Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2007, 12:25
Verwijderd
Heeft er een RA-er hier enig idee wáár we moeten zijn op maandag 20 augustus om 10 uur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2007, 12:49
diepzee
diepzee is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 13-08-2007 @ 13:25 :
Heeft er een RA-er hier enig idee wáár we moeten zijn op maandag 20 augustus om 10 uur?
dieemail heb ik dus helemaal niet gehad
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:49
diepzee
diepzee is offline
wanneer had jij hem gekregen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 13:55
Caran
Caran is offline
Heey mede bijna-RA'ers!

Ik heb zeker zin in een meeting aanstaande zondag
Ik kom in Koestraat 180 te wonen. Donderdag sleutel ophalen en eens rondkijken (sleutel ophalen is in de Koestraat of hoe zit dat? ) en dan komen zaterdag mijn ouders, oom en opa met meubels en de rest. Die ikea pakketten enzo zijn net wat te groot om in één auto te vervoeren dus vandaar een hele bende vervoersmensen en mijn opa is timmerman dus het ineenzetten van die meubels moet zo gedaan zijn Ik ga donderdag weer naar huis maar vanaf zaterdag ben ik dan weer in Middelburg, dus zondag is perfect! Ik blijf dit topic in de gaten houden voor de meeting. Lijkt me heel leuk worden.

En ik zou inderdaad ook wel weten waar we 20 augustus moeten zijn. Zou best wel eens handig zijn als we dat wisten he?

Die mail van de introductieweek heb ik op 6 augustus ontvangen btw
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 14:02
simoneR
simoneR is offline
De sleutel voor Koestraat bewoners moet in ieder geval op lokatie (dus in het gebouw) worden opgehaald maar ik weet niet of dat voor alle lokaties geldt.
Ik ga als het meezit alles op vrijdag verhuizen in een grote boedelbak
@Caran: we zitten vlak bij elkaar geloof ik want ik zit in de Koestraat 140
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 14:57
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
simoneR schreef op 13-08-2007 @ 11:44 :
De score aan RA'ers valt gelukkig niet tegen
Ik bedoelde ook de nacht van zondag op maandag zeg maar, ik neem aan dat de meeste mensen dan blijven slapen en wie weet kunnnen we zondag dan iets doen.
Ik ga wonen op de Koestraat 140
@kisst_the_sky: wat is Bree precies? Is dat Bagijnhof of een alternatieve lokatie? Heb je een kamer met gedeelde of eigen badkamer/keuken?
Bree is t bagijnhof idd. Ja, gedeelde badkamer en keuken (met commonroom dus)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 15:15
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-08-2007 @ 09:29 :
Ik vind het stom dat Dirk Reedijk maar tot 1 uur office hours heeft op vrijdag, nu kan ik niet gratis reizen. Maar verder heb ik heeeel veel zin in introweek!
Hebben jullie al nagedacht over een outfit voor het Strippers en Clowns feest?
Dat wist ik helemaal niet! Wat goed dat je dat hier meldt, anders was ik vrijdagmiddag voor niks op en neer gereden! Ik had Asic er nog over gemaild, die zeiden dat Dirk Reedijk en de Landlord elke werkdag van 9 tot 5 office hours hebben. Ik weet zeker dat er een hoop voor niks komen dan vrijdagmiddag... Dan zal ik vrijdagochtend moeten rijden. Ik ben wel erg benieuwd waar en met wie ik kom, hopelijk bij vrienden =)
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 15:47
Verwijderd
De sleutels van Bagijnhof moeten toch gewoon bij Woongoed onder de toren gehaald worden?

En bestaan er trouwens ook van die leuke Roosevelt Academy hoodie's enzo, want die wil ik
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 17:00
diepzee
diepzee is offline
bagijnhof bij de bagijnhof,
koestraat bij de koestraat
stonden beide in mail bij mij.

woont er hier niemand op de bagijhof of (die ander dan koestraat)?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 13-08-2007 @ 16:15 :
Dat wist ik helemaal niet! Wat goed dat je dat hier meldt, anders was ik vrijdagmiddag voor niks op en neer gereden! Ik had Asic er nog over gemaild, die zeiden dat Dirk Reedijk en de Landlord elke werkdag van 9 tot 5 office hours hebben. Ik weet zeker dat er een hoop voor niks komen dan vrijdagmiddag... Dan zal ik vrijdagochtend moeten rijden. Ik ben wel erg benieuwd waar en met wie ik kom, hopelijk bij vrienden =)

http://intranet.ucu.uu.nl/175.phtml


Ik heb Asic er ook over gemaild, en die zeiden dat ik voor de zekerheid maar van 13.00 uit moest gaan en dat Reedijk op vakantie was, maar dat ze het maandag zouden vragen of hij verlengde office hours kom

als je je hebt opgegeven met vrienden kom je daar toch bij?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 20:57
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik neem aan dat jullie je maandagochtend in Eleanor moeten melden (dat is dus dat nieuwere gebouw aan de achterkant van het stadhuis). Dat was iig bij mij zo, en ik zou ook niet weten waar ze anders zouden willen doen. Bree is idd een zijstraat van Bagijnhof, net zoals Pluimstraat.

En ja, er bestaat idd een heleboel RA merchandise. Er zijn polo's, hoodies (donkerrood), junkshirts, thermosmokken en wat al niet meer. Die hoodies zijn echt ideaal, lekker warm enzo Ik denk dat er tijdens de intRAweek wel een keertje gelegenheid zal zijn om die te kopen. En anders elke donderdag in de lunch break in Eleanor.

Nu ik dit zo schrijf begin ik ook weer heel heel heel veel zin te krijgen om terug te gaan!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 20:59
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-08-2007 @ 19:30 :
http://intranet.ucu.uu.nl/175.phtml


Ik heb Asic er ook over gemaild, en die zeiden dat ik voor de zekerheid maar van 13.00 uit moest gaan en dat Reedijk op vakantie was, maar dat ze het maandag zouden vragen of hij verlengde office hours kom

als je je hebt opgegeven met vrienden kom je daar toch bij?
Ok, beetje vaag wel. Maar ik zorg gewoon dat ik er voor 1 uur ben, dan is het zeker goed.

Ja nou, we hadden met vijf personen opgegeven dat we bij elkaar willen en die formulieren zijn maar voor 3 mensen. Dus ik er durf er niet zeker van te zijn dat ze ons dan allemaal bij elkaar plaatsen. Bovendien ben ik dit jaar Junior Advisor en Floris vd Burg had laten vallen dat 'ie graag zou willen dat Junior Advisors bij hun toegewezen eerstejaars in een unit komen. Maarja, dat is ten eerste niet haalbaar en ten tweede is 'ie daar verder niet op doorgegaan. Dus... Nu wacht ik eigenlijk op een berichtje van een vriendin waarbij ik in de unit hoop te komen, die vandaag al naar campus is vertrokken. ASIC, vandaar.
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 13-08-2007 @ 21:59 :
Ok, beetje vaag wel. Maar ik zorg gewoon dat ik er voor 1 uur ben, dan is het zeker goed.

Ja nou, we hadden met vijf personen opgegeven dat we bij elkaar willen en die formulieren zijn maar voor 3 mensen. Dus ik er durf er niet zeker van te zijn dat ze ons dan allemaal bij elkaar plaatsen. Bovendien ben ik dit jaar Junior Advisor en Floris vd Burg had laten vallen dat 'ie graag zou willen dat Junior Advisors bij hun toegewezen eerstejaars in een unit komen. Maarja, dat is ten eerste niet haalbaar en ten tweede is 'ie daar verder niet op doorgegaan. Dus... Nu wacht ik eigenlijk op een berichtje van een vriendin waarbij ik in de unit hoop te komen, die vandaag al naar campus is vertrokken. ASIC, vandaar.

Ja kan je nou deze week ook al naar campus?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 12:37
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-08-2007 @ 23:16 :
Ja kan je nou deze week ook al naar campus?
Donderdag pas. Alleen ASIC (en ik denk UCSA) mensen mogen eerder. En ik zit in Kromhout dit jaar, 4 vrienden, 2 vreemde jongens. Hoeveel kookpitjes heeft Kromhout, weet iemand dat? Ik vrees dat ik dan dit jaar toch ook weer oordopjes zal moeten kopen :')
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 13:44
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
diepzee schreef op 13-08-2007 @ 18:00 :
bagijnhof bij de bagijnhof,
koestraat bij de koestraat
stonden beide in mail bij mij.

woont er hier niemand op de bagijhof of (die ander dan koestraat)?
Jups, ik =) Bagijnhof moet idd gewoon daar tekenen donderdag, op Bagijnhof 7 als ik t uit mn hoofd doe....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 13:47
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
diepzee schreef op 13-08-2007 @ 11:54 :
en waar wonen jullie allemaal? en kun je aan de huur zien hoegroot ongeveer je kamer is?
Ik heb bij de mail met mijn adres ook de plattegrond van mijn kamer gehad. Daar staat precies op hoe groot hij is. Maar ik weet niet of de mensen die niet int Bagijnhof zitten dat ook zo hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:25
Caran
Caran is offline
Mijn ma had een plattegrond opgevraagd bij Woongoed. Daar zeiden ze dat het een type "G" kamer was en stuurden ze die plattegrond via mail naar mij toe.

Maar ik heb het nooit zo op plattegronden en wil de kamer eerst zien voordat ik ga bedenken hoe ik t wil inrichten
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
lalaloveyou schreef op 14-08-2007 @ 14:47 :
Ik heb bij de mail met mijn adres ook de plattegrond van mijn kamer gehad. Daar staat precies op hoe groot hij is. Maar ik weet niet of de mensen die niet int Bagijnhof zitten dat ook zo hebben gehad.
Ik heb dat niet gehad en ik zit in het Bagijnhof, maar ik heb mijn kamer al gezien toen ik op vakantie was, dus da's wel fijn.

Ik kan vrijdag pas mijn sleutel op gaan halen en ik begreep dat ik dat gewoon bij Woongoed moest doen en ook daar mijn papieren moest tekenen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 14-08-2007 @ 13:37 :
Donderdag pas. Alleen ASIC (en ik denk UCSA) mensen mogen eerder. En ik zit in Kromhout dit jaar, 4 vrienden, 2 vreemde jongens. Hoeveel kookpitjes heeft Kromhout, weet iemand dat? Ik vrees dat ik dan dit jaar toch ook weer oordopjes zal moeten kopen :')
2

en ik heb in kromhout nooit ergens last van gehad, misschien had ik erg stille buren maar ik vind t nogal overdreven dat geklaag van iedereen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:52
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 14-08-2007 @ 15:34 :
Ik heb dat niet gehad en ik zit in het Bagijnhof, maar ik heb mijn kamer al gezien toen ik op vakantie was, dus da's wel fijn.

Ik kan vrijdag pas mijn sleutel op gaan halen en ik begreep dat ik dat gewoon bij Woongoed moest doen en ook daar mijn papieren moest tekenen.
Huh?! Ik moet er donderdag al heen om te tekenen! En dan dus echt int Bagijnhof.

Dit stond letterlijk in mn mail:
"We invite you to receive the keys of your room on 16 August 2007 at 13.30 hrs. You will receive the keys on location at Bagijnhof 7."

Maarja, misschien is het dan daar gewoon te druk en hebben ze het over 2 dagen verspreidt?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 14:55
simoneR
simoneR is offline
Citaat:
lalaloveyou schreef op 14-08-2007 @ 15:52 :
Huh?! Ik moet er donderdag al heen om te tekenen! En dan dus echt int Bagijnhof.
Volgens mij moet in principe iedereen op donderdag op lokatie behalve als je dan niet kunt. Dan kun je een andere afspraak maken volgens mij
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 15:00
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Zou kunnen....
Maar waarom moet Martha-nogiets dan op vrijdag? Hm, vaagheid.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 15:23
Verwijderd
Oh haha nee, ik kan de sleutel op donderdag niet gaan halen omdat het plan is om, als we de sleutel hebben meteen te gaan verhuizen. (heb al een inrichting gekocht)
Alleen mijn vader is op donderdag niet beschikbaar en zijn aanwezigheid is wel makkelijk voor al het sjouwwerk, dus gaan we op vrijdag verhuizen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 15:32
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Haha, op die manier!
Ik ga vrijdag ook pas verhuizen, omdat dan de Ikea-wagen pas komt
Maarja, ik blijf met mn ouders maar een nachtje in Middelburg slapen...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 17:50
diepzee
diepzee is offline
ik ga donderdag sleutel ophalen (en dan leer je ook direct je hele huis kennen toch?) en vrijdag en zaterdag en zondag hele verhuizing en inrichting
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
lalaloveyou schreef op 14-08-2007 @ 15:52 :
Huh?! Ik moet er donderdag al heen om te tekenen! En dan dus echt int Bagijnhof.

Dit stond letterlijk in mn mail:
"We invite you to receive the keys of your room on 16 August 2007 at 13.30 hrs. You will receive the keys on location at Bagijnhof 7."

Maarja, misschien is het dan daar gewoon te druk en hebben ze het over 2 dagen verspreidt?
Hey hier nog een mede RA'er ik heb er ook heel veel zin in^^ en ga donderdag ook mijn sleuteltjes afhalen. Zal jullie allemaal wel tegenkomen in de introweek^^ doet iedereen pre-medical btw?

"
Please be informed that we have appointed the room at Bagynhof 7 , Middelburg to you. We invite you to receive the keys of your room on 16 August 2007 at 15.45 hrs."

gaat gezellig worden daar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 09:26
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Nee, ik doe geen Pre-med. =)

Maaruhm, zo druk wordt het niet hoor, er zijn verschillende tijdstippen dacht ik...
Haha, dus jou nieuwe huis staat straks vol met mensen die de sleutel van het hele Bagijnhof komen halen, oke, foutje van mij, das wél druk ja

Hihi, ik heb er zin in =D
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:33
Verwijderd
Haha , bagynhof 7 is een gebouw met allemaal kamers en ik heb een van die kamers. Er kunnen een stuk of 16 mensen in als ik het goed heb. Anders staat mijn kamer straks inderdaad vol
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:18
diepzee
diepzee is offline
ik moet mn sleutels ophalen in bagijnhof 7
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 14-08-2007 @ 15:49 :
2

en ik heb in kromhout nooit ergens last van gehad, misschien had ik erg stille buren maar ik vind t nogal overdreven dat geklaag van iedereen
Kromhout rocks
Ik hoor veel horrorverhalen over kamer aanwijzingen, volgens mij is Gert Pater het gezeik een beetje zat. Eeeeh ben echt bang dat ik straks in mn eentje in de Wall zit.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:06
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Ik vind Kromhout wel gezellig. Of het echt zo gehorig is, merk ik vanzelf wel. Ben blij dat ik ook wat positieve dingen hoor Vorig jaar zat ik in the Wall, dat was echt super ongezellig, maar die kamers zijn dan wel weer ok en je hoeft maar met 1 iemand (soms 2) een douche te delen. Alles heeft z'n voor- en nadelen, maar ik ben vastbesloten om het een heel gezellig jaar te maken!

Volgens mij is het ook echt een enorm gedoe om die units in te delen
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:28
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
@ Krabzor: Ach, ze zullen daar best rekening mee houden hoor. En anders kom ik morgen met nog 20 mensen gezellig in een van die 16 riante kamers staan wachten

Trouwens: Gaan we nog meeten zondag?

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:51
Sam89
Sam89 is offline
Nog een RA-er hier! Het lijkt me idd wel leuk om zondag te meeten, ik blijf ook slapen, dat is ook gewoon het handigste natuurlijk. En ik zit ook in de koestraat, nr 224. Ik neem aan dat dat de tweede verdieping is? Zit er hier trouwens niemand op Roggeveen?
Ik moet morgen om 13.00u de sleutels ophalen. Ik ga met mn ouders, want ik heb hier al vier dozen staan met spullen die mee moeten (en ik ben nog lang niet klaar met inpakken...) En dan ga ik vrijdag nog naar ikea, maar dat doe ik ook pas liever als ik het gezien heb dan van een plattegrond.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 14:47
Verwijderd
Lijkt mij ook wel leuk om zondag al te meeten ^^ Ik kom zondag met de trein vannuit limbuuuurg. Dat is 3 uurtjes treine en zal dus pas later in de middag daar aankomen. Maar is mss leuk om savonds al een kroegje ofzo af te gaan ^^
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 14:59
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Ik kom zondag treinen vanuit Zuid-Holland. 2,5 uur treinen ^^ Dus ik ben er ook in de na-middag/avond pas. Ik denk dat we in de introweek wel genoeg kroegen zien, maar wie weet.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 15:50
Caran
Caran is offline
Citaat:
Krabzor schreef op 15-08-2007 @ 15:47 :
Lijkt mij ook wel leuk om zondag al te meeten ^^ Ik kom zondag met de trein vannuit limbuuuurg. Dat is 3 uurtjes treine en zal dus pas later in de middag daar aankomen. Maar is mss leuk om savonds al een kroegje ofzo af te gaan ^^
Waar woon je dan in Limburg, Ik kom uit Sittard en dat is 2 uur en 3 kwartier normaal gesproken (3 uur en 3 kwartier als de sukkels van Pro Rail een sein verkeerd hebben staan, had ik dus toen ik met de trein naar RA ging voor proefstuderen Maar ik had een uur speling genomen dus was nog op tijd haha).

Anyway, net ook nog maar even mijn nieuwe adres naar RA gemaild, was ik helemaal vergeten
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:15
ThijsC
ThijsC is offline
Weet iemand van de UCU ook toevallig hoe het ophalen van al je spullen (sleutel van kamer, student pas) werkt? moet ik me ergens melden? En waar kun je dan het beste je auto neerzetten om je spullen uit te laden? Of ben ik nou heel scheef bezig en staat het duidelijk uitgelegd in een van de UCU brieven...?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Caran schreef op 15-08-2007 @ 16:50 :
Waar woon je dan in Limburg, Ik kom uit Sittard en dat is 2 uur en 3 kwartier normaal gesproken (3 uur en 3 kwartier als de sukkels van Pro Rail een sein verkeerd hebben staan, had ik dus toen ik met de trein naar RA ging voor proefstuderen Maar ik had een uur speling genomen dus was nog op tijd haha).

Anyway, net ook nog maar even mijn nieuwe adres naar RA gemaild, was ik helemaal vergeten
In Echt dus ik heb 10 minuten voorsprong ^^ Ik heb de vorige keer Roermond/Eindhoven/Tilburg/Roosendaal gedaan. Doe jij dat ook of ga jij anders? Heb me er nog niet echt in verdiept;/
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:41
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
ThijsC schreef op 15-08-2007 @ 17:15 :
Weet iemand van de UCU ook toevallig hoe het ophalen van al je spullen (sleutel van kamer, student pas) werkt? moet ik me ergens melden? En waar kun je dan het beste je auto neerzetten om je spullen uit te laden? Of ben ik nou heel scheef bezig en staat het duidelijk uitgelegd in een van de UCU brieven...?
Below is an arrival schedule. It lists postcodes for students living in the Netherlands – in spreading the arrivals we hope to avoid long lines of waiting people. Students from outside the Netherlands can come to check in between 9.00 and 13.00 hrs. in the morning. While you pick up your keys and other information in the lounge of the Dining Hall (see map at the entrance of the campus), your parents can have a cup of coffee in the adjoining dining room. At 13:00 a lunch will be served for everyone, your parents are invited as well, and Professor Van Himbergen will welcome you to the College. The afternoon is mostly kept free so that you can get settled into your room.

Arrival Schedule:
Postcode: Arrival time: Postcode: Arrival time:
1000 – 1400 09:30 – 10:00 4100 – 5600 11:00 – 11:30
1400 – 2300 11:30 – 12:00 5600 – 6600 10:30 – 11:00
2300 – 3000 10:00 – 10:30 6600 – 7700 12:00 – 12:30
3000 – 3500 10:30 – 11:00 7700 – 9999 12:30 – 13:00
3500 – 4100 09:00 – 09:30
Practical matters:
• Please remember to bring € 25 for the key deposit, the line moves considerably faster if you can pay in cash. You may need to bring additional money if you plan to buy a bedding package (see ‘Welcome to University College Utrecht’ for details). You can also pay with your bank card, but this takes more time.

• For directions to the college, please visit www.uu.nl and look under University for ‘addresses and maps’ or ‘wie, wat, waar’.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:41
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
Caran schreef op 15-08-2007 @ 16:50 :
Waar woon je dan in Limburg, Ik kom uit Sittard en dat is 2 uur en 3 kwartier normaal gesproken (3 uur en 3 kwartier als de sukkels van Pro Rail een sein verkeerd hebben staan, had ik dus toen ik met de trein naar RA ging voor proefstuderen Maar ik had een uur speling genomen dus was nog op tijd haha).

Anyway, net ook nog maar even mijn nieuwe adres naar RA gemaild, was ik helemaal vergeten
Owja, die moest je mailen hè! Shit, helemaal vergeten ><
Naar welk adres moet dat?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:57
ThijsC
ThijsC is offline
While you pick up your keys and other information in the lounge of the Dining Hall (see map at the entrance of the campus),

Ik heb het nog even nagekeken maar dat ene zinnetje staat dus niet in mijn brief
Raar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 17:26
Verwijderd
adres, mailen?;/


Ik werd net gebeld door iemand van de universiteit maastricht of ik mee kwam doen aan de introductie. En ik sta daar nog niet eens ingeschreven bij een opleiding en naplaatsing lijkt me sterk want ik het volgnummer 1638 en ze waren tot 224 ofzo ingeloot. Mijn naam zweeft overal en nergens nu volgens mij
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:16
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
ThijsC schreef op 15-08-2007 @ 17:57 :
While you pick up your keys and other information in the lounge of the Dining Hall (see map at the entrance of the campus),

Ik heb het nog even nagekeken maar dat ene zinnetje staat dus niet in mijn brief
Raar
Er is wel meer mis gegaan met dat wat bij mij een mailtje is
Ah nog 5 nachtjes en dan is het maandag en ik ben nu al aan het inpakken
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:18
Caran
Caran is offline
Citaat:
Krabzor schreef op 15-08-2007 @ 18:26 :
adres, mailen?
Mjah ik kreeg in juli ofzo een formulier dat ik terug moest sturen, was van machtiging voor het afschrijven van het collegegeld ofzoiets. Daarop moest je je campus adres zetten, maar natuurlijk had niemand dat toen. Daarom mocht je je huidige adres erop zetten en dan moest je ze mailen zodra je het nieuwe adres kreeg. Nou dat adres heb ik nu dus al bijna een maand en ik heb ze net pas gemailed Ik heb het overigens naar <ad missions @ roac.nl> -zonder die spaties en haakjes dan he- gestuurd, leek mij het meest logische.

Ik doe ook het Eindhoven/Tilburg/Roosendaal traject. Dat is het kortste. Je kunt ook Den Bosch/Rooosendaal doen, hoef je één keer minder over te stappen maar dan moet je wel 20 minuten langer blijven zitten.

Ach ik had de dag nadat ik gehoord had dat ik naar RA kon een mail gestuurd naar University College Maastricht met de mededeling dat ik niet zo komen komend jaar. Maar ik krijg wel nog steeds mail van Leiden enzo terwijl ik daar niet eens naar een open dag ofzo ben geweest, belachelijk Er gingen er wel veel van mijn school naar UCM, voor zover ik weet 4 mensen aangenomen -3 dan als je mij niet meer meetelt-, maar het kunnen er dus meer zijn.



PS Krabzor, je kent niet toevallig een Mark uit Susteren met Aziatisch uitziende ogen? Die vertelde me laatst op een feest over een Luuk uit Echt die pre-med gaat doen in Middelburg. Lijkt me dat jij dat bent, niet waar
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Caran schreef op 15-08-2007 @ 19:18 :




PS Krabzor, je kent niet toevallig een Mark uit Susteren met Aziatisch uitziende ogen? Die vertelde me laatst op een feest over een Luuk uit Echt die pre-med gaat doen in Middelburg. Lijkt me dat jij dat bent, niet waar
Ja dat ben ik ^^ ken ik jou dan ook? En bedoel je Mark K of Mark R? Kweet niet precies wat je onder Aziatisch uitziende ogen verstaat ;/

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:41
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Ah, ik heb t ook naar ad missions @ blablabla gestuurd. Ach, het zal wel goed zijn...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 20:26
Caran
Caran is offline
Citaat:
Krabzor schreef op 15-08-2007 @ 20:37 :
Ja dat ben ik ^^ ken ik jou dan ook? En bedoel je Mark K of Mark R? Kweet niet precies wat je onder Aziatisch uitziende ogen verstaat ;/
Dunno, weet niet hoe hij met zijn achternaam heet, zie hem wel eens op een feest in Susteren als ik als introducee meekom met vrienden of op een feest in Sittard als hij als introducee meekomt met diezelfde vrienden. Ken m dus via-via en jou ken ik dus al helemaal niet. Hij vroeg me vrijdag wat ik ging doen en ik zei dat ik naar Middelburg ging en toen antwoordde hij dat hij iemand kende die ook naar Middelburg ging.

@ Lalaloveyou: ja dat denk ik ook. Had geen mail ontvangen van hen dat ze het per se moesten hebben, misschien hebben ze het zelf wel allemaal opgevraagd bij Woongoed. In dat geval hebben ze mijn adres nu 2x, des te beter
__________________
Wocka Wocka Wocka - Fozzie Bear
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 22:24
Verwijderd
ye zal wel allemaal goed komen^^ Anders hoor je het maandag wel denk ik , ik heb nog niet eens boeken ofzo;/ maar ben ook best laat pas ingestroomd.

Wel toevallig dat iemand uit de buurt ook die kant op gaat dan^^
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 11:58
Verwijderd
Ik heb net gehoord dat ik waarschijnlijk in Locke South zit, chillheid, heel centraal en bij 3 van mijn 4 vakken kan ik op mijn pantoffels een verdiepinkje naar beneden Niet dat ik dat zal doen, erger me altijd aan mensen die dat doen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 12:28
bingomassacre
bingomassacre is offline
Gaaf kristaco! Mijn moeder had op de opendag in Locke south een rondleiding gehad en ze zei dat de kamers erg ruim waren. Zijn er naast locke nog meer units+lesruimtes in 1 gebouw ? Ohja en moet je zelf bestek/glazen meenemen, of zitten die standaard in het unit keukentje ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Master applicaties met laag GPA
Taartappel
0 16-02-2017 14:54
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken?
iThink
12 21-05-2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.