Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 12:14
Verwijderd
vet stom al die nieuwe regeltjes... ik weet niet of ik er nog wel kom, want is super suf zo ik wilde eigenlijk weten wat de andere forumleden die regelmatig op lifestyle zitten nou van die nieuwe regeltjes vinden... En of ze ook niet vinden dat alles terug gedraaid moet worden naar het oude? En ik wil ook graag weten waarom de fb-en na zolang soepel beleid de sfeer willen verpesten met dit strenge regime?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2004, 13:22
Teun
Teun is offline
Eigenlijk hadden ze dit nieuwe beleid alleen op de fototopic moeten spitsen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Lang leve de algemene vermutsiging van s.com
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:36
Verwijderd
Gelukkig hebben jullie dan Fok nog
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 18:13
Verwijderd
vandaar dat je zoveel op L&R zit te zeuren
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:15
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Schaf lifestyle af en ga naar Fok.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 20:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
de vraag waarom is beantwoord in het topic zelf. Als dat niet duidelijk is, please iets concreter aangeven wat niet duidelijk is.

Verder lijken de meningen me vrij duidelijk (tot nu toe iig).
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-09-2004 @ 19:13 :
vandaar dat je zoveel op L&R zit te zeuren
je zou toch iets beter mijn posts moeten lezen op l&r, misschien steek je nog iets nuttigs op
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 16-09-2004 @ 21:26 :
de vraag waarom is beantwoord in het topic zelf. Als dat niet duidelijk is, please iets concreter aangeven wat niet duidelijk is.

Verder lijken de meningen me vrij duidelijk (tot nu toe iig).
ik dacht dat ik concreet genoeg was... ik vind het suf dat we niet meer mogen chatten... maar op welk forum wordt er nou wel een echte discussie gevoerd?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:16
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 22:08 :
ik dacht dat ik concreet genoeg was... ik vind het suf dat we niet meer mogen chatten... maar op welk forum wordt er nou wel een echte discussie gevoerd?
kijk wat verder dan LS, Onzin en DK. Dan zie je het vanzelf.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 16-09-2004 @ 22:16 :
kijk wat verder dan LS, Onzin en DK. Dan zie je het vanzelf.
goh, wat een discussies op niveau buiten ls om
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:21
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
ja en al de bitchfights dan dat is juist het leuke van ls
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 22:18 :
goh, wat een discussies op niveau buiten ls om
HAHAHAHA omg!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
foefighter schreef op 16-09-2004 @ 22:21 :
ja en al de bitchfights dan dat is juist het leuke van ls
eindelijk iemand die het begrijpt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-09-2004 @ 22:22 :
HAHAHAHA omg!
hihihihihihihihi omg
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 22:47 :
hihihihihihihihi omg
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 22:22
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 22:18 :
goh, wat een discussies op niveau buiten ls om
Hee, we proberen het tenminste.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 22:34
Verwijderd
Was het er cool dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2004, 09:34
Verwijderd
Iets van drie jaar geleden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 09:49
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Is het invoeren van de nieuwe regels dan niet juist een manier om de mensen die er een zooitje van maken weg te jagen .

Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 22:08 :
ik dacht dat ik concreet genoeg was... ik vind het suf dat we niet meer mogen chatten... maar op welk forum wordt er nou wel een echte discussie gevoerd?
Waar niet? zou ik vragen... Ik ken de situatie op LS niet echt, maar ik weet wel dat er op veel andere fora toch wel een substantieel van de topics een discussie bevat die ergens over gaat. Waarom zou je in 's hemelsnaam een lifestyleforum hebben waar je ook over andere zaken moet kunnen praten? Moeten we het dan ook gaan toelaten dat mensen op N&A hun nieuwe schoenen gaan showen? Waarom hebben we dan in 's hemelsnaam de verschillende fora? Doorgaand op die gedachte zou je voor iedere groep mensen een forum moeten maken ipv voor ieder onderwerp. Een Gothic-forum, een alto-forum, een kakker-forum, etc. (okee, ik geef toe: slecht plan).
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 12:41
Verwijderd
Zullen van lifestyle gewoon een ander sub-fora maken

Ik zal er wel 1 verzinnen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-09-2004 @ 22:16 :
kijk wat verder dan LS, Onzin en DK. Dan zie je het vanzelf.
Ook op Onzin wordt er soms zinvol gediscussieerd. Meer zelfs dan op LS.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:51
Verwijderd
Wat Roel zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:30
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Ja, wat Roel zegt!!






wie is Roel?
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:45
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-09-2004 @ 22:41 :
Ook op Onzin wordt er soms zinvol gediscussieerd. Meer zelfs dan op LS.
Op onzin KAN je tenminste discussieren zonder gelijk afgezeken te worden omdat je niet bij iemand's kliekje hoort
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 09:04
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 18-09-2004 @ 09:30 :
Ja, wat Roel zegt!!






wie is Roel?
Methuselah
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 18-09-2004 @ 09:45 :
Op onzin KAN je tenminste discussieren zonder gelijk afgezeken te worden omdat je niet bij iemand's kliekje hoort
Met jou praat ik niet, stomme alto.




©de LS-gang.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:41
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Moet wel erg m'n lachen inhouden Methuus Want idd, zoals jij het stelt is precies zoals het er de afgelopen tijd uitzag

En dat gaat dus veranderen. Niet mee eens? Jammer, maar dan richt je zelf mar een forum op om het even heel bot te stellen.

Als er je nu echt een punt had van kritiek, dan was erover te praten. Maar het punt wat je hebt, is eigenlijk geen punt, want juist dat punt, is het punt waar het om draait.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:44
Verwijderd
De mensen die klagen zijn vooral de mensen die steeds offtopic gaan en alle topics verpesten. Logisch dat je het niet leuk vind als je niet meer mag chatten, terwijl je daarvoor alleen op Lifestyle kwam. Maar voor onzin hebben we een Onzin forum en voor chatten kan je in de chatbox terecht.

En drie jaar geleden was het precies hetzelfde als nu, alleen met andere mensen. Die waren een stuk toleranter ja, dus de sfeer was wel leuker. Lifestyle kan nu net zo leuk worden/zijn, maar daar moeten we nu wel iets voor doen, want zo wordt het er steeds ongezelliger op.

Ik hoop dat we door dit beleid de offtopic chatters een beetje afkappen, zodat er weer normale discussies gevoerd kunnen worden, en mensen met een afwijkende mening niet 'weggepest' worden.

Ik merk nu wel al dat er veel nieuwe topics geopend worden, dat is fijn. Nou nog ontopic kunnen reageren en we hebben weer een Lifestyle forum waar werkelijk over Lifestyles geforumd wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 13:32
Verwijderd
een beetje discussie wordt op lifestyle meteen gezien als een flamewar.
top!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 13:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Noé schreef op 19-09-2004 @ 14:32 :
een beetje discussie wordt op lifestyle meteen gezien als een flamewar.
top!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 14:46
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Dit hele topic komt echt over van 'Mama mama, we mogen niet meer stout doen en nu is het niet meer leuk"
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:16
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
nare man
22M - Lid


gepost op 19-09-2004 @ 00:46 Klik hier voor het profiel van nare man Klik hier om nare man een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.

________________




enz enz enz! de LS gang waar zo veel over geklaagd word is in principe niet serieus, en ga zo maar door. Helaas kan ik uit de opmerking van 'braaf en ontopic' lid nare man afleiding dat hij wel serieus is.

Dit is ook een diss hoor! Maar wordt daar iets over gezegd? Nee vast niet, omdat nare man vast een alto is die iedereen tolereert.

Zie de hypokriet heid!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-09-2004 @ 23:41 :
Als er je nu echt een punt had van kritiek, dan was erover te praten. Maar het punt wat je hebt, is eigenlijk geen punt, want juist dat punt, is het punt waar het om draait.
Uh... Ja!

En eigenlijk willen we jullie gewoon allemaal wegpesten.

@ CB: dat is 1 citaat. Ik kan er van jou wel tientallen aanhalen. Maar helaas, ik ben te lui.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 19-09-2004 @ 16:16 :
nare man
22M - Lid


gepost op 19-09-2004 @ 00:46 Klik hier voor het profiel van nare man Klik hier om nare man een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.

________________




enz enz enz! de LS gang waar zo veel over geklaagd word is in principe niet serieus, en ga zo maar door. Helaas kan ik uit de opmerking van 'braaf en ontopic' lid nare man afleiding dat hij wel serieus is.

Dit is ook een diss hoor! Maar wordt daar iets over gezegd? Nee vast niet, omdat nare man vast een alto is die iedereen tolereert.

Zie de hypokriet heid!
Netjes gedaan, nare
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:47
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Echt niet, Lifestyle is hartstikke leuk, ik lees het elke dag, anders mis ik de laatste nieuwtjes en ben ik misschien niet hip he..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2004, 16:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
jullie moeten niet zo zeiken en de rest moet niet gelijk gaan huilen bij een belediging.


kloar
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 19-09-2004 @ 16:16 :
nare man
22M - Lid


gepost op 19-09-2004 @ 00:46 Klik hier voor het profiel van nare man Klik hier om nare man een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.

________________




enz enz enz! de LS gang waar zo veel over geklaagd word is in principe niet serieus, en ga zo maar door. Helaas kan ik uit de opmerking van 'braaf en ontopic' lid nare man afleiding dat hij wel serieus is.

Dit is ook een diss hoor! Maar wordt daar iets over gezegd? Nee vast niet, omdat nare man vast een alto is die iedereen tolereert.

Zie de hypokriet heid!
Go Nare
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:26
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Een apart bitch & diss forum misschien?

Dat is het enige waar het om gaat...
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 06:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik 'durf' nu eindelijk weer op lifesyle te komen. Eerst was de sfeer zo . Nu gelukkig beter.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 09:38
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-09-2004 @ 07:46 :
Ik 'durf' nu eindelijk weer op lifesyle te komen. Eerst was de sfeer zo . Nu gelukkig beter.
En dat is precies het doel wat we willen bereiken. Leden van buiten de vaste clan die weer op LS durven te komen. Is toch van de zotten dat dat niet zou kunnen?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:06
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Ik durf nog steeds niet, het is me te gevaarlijk... straks krijg ik een diss om mn oren, dat risico wil ik niet lopen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-09-2004 @ 07:46 :
Ik 'durf' nu eindelijk weer op lifesyle te komen. Eerst was de sfeer zo . Nu gelukkig beter.
dat heb ik ook, in het begin ben ik daar een keer helemaal verot gescholden en belachelijk gemaakt. ik ben er toen niet meer gekomen. Nu er nieuwe regels zijn wil ik het wel weer gaan proberen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 12:45
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Op lifestyle zitten alleen maar sletjes die zichzelf heel interessant vinden zoals Noé en van die giechelnichten zoals BertBart.

Valt me op dat ze zichzelf heel grappig vinden ook. Kutforum.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 13:17
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
als men niet zo zou zeiken als ze een keer belachelijk worden gemaakt zou t al 20 keer leuker zijn, elk subforum heeft vaste mensen die daar altijd komen en op lifestyle zijn t andere dan op bijvoorbeeld psycologie ja maar ik geloof dat ik dat alleen maar positief kan vinden.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
guess what schreef op 21-09-2004 @ 14:17 :
als men niet zo zou zeiken als ze een keer belachelijk worden gemaakt zou t al 20 keer leuker zijn, elk subforum heeft vaste mensen die daar altijd komen en op lifestyle zijn t andere dan op bijvoorbeeld psycologie ja maar ik geloof dat ik dat alleen maar positief kan vinden.
Wat is er nou leuk aan iemand belachelijk maken en wegpesten? Kan iemand van de groep die daar bijzonder veel plezier aan beleeft mij dat uitleggen?

Je merkt al wel dat er genoeg geinteresseerden zijn in Lifestyle maar dat die er domweg niet willen komen omdat ze geen zin hebben om de grond in gestampt te worden. De 1 is daar gevoeliger voor dan de ander, maar die clan die er nu is is toch niet tussen te komen, dus waarom nog proberen? Je wordt toch steeds maar weer de grond in gestampt. Ik kan het me heel goed voorstellen dat men daar geen zin in heeft.

En dat is dus niet de bedoeling van dit forum. Het moet leuk en gezellig zijn voor iedereen, niet alleen voor die clan. Een grapje zo af en toe moet best kunnen, maar op LS ging het te gek en ging van kwaad tot erger. Dat lijkt me duidelijk. En daar zijn we nu iets aan aan't doen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:30
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ja maar kom op zeg, als je je weg laat pesten door een paar forummers gaat er toch ook iets niet goed met je.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
guess what schreef op 21-09-2004 @ 19:30 :
Ja maar kom op zeg, als je je weg laat pesten door een paar forummers gaat er toch ook iets niet goed met je.
Oke, zullen we het dan eens anders doen

Al die afzeikopmerkingen vallen onder de noemer flamen.
Op flamen staat een ban
Zullen we al die afzeikers dan maar gewoon bannen of nu gewoon heropvoeden?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
guess what schreef op 21-09-2004 @ 19:30 :
Ja maar kom op zeg, als je je weg laat pesten door een paar forummers gaat er toch ook iets niet goed met je.
Daar gaat het niet om.
Je gaat toch niet voor je lol rondhangen op een forum waar iedereen lullige opmerkingen naar je hoofd gooit? Waar huppelkutjes rondlopen die denken dat ze alles zijn en de 'queen' van het forum zijn? Nee sorry... Dat verziekt de sfeer, en waar geen fijne sfeer hangt zullen mensen langzaam weggaan.

Daarom een prima beleid.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2004 @ 19:38 :
Oke, zullen we het dan eens anders doen

Al die afzeikopmerkingen vallen onder de noemer flamen.
Op flamen staat een ban
Zullen we al die afzeikers dan maar gewoon bannen of nu gewoon heropvoeden?
Daar heb je idd ook gelijk in. In principe valt afzeiken, dissen en bitchen onder flamen. Hadden veel drastischer kunnen zijn dan we nu zijn.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.