum. Dat zal automatisch leiden tot een soort permanente dictatuur waarin alles meteen gecontrolleerd wordt, zodra je iets post. Ook zullen hierdoor meer mensen geband worden, door kleine 'vergrijpen'.
Waarom? Men moet zich aanpassen en dat is misschien nog de moeilijkste problemen. Maar ik heb geen probleem met een poos een hard beleid te voeren, wat inhoud snel bannen. Maar ook moet de eerste tijd een verkenningstijd zijn, te kijken wat wel en wat men niet wil en waar behoefte aan is. Toch heb ik echt geen problemen met als dat nodig is een streng beleid te voeren. Opzich denk ik uiteindelijk aan een fb of 4, moet genoeg zijn.

Citaat:
Sperzieboon schreef op 21-03-2006 @ 20:27 :
Het is dat de laatste zin er staat. Zoals wij dat graag zien, want ik vermoed dat een grote meerderheid van de users, zowel op DK als op Onzin zich wel geholpen voelt, al is het alleen al in het doden van de tijd, in het onderhouden van contacten op dit forum (gezien sommigen niet via MSN werken), of via topics die nergens anders mogen.
Het hele forum is al meer doding van tijd dan wat anders.
Onzin is een grote slowchat zooi en onzin. Chatten kan ook op de chat, die hebben we niet voor niks. Een aantal andere dingen kunnen op het nieuwe forum, nog wat andere dingen zijn imo onnidig en kunnen wel wegblijven.


Citaat:
Ja, en?
Kan ik ook aan jou vragen.


Citaat:
Dat zullen ze toch ook wel blijven doen. Er zitten echter aardig wat nuance verschillen in de beide fora.
Minder dan onzin nu doet, maar wat mij betreft is dit absoluut niet het sterkste argument. Ruimte is met name in de examentijd moeilijk, dan gaat het hier het hardste. Alle records worden in die tijd gemaakt.


Citaat:
Definieer echte onzintopics. Dat is dus een subjectief iets, wat lastig te controleren valt. Maakt mij niet uit, maar dat zal behoorlijk wat FB werk worden. Geen koelkastprincipe, vind ik goed, maar tsjah, je legt nu twee grenzen door elkaar heen. Wel ongelimiteerd, geen onzin.
Het wordt geen DK en het wordt geen onzin. Het wordt een vrij goed te volgen forum met minder topics dan je nu bij elkaar hebt. Het moet natuurlijk wel in redelijke proportie's blijven. Dat is ook de bedoeling, onzin is niet te modden en dat levert toch wel wat problemen op. We willen dus 1 forum wat beter te modden is en wat meer niveau heeft. Dus geen topics als het sneeuwt (van onzin) en geen topics van welke kant hant je toiletrol op (de kantine) Beide zijn niveuloos en vrij irritant imo. We willen er gewoon een gezellig, goed te volgen forum van maken en daarom willen we ook van jullie horen wat jullie er willen hebben.


Citaat:
Nouja, het probleem dus van het koelkastbeleid. Daarin verschillen DK en Onzin van elkaar. Hoe gaan jullie dat concreet oplossen?

Nieuwe naam: Kletscafé
Hoe kom je erbij dat het probleem het koelkastbeleid is? Er zijn echt wel meer redenen om het samen te voegen, als dat het probleem was was dat makkelijk opgelost.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-03-2006, 22:38
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Samenvoeging Onzin en M&M
__________________
________________
Oud 21-03-2006, 22:42
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Ghahahahahaha grapjurken, moest je eerder op 1 April zelf posten!


Onzin en DK samen is hetzelfde als dat je 2 koters van 5 jaar oud die het niet met elkaar kunnen vinden in 1 kamer zetten en ze daar alleen laten

Mutsen!
Oud 21-03-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
We willen er gewoon een gezellig, goed te volgen forum van maken en daarom willen we ook van jullie horen wat jullie er willen hebben.
Denk je nou echt dat dat gaat lukken
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 17:14
Onzin AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III
Verwijderd
175 08-11-2018 12:17
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 12-10-2009 00:53
De Kantine Samenvoeging Onzin en De Kantine
Q
2 01-04-2006 22:39
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine #2
catootje
434 01-04-2006 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.