Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 14:29
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Even op elsevier gekeken, en Maastricht staat dus op de laatste plaats!
Breda op 1.
Den Haag op 2.
Leeuwarden en Apeldoorn gedeelde derde plaats.
En Maastricht dus onderaan.

Gaat er hier iemand naar Apeldoorn? Ben op de open dag en meeloopdag geweest, en het bevalt me erg goed! Heb 27 februari mijn intake-gesprek.
Mijn intake voor Leeuwarden heb ik 20 maart. Heeft iemand een van deze 2 al gedaan? Wat moest je doen? Welke niet-standaard vragen werden gesteld?

Heel veel succes allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2009, 14:29
yvetteeh
yvetteeh is offline
ik heb me nu aangemeld bij breda
hopen dat ik daar snel selectie kan doen?
iemand hier die dat recentelijk heeft gedaan en er iets over kan vertellen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 13:37
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Citaat:
ik heb me nu aangemeld bij breda
hopen dat ik daar snel selectie kan doen?
iemand hier die dat recentelijk heeft gedaan en er iets over kan vertellen?
Een collegaatje van mij is daar vorig jaar aangenomen. Ze krijgen veel aanmeldingen, dus als ik jou was zou ik er wel vaart achter zetten. Ik weet dat de hele opleiding in het Engels is, en dat je selectie dus ook in het Engels is
Misschien kun je op de site meer info vinden. Succes! xx
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 13:22
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
Een collegaatje van mij is daar vorig jaar aangenomen. Ze krijgen veel aanmeldingen, dus als ik jou was zou ik er wel vaart achter zetten. Ik weet dat de hele opleiding in het Engels is, en dat je selectie dus ook in het Engels is
Misschien kun je op de site meer info vinden. Succes! xx
thanks voor je info maar het is niet meer nodig.
ik ben aangenomen in denhaag! ik begin in augustus! XD
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 15:08
Rachel91
Rachel91 is offline
hee yvette,

ik begin in augustus ook in denhaag dus dan kom ik je daar vast wel tegen!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 15:40
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
hee yvette,

ik begin in augustus ook in denhaag dus dan kom ik je daar vast wel tegen!
vast wel dan
wanneer had je selectie gedaan?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 17:10
Rachel91
Rachel91 is offline
vier oktober al!

en jij?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 22:03
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
vier oktober al!

en jij?
te grappig. ik ook
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 09:55
.Daan
.Daan is offline
Hee,

Ik heb 27 februari mijn intake-gesprek bij de hotelschool in Apeldoorn. Heb al bij een aantal andere berichten gelezen wat me qua test te wachten staat, maar wat kan ik verwachten van de groepsopdracht? Na dit intake-gesprek krijg je dan te horen of je bent toegelaten ofniet, of (want dat begreep ik niet helemaal goed) kan je nóg een keer worden uitgenodigd?

Ben niet heel erg zenuwachtig maar natuurlijk wel spannend. Ik werk nu al zo'n 3 jaar in de horeca dus hoop dat ik daar enigzins profijt van heb. Nog meer mensen die de 27e intake in Apeldoorn hebben?

.Daan
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 14:49
Rachel91
Rachel91 is offline
Citaat:
te grappig. ik ook
haha oke dan, dus dan hebben we elkaar misschien al gezien.
ik was nummer 9.9, geloof niet dat je bij mij in het groepje zat?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 16:20
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
haha oke dan, dus dan hebben we elkaar misschien al gezien.
ik was nummer 9.9, geloof niet dat je bij mij in het groepje zat?
nee want ik kan me geen rachel herinneren.
ook mijn nummer niet meer btw

waar kom je vandaan? lijkt t je wat dat eerste jaar in t skotel?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 13:55
Rachel91
Rachel91 is offline
Citaat:
nee want ik kan me geen rachel herinneren.
ook mijn nummer niet meer btw

waar kom je vandaan? lijkt t je wat dat eerste jaar in t skotel?
ik kom uit de omgeving van breda, en jij?

skotel lijkt me erg leuk het eerste jaar maar ook wel heel spannend denk ik..
Ben heel erg benieuwd naar de mensen waar je bij terecht komt, hoop wel dat het een beetje gezellig wordt natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 18:09
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
ik kom uit de omgeving van breda, en jij?

skotel lijkt me erg leuk het eerste jaar maar ook wel heel spannend denk ik..
Ben heel erg benieuwd naar de mensen waar je bij terecht komt, hoop wel dat het een beetje gezellig wordt natuurlijk!
uit alphen aan den rijn, dus lekker in de buurt opzich.
wilde je niet naar de hotelschool in breda dan?

lijkt me echt leuk dat skotel. zal wel gezellig worden, zullen denk ik wel allemaal spontane mensen zijn enzo. je doet toch zo'n soort opleiding. vast geen verlegen mensen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 22:41
Verwijderd
ga anders even op msn verder kennis maken...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:11
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
ga anders even op msn verder kennis maken...
je hebt helemaal gelijk, nu verpesten we alle andere interessante gesprekken in de topic.


djeez, dit topic zou al lang op pagina 3 staan zonder ons
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 15:39
xTess
xTess is offline
Eerst wou ik naar de modeacademie, Artemis. Maar daar ben ik vanaf gestapt, toen ik wist dat je maar 50% kans hebt dat je daar een baan in krijgt, in de modewereld. Ook dacht ik aan binnenhuisarchitect..
Daarna was het iets van een hotelschool.. Nu denk ik eraan om stewardess te worden.
Nadat ik die film had gezien over een meisje dat niet wist wat ze wou worden, en na het zien van een tv programma een boek kocht, en stewardess werd, hahah!
Ik heb me nog nergens echt goed in verdiept.. Ik twijfel eigelijk nog steeds. Wat ik wel weet is dat ik naar het buitenland wil, maar ja, wat dan.. Ik heb wel talen in mn pakket. Engels, Frans, zelfs Spaans. Ook economie, maar geen wiskunde. Ik weet ook niet precies welke beroepen je ermee kan uitoefen en wat die beroepen inhouden.
Toch blijft die hotelschool in mn hoofd zitten. Het lijkt me wel leuk, maar ik weet het nog niet precies.
Ik ben creatief, wil wat van de wereld zien, reizen, hou van andere culturen en talen..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:16
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Citaat:
Hee,

Ik heb 27 februari mijn intake-gesprek bij de hotelschool in Apeldoorn. Heb al bij een aantal andere berichten gelezen wat me qua test te wachten staat, maar wat kan ik verwachten van de groepsopdracht? Na dit intake-gesprek krijg je dan te horen of je bent toegelaten ofniet, of (want dat begreep ik niet helemaal goed) kan je nóg een keer worden uitgenodigd?

Ben niet heel erg zenuwachtig maar natuurlijk wel spannend. Ik werk nu al zo'n 3 jaar in de horeca dus hoop dat ik daar enigzins profijt van heb. Nog meer mensen die de 27e intake in Apeldoorn hebben?

.Daan
Ik heb hem op dezelfde dag! Wat leuk!
Een vriend van mij is daar 2maanden geleden aangenomen, en die zei dat iedereen in groepjes werd ingedeeld, en samen die opdracht moesten maken. Hier werd je beoordeeld op samenwerking, of je de leiding neemt, anderen aan het woord laat etc.
Ze moesten een gala organiseren. Denk aan; wat wordt het thema, wat wordt de doelgroep etc.
Je krijgt 3 weken later een brief thusi gestuurd of je bent aangenomen, ja of nee. Als je afgewezen bent kun je het het jaar er op pas weer proberen.

Maar leuk dat we op dezelfde dag moeten! Ben erg benieuwd. Zie je daar vast wel!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:29
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Citaat:
Eerst wou ik naar de modeacademie, Artemis. Maar daar ben ik vanaf gestapt, toen ik wist dat je maar 50% kans hebt dat je daar een baan in krijgt, in de modewereld. Ook dacht ik aan binnenhuisarchitect..
Daarna was het iets van een hotelschool.. Nu denk ik eraan om stewardess te worden.
Nadat ik die film had gezien over een meisje dat niet wist wat ze wou worden, en na het zien van een tv programma een boek kocht, en stewardess werd, hahah!
Ik heb me nog nergens echt goed in verdiept.. Ik twijfel eigelijk nog steeds. Wat ik wel weet is dat ik naar het buitenland wil, maar ja, wat dan.. Ik heb wel talen in mn pakket. Engels, Frans, zelfs Spaans. Ook economie, maar geen wiskunde. Ik weet ook niet precies welke beroepen je ermee kan uitoefen en wat die beroepen inhouden.
Toch blijft die hotelschool in mn hoofd zitten. Het lijkt me wel leuk, maar ik weet het nog niet precies.
Ik ben creatief, wil wat van de wereld zien, reizen, hou van andere culturen en talen..
50% kans? Lijkt me eerlijk gezegd iets van 10% Wilde zelf ook graag naar de kunstacademie (grafisch ontwerpen) maar ben er ook van afgestapt omdat de kans erg klein is dat je een baan krijgt. Voor grafisch ontwerpen was het 70% wat erg hoog was voor een kunstacademie.
Heb je al een een beroepskeuzetest gedaan? Misschien komt daar uit wat bij je past. Praten met ouders/vrienden/familie/decaan kan ook helpen omdat ze weten welke eigenschappen/capaciteiten jij hebt. Met de vakken die je hebt zou je wel naar de hoge hotelschool kunnen (mits je havo/vwo hebt) Ik heb zelf wiskunde in m'n pakket zitten, maar verplicht is het niet.
Je zegt dat je graag naar het buitenland wil, maar wat wil je daar precies doen? Werken/stage lopen/vakantie?

xLiefs.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 07:44
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
IK BEN AANGENOMEN IN APELDOORN!!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 15:30
yvetteeh
yvetteeh is offline
congrats!
ga je daar ook heen of ga je nog meer selecties doen?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 11:03
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Nee, ik had me ook ingeschreven bij Leeuwarden, maar heb m'n selectie afgezegd. Ik zit helemaal op m'n plek in Apeldoorn Echt super.

xx
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 09:42
Annick27
Annick27 is offline
Ik heb ruim een maand geleden selectie gedaan in Maastricht, heb er een goed gevoel over maar heb nog steeds geen bericht! Een ander meisje dat ik daar ontmoet heb ook niet. Wie weet hoelang het duurt voordat de uitslag komt? Ik dacht namelijk een maand.

xx
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 10:09
jdj92
jdj92 is offline
Hai,
Ik heb deze week toetsweek en daardoor liggen er altijd een ongelooflijke hoeveelheid papieren op mijn kamer. Daardoor kan ik de brief van hotelschool stenden niet vinden waarin staat welke punten je in de presentatie tijdens het interview moet vertellen. Heeft iemand misschien die brief nog en zou diegene me kunnen vertellen welke punten ik moet verwerken?
Heel erg bedankt alvast!
P.s. Wie heeft er nog meer selectie a.s. vrijdag in leeuwarden?
xx
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 10:53
yvetteeh
yvetteeh is offline
Citaat:
Ik heb ruim een maand geleden selectie gedaan in Maastricht, heb er een goed gevoel over maar heb nog steeds geen bericht! Een ander meisje dat ik daar ontmoet heb ook niet. Wie weet hoelang het duurt voordat de uitslag komt? Ik dacht namelijk een maand.

xx
bij mij duurde het bijna 2 maanden
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 16:30
Loess x
Loess x is offline
Citaat:
Ik heb ruim een maand geleden selectie gedaan in Maastricht, heb er een goed gevoel over maar heb nog steeds geen bericht! Een ander meisje dat ik daar ontmoet heb ook niet. Wie weet hoelang het duurt voordat de uitslag komt? Ik dacht namelijk een maand.

xx

ik heb 31 oktober selectie gedaan in maastricht en kreeg 3 maanden later pas de uitslag, maar dat kwam omdat er daar vanalles misgegaan was! een meisje bij mij op school heeft ook een maand geleden (13-02) selectie gedaan en heeft ook nog geen uitslag, dus is nog fftjes afwachten! ik hoop voor je dat je aangenomen bent!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 20:36
mir1990
mir1990 is offline
Citaat:
IK BEN AANGENOMEN IN APELDOORN!!

Ik ben een paar maanden geleden ook aangenomen in apeldoorn
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 13:58
Verwijderd
4 april heb ik selectiedag in Apeldoorn Iemand nog tips? Of hoe je het beste gekleed kan gaan? Ik heb trouwens geen 2e vreemde taal in mijn pakket, dus heb ik nog een deficiëntietoets Duits in mei. Dit had ik toen niet gekozen omdat ik (lichte) dyslexie heb, maar Duits is geen probleem, omdat ik ook 10 meter van de Duitse grens werk in een een eetcafé.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 18:58
.Daan
.Daan is offline
Citaat:
4 april heb ik selectiedag in Apeldoorn Iemand nog tips? Of hoe je het beste gekleed kan gaan? Ik heb trouwens geen 2e vreemde taal in mijn pakket, dus heb ik nog een deficiëntietoets Duits in mei. Dit had ik toen niet gekozen omdat ik (lichte) dyslexie heb, maar Duits is geen probleem, omdat ik ook 10 meter van de Duitse grens werk in een een eetcafé.

Hee,

Ik ben helaas niet aangenomen in Apeldoorn Was echt ontzettend balen, maar na een goed gesprek met m'n ouders heb ik maar besloten Horeca/ondernemer management te gaan doen op mbo niveau 4. Dit is praktijker gericht aangezien ik geen jongen ben die alsmaar achter de boeken zit.

Uiteindelijk ben ik erg blij met deze keuze en zit er niet meer zo mee dat ik niet ben aangenomen in Apeldoorn.

Echt tips heb ik niet, maar gewoon rustig blijven en jezelf blijven doen. Wees open en enthausiast dat is belangrijk. Tip voor het interview: Wees duidelijk in wat je wil, zorg dat je niet teveel problemen hebt met de dingen die ze vragen. Vertel er zelf wat omheen, beetje initiatief tonen. Daar zijn ze volgens mij wel gecharmeert van.

Daan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 07:28
riick
riick is offline
heey!
ik wil dit jaar beginnen aan de opleiding horecaondernemer/manager maar ik zit met een vraag die blijkbaar weinig mensen kunnen beandwoorden,
ik heb dus een witgouden tand naast mijn voortand en ik vroeg mij af of dat een probleem was wil ik naar de hotelschool gaan???
alvast bedankt voor jullie reactie!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 19:01
Fay.
Avatar van Fay.
Fay. is offline
Hey Riick,

Als je hem af/uit(?) kunt doen zou ik het doen. Ze waren in ieder geval niet erg gecharmeerd van iemand die z'n hoofd had kaal geschoren. Je moet er uiteindelijk toch wel representatief uitzien.

@ Tim:
Heel veel succes, en misschien tot september!
Tips; Bereid je antwoorden goed voor. Heb goed in je hoofd zitten waarom je naar Apeldoorn/Hotelschool wilt etc. Kom niet zenuwachtig/verlegen over, zorg er voor dat ze de antwoorden niet uit je hoeven slepen, praat veel! Probeer sympatiek en zelfverzekerd over te komen, en dan komt het wel goed
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 17:36
Djoek
Djoek is offline
Heey!
Zaterdag 18 April heb ik selectiedag voor de Hoge Hotelschool Den Haag.
Is er toevallig nog iemand die daar dan selectie heeft?
En heeft iemand nog speciale tips?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 21:54
MRTNNS*
MRTNNS* is offline
Heej Djoek, ik kan je niet helpen. Ik heb daar geen selectie gedaan... maar VEEL SUCCES

ik heb eergister te horen gekrijgen dat ik TOEGELATEN BEN OP DE HOTELSCHOOL MAASTRICHT!!
ik begin feb 2010.... wie nog meer??
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 19:56
Djoek
Djoek is offline
ow jammer, maar jij in ieder geval gefeliciteerd dan!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 19:28
.Daan
.Daan is offline
Citaat:
heey!
ik wil dit jaar beginnen aan de opleiding horecaondernemer/manager maar ik zit met een vraag die blijkbaar weinig mensen kunnen beandwoorden,
ik heb dus een witgouden tand naast mijn voortand en ik vroeg mij af of dat een probleem was wil ik naar de hotelschool gaan???
alvast bedankt voor jullie reactie!!
Hee Rick,

Ik kan zo niet beoordelen hoe opvallend het is.. maar denk dat het wel meevalt en het geen super groot probleem is. Er werken ook nog altijd mensen met piercings etc. in de horeca.

Als je horecaondernemer/management gaat doen, waar ga je dat doen dan? Ik ga naar Apeldoorn toe. Heb morgen intakegesprek.

.Daan
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 15:08
TheWorldIsMine
TheWorldIsMine is offline
Heej iedereen,
Ik heb min of meer een luxe probleem! Ik ben dus toegelaten voor Breda, Maastricht.. en Amsterdam/Den Haag hoor ik over een paar weken. Maar ga waarschijnlijk naar Maastricht in februari, hoelang mag je nou op de campus blijven, krijg veel tegenstrijdige berichten! Adieu!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 15:23
TheWorldIsMine
TheWorldIsMine is offline
Citaat:
Heey!
Zaterdag 18 April heb ik selectiedag voor de Hoge Hotelschool Den Haag.
Is er toevallig nog iemand die daar dan selectie heeft?
En heeft iemand nog speciale tips?
Alvast bedankt!
Nou.. ik, met 12 anderen, moest een uniek restaurant opzetten voor een beroemde chef en daar een praatje voor verzinnen.Je moet de doelgroep, wat, hoe, sfeer, lokatie bedenken. Niet zenuwachtig worden door de 4 observators, ze zeggen doe maar net alsof we er niet zijn, maar ondertussen lachten ze zich wel dood om bepaalde spellingsfouten, dus tip 2 geen spellingsfouten maken Doe een net pak aan, want dan heb je het gevoel al dat je gebakken zit.. Studeer een monoloog van ongeveer 15 minuten in, zodat jij de 3 interviews (met student, iemand uit werkveld en leraar) leidt. Bij Breda moest ik dit in het Engels doen en had daar 95 punten voor gehaald (, het gem. was 60).. Vertel veel over jezelf en over je capaciteiten, met voorbeelden daarbij, waarom jij geschikt bent voor dit, want Den Haag/ Amsterdam heeft geen capaciteiten/cogniviteiten test. Um wat nog meer.. toi toi toi!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 19:49
MRTNNS*
MRTNNS* is offline
Citaat:
Heej iedereen,
Ik heb min of meer een luxe probleem! Ik ben dus toegelaten voor Breda, Maastricht.. en Amsterdam/Den Haag hoor ik over een paar weken. Maar ga waarschijnlijk naar Maastricht in februari, hoelang mag je nou op de campus blijven, krijg veel tegenstrijdige berichten! Adieu!
haha inderdaad een luxe probleem!
Ik weet niet hoelang je nou op de campus mag blijven..., ik dacht altijd 1 jaar, maar nu er 2 instromen zijn (sep & feb) denk ik een half jaar.. misschien ligt het ook aan je leeftijd! Maar in die brieven die ik kreeg stond er niks over in...
__________________
------------------------------
It's gonna be all fine
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 08:29
Rachel91
Rachel91 is offline
Voor zover ik weet is het in Den Haag gewoon nog steeds een jaar, al ben je natuurlijk wel een paar weken weg met je stage..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 20:24
Xander1992
Xander1992 is offline
Heey mensen
Ik heb de 24e selectiedag in leeuwarden. Ik heb al een maand geleden ongeveer een bevestigingsbrief gekregen, maar daar staat niks over dat je iets voor moet bereiden. Heb ik wat gemist? Zijn er hier een paar die wat over de inhoud van de selectiedag kunnen vertellen?

Ik hoor et wel
Iedereen verder succes met intake/selectie!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:05
adrien.
adrien. is offline
Citaat:
Heey!
Zaterdag 18 April heb ik selectiedag voor de Hoge Hotelschool Den Haag.
Is er toevallig nog iemand die daar dan selectie heeft?
En heeft iemand nog speciale tips?
Alvast bedankt!
hey! ik heb zaterdag (de 18de dus) ook selectie dag
wie weet zie ik je dan wel?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 08:59
silvie91
silvie91 is offline
Citaat:
Heej Djoek, ik kan je niet helpen. Ik heb daar geen selectie gedaan... maar VEEL SUCCES

ik heb eergister te horen gekrijgen dat ik TOEGELATEN BEN OP DE HOTELSCHOOL MAASTRICHT!!
ik begin feb 2010.... wie nog meer??

heeyy IK MOET OOK IN FEB 2010 BEGINNEN (in maastricht)
voeg me anders toe op msn:
silvie_91@live.nl

xx
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 21:03
Djoek
Djoek is offline
Citaat:
hey! ik heb zaterdag (de 18de dus) ook selectie dag
wie weet zie ik je dan wel?

ow wat toevallig, misschien zie ik je daar wel ja! in dat geval, tot morgen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 18:04
MRTNNS*
MRTNNS* is offline
Citaat:
heeyy IK MOET OOK IN FEB 2010 BEGINNEN (in maastricht)
voeg me anders toe op msn:
silvie_91@live.nl

xx
OK
__________________
------------------------------
It's gonna be all fine
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 13:46
Xander1992
Xander1992 is offline
Selectiedag zit erop, lange dag zeg!
Nu maar afwachten en hopen dat ik in Leeuwarden toegelaten wordt
Wel opmerkelijk dat je thuis iets moest voorbereiden en er uiteindelijk amper wat mee gedaan werd.
Zijn er hier nog meer die de 24e selectiedag in leeuwarden hebben gehad?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 23:55
Natalie_15
Natalie_15 is offline
Wat stom, ik heb hier nooit meer naar gekeken nadat ik selectie had gedaan in Leeuwarden op 12 december. Maar een week later had ik al bericht dat ik was toegelaten dus september 2009 begin ik met IHM in Leeuwarden! Zijn er nog meer hier?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 18:46
Dymphy
Avatar van Dymphy
Dymphy is offline
Hallo iedereen,

ik ben begin dit jaar begonnen met de hoge hotelschool te Maastricht.
Ik ben hier na 2 maanden alweer meegestopt waardoor ik mijn boeken & kleding voor een mooi prijsje verkoop.
Het gaat hier om álle boeken, Dames mantelpakje en Dames kokskleding.

ALLES IS ONGEBRUIKT EN ONGEDRAGEN!

Ik snap dat het lastig is om spullen over te kopen maar het is echt een goede tip. Boeken worden niet héél veel gebruikt, veel lenen ze zelfs uit de bieb. Daarbij kost alles veel geld.

Ik heb op marktplaats een advertentie voor de boeken/kleding waarop foto's te zien zijn en meer informatie.

Als iemand interesse heeft of puur wat meer informatie wilt weten via de mail laat het mij gerust even weten!

Email = Dymphyy_@hotmail.com.

Heel veel plezier & succes allemaal!

Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 16:59
Xander1992
Xander1992 is offline
Citaat:
Wat stom, ik heb hier nooit meer naar gekeken nadat ik selectie had gedaan in Leeuwarden op 12 december. Maar een week later had ik al bericht dat ik was toegelaten dus september 2009 begin ik met IHM in Leeuwarden! Zijn er nog meer hier?
Dat is wel snel, na een week. Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag. Is dat een slecht teken denk je?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 17:46
Liekye
Liekye is offline
hey
ik ben ook aangenomen in maastricht in februari 2010!
wie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:25
MRTNNS*
MRTNNS* is offline
heeeej Liekye
ik ook!
__________________
------------------------------
It's gonna be all fine
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 08:31
silvie91
silvie91 is offline
ik moet ook in februari 2010 beginnen in maastricht!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Which education?
maarkuss1
18 22-09-2011 11:05
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool 2
MB
500 27-05-2007 18:45
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Studeren Hotelschool vraagje
Lyne
5 21-02-2006 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.