Oud 27-03-2006, 11:05
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 27-03-2006 @ 11:29 :
Mee eens. Verder komen we denk ik toch niet. Tijd om wat knopen door te gaan hakken dus ik stel toch voor te gaan nadenken over een naam en verdere invulling.
Voorstel afgewezen.
Advertentie
Oud 27-03-2006, 11:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-03-2006 @ 12:03 :
"Onzinnige Kantine"
"K.O."
"KanOn"
Die is wel grappig.

Moet het niet gewoon DK blijven heten ofzo? Dat kan natuurlijk ook, slaat wel direct terug op scholieren.

Sperzie: nee.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 11:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 12:06 :
Die is wel grappig.

Moet het niet gewoon DK blijven heten ofzo? Dat kan natuurlijk ook, slaat wel direct terug op scholieren.

Sperzie: nee.
Dank

Persoonlijk ben ik voor een nieuwe naam; het subforum kent immers ook een nieuwe start, nieuw beleid et cetera.. Als je de naam houd, roept dat mijn inziens associaties op met bijvoorbeeld 'de kantine' zoals deze was.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-03-2006, 11:17
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Ik voel wel iets voor "de praatpaal" of "het rookhok" Iemand anders nog suggesties?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 11:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-03-2006 @ 12:17 :
Ik voel wel iets voor "de praatpaal" of "het rookhok" Iemand anders nog suggesties?
Praatpaal heeft wel associatie met mr. praatpaal. Hoewel hij zich vast vereerd zou voelen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 11:23
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 12:19 :
Praatpaal heeft wel associatie met mr. praatpaal. Hoewel hij zich vast vereerd zou voelen.
"Het theekransje"
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 11:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-03-2006 @ 12:23 :
"Het theekransje"
Das wel leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 11:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 12:24 :
Das wel leuk.
Ik heb alleen het idee dat dudes dat misschien wat soft zullen vinden.. Hoe dan ook, laat de onzinners en DK-ers zelf maar 'ns namen aandragen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-03-2006, 11:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 12:24 :
Das wel leuk.
How fucking gay.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-03-2006, 11:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-03-2006 @ 12:43 :
How fucking gay.
Als ik een man was geweest was ik dan ook gay geweest. (a)
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 11:59
2B!
2B! is offline
Noem het gewoon voor de lol Admin, aangezien ze toch macht willen


De Kelder,
Chillhok,

meer weet ik er nu niet
Oud 27-03-2006, 12:04
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Jon's Place
Kleine Kleutertjes Keuvelen
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 27-03-2006, 12:07
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
2B! schreef op 27-03-2006 @ 12:59 :
Noem het gewoon voor de lol Admin, aangezien ze toch macht willen


De Kelder,
Chillhok,

meer weet ik er nu niet
Ik vind de kelder wel leuk Binnenkort starten we een poll.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 12:07
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-03-2006 @ 12:43 :
How fucking gay.
We noemen het forum "de Dark Room"
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 12:07
Verwijderd
Het Kansloze Hok lijkt me beter.
Oud 27-03-2006, 12:13
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
2B! schreef op 27-03-2006 @ 12:59 :
Noem het gewoon voor de lol Admin, aangezien ze toch macht willen


De Kelder,
Chillhok,

meer weet ik er nu niet
Verander je nick in hielenlikker, aangezien je daar toch goed in bent.
Oud 27-03-2006, 12:15
2B!
2B! is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 27-03-2006 @ 13:13 :
Verander je nick in hielenlikker, aangezien je daar toch goed in bent.
Omdat ik het wel met het idee eens ben? Of omdat ik "gelijk" krijg van een fb?

Daarbij, Iedereen zegt trouwens dat er leden weg gaan bij de samenvoeging. Ik denk ook juist dat er weer andere mensen juist op af komen van andere subfora.
Oud 27-03-2006, 12:17
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Sperzieboon schreef op 27-03-2006 @ 13:13 :
Verander je nick in hielenlikker, aangezien je daar toch goed in bent.
Wil je flamen even op Onzin houden? Aangezien het daar toch de normaalste zaak van de wereld schijnt te zijn. Maar niet op BZ.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 12:28
Rodion
Rodion is offline
De oase. Hoewel ik eerder een hete strijd zie ontstaan.

Offtopic: Als Dukko, Ieke én LL roepen dat het níet op 1 april zal gebeuren is de grap mislukt, of het is nooit een grap geweest. Dus ik ga er maar serieus op in.

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 12:30.
Oud 27-03-2006, 12:29
2B!
2B! is offline
Citaat:
kwibus schreef op 27-03-2006 @ 13:28 :
De oase. Hoewel ik eerder een hete strijd zie ontstaan.
Wel een goede naam
Oud 27-03-2006, 12:31
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Leuke namen tot zover:

Rookhok
Oase
De Kelder
Het Chillhok
Jon's place

Nog meer suggesties?
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 12:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De Spamtank. .. sinds 't als onzin verdwijnt vol zal raken met spamtopics.
Oud 27-03-2006, 12:35
2B!
2B! is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 13:33 :
De Spamtank. .. sinds 't als onzin verdwijnt vol zal raken met spamtopics.

En de mensen die ze maken snel genoeg een ban hebben dat het idee van dat subforum toch gewoon door kan gaan zonder de spam.
Oud 27-03-2006, 12:36
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 13:33 :
De Spamtank. .. sinds 't als onzin verdwijnt vol zal raken met spamtopics.
Moest meteen denken aan Batcave. XD
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 27-03-2006, 12:39
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-03-2006 @ 13:33 :
De Spamtank
doet mij teveel denken aan Henkie Spermatankie.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 27-03-2006, 12:44
Verwijderd
Ik vind "De buitenschoolse opvang" wel grappig
Oud 27-03-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 27-03-2006 @ 13:44 :
Ik vind "De buitenschoolse opvang" wel grappig
Oud 27-03-2006, 13:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dukko schreef op 27-03-2006 @ 13:44 :
Ik vind "De buitenschoolse opvang" wel grappig


Nee maar serieus, De Kelder vind ik een goede
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 27-03-2006, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 27-03-2006 @ 13:44 :
Ik vind "De buitenschoolse opvang" wel grappig
Maak er dan meteen 'de JJIB' van (justitiële jeugdinrichting voor behandeling).
Oud 27-03-2006, 13:46
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik moet toegeven: jullie zijn volhouders.
Oud 27-03-2006, 14:08
Verwijderd
Babbelbox.
Oud 27-03-2006, 14:12
2B!
2B! is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 27-03-2006 @ 15:08 :
Babbelbox.
Dan klinkt het meer als een chatbox dan een forum
Oud 27-03-2006, 14:21
Verwijderd
Theelounge dan!
Oud 27-03-2006, 14:39
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 27-03-2006 @ 15:21 :
Theelounge dan!
Of gewoon de lounge...
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 15:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Maar er dan 'De Hangplek' van.

Als de namen 'Onzin' en 'De Kantine' samen moeten gaan, is dit denk ik de meest voordehandliggende optie.

En hoewel ik nog steeds tegen de samenvoeging ben, denk ik dat er, zoals de FB's zeggen weinig meer aan te doen is, omdat er natuurlijk problemen zijn omtrent het modereren van deze deelfora.
Maar dat ze zo groot zijn/waren was me niet duidelijk en met een aantal beleidswijzigingen is met misschien wel mogelijk om beide deelfora onder één naam samen te laten komen, zonder al te problemen voor beide 'deelcommunities'.
Zo pak je in eerste instantie niets van beide groepen mensen (want zo profileren ze zich zeker in deze topics) af en kan je zien hoe het gaat lopen.

Zo kan er bijvoorbeeld in het begin gewerkt gaan worden met een deelfora op het nieuwe fora waar de stellingen die voorheen op DK waren, nog steeds kunnen, eventueel met het koelkastprincipe. Zo houd je de mogelijkheid tot deze topics, maar zakken ze niet weg binnen no-time.
Een apart deelforum, zoals Ieke eerder aangaf, voor de spamtopics is geen goed idee, aangezien je dan een deel van een bestaande comminuty deels opsplitst.

Het feit dat er soms vele te veel topics over hetzelfde onderwerp zijn met dezelfde strekking, daar moet vanaf. Daar ben ik het altijd al over eens geweest (met uitzondering van topics waarin je aandkondigt dat je er bent, of weg gaat, want deze zijn imo erg handig, vooral als je in meerdere topics tegelijk 'bent'.) want dit voegt idd niets toe en wordt veelal gebruikt om irritatie op te wekken. Ook staat in de huidige FAQ al dat dit niet de bedoeling is, maar hier is helaas nooit echt op gecontroleerd. Op DK is dit al verboden, dus daarover is nu geen sprake.
Dit zou eventueel al doorgevoerd kunnen worden zonder samenvoeging, maar met is dit zeker van belang.

Verder ben ik ook voor een strenger beleid dan nu op Onzin en DK gehanteert wordt en hiervoor zijn meer forumbazen nodig dan nu het geval is. Drie is te weinig voor een snel lopend deelforum en zal zeker ook te weinig zijn voor een mogelijk nieuw deelforum.

Met uitvoering deze twee ideeën maak je het mensen die zieken minder goed mogelijk om dat te doen en houd je Onzin (of het evnetuele nieuwe deel) schoner dan voorheen, want daar willen de fb's voornamelijk vanaf.

Ik denk dat je met uitvoering van onderstaande punten eventueel eerst kunt kijken of het mogelijk is dat beide deelfora (en met name Onzin) beter zullen functioneren voordat je ze samenvoegt tot één groot deelforum.

Ik heb nu even geen tijd om op bepaalde punten in te gaan, hopelijk kan ik vanavond nog op het eea reageren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-03-2006, 15:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-03-2006 @ 16:37 :
*heel verhaal*
..

.. juh hangplek is wel aardig.
Oud 27-03-2006, 16:00
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
tot zover:

Rookhok
Oase
De Kelder
Het Chillhok
Jon's place
(thee)lounge
Hangplek
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Oud 27-03-2006, 16:29
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 27-03-2006 @ 17:00 :
tot zover:

Rookhok
Oase
De Kelder
Het Chillhok
Jon's place
(thee)lounge
Hangplek
peuterspeelzaal
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 27-03-2006, 17:44
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
De vogelkooi
het kanariehok
de zuipschuit
Blabla
Oud 27-03-2006, 17:53
Verwijderd
"Internet"
Oud 27-03-2006, 18:15
2B!
2B! is offline
De Kelder
Oud 27-03-2006, 19:01
Verwijderd
De Kelder lijkt me een slecht idee. Er zitten namelijk ook Vlaamse leden op dit forum.
Oud 27-03-2006, 19:10
Verwijderd
De Hoek der verslaafden
Oud 27-03-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 27-03-2006 @ 11:06 :
Nou beste Bart, dan laten we dat voortaan, ook goed Dan gaan we dingen veranderen en doorvoeren zonder dat daar enige discussie over mogelijk is en dan zien jullie het allemaal wel. Dan is het idd het 'slikken kreng' principe.

Natuurlijk horen we graag jullie mening. De beslissing mag dan wel bij ons liggen, maar zonder leden is er geen forum dus als we een ingrijpende beslissing moeten nemen, horen we wel graag hoe leden er over denken en evt andere opties, mits goed beargumenteerd en opwegend tegenover de voordelen die de eerst aangedragen optie biedt. Bij veranderingen kan je idd nooit iedereen tevreden stellen, dat krijg je nou eenmaal met 60.000 leden. Bij dit soort zaken is het kiezen tussen een aantal slechte opties, dus kiezen we voor de optie die het minste nadeel en het meeste voordeel oplevert. Ik heb zelf nog niets anders gezien wat er tegen opweegt. Jullie mening is duidelijk en wordt ook echt wel begrepen. Echter zolang er geen betere opties langskomen gaat dit door. En ja, die beslissing ligt bij de fb's.
maar je snapt wel dat als er een slikken-kreng-beleid hier komt, fora als M&M en BZ ook niet nodig zijn en je hier een soort online Wit-Rusland krijgt. Lijkt mij niet hoe je je wilt profileren als FB-team, maar dat is totaal jullie keuze.

Kijk.. "zonder leden is er geen forum". Juist! Ik heb het idee dat er hier voldoende geargumenteerd is om in elk geval nog eens goed over de plannen na te denken, ze wellicht even een maandje in de welbekende (DK-)koelkast te zetten en wellicht zaken gefaseerd in te gaan voeren?

Uiteraard, ik (wij) weet (weten) niet wat voor problemen er zijn. Als het FB-team met aantallen zou komen (zoveel aanklachten zijn er al binnen bij Jon, zoveel dataverkeer gebruikt de server nu, zoveel schijfruimte, zoveel procent komt van de kosten nu binnen door advertenties etc. etc.), zouden jullie JULLIE standpunten kunnen ondersteunen. De manier waarop het nu wordt doorgevoerd ís in mijn ogen het slikken-kreng-principe, met een masker erop van "wij willen jullie ook wel horen". Als je al 2 topics (met momenteel bijna 750 posts) hebt waarin je toch best wel heel veel klachten en protesten hoort, lijkt het me dat als je er écht over na wil denken, dit een goed moment is.

Ik heb nooit gezegd dat het een slecht idee is om een strenger beleid wat betreft flames e.d. op Onzin in te gaan voeren. Net zomin als undercovers blabla.
Maar deze manier is, in mijn ogen, NIET de juiste.
Ik sta open voor jullie argumenten, maar de argumenten die ik hier nu heb gehoord ("er zijn problemen", "dit is de minst slechte oplossing" etc.) dragen niet erg bij tot de overtuiging van mij als persoon.

Dit is vergelijkbaar met de Europese grondwet. (uiteraard niet qua prioriteit etc., maar wel qua uitvoering)
Al die Europese lui hadden een prachtige grondwet liggen. Zaten (Zitten) erg goede punten in v.w.b. samenwerking etc. etc.
Maar wat doen ze dan: stem nu over deze hele grondwet "ja" of "nee".
En dan zijn er punten die echt niet om over naar huis te schrijven zijn, dus stem je nee.
Terwijl, als ze het in delen in hadden gevoerd, hier en daar wat bijspijkeren, er heel veel zo doorgevoerd kon worden volgens mij. Bovendien, een strenger flame-beleid, undercoversbeleid etc. kunnen jullie zo doorvoeren, daar heb je de mening van de leden niet zozeer voor nodig. Dat is netiquette en daar heeft iedereen op dit internet zich aan te houden.

Jullie doen nu hetzelfde, in mijn ogen. Je wil heel veel problemen ineens oplossen door twee community's, twee fora, samen te voegen tot één. Bovendien ontneem je de rechten van de ene community totaal zodat deze zich maar aan moet passen aan de andere.
Oud 27-03-2006, 19:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
bartjenl schreef op 27-03-2006 @ 20:18 :
maar je snapt wel dat als er een slikken-kreng-beleid hier komt, fora als M&M en BZ ook niet nodig zijn en je hier een soort online Wit-Rusland krijgt. Lijkt mij niet hoe je je wilt profileren als FB-team, maar dat is totaal jullie keuze.
Er zijn zat fora zonder een plek voor dergelijke inbreng. Miljoenenfora ook. Dus daar maken we ons niet zo druk om. Niet dat het plan is om deze inbreng te verbieden, maar meer dat beslissingen uit het team soms voorrang hebben op die van de leden.


Ik denk aan "The Chill".
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-03-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2006 @ 20:37 :
Er zijn zat fora zonder een plek voor dergelijke inbreng. Miljoenenfora ook. Dus daar maken we ons niet zo druk om. Niet dat het plan is om deze inbreng te verbieden, maar meer dat beslissingen uit het team soms voorrang hebben op die van de leden.


Ik denk aan "The Chill".
tsja, dan had ik de rest van die post niet hoeven typen (ll.com, GoT en FoK! hebben allemaal een feedback-forum o.i.d.)


daar zal 't dan misschien wel ijzig stil worden
Oud 27-03-2006, 19:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*leest maar klein beetje bij*

Oase en Vogelkooi vind ik leuke namen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-03-2006, 20:46
Verwijderd
Citaat:
bartjenl schreef op 24-03-2006 @ 01:07 :
feit is dat het een feit is en aan de mededelingen van Q (kuu kuuu nrlaan naamzoek) valt niet te tornen
dit heb ik ook snel gevonden zeg maar idd, aan mijn mededelingen en ook die van Q valt niet te tornen
Oud 27-03-2006, 21:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-03-2006 @ 20:46 :
*leest maar klein beetje bij*

Oase en Vogelkooi vind ik leuke namen
Vogelvrij in de Vogelkooi, hmm
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-03-2006, 21:29
Verwijderd
slowchatten doen jullie maar op Onzin
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen?
Axel11
45 28-06-2023 16:14
Beleidszaken Topic op DK
Verwijderd
111 20-02-2011 10:06
Beleidszaken Onzin en de kantine eindelijk een samen
Verwijderd
34 11-10-2009 23:53
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Games GTA2 codes
BCR
23 07-09-2001 20:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.