Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 17:28
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:26:
Jongens, nou niet weer afdwalen! Nare is onderweg.
! hup nareman, hup nareman. !
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Advertentie
Oud 30-07-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:25:
Deze discussie is geheel 'moot', we steken energie in iets wat geen enkele verandering whatsoever teweeg gaat brengen.
Daar zijn we het nog wel over eens. Ik moet zeggen dat ik voldoende aanknopingspunten zie om mijn grote bek er in te slaan, maar de lust daartoe bevindt zich momenteel eigenlijk wel op een absoluut dieptepunt.

Ik heb me al vaker in een discussie gemengd over het unbannen van bepaalde notoire spammers (o.a. HADES) en heb geconcludeerd dat het inderdaad geen nut heeft. Nu hoeft natuurlijk niet alles direct nut te hebben, maar ik denk dat dit wel bijzonder weinig nut heeft.
Oud 30-07-2003, 17:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:26:
MazeMouze, je herhaalt jezelf. Ik begreep je de eerste keer ook wel. Ik meende alleen dat, omdat je betoogje irrelevant leek (en, bij bevestiging van jouw zijde dat ik het betoogje juist las, is vast komen te staan dat het zo niet slechts leek), ik dat niet direct zo moest zeggen, maar zekerheidshalve je de mogelijkheid te geven mijn eerste lezing te ontkrachten.
Het oneens zijn met het beleid van de Admins is net zo iets als het oneens zijn met de zwaartekracht. Je kunt lullen wat je wil, vallen doe je toch. Ik geloof dat MazeMouse dat op, zijn 'eigen' manier, over probeert te brengen.
Oud 30-07-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:28:
! hup nareman, hup nareman. !
Ik vrees dat ik je toch echt moet teleurstellen, want zoveel kan ik er niet over zeggen

Het zou geen goede zaak zijn als alle mogelijke, valide argumenten ondertussen al niet door poesiefox en jou zouden zijn aangedragen
Oud 30-07-2003, 17:30
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 18:28:
Ik vrees dat ik je toch echt moet teleurstellen, want zoveel kan ik er niet over zeggen

Het zou geen goede zaak zijn als alle mogelijke, valide argumenten ondertussen al niet door poesiefox en jou zouden zijn aangedragen
Ik dacht slechts: als de kwaliteit van een stelling geen indruk maakt (hetgeen ik niet aan mij of poesie verwijt), dan wellicht de kwantiteit c. q. onderschrijving door een gerenommeerd persoon op dit forum. ~_^
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:28:
! hup nareman, hup nareman. !
Valt dat ff tegen
Oud 30-07-2003, 17:31
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
de verwachte troef is gespeeld, tijd voor een slotje dan maar?
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:31
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:30:
Valt dat ff tegen
boeh. U bent wel erg racuneus.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:32
MickeyV
MickeyV is offline
Niels, als je nog één gratuite opmerking maakt laat ik je pc hacken.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:31:
de verwachte troef is gespeeld, tijd voor een slotje dan maar?
Nah, having way too much fun Bovendien geven de FBs Poesie alleen maar gelijk als ze een slot zetten, en als ze dat doen switch ik over naar 'hun kant'
Oud 30-07-2003, 17:33
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:32:
Niels, als je nog één gratuite opmerking maakt laat ik je pc hacken.
Ik ben zeer benieuwd
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:31:
boeh. U bent wel erg racuneus.
Oh nee hoor, maar hoewel ik Wouter absoluut een erg toffe gast vindt (zowel z'n forum persoonlijkheid als IRL), begon die Nare-man verering zielige vormen aan te nemen.

Magoed, juristen onder mekaar
Oud 30-07-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:30:
Ik dacht slechts: als de kwaliteit van een stelling geen indruk maakt (hetgeen ik niet aan mij of poesie verwijt), dan wellicht de kwantiteit c. q. onderschrijving door een gerenommeerd persoon op dit forum. ~_^
Ik zie dat ik al word gebombardeerd tot onafhankelijk adviesorgaan, maar ik ben bang dat die positie hier geen gewicht in de schaal zal leggen, omdat ik Koen wel een beetje ken en wéét dat hij Evito nog niet zal unbannen, zelfs al posten er duizend forummers in dit topic.
Oud 30-07-2003, 17:34
poesiefox
poesiefox is offline
En toch heb ik gelijk. Over tien jaar komt er een Evito-arrest, al draagt het een andere naam, waarbij besloten wordt dat een internet-community die autoritair is opgebouwd, zich aan dezelfde beginselen dient te houden als een echte staat..

En dan zullen jullie nog eens aan tante Poesiefox denken.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 30-07-2003, 17:35
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:33:
Oh nee hoor, maar hoewel ik Wouter absoluut een erg toffe gast vindt (zowel z'n forum persoonlijkheid als IRL), begon die Nare-man verering zielige vormen aan te nemen.

Magoed, juristen onder mekaar
Hmm. Ik vind nareman een schrander heerschap, maar van verering is geen sprake. Als dat jou zo wel toescheen, moet dat je insensitiviteit voor komische overdrijving aangerekend worden.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:36
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:34:
En toch heb ik gelijk. Over tien jaar komt er een Evito-arrest, al draagt het een andere naam, waarbij besloten wordt dat een internet-community die autoritair is opgebouwd, zich aan dezelfde beginselen dient te houden als een echte staat..

En dan zullen jullie nog eens aan tante Poesiefox denken.
Ik denk al de hele dag aan je.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:33:
Oh nee hoor, maar hoewel ik Wouter absoluut een erg toffe gast vindt (zowel z'n forum persoonlijkheid als IRL), begon die Nare-man verering zielige vormen aan te nemen.

Magoed, juristen onder mekaar
Precies. Wouter is een goed jurist. Mc Caine is ook welkom, maar ja, da's een FB...
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 30-07-2003, 17:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:35:
Hmm. Ik vind nareman een schrander heerschap, maar van verering is geen sprake. Als dat jou zo wel toescheen, moet dat je insensitiviteit voor komische overdrijving aangerekend worden.
Ah, dat is je gebruik aan forum ervaring. Ik heb geen gevoel voor humor, bij deze
Oud 30-07-2003, 17:37
Verwijderd
Dat komt goed uit, want ik hou er niet van vereerd te worden

Overigens begint de status van Evito die van HADES en StoneFace dicht te benaderen, iets waar hij "postuum" best trots op mag zijn
Oud 30-07-2003, 17:37
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:36:
Precies. Wouter is een goed jurist. Mc Caine is ook welkom, maar ja, da's een FB...
en McCaine heeft geen gevoel voor decorum.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:36:
Ik denk al de hele dag aan je.
Jij? Jij slaapt de halve dag!
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 30-07-2003, 17:38
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:32:
Nah, having way too much fun Bovendien geven de FBs Poesie alleen maar gelijk als ze een slot zetten, en als ze dat doen switch ik over naar 'hun kant'
Hoezo gelijk... jij moet wel wetne hoe vaak deze discussie is gevoerd, en hoe dat eindigden... verder zijn er zeer weinig 'admin' die door deze 'troep' heen gaan lezen... Als Poesiefox nou een topic begon waar in ze even de problemen volgens haar netjes op een rijtje zet... en daarbij even niet verwijst naar voorbeelden waarvan duidelijk is waarom die gesloten wordt... of het erbij halen van "democratie"(dikke vette ) of "rechten" maar enkel de forumregels (en evt. beleid) en er voor zou worden gezorgd dat men niet offtopic ging... dan zou de discussie nog wat voorstellen
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:36:
Precies. Wouter is een goed jurist. Mc Caine is ook welkom, maar ja, da's een FB...
McCaine kennende kan ik zeggen dat die zijn juridische kennis nooit zou aanwenden om proberen gelijk te krijgen in een meningsverschil met een FB. Zijn argumenten zijn vaak sterk en het is waar dat je als jurist analytisch leert denken en redeneren, maar er zijn ook niet-juridisch onderlegden die die wijze van debatteren hebben.
Oud 30-07-2003, 17:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:34:
En toch heb ik gelijk. Over tien jaar komt er een Evito-arrest, al draagt het een andere naam, waarbij besloten wordt dat een internet-community die autoritair is opgebouwd, zich aan dezelfde beginselen dient te houden als een echte staat..

En dan zullen jullie nog eens aan tante Poesiefox denken.
Maar schat, ik denk al elke dag aan je

Nah, serieus, je zou goed gelijk kunnen krijgen. En als de mogelijkheid van dingen als online identificatie bestaan (want vervelende personen blijf je houden), ben ik compleet voor een volledig democratisch forum. Maar ik blijf erbij dat dat met de huidige technologie EN mindset van leden gewoon niet mogelijk is.
Oud 30-07-2003, 17:40
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:37:
Jij? Jij slaapt de halve dag!
Dat is ook zo. Mijn mama was vandaag afwezig, en raad eens hoe laat Mickey oprees uit zijn coma? Pas om 13.45! Terwijl ik om 2.45 al sliep!
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:41
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:40:
Dat is ook zo. Mijn mama was vandaag afwezig, en raad eens hoe laat Mickey oprees uit zijn coma? Pas om 13.45! Terwijl ik om 2.45 al sliep!
en nog meer offtopic

zal ik dan maar een direct aanvraagje doen
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:38:
Hoezo gelijk... jij moet wel wetne hoe vaak deze discussie is gevoerd, en hoe dat eindigden... verder zijn er zeer weinig 'admin' die door deze 'troep' heen gaan lezen...
Als het een goeie Admin zou zijn, zou hij ZEKER door deze 'troep' heenlezen. Het is een bijzonder interessante metadiscussie, en ik denk dat het absoluut waardevol is voor Admins om deze discussie uit te printen en onder het genot van een glaasje melk in bed eens goed door te lezen.
Oud 30-07-2003, 17:42
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:41:
Als het een goeie Admin zou zijn, zou hij ZEKER door deze 'troep' heenlezen. Het is een bijzonder interessante metadiscussie, en ik denk dat het absoluut waardevol is voor Admins om deze discussie uit te printen en onder het genot van een glaasje melk in bed eens goed door te lezen.
Nee maar. Een zinnige opmerking!
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:42
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:41:
Als het een goeie Admin zou zijn, zou hij ZEKER door deze 'troep' heenlezen. Het is een bijzonder interessante metadiscussie, en ik denk dat het absoluut waardevol is voor Admins om deze discussie uit te printen en onder het genot van een glaasje melk in bed eens goed door te lezen.


en de volgende dag te denken... goh... waar maken die mensen zich druk om
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:41:
en nog meer offtopic
Welk belang heb jij erbij deze discussie in goede banen te leiden? Heb je een aanval gekregen van online burgerzin, of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Oud 30-07-2003, 17:44
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 18:43:
Welk belang heb jij erbij deze discussie in goede banen te leiden? Heb je een aanval gekregen van online burgerzin, of ben je gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
het eerste...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:37:
en McCaine heeft geen gevoel voor decorum.
Een van de beste FBs IMHO, hoewel ik toch Dark Angel het meest mis
Oud 30-07-2003, 17:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:42:
en de volgende dag te denken... goh... waar maken die mensen zich druk om
Iets meer betrokkenheid zou bepaalde Admins niet bepaald misstaan.

Big f*cking hint.
Oud 30-07-2003, 17:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 18:37:
Dat komt goed uit, want ik hou er niet van vereerd te worden

Overigens begint de status van Evito die van HADES en StoneFace dicht te benaderen, iets waar hij "postuum" best trots op mag zijn
Ik zal het hem doorgeven.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 30-07-2003, 17:47
Verwijderd
Oud 30-07-2003, 17:47
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:44:
Een van de beste FBs IMHO, hoewel ik toch Dark Angel het meest mis
Dat oordeel heb ik ondergraven in het op dit subforum staande Christendom thread. Uiteraard houdt McCaine zich sedert dien wijselijk afzijdig.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:47
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:45:
Iets meer betrokkenheid zou bepaalde Admins niet bepaald misstaan.

Big f*cking hint.
Dan moeten ze dit forum anders laten werken...
lees... opmerkingen over beleid worden gepost, wacht reaktie van Admin af, indien die volgens hem terecht is, discussie open... anders, met motivatie dicht...

Want op deze manier zie je waar zo'n discussie heen gaat...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:47
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:45:
Ik zal het hem doorgeven.
Nog nooit gehoord van HADES en Stoneface.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:48
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Nog nooit gehoord van HADES en Stoneface.
Nogal logisch dat je het beleid niet snapt
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Dat oordeel heb ik ondergraven in het op dit subforum staande Christendom thread. Uiteraard houdt McCaine zich sedert dien wijselijk afzijdig.
Ah, net zoals je de argumenten hier 'ondergraven' hebt? Zoals ik al eerder zei, discussies worden op den duur oud, je verliest als FB op den duur je interesse, kan ik ze niet kwalijk nemen.
Oud 30-07-2003, 17:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Nog nooit gehoord van HADES en Stoneface.
Zoals ik al eerder zei, je weet echt niet waarover je het hebt.
Oud 30-07-2003, 17:50
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Dan moeten ze dit forum anders laten werken...
lees... opmerkingen over beleid worden gepost, wacht reaktie van Admin af, indien die volgens hem terecht is, discussie open... anders, met motivatie dicht...

Want op deze manier zie je waar zo'n discussie heen gaat...
niels, indien iedereen als jij was stagneerde en kwam niet tot stand elk denkbaar tot verandering leidend proces. De wereld roestte vast, zou stollen tot een bepaalde constellatie van factoren en zich nimmer van haar inertie slaken.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Dan moeten ze dit forum anders laten werken...
lees... opmerkingen over beleid worden gepost, wacht reaktie van Admin af, indien die volgens hem terecht is, discussie open... anders, met motivatie dicht...
Ja, tuurlijk, die acties kennen we. Een baggerargumentatie en toch een slot, zodat je nieteens je weerwoord kan geven. Bijzonder frustrerend, en een van de grootste ergernissen van dit moment, slotjesgeile forumbazen.

Een slot zet je NOOIT omdat jij VINDT dat een discussie ten einde is, alleen als een topic ECHT nergens naartoe gaat, of om een andere reden volledig misplaatst is.
Oud 30-07-2003, 17:52
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:50:
niels, indien iedereen als jij was stagneerde en kwam niet tot stand elk denkbaar tot verandering leidend proces. De wereld roestte vast, zou stollen tot een bepaalde constellatie van factoren en zich nimmer van haar inertie slaken.
Blijkbaar kwam je ook niet vaak op het vroegere Feedback of Beleidszaken... want je weet duidelijk niet waar ik op doen...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:52
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:49:
Zoals ik al eerder zei, je weet echt niet waarover je het hebt.
Niet? Ik ben zelf in mijn wat jongere jaren van een forum van een druk bezochte Amerikaanse site verbannen op grond van ernstig wangedrag. Ik weet heel goed hoe men de gang van zaken op een forum kan verstoren.

Hoe dan ook: het gaat om het concrete geval Evito, niet om voorgaande gevallen. Aldus is je hieraan voorafgaande zinnige opmerking helaas een uitroepteken gebleven in overigens oorverdovende onzin!
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:47:
Nog nooit gehoord van HADES en Stoneface.
Nee, voor mijn tijd. Net als Amaru. Stipje, schijnt ook erg geweest te zijn. Ook Flem is aan mijn neus voorbij gegaan. Heel even heb ik kunnen genieten van QT Earl, toen ik hier net zat, en nu is Evito ook al weggetrapt.

Zo hou je toch geen forum meer over..nouja, Socrates moest ook een gifbeker leegdrinken omdat hij te veel opschudding veroorzaakte...
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 30-07-2003, 17:53
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-07-2003 @ 18:52:
Blijkbaar kwam je ook niet vaak op het vroegere Feedback of Beleidszaken... want je weet duidelijk niet waar ik op doen...
Hoe is dit een reactie op wat ik zei?
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 30-07-2003, 17:54
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 18:52:
Een slot zet je NOOIT omdat jij VINDT dat een discussie ten einde is, alleen als een topic ECHT nergens naartoe gaat, of om een andere reden volledig misplaatst is.
Dat zijn ook de reden waar ik op doel... maar ja, zoals je zei, als FB wor je discussie moe... dus dan zie je al sneller slotjes op opzich nog redelijke punten... maar volgens mij werkt 't alsnog beter dan zulke discussies als hier...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Oud 30-07-2003, 17:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 30-07-2003 @ 18:52:
Hoe dan ook: het gaat om het concrete geval Evito, niet om voorgaande gevallen. Aldus is je hieraan voorafgaande zinnige opmerking helaas een uitroepteken gebleven in overigens oorverdovende onzin!
M'n statement blijft overeind. Je kent ook in het geval van Evito niet het volledige verhaal, en kunt dus niet oordelen over de rechtvaardigheid van de acties van de forumbazen. En in dit specifieke geval ben ik het volledig met de genomen acties eens. Alleen zou die perm-ban IMHO consequenter toegepast moeten zijn, Evito heeft te lang onder de Rico nick kunnen posten.
Oud 30-07-2003, 17:55
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 18:52:
Nee, voor mijn tijd. Net als Amaru. Stipje, schijnt ook erg geweest te zijn. Ook Flem is aan mijn neus voorbij gegaan. Heel even heb ik kunnen genieten van QT Earl, toen ik hier net zat, en nu is Evito ook al weggetrapt.

Zo hou je toch geen forum meer over..nouja, Socrates moest ook een gifbeker leegdrinken omdat hij te veel opschudding veroorzaakte...
Excusé. Door het weglaten van het onderwerp in mijn zin ontstond ambiguïteit. Ik bedoelde te zeggen dat IK nooit had gehoord van desbetreffende heren.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid uiterlijk. help met foto,s
bramxp
67 07-01-2010 21:31
De Kantine theo van gogh
specail-t
8 01-12-2004 19:28
Liefde & Relatie voort eerst iemand van school!
esprit-chick
20 12-09-2004 20:31
Beleidszaken Herpositionering fora
Martin
259 04-04-2004 22:49
Beleidszaken beleidswijzingen?
cartman666
243 09-08-2003 00:29
Liefde & Relatie zouden jullie dit geloven [ ik wil het alleen weten, verder wil ik nisk meer met 'm ]
devilcat
72 19-02-2003 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.