Oud 05-12-2016, 14:45
dreulie
dreulie is offline
Hoi allen,

Sinds kort ben ik bezig met een hele simpele methode om mijn levensstijl te verbeteren. Ik streef niet naar een perfect afgetraind lichaam, maar heb wel vanaf dat ik 12 was al proberen met mijn gewicht. Ik liep er altijd tegenaan dat ik het niet volhield en dat ik na verloop van tijd weer in oude gewoontes begon te vallen. Nu heb ik een methode waar ik eigenlijk niet zoveel doe, maar mij toch gezonder en beter voel en dit doe ik eigenlijk allemaal vanuit mijn woonkamer. Ik houd mij niet aan hele uitzonderlijke eetgewoontes en diëten, maar eet gewoon over het algemeen wat gezonder. Ik eet 's avonds geen pak koeken meer leeg, maar eet er één of gewoon een stuk fruit o.i.d. Daarnaast sport ik gewoon met dumbbells vanuit mij woonkamer ongeveer een uurtje per dag. Meer doe ik eigenlijk niet en ik ben hierdoor in de afgelopen 7 weken al rond de 7 kilo afgevallen.

Ik ben hiermee gestart in samenwerking met een kennis van mij die mij hier in begeleid. Ik heb hiervoor ook een website opgericht om andere met deze methode te bereiken. Voor deze kennis is dit een project op school om een burger in zijn eigen kracht te zetten en te helpen en voor hem is het ook belangrijk dat deze methodes eventueel op anderen kunnen worden overgebracht. Ik vraag jullie om even een kijkje te nemen op de website. Hij wordt wekelijks up-to-date gehouden en je kunt via deze thread reageren en/of vragen stellen. Ik hoop dat jullie jullie mening over de methodes kunnen geven en wellicht vragen aan mij kunnen stellen, zodat ik hier weer wat aan heb. Misschien kunnen we elkaar helpen.

De link naar de website:

[url]http:

Bij voorbaat dank en wellicht spreken we elkaar hier nog over!

W.

Laatst gewijzigd op 05-12-2016 om 15:43.
Oud 05-12-2016, 15:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit is voornamelijk gereclame en daar hebben we hier geen zin in
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.