Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 12:52
Laura89
Laura89 is offline
Ik ben bezig met inpakken, ik heb volgens mij niet heel veel spullen. Twee dozen, een grote weekendtas, nog een tas en een kastje (ik hoop dat 'ie past ) en m'n laptop en printen gaan ook mee. Oja en de tv... Maar moet morgen ook nog langs de ikea... En sowieso heb ik nog wel veel spullen nodig, maar die koop ik volgende week wel ofzo, alle dringende dingen heb ik wel volgens mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2007, 12:58
ickeicke
ickeicke is offline
Voor (toekomstige) RA'ers die nog meubels/spulletjes nodig hebben, er zal op de zaterdag na de intRAweek een bus rijden tussen RA en de Ikea in Breda (kost 5 euro).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 15:08
lysias
lysias is offline
Trouwens heeft iemand van UCU al een bevestiging gekregen dat ze nu officieel staan ingeschreven, als een reactie op die brieven die je voor 1 augustus moest opsturen?

Ik namelijk niet, en anders moet ik er maar eens achteraan gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 15:12
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
lysias schreef op 19-08-2007 @ 16:08 :
Trouwens heeft iemand van UCU al een bevestiging gekregen dat ze nu officieel staan ingeschreven, als een reactie op die brieven die je voor 1 augustus moest opsturen?

Ik namelijk niet, en anders moet ik er maar eens achteraan gaan.
Ik heb daar niet echt een reactie op gehad, kreeg alleen een week later een mailtje met daarin wat info over de introweek. Maar dat mailtje zullen ze bij jou wel naar het verkeerde adres hebben gestuurd

Edit: ik heb ook geen mailtje of brief gehad ter herinnering, dus ik neem aan dat alles goed is aangekomen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Caran schreef op 16-08-2007 @ 22:51 :
Ja maar dan moet ik m nog in Sittard (Zuid-Limburg) ophalen en niet in Middelburg, dat is het onnozele eraan
Dat had ik in m'n eerste jaar ook! Kreeg het afhaalbericht keurig op m'n nieuwe woonplek, maar moest de kaart bij m'n ouders ophalen (250 km verderop ).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:29
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Het is gewoon al bijna , ik houd me er te weinig mee bezig geloof ik.

Maar heb al wel veel ingepakt.
Moet nog wel wat dingetjes strijken en m'n kleren / sieraden / tv / dvdspeler / printer inpakken. Maar mijn vader zou me helpen dus daar wacht ik op.

Ik heb er wel zin in, hopelijk wordt het net zo leuk als de UIT! Pff wat een gedoe allemaal. Ik ga gewoon definitief uit huis. Heb er zin in! M'n zus gaat trouwens ook mee. Mag geloof ik officieel niet, maar ze heeft vrij en ze wil de campus heel graag zien.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:37
ThijsC
ThijsC is offline
ja ik weet wat je bedoelt ik moet ook eigenlijk beginnen met inpakken maar mijn moeder zou helpen maar die kijkt nu een of andere film
En volgens mij maakt het niet zo uit of je een broer/zus meeneemt hoor Doe ik stiekem ook
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:52
bingomassacre
bingomassacre is offline
Mijn ouders zouden ook helpen, maar ze kijken een of andere mr bean film Ik loop ondertussen te stressen want volgens mij past het onmogelijk in de auto en mijn ouders willen morgenochtend alles er pas in zetten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:57
lysias
lysias is offline
Ach jongens, maak je niet zo druk. Het komt goed. Praktisch alles staat er al (tenzij je natuurlijk erg kieskeurig bent), dus je hoeft tenminste niet je hele kamer in een doos te zetten. Ik ga zelf zo eventjes verder, ik heb ongeveer klaar staan wat ik wil meenemen, alleen nog niet ingepakt. Maar ik heb denk ik iets van 2 koffers en 1 doos. Maar misschien mis ik nog wat. Ik haal mijn fiets denk ik volgend weekend wel op.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 20:55
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ja maar jij bent een jongen
ik ben kieskeurig en ik heb heel veel spulletjes en kleren en schoenen verzameld in de afgelopen jaren. En juist omdat alles er al staat neem ik zoveel mee, zodat het misschien nog een beetje een persoonlijk hok wordt Maargoed niet dat dat boeiend is ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 20:58
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Heb vanmiddag de hele auto volgekregen.. het is dan wel een kleine auto (een golfje), maar toch. 8 bananendozen en nog een zooi losse troep
Tot morgen UCU'ers! Kan haast niet meer wachten, maar ik zal toch nog 14 uur geduld moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 06:32
ThijsC
ThijsC is offline
Hahaha over een uuur is het tijd om erheen te gaan
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 08:02
bingomassacre
bingomassacre is offline
hier nu nog een uur
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:19
bingomassacre
bingomassacre is offline
Hallo vanaf kriekenpitplein 121E
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:50
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 20-08-2007 @ 12:19 :
Hallo vanaf kriekenpitplein 121E
Hallooooo
Ben vandaag en morgen niet op campus maar ben wel van plan om daarna ook met een intro groepje mee te lopen (als tante ofzo)
We moeten eigelijk een s.com herkenningsteken op/aan doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ophouden met chatten nu! Vanaf nu worden alle chatberichten verwijderd.

Dus als je post weg is, niet zeiken, je weet waarom hij verwijderd is.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:50
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
[whine]Ik zit lekker in de Wall, nu zijn jullie allemaal jaloers [/whine]
Mooie binnenkomer, bij de eerste papieren die ik vandaag kreeg zat onder andere een brief gedateerd op 17 augustus dat ze de papieren die voor 1 augustus moesten hebben opnieuw van mij willen ontvangen.
Ten eerste: waarom komen ze daar 16 dagen later pas achter?
Ten tweede: WAAROM RAKEN ZE DAT DAN OOK KWIJT!! Nu mag ik meteen terug naar Zwolle om daar een kopie van m'n diploma te laten waarmerken. Maar ok
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 14:04
lysias
lysias is offline
Yeah...ik heb internet aan het werk gekregen hier.

Om het dan maar even op studiekeuze te houden

Stel je kiest ervoor om naar UCU te gaan neem dan een netwerk kabeltje mee of loop zoals ik net deed naar Dynabite. Vervolgens heb je natuurlijk in de tijd dat je hier zit een kamer nodig. Probeerd dan net zoals ik in Newton te komen, mijn kamer is namelijk heel erg relaxed.

Straks om vier uur groepjes ontmoeten, best zin in. Voor zover ik ze heb gezien zijn mijn huisgenoten aardig dus dat is ook een opsteker.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 18:43
Laura89
Laura89 is offline
Ik zit hier nu te internetten op een onbeveiligd draadloos netwerk van iemand i don't know... Wel relaxt, maar morgen toch maar even kabeltje kopen.

Ik ben trouwens het buurmeisje van Evelien (bingomassacre) En ik heb mooie kamer, alleen op de begane grond dus iedereen kijkt m'n kamer binnen en zet z'n fiets er tegenaan.

Ik heb met m'n groepje pas om 10 uur ofzo weer afgesproken (of niet eens afgesproken, maar meer zo van 'ja we zien jullie wel vanavond'), dus nu zit hier alleen voor het eerst en dat voelt nog een beetje raar... Maar het is hier heel gezellig tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 19:01
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb precies hetzelfde ja. "Ja we zien jullie wel vanavond "

Voelt raar om hier nou te zitten idd . Ik zit in Locke (echt te grote kamers ) Ik zit in een Unit met Krista(co) en toen de groepjes ingedeeld werden zag ik al jullie namen staan en toen dacht ik, die ken ik en die ken ik haha.

Ik ben benieuwd naar komende week, het zal wel (weer) vermoeiend worden.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:24
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
SchelefrieS schreef op 20-08-2007 @ 14:50 :
[whine]Ik zit lekker in de Wall, nu zijn jullie allemaal jaloers [/whine]
Welke Wall? Ik zit in 37.


Ik weet trouwens niet wat 'chatten' inhoudt dus hoop dat dit er niet onder valt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:32
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 20-08-2007 @ 22:24 :
Welke Wall? Ik zit in 37.


Ik weet trouwens niet wat 'chatten' inhoudt dus hoop dat dit er niet onder valt.
Ahum. Ook Wall 37 hier, hallo huisgenoot moet binnenkort nog maar eens goed m'n huisgenoten leren kennen.
Anyway, andere eerstejaars die ook niet hun gewenste courses hebben gekregen? Ik ben ingedeeld bij een course die me nog wel leuk lijkt, maar de vervolgcourses daarvan daar heb ik geen zin in. Iemand die wil ruilen?
(ja, ik weet dat ik nog een meeting met m'n tutor heb enzo, maar toch )

Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 23:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn zus zit ergens tussen jullie!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:15
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik weet nog helemaal niet welke courses ik ga volgen Ik dacht dat we dat pas tijdens de tutor meeting te horen kregen ..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:27
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 21-08-2007 @ 10:15 :
Ik weet nog helemaal niet welke courses ik ga volgen Ik dacht dat we dat pas tijdens de tutor meeting te horen kregen ..
Sjah Als echte nurt heb ik dat al gevonden op het intranet. http://grades.ucu.uu.nl, daar kan je het ergens vinden. Wel eerst even registreren bij "request code".
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:45
bingomassacre
bingomassacre is offline
Thanks Daar was ik zelf nooit terecht gekomen..

HUM 114 Introduction to Antiquity
SSC 131 Cultures

introduction to antiquity
Cultures lijkt me wel leuk, maar is ook niet echt iets waar ik mee verder wil gaan.. oh well.. Ik had liever een political course gehad, maar die zullen wel vol zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:56
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
SchelefrieS schreef op 20-08-2007 @ 22:32 :
Ahum. Ook Wall 37 hier, hallo huisgenoot moet binnenkort nog maar eens goed m'n huisgenoten leren kennen.
Anyway, andere eerstejaars die ook niet hun gewenste courses hebben gekregen? Ik ben ingedeeld bij een course die me nog wel leuk lijkt, maar de vervolgcourses daarvan daar heb ik geen zin in. Iemand die wil ruilen?
(ja, ik weet dat ik nog een meeting met m'n tutor heb enzo, maar toch )
Jeeeeeuj wat leuk! Ik was vanaf zondag weg dus niet zo gek dat je me nog niet hebt gezien. Tot vanavond dan maar!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:27
Laura89
Laura89 is offline
Ik heb philosophy (daar ben ik blij mee) en iets van physics, maar dat heb ik nooit ingevuld? En daar heb ik dus ook geen zin in...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:54
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Laura89 schreef op 21-08-2007 @ 17:27 :
Ik heb philosophy (daar ben ik blij mee) en iets van physics, maar dat heb ik nooit ingevuld? En daar heb ik dus ook geen zin in...
Welke physics heb je? Als je de What's The Matter course hebt, is het je science requirement. Die wil ik ook doen als requirement, lijkt me een leuke course Als het quantumphysics is en je bent geen natuurkunde persoon, moet je zeker wat regelen ja
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:58
MManuel
MManuel is offline
Wat stom, ik heb gewoon geen postadres of uu-email, dus ik kan helemaal niets checken. Balen...

Hebben jullie het verder allemaal naar je zin al? Ik zeker wel, vet gezellig allemaal, behalve dat ik op kromhout zit.. Puur een lulverhaal dat The Wall het ergst zou zijn..

Spreek jullie misschien nog wel.
__________________
'You might be a cunning linguist, but I'm a master debater!'
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:48
lysias
lysias is offline
Ik ga zelf Political Theory en Basic Mathematics doen. Op zich bijna waar ik om gevraagd had. Hoop alleen dat ik van Political Theory Modern Politics kan maken. Je hebt dezelfde track mogelijkheden, maar ik vind de inhoud van modern politics iets boeiender.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 23:23
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik snap het niet!

Ik krijg zo'n mailtje met:

You can (re)activate your account with the number : blabla

You should use the following username : blabla

Dus log ik in met username: die code
En password: het bovenste nummer.

En hij doet het gewoon niet :@
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 10:46
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
lysias schreef op 21-08-2007 @ 22:48 :
Ik ga zelf Political Theory en Basic Mathematics doen. Op zich bijna waar ik om gevraagd had. Hoop alleen dat ik van Political Theory Modern Politics kan maken. Je hebt dezelfde track mogelijkheden, maar ik vind de inhoud van modern politics iets boeiender.
Political Theory is echt een super leuke course, ik zou hem echt houden. Wordt gegeven door Lock en Maiolo, echt een geweldig duo. Maiolo geeft trouwens ook Modern Politics maar dat doet ie in zn eentje, minder magisch
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 10:47
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
MManuel schreef op 21-08-2007 @ 21:58 :
Wat stom, ik heb gewoon geen postadres of uu-email, dus ik kan helemaal niets checken. Balen...

Hebben jullie het verder allemaal naar je zin al? Ik zeker wel, vet gezellig allemaal, behalve dat ik op kromhout zit.. Puur een lulverhaal dat The Wall het ergst zou zijn..

Spreek jullie misschien nog wel.
Liever 3 jaar Kromhout dan 1 jaar Wall.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 14:21
lysias
lysias is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 22-08-2007 @ 11:46 :
Political Theory is echt een super leuke course, ik zou hem echt houden. Wordt gegeven door Lock en Maiolo, echt een geweldig duo. Maiolo geeft trouwens ook Modern Politics maar dat doet ie in zn eentje, minder magisch
Mijn unit-genoten zeggen hetzelfde. Ik begin al een beetje te twijfelen of ik wel zou willen veranderen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 15:57
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
lysias schreef op 22-08-2007 @ 15:21 :
Mijn unit-genoten zeggen hetzelfde. Ik begin al een beetje te twijfelen of ik wel zou willen veranderen
Ik vond Modern Politics vrij saai. Je gaat niet echt diep op alle verschillende stromingen in en een beetje meer uitdaging had ik wel leuk gevonden. Als ik nog een keer zou moeten kiezen zou ik Political Theory kiezen.
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 16:49
NickS.
NickS. is offline
Hey!

Ik wil graag mijn vakken weten maar inloggen op dat grades.ucu.uu.nl enz. lukt niet echt, ben ook niet echt heel handig met de computer...

zou iemand stap voor stap uit willen leggen hoe het precies moet?

Thanks!!

Hoe vonden jullie de sportdag trouwens?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 16:57
Laura89
Laura89 is offline
Citaat:
NickS. schreef op 22-08-2007 @ 17:49 :
Hey!

Ik wil graag mijn vakken weten maar inloggen op dat grades.ucu.uu.nl enz. lukt niet echt, ben ook niet echt heel handig met de computer...

zou iemand stap voor stap uit willen leggen hoe het precies moet?

Thanks!!

Hoe vonden jullie de sportdag trouwens?
Ik vond de sportdag leuk! Behalve theatre sports op het laatst, maar dat is gewoon niet mijn ding

Anyway, voor de courses moet je dus naar grades.ucu.uu.nl en dan klik je eerst op request code. Daar doe je gewoon wat er gevraagd wordt en dan krijg je een email met je username (dat is volgens mij je studentnumber) en een code. Jevult bij grades.ucu.uu.nl je username in en die code bij password en there you go. Als ik 't me goed herinner.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:26
NickS.
NickS. is offline
@ laura: ok bedankt het is me gelukt

heb naast de 2 verplichte courses

Early modern history en human geography

had me opgegeven voor modern history omdat deze tijd me meer boeit dus in early modern history heb ik niet veel zin, maarja geschiedenis is geschiedenis human geography had ik opgegeven als 4e vak en had dus liever political theory gehad.

Weet iemand of dit nu dus al vaststaat of dat je na je gesprek met je tutor nog kan wijzigen?

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:44
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik heb

Language and the Mind: Introduction to Linguistics
en:
Introduction to Psychology

Waar ik dus wel heel blij mee ben aangezien ik ze alletwee had opgegeven. Ik ben heel benieuwd wat ik van Language and the Mind moet verwachten, ik zal eens even op de site goed gaan lezen
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 18:25
Laura89
Laura89 is offline
Ik kon heel makkelijk switchen van physics (wat ik echt niet wilde en ook nooit ergens heb aangegeven) naar neuroscience (waar nog plek voor vrij was en wat bovenaan m'n lijstje stond), dus nu heb ik neuroscience en philosophy .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:01
Laura89
Laura89 is offline
Dit zal wel extreem illegaal zijn volgens de forumbazen, maar toch:

KEVIN, kan ik vandaag nog je Engelse reader kopiëren?? Ik was gister vergeten waar je woonde, dus ik hoop dat je dit leest en antwoord Thanks alvast en anders tot morgen in de les!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:18
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Waarom zou je een reader kopiëren?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:57
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-08-2007 @ 21:18 :
Waarom zou je een reader kopiëren?
Omdat je slecht voorgelicht bent en niet weet dat je hem ook gewoon uit kan printen bijvoorbeeld. Oftewel: ga gewoon naar een printer, doe je chipkaart in de chipkaartlezer en ga lekker printen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 21:33
Laura89
Laura89 is offline
Nee lieve mensen ik ben zeer geintegreerd al hier op UCU maar voor academic english hoeven wij van onze leraar niet alle 170 pages uit te printen, maar 70. Vandaar Maar ik heb 'm al.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 21:34
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
Laura89 schreef op 28-08-2007 @ 22:33 :
Nee lieve mensen ik ben zeer geintegreerd al hier op UCU maar voor academic english hoeven wij van onze leraar niet alle 170 pages uit te printen, maar 70. Vandaar Maar ik heb 'm al.
Ohh, lucky bum. Onze leraar was er niet eens
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 22:25
lysias
lysias is offline
Citaat:
Laura89 schreef op 28-08-2007 @ 22:33 :
Nee lieve mensen ik ben zeer geintegreerd al hier op UCU maar voor academic english hoeven wij van onze leraar niet alle 170 pages uit te printen, maar 70. Vandaar Maar ik heb 'm al.
Inderdaad ik heb hem aan dat Aziatische meisje gegeven.

En geheel in de studiekeuze-sfeer (A), hoe bevalt het bij iedereen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 23:45
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Het lijkt mij ook wel leuk om volgend jaar naar de Roosevelt Academy te gaan, het lijkt me een interessante studie. Ik heb een havo, hbo-bachelor en ga dit jaar afstuderen voor mijn wo-master dus ik voldoe wel aan de toelatingseisen denk ik .

Ik heb alleen wel begrepen dat je daar verplicht op kamers moet? Ik heb inmiddels al mijn eigen koophuis (vol met spullen), en het lijkt me een beetje onzinnig om mijn huis te verkopen voor die studie. Ik woon ook namelijk vlakbij Middelburg, kwartiertje rijden met de auto (jaja, mijn OV-studentenkaart tijdperk is afgelopen helaas ).
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 23:57
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Het lijkt mij ook wel leuk om volgend jaar naar de Roosevelt Academy te gaan, het lijkt me een interessante studie. Ik heb een havo, hbo-bachelor en ga dit jaar afstuderen voor mijn wo-master dus ik voldoe wel aan de toelatingseisen denk ik .

Ik heb alleen wel begrepen dat je daar verplicht op kamers moet? Ik heb inmiddels al mijn eigen koophuis (vol met spullen), en het lijkt me een beetje onzinnig om mijn huis te verkopen voor die studie. Ik woon ook namelijk vlakbij Middelburg, kwartiertje rijden met de auto (jaja, mijn OV-studentenkaart tijdperk is afgelopen helaas ).
Je moet op kamers ja, al kan je proberen om ontheffing te krijgen. En het op zak hebben van een wo-master hoeft niet per definitie te betekenen dat je toegelaten wordt trouwens. Je voldoet aan de harde eisen, maar dat doe je met een HBO propedeuse ook al.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:01
Pater Noster
Avatar van Pater Noster
Pater Noster is offline
Citaat:
Je moet op kamers ja, al kan je proberen om ontheffing te krijgen. En het op zak hebben van een wo-master hoeft niet per definitie te betekenen dat je toegelaten wordt trouwens. Je voldoet aan de harde eisen, maar dat doe je met een HBO propedeuse ook al.
Ah, ik zal komend jaar eens kijken hoe en wat. En ik weet wel dat ik niet per definitie aangenomen word, maar ik mag iig wel meedingen naar een plekje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Master applicaties met laag GPA
Taartappel
0 16-02-2017 14:54
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken?
iThink
12 21-05-2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.