Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2012, 13:21
Verwijderd
Hallo,

Wij moeten voor Nederland onze eigen boeken laten drukken die we zelf hebben gemaakt.
Nou ken ik een uitgever voor kinderen....
Het probleem leid zich als volgt. Ik weet de site niet maar ben er wel al eens op geweest ongeveer 2 jaar geleden haha Weet iemand nog een goede site waar ik mijn boek kan laten drukken?!

Mvg,

Tijmen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2012, 17:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit lijkt me meer iets voor op de Kantine.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 17:55
Verwijderd
Als het voor Nederlands moet, dan lijkt het me dat je leraar wel het een en ander weet? Moet je zelf eventuele kosten betalen? Lijkt me een beetje vreemd voor een schoolopdracht.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Als het voor Nederlands moet, dan lijkt het me dat je leraar wel het een en ander weet? Moet je zelf eventuele kosten betalen? Lijkt me een beetje vreemd voor een schoolopdracht.
Er zijn geen kosten aan verbonden want dat betaald de school. Ze heeft ons ook site gegeven. Maar omdat ik al ooit iets bij die uitgever gedrukt heb en ik erg tevreden was zou ik het nog een keertje daar willen doen!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 18:05
Verwijderd
Dan heb je toch vast nog wel je drukwerk of desnoods bonnetjes waar de naam van die uitgever opstaat?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je toch vast nog wel je drukwerk of desnoods bonnetjes waar de naam van die uitgever opstaat?
Nee want mijn vorige boek heb ik gekregen van mijn vader, hij had hem gekocht!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 18:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Drukkerijen kunnen wel boeken voor je drukken (is overigens vrij prijzig), maar ik kan me niet voorstellen dat dit verplicht is voor school. Wat als je dat niet kan betalen?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 18:49
Verwijderd
Drukkerijen gaan over grote oplages, één los boek is meer wat voor hema.nl ofzo. DIe hebben in elk geval fotoboeken voor een paar tientjes, dus dan zal een boek met enkel tekst ook geen probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 19:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Drukkerijen gaan over grote oplages, één los boek is meer wat voor hema.nl ofzo. DIe hebben in elk geval fotoboeken voor een paar tientjes, dus dan zal een boek met enkel tekst ook geen probleem zijn.
Klopt. Je kunt zo'n heel boek gewoon vullen met tekstkaders, je bent niet verplicht er per se foto's in te zetten.
Maar er zitten ook nadelen aan, misschien krijgt hij niet de opmaak die hij wil of die zijn school wil. Je kunt dit gewoon testen door het programma te downloaden en wat uit te proberen. Het is een heel simpel programma, dis je bent ook niet uren kwijt met uitvogelen hoe alles werkt. /inside scoop

Verder weet ik geen bedrijf die puur boeken drukt. Er zijn wel sites waar je je eigen boek kunt laten uitgeven, maar daar heb je niks aan, denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Je kunt zo'n heel boek gewoon vullen met tekstkaders, je bent niet verplicht er per se foto's in te zetten.
Maar er zitten ook nadelen aan, misschien krijgt hij niet de opmaak die hij wil of die zijn school wil. Je kunt dit gewoon testen door het programma te downloaden en wat uit te proberen. Het is een heel simpel programma, dis je bent ook niet uren kwijt met uitvogelen hoe alles werkt. /inside scoop

Verder weet ik geen bedrijf die puur boeken drukt. Er zijn wel sites waar je je eigen boek kunt laten uitgeven, maar daar heb je niks aan, denk ik.
Ik zal een kijken bedankt. Nee mijn school betaald het ook maar ik moet een goede uitgever vinden! Dus.... Bedankt Ik zal eens kijken!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 04:54
Verwijderd
Als school een site heeft gegeven waarbij ze het betalen, zou ik gewoon die site gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Als school een site heeft gegeven waarbij ze het betalen, zou ik gewoon die site gebruiken.
Ze betalen voor elke site. Maar omdat die site mij zo erg beviel en de handeling en alles wat daar bij kijken heel erg fijn/handig was zou ik het graag daar opnieuw willen doen. Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 15:08
Verwijderd
http://bit.ly/HRnzn1

En dan maar de eerste 10 pagina's afstruinen om te kijken of je hem kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
http://bit.ly/HRnzn1

En dan maar de eerste 10 pagina's afstruinen om te kijken of je hem kan vinden.
En als je dat hebt gedaan en je kan niks vinden?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 16:49
Verwijderd
Misschien kan je in je email geschiedenis / bankafschriften zoeken? Want er zijn dan neem ik aan mailtjes gestuurd en betalingen gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan je in je email geschiedenis / bankafschriften zoeken? Want er zijn dan neem ik aan mailtjes gestuurd en betalingen gedaan.
Kan niks meer vinden! Maar goed.... ik zal kijken bedankt voor je tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Novembertijd, schrijftijd
Roosje
96 01-12-2011 00:24
Verhalen & Gedichten Boekbespreking: het kiezen van het boek!
Verwijderd
16 11-02-2004 15:14
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen nederlands boekverslag
ard16slot
2 22-05-2003 18:51
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn: onomstreden omstreden
Captain
248 10-02-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.