Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 28-09-2004 @ 18:10 :
wat is je punt?
Dat is het punt, dat jij op Lifestyle zit zegt al genoeg over het niveau.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2004, 17:55
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Solero schreef op 29-09-2004 @ 15:52 :
Dat is het punt, dat jij op Lifestyle zit zegt al genoeg over het niveau.
oh hihi wat ben je grappig solero
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 23:05
Verwijderd
het wordt hier meer een wedstrijd tussen DK en lifestyle...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 05:10
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 30-09-2004 @ 00:05 :
het wordt hier meer een wedstrijd tussen DK en lifestyle...
Hmhm... DKers, leg het bij met Onzin en verklaar tezamen de oorlog aan Lifestyle

Grim
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 07:44
Verwijderd
Boven alles:


Als je lifestyle verafschuwt, post je er gewoon niet.

Of je moet te grote zonnebrillen gaan dragen, flauwe grapjes gaan maken bij de topicstart, en gaan zeuren als er iemand in het fototopic post terwijl ze nooit op lifestyle posten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-09-2004 @ 18:13 :
weet je het zeker?
Heb je me al in de gaten gehouden?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:31
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ga elkaar nou niet uit lopen dagen aub, daar wordt de sfeer ook niet beter van.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sorry
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-09-2004 @ 19:58 :
Heb je me al in de gaten gehouden?
dan moet je natuurlijk wel wat posten op lifestyle, of durf je dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 10:08
Verwijderd
Ik word er zo moe van dat telkens wanneer de discussie gaat over Lifestyle, het gehele forum zich ermee komt bemoeien dat er maar weer een groot slot op Lifestyle moet komen & dat het een kutforum is. Ga je toch lekker vermaken in de grote speeltuin van Onzin of DK, weet ik veel, maar bemoei je niet constant met zaken waar je niets nuttigs over te melden hebt.

Het spijt me, maar ik vind het zielig om rekening te houden met de mensen die eerst niet op Lifestyle durfden te komen omdat het vaste kliekje (blijkbaar) zo bedreigend is. Wanneer je belachelijke topics opent, of iets wat er bijvoorbeeld al staat (wat ongelofelijk vaak voorkomt op Lifestyle, veel waar-vind-ik-dit-topics) kun je gewoon offtopic-reacties verwachten. Al jaren wordt er op DK bij veel topics vermeld 'Dit is pas nog geweest, gebruik de zoekfunctie', of gewoon een simpele 'rot op'. Op Lifestyle is dit net zo. Er is al veel besproken en de discussiemogelijkheden zijn dus beperkt.
Moeten we nu echt rekening houden met mensen die zich laten wegjagen op een subforum, omdat ze één keer een opmerking naar zich toe krijgen die ze niet zint? Kom op, het is de kleuterschool niet. Lifestyle is een interessant subforum, juist door de verschillende persoonlijkheden die er rondlopen. Ik ben het ermee eens dat er een poos geleden echt een groepje van 'leiders' was ontstaan, die wel erg duidelijk lieten merken wat mocht & wat niet, dat vind ik ook niet goed. Maar 'in het verleden' was dat er ook al, toen zelfs de gehele alto-discussie nog aan de gang was.
Het lijkt mij dat het zich allemaal vanzelf wel oplost. Jullie hebben de gehele mogelijkheid tot discussie nu weggehaald, & het uitdagen en in jullie ogen flamen maakte Lifestyle interessant.

Ik ben het ermee eens dat het niet te ver mag gaan, maar mijns inziens hebben jullie die grenzen nu wel erg scherp gesteld. Op deze manier krijg je een ongelofelijk saai subforum.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 17:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-09-2004 @ 22:13 :
dan moet je natuurlijk wel wat posten op lifestyle, of durf je dat toch niet?
Doe ik ook af en toe. Moet je wel opletten he.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:39
Verwijderd
scarlett zegt waar het op staat
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-10-2004 @ 18:48 :

Doe ik ook af en toe. Moet je wel opletten he.
Ja je flamet zelf

Sorry, maar als je dan eindelijk post moet je niet ook zelf arrogant gaan lopen doen he, dat is triest.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:44
Verwijderd
ik denk trouwens dat 'lifestylemensen' ook niet snel op bijvoorbeeld psychologie posten omdat niet hun soort mensen daar komt.
zo is het andersom ook dus wat zeikt iedereen.
ik ren ook hard weg voor mensen die beweren een heks te zijn, of die 24/7 over hun vriend praten, of mensen die het dom vinden als je niet 20 verschillende brandprogramma's kent.
op die computerfora word ik net zo goed gerolleyed als ik iets vraag.
zo is het ook op lifestyle als je een dom topic over teensokken opent, lijkt me vrij duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 01-10-2004 @ 21:44 :
ik denk trouwens dat 'lifestylemensen' ook niet snel op bijvoorbeeld psychologie posten omdat niet hun soort mensen daar komt.
zo is het andersom ook dus wat zeikt iedereen.
ik ren ook hard weg voor mensen die beweren een heks te zijn, of die 24/7 over hun vriend praten, of mensen die het dom vinden als je niet 20 verschillende brandprogramma's kent.
op die computerfora word ik net zo goed gerolleyed als ik iets vraag.
zo is het ook op lifestyle als je een dom topic over teensokken opent, lijkt me vrij duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:29
Verwijderd
Ik detecteer groepsvorming.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 21:31
Verwijderd
zoals noep zegt, als je ergens geen kaas van gegeten hebt moet je niet gelijk je als een guru gaan opwerpen.

DK en onzin zijn algemene fora daar is het slap lullen en klaar, geen kennis of smaak of psychologie die daar te pas komt. Sorry jongens maar zo is het wel toch? Geen aanval maar gewoon een chat gedeelte.

LS is gewoon een subfora waar je niet als een idioot moet gaan posten over iets waarvan je zelf al weet dat het suf is.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 01:52
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-10-2004 @ 18:48 :

Doe ik ook af en toe. Moet je wel opletten he.
Zeg duiverlaartje, ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt qua 'etiquette' op lifestyle.
Kom je je gezichtje weer even laten zien op liefstyle nadat je traantjes gedroogd waren, en dan begin je meteen hoog van de toren te blazen met je rolleyes en je toespelingen. Sorry maar als je zo doorgaat dan kun je zeer binnenkort weer een 'rot op' verwachten. En dan niet weer gaan huilen he?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 13:19
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 01-10-2004 @ 21:39 :
Ja je flamet zelf

Sorry, maar als je dan eindelijk post moet je niet ook zelf arrogant gaan lopen doen he, dat is triest.
Is idd niet zo slim.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:11
Verwijderd
En dat mensen niet durven te komen vind ik nogal een dom argument. Kijk even naar het lid 'koekjes'. Niemand die ook maar ooit positief op dr reageert maar het maakt haar niks uit en ze blijft lekker posten. Prima, dat moet ook en dat is goed ookal vind de helft van de mensen op lifestyle haar strontirritant. Het is maar een forum hoor, niks om te vrezen. Ik ga echt niet je huis zoeken en met wat vriendjes langskomen als je me dist ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 02-10-2004 @ 17:11 :
Ik ga echt niet je huis zoeken en met wat vriendjes langskomen als je me dist ofzo
niet?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-10-2004 @ 17:15 :
niet?
Alleen als je wil
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 29-09-2004 @ 18:55 :
oh hihi wat ben je grappig solero
Je snapt het
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 02-10-2004 @ 17:11 :
En dat mensen niet durven te komen vind ik nogal een dom argument. Kijk even naar het lid 'koekjes'. Niemand die ook maar ooit positief op dr reageert maar het maakt haar niks uit en ze blijft lekker posten. Prima, dat moet ook en dat is goed ookal vind de helft van de mensen op lifestyle haar strontirritant.
idd [altomodus]want t zal mij aan me hol roesten wat mensen over mij denken[/altomodus]

maar ff serieus, als je daarover gaat zeiken (afgezeken worden op een forum) moet je gewoon optieven en ook neit meer zielig gaan doen. zoals ! am mE schreef :

Citaat:
Het is maar een forum hoor, niks om te vrezen. Ik ga echt niet je huis zoeken en met wat vriendjes langskomen als je me dist ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 01-10-2004 @ 11:08 :
Ik word er zo moe van dat telkens wanneer de discussie gaat over Lifestyle, het gehele forum zich ermee komt bemoeien dat er maar weer een groot slot op Lifestyle moet komen & dat het een kutforum is. Ga je toch lekker vermaken in de grote speeltuin van Onzin of DK, weet ik veel, maar bemoei je niet constant met zaken waar je niets nuttigs over te melden hebt.

Het spijt me, maar ik vind het zielig om rekening te houden met de mensen die eerst niet op Lifestyle durfden te komen omdat het vaste kliekje (blijkbaar) zo bedreigend is. Wanneer je belachelijke topics opent, of iets wat er bijvoorbeeld al staat (wat ongelofelijk vaak voorkomt op Lifestyle, veel waar-vind-ik-dit-topics) kun je gewoon offtopic-reacties verwachten. Al jaren wordt er op DK bij veel topics vermeld 'Dit is pas nog geweest, gebruik de zoekfunctie', of gewoon een simpele 'rot op'. Op Lifestyle is dit net zo. Er is al veel besproken en de discussiemogelijkheden zijn dus beperkt.
Moeten we nu echt rekening houden met mensen die zich laten wegjagen op een subforum, omdat ze één keer een opmerking naar zich toe krijgen die ze niet zint? Kom op, het is de kleuterschool niet. Lifestyle is een interessant subforum, juist door de verschillende persoonlijkheden die er rondlopen. Ik ben het ermee eens dat er een poos geleden echt een groepje van 'leiders' was ontstaan, die wel erg duidelijk lieten merken wat mocht & wat niet, dat vind ik ook niet goed. Maar 'in het verleden' was dat er ook al, toen zelfs de gehele alto-discussie nog aan de gang was.
Het lijkt mij dat het zich allemaal vanzelf wel oplost. Jullie hebben de gehele mogelijkheid tot discussie nu weggehaald, & het uitdagen en in jullie ogen flamen maakte Lifestyle interessant.

Ik ben het ermee eens dat het niet te ver mag gaan, maar mijns inziens hebben jullie die grenzen nu wel erg scherp gesteld. Op deze manier krijg je een ongelofelijk saai subforum.
Het is wel heel makkelijk om te denken dat het zich vanzelf oplost. We hebben het een tijdje aangekeken, en niets lostte zich vanzelf op.

Dit beleid is inderdaad streng. Dit beleid is ook maar een tijdelijk beleid, tot het weer 'goed' gaat. En we merken nu gewoon dat mensen niet eens normaal ontopic kunnen replyen; zelfs met een streng beleid blijven de mensen offtopic reageren. Dat is toch niet normaal?

Ik vind het ook niet leuk om zo'n streng beleid te voeren, maar soms is er geen andere mogelijkheid. Het ging van kwaad tot erger, en nog steeds gaat het niet goed. En zolang het niet goed gaat, zullen we dit beleid handhaven. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 21-09-2004 @ 13:45 :
Op lifestyle zitten alleen maar sletjes die zichzelf heel interessant vinden zoals Noé en van die giechelnichten zoals BertBart.

Valt me op dat ze zichzelf heel grappig vinden ook. Kutforum.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 23:47
Verwijderd
ik vind mezelf grappig hihihuh
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 00:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 01:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
No offence naar Noé en !am_me

Maar als je het topic nu op slot chat/spammed heb je er helemaal niks aan. (en bewijs je maar weer eens waarom er nu dat 'strenge' beleid is op lifestyle )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 09:35
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 02-10-2004 @ 17:11 :
En dat mensen niet durven te komen vind ik nogal een dom argument. Kijk even naar het lid 'koekjes'. Niemand die ook maar ooit positief op dr reageert maar het maakt haar niks uit en ze blijft lekker posten. Prima, dat moet ook en dat is goed ookal vind de helft van de mensen op lifestyle haar strontirritant. Het is maar een forum hoor, niks om te vrezen. Ik ga echt niet je huis zoeken en met wat vriendjes langskomen als je me dist ofzo
Mag ik zelfs komen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-10-2004 @ 02:16 :
No offence naar Noé en !am_me ! am mE

Maar als je het topic nu op slot chat/spammed heb je er helemaal niks aan. (en bewijs je maar weer eens waarom er nu dat 'strenge' beleid is op lifestyle )
Waar zie jij spam?

@ solero: alsof ik daar iets over te zeggen heb.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 17:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik vind het echt heel sneu voor jullie dat jullie zo vreselijk moeilijk kunnen doen over een paar extra regeltjes (eigenlijk zijn ze niet anders dan de originele, kijk maar eens in mededeling), waar we wat strenger op controleren. Denk niet dat wij het leuk vinden want we bezorgen onszelf er ook een hoop extra werk mee. Wij hopen echt alleen maar dat het over een tijdje weer een leuk en gezellig forum wordt voor iedereen die geinteresseerd is in Lifestyle, en niet alleen voor de vaste clan. En wat freakjuh zegt, zichzelf oplossen, ja dat hebben we geprobeerd, maar werkt overduidelijk niet. Dus daar beginnen we niet meer aan. Fb's zijn aangesteld om het leuk te houden, dus daar zijn we nu druk mee bezig. We waren iig niet van plan om erbij te zitten en ernaar te kijken dat het forum zichzelf naar de vernieling helpt zodat we van die oude maatregelen krijgen zoals die op Sport ooit eens is doorgevoerd. (hele forum leeg, alle vaste clanners bannen en helemaal opnieuw beginnen)

Die maatregel wouden we graag voorkomen. Jullie niet dan?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:48
Verwijderd
de user ridder , is een suffe grap
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 19:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 03-10-2004 @ 20:48 :
de user ridder , is een suffe grap
Juh, vind ik ook, kan ik helaas weinig aan doen. Doet niets tegen de regels tot nu toe.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 09:45
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Al die mensen die hier lopen te bitchen op LS en lifestylers weten er helemaal nix vanaf maar hebben toevallig van hun kantine vriendjes gehoord dat er alleen maar gefrustreerde ''modekutjes en giechelnichten'' op LS zitten.En dat terwijl ze nog nooit iets op LS hebben gepost of langer dan 10 minuten hebben rondgekeken .En bertbart de topicstarter vroeg toch echt de mening van mensen die regelmatig op LS komen en die weten wat er speelt.
Misschien is de sfeer idd wat vervelend soms maar zoals hierboven al staat: er is geen inspiratie meer voor leuke vernieuwende topics dus mensen gaan makkelijker offtopic.
En typetjes als Anniemoppie zijn niet bevorderlijk voor de sfeer , men raakt geirriteerd omdat ze een onzinnig topic opent ofzo en ja dan kun je een ''flamewar'' verwachten..lees dan ook

voorderest vind ik het de laatste tijd toch echt wel rustig op lifestyle , je moet niet overal een big deal van maken en misschien toch maar eens gaan accepteren dat er op LS al snel aanleiding is voor offtopic gedrag en bitchfghts .

Wat ook een leuk idee zou zijn is dat de forumbazen eens met wat inbreng zouden komen en zelf eens een leuk topic zouden openen , geef het goede voorbeeld zou ik zeggen .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 10:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 10:45 :
Al die mensen die hier lopen te bitchen op LS en lifestylers weten er helemaal nix vanaf maar hebben toevallig van hun kantine vriendjes gehoord dat er alleen maar gefrustreerde ''modekutjes en giechelnichten'' op LS zitten.En dat terwijl ze nog nooit iets op LS hebben gepost of langer dan 10 minuten hebben rondgekeken .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 10:16
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 10:45 :
Al die mensen die hier lopen te bitchen op LS en lifestylers weten er helemaal nix vanaf maar hebben toevallig van hun kantine vriendjes gehoord dat er alleen maar gefrustreerde ''modekutjes en giechelnichten'' op LS zitten.En dat terwijl ze nog nooit iets op LS hebben gepost of langer dan 10 minuten hebben rondgekeken .En bertbart de topicstarter vroeg toch echt de mening van mensen die regelmatig op LS komen en die weten wat er speelt.
Dan had hij het beter op kunnen gooien in het evaluatie topic op LS zelf. Daar kijken ook alleen de mensen die een echte binding met LS hebben en is voor dit soort zaken. Plaats je het op BZ, dan zal iedereen die er iets over te zeggen heeft erop reageren, niet alleen de vaste lifestylers.


Citaat:

Wat ook een leuk idee zou zijn is dat de forumbazen eens met wat inbreng zouden komen en zelf eens een leuk topic zouden openen , geef het goede voorbeeld zou ik zeggen .
Mee eens, maar we kunnen natuurlijk geen topics forceren. Als ik een onderwerp in mijn hoofd heb die te maken heeft met lifestyle zal ik em zeker openen, maar als ik niets kan bedenken dan open ik liever niets dan dat ik een onzin topic open of een topic die al 10.000 keer geweest is om maar iets te openen. Er zijn weinig onderwerpen meer die nog niet meerdere keren besproken zijn. Geen ramp, kan wel weer nieuwe dingen aandragen, en ik kijk ook zeker om me heen of ik iets zie wat topic waardig is, maar zoals ik al zei: topics openen kan je niet forceren.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 11:48
Verwijderd
Inderdaad, als wij nu geforceerd topics gaan openen komt het ook zo triest over. Een forum moet niet leuk gemaakt worden door de forumbazen, maar door de leden. De forumbazen moeten het alleen in goede banen leiden. En zelf wel posten natuurlijk, maar actief topics gaan openen omdat het 'moet' vind ik persoonlijk nogal suf.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 11:51
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-10-2004 @ 11:16 :




Mee eens, maar we kunnen natuurlijk geen topics forceren. Als ik een onderwerp in mijn hoofd heb die te maken heeft met lifestyle zal ik em zeker openen, maar als ik niets kan bedenken dan open ik liever niets dan dat ik een onzin topic open of een topic die al 10.000 keer geweest is om maar iets te openen. Er zijn weinig onderwerpen meer die nog niet meerdere keren besproken zijn. Geen ramp, kan wel weer nieuwe dingen aandragen, en ik kijk ook zeker om me heen of ik iets zie wat topic waardig is, maar zoals ik al zei: topics openen kan je niet forceren.
Maar Angel je hebt volgens mij nog nooit iets op lifestyle geopend Lees jij wel eens iets over mode en lifestyle , daar halen de meeste mensen hun inspiratie vandaan...

Ik denk dat heel veel mensen het leuk zouden vinden als jullie ook een keer een leuk topic zouden openen en misschien kijkt men dan niet meer zo negatief tegen forumbazen aan.

Je hoeft natuurlijk inderdaad nix te forceren maar het is echt niet zo n moeilijke opgave om een leuk onderwerp te vinden voor op lifestyle denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 11:52
Verwijderd
En waar zijn Gadje en tranfattyacid?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 11:53
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-10-2004 @ 12:48 :
Inderdaad, als wij nu geforceerd topics gaan openen komt het ook zo triest over. Een forum moet niet leuk gemaakt worden door de forumbazen, maar door de leden. De forumbazen moeten het alleen in goede banen leiden. En zelf wel posten natuurlijk, maar actief topics gaan openen omdat het 'moet' vind ik persoonlijk nogal suf.
tuurlijk MOET het niet, ik zeg toch: het zou leuk zijn ... en dat in goede banen leiden kan bijvoorbeeld door zelf het voortouw te nemen.
Als fb bent van een bepaald forum vind ik dat je je er op zn minst ook in moet verdiepen en een topic moet kunnen openen over iets actueels wat met lifestyle te maken heeft.
Een paar keer posten in het ''wat heb jij vandaag gedaan topic'' vind ik niet voldoende , dat kan een simpele DK-er nog.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 12:31
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Kijken wat er gebeurd als er beuwst 1 week niet gemod wordt,a ls test?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 13:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 12:51 :
Maar Angel je hebt volgens mij nog nooit iets op lifestyle geopend Lees jij wel eens iets over mode en lifestyle , daar halen de meeste mensen hun inspiratie vandaan...

Ik denk dat heel veel mensen het leuk zouden vinden als jullie ook een keer een leuk topic zouden openen en misschien kijkt men dan niet meer zo negatief tegen forumbazen aan.

Je hoeft natuurlijk inderdaad nix te forceren maar het is echt niet zo n moeilijke opgave om een leuk onderwerp te vinden voor op lifestyle denk ik.
Ik heb zeker wel topics geopend. Niet dramtisch veel maar ik heb er een paar geopend.

Een leuk onderwerp voor LS verzinnen wat nog geen tig keer is geweest vind ik persoonlijk best pittig als ik eerlijk ben, maar ik doe mijn best (kwam laatst iets tegen, ik denk jah! Topic openen, was er net al een topic over gestart )

Verder ben ik blij dat je het met me eens bent dat forceren geen zin heeft.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 13:28
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 05-10-2004 @ 12:52 :
En waar zijn Gadje en tranfattyacid?
PM ze en vraag het ze?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-10-2004 @ 14:26 :
Ik heb zeker wel topics geopend. Niet dramtisch veel maar ik heb er een paar geopend.

Een leuk onderwerp voor LS verzinnen wat nog geen tig keer is geweest vind ik persoonlijk best pittig als ik eerlijk ben, maar ik doe mijn best (kwam laatst iets tegen, ik denk jah! Topic openen, was er net al een topic over gestart )

Verder ben ik blij dat je het met me eens bent dat forceren geen zin heeft.
welk onderwerp , over Karl en H&M ofzo zeker?
Nouja Leen fijn dat je in elk geval het een beetje probeert
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 15:02 :
welk onderwerp , over Karl en H&M ofzo zeker?
Nouja Leen fijn dat je in elk geval het een beetje probeert
Haha, nee Daar had ik zelfs nog niet eens van gehoord tot ik het topic las (die samenwerking dan).

En bedankt dat je mijn pogingen toch waardeert.

offtopic: waarom noemt iedereen me toch steeds Leen? Al tig keer gevraagd, nooit antwoord op gekregen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 05-10-2004 @ 14:28 :
PM ze en vraag het ze?
Zij zijn toch de forumbazen die zich met dit soort dingen bezig horen te houden?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:00
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-10-2004 @ 14:28 :
PM ze en vraag het ze?
Jullie kiezen altijd de forumbazen maar als blijkt dat ze gewoon niet (goed) functioneren doen jullie er niks aan tot dat iemand er van zelf mee stopt. Jullie kunnen hen toch zeggen wat meer te doen, als forumbazen onder elkaar?
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 18:00 :
Jullie kiezen altijd de forumbazen maar als blijkt dat ze gewoon niet (goed) functioneren doen jullie er niks aan tot dat iemand er van zelf mee stopt. Jullie kunnen hen toch zeggen wat meer te doen, als forumbazen onder elkaar?
Haha, dat denken jullie maar Werkelijkheid ligt toch net even iets anders, maar daar zal ik me verder niet over uitlaten. Maar als leden een bepaalde fb graag vaker willen zien op een forum, dan kan het lid dit zelf ook bij die fb aangeven lijkt mij. Hoef ik toch zeker niet voor jullie te doen?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:35
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Als ik zo hoor welke forummers er wel niet PM's gekregen hebben, of gebanned zijn, is het beleid idd een beetje doorgeschoten.
Lifestyle is altijd al een bende geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.