Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2018, 21:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Allemachtig, ik heb voor het eerst in weken sociale interactie buiten werk en het enige wat ik kan denken is fuck, beter gaan ze maar huis zodat ik de Wie is de mol finale kan kijken...... 😫
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 10-03-2018, 21:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet iedereen heeft evenveel energie ook, de moeder van mijn beste vriendin heeft ook een tijd twee banen gehad en studeerde daar nog naast en runde op zondag de kerk. Als zij vertelde wat ze in een dag kon doen zat ik ook echt met verbazing te luisteren. Ik ben al blij als ik na een dag werk of lange dag studie nog puf heb om eten te koken en daarna nog af te wassen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-03-2018, 21:24
Verwijderd
Ik vind werken en een sociaal leven ook best moeilijk, helemaal nu het weer 5 dagen in de week is. Ik ben behoorlijk stressbestendig tegenwoordig, maar soms neem ik teveel hooi op m'n vork en dat heeft ook in het sociale leven z'n weerslag wel. Blijf ook niet graag meer ergens anders logeren maar liefst op m'n eigen bank. Vooral vanwege de vrijheid die ik dan heb. En bezoek: MET LIEFDE. Maar er zelf voor bewegen hoeft echt niet zo nodig, en al helemaal niet als het koud is en regent buiten.
Oud 10-03-2018, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Allemachtig, ik heb voor het eerst in weken sociale interactie buiten werk en het enige wat ik kan denken is fuck, beter gaan ze maar huis zodat ik de Wie is de mol finale kan kijken...... 😫
Ja okay, maar de meeste mensen die hier over de vloer komen die zouden het helemaal niet erg vinden om het te kijken als het echt een zo van die topseries is die je heel graag volgt.
Oud 10-03-2018, 21:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja okay, maar de meeste mensen die hier over de vloer komen die zouden het helemaal niet erg vinden om het te kijken als het echt een zo van die topseries is die je heel graag volgt.
Ik heb voor het eerst sindsdien O&N mensen over de vloer behalve Theis. En Humme is eindelijk weer in dezelfde modus. Dit is echt miet het moment
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-03-2018, 21:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geen gezin en werk vier dagen en af en toe het weekend en vind dat echt veel beter te combineren met sociaal leven, sport, etc dan fulltime.

Ik heb een vriendin die een eigen praktijk heeft, een kast van een huis, heel veel doet met vrienden, altijd voor iedereen klaar staat, één dag in de week reserveert voor haar partner, twee keer per dag gaat roeien en ik snap echt niet hoe ze dat doet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-03-2018, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst sindsdien O&N mensen over de vloer behalve Theis. En Humme is eindelijk weer in dezelfde modus. Dit is echt miet het moment
Fair
Oud 10-03-2018, 22:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik werk maar part-time, heb geen gezin en ben niet sociaal en alsnog ben ik nonstop moe. Echt respect voor mensen die al die shit kunnen volhouden zonder dood te gaan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-03-2018, 22:13
Verwijderd
Ik zeg ook wel eens wat af omdat ik gewoon echt niet wil. Tigerly en zoef zijn enkele van de weinigen die het echt begrijpen en Tigerly komt hier ook om te unwinden soms. Gewoon een avondje bankhangen, beetje op je telefoon/iPad dingen tikken. Af en toe een beetje ouwehoeren, maar niets gedwongen en geen oncomfortabele stiltes.
Oud 10-03-2018, 22:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb nu vooral problemen met het regelen van een nieuwe praktijkruimte. Dan niet eens zozeer alle extra vergaderingen, maar meer het extra uitzoek werk.
Werk, gezin, nascholingen, etc. Ik ben op het moment door de weeks 3/4 avonden van huis weg. Dat vind ik ook echt niet leuk meer.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-03-2018, 22:47
Verwijderd
Oh dat snap ik zooo goed. Twee van die conferentieweken zijn leuk en aardig hoor, maar het altijd maar vriendelijk blijven en van 7:00 's ochtends aan het ontbijt tot 23:00 aan de bar sociaal en beleefd blijven, goede gesprekken hoor, maar omdat je de company CC hebt van de organisatie, waarmee we dus de kamers van de gasten en het eten enzo betalen, wordt er verwacht dat je betaalt. En dat is zo vermoeiend. Ben altijd blij als ik dan samen met Peter (ook een vriend van dat kaliber) nog even een paar dagen in recluse mag brainstormen en vechten
Oud 10-03-2018, 23:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ja, beter om dan zoiets te doen, gewoon even iets op kleine schaal.
Zijn lange weken dan en idd, zo vriendelijk je best doen hele dagen is gewoon slopend.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-03-2018, 23:18
Verwijderd
Psv heeft met 5-0 verloren van Willem II. Als Ajacied in een nogal psv-gezinde omgeving vind ik dit best wel grappig... 😋👍🏻
Oud 10-03-2018, 23:23
Verwijderd
PSV fans lachen zo hard dat de tranen ze over de wangen biggelen denk ik.
Oud 11-03-2018, 09:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Psv heeft met 5-0 verloren van Willem II. Als Ajacied in een nogal psv-gezinde omgeving vind ik dit best wel grappig... 😋👍🏻
Ik begrijp niet veel van clubsupporters, met name in Nederland. Het Nederlands voetbal is shockerend slecht. Overigens geldt dat ook voor wat je zoal voorgeschoteld krijgt in de Europa League, hoor, no worries maar man man man. Wat een straf. Ik ben door de jaren heen zelfs interesse verloren in 'zondag 7 uur'.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-03-2018, 09:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Anderzijds; wat heb ik genoten van Spurs tegen Juventus. Mijn hemel, wat was dat awesome.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-03-2018, 09:42
Verwijderd
Ik eet hachee met rode kool en aardappelpuree <#
Oud 11-03-2018, 13:19
Verwijderd
Ik heb maar een heel beperkt sociaal leven en ben daar meer dan gelukkig mee. Ik heb hier in de stad twee mensen (buiten Jos) die ik vrienden noem, mijn zussen zijn heel belangrijk en mijn (schoon)ouders en een of twee ooms en tantes. Verder zijn er nog wat mensen die bij Jos horen en inmiddels dus ook bij mij, maar waarvan ik me afvraag of we elkaar nog zouden zien als Jos en ik uit elkaar gaan. Ik vind dat echt dikke prima. Ik werk 24 uur in onregelmatige diensten, wat in sommige weken betekent dat ik vijf dagen moet gaan. Ik heb sociaal intensief werk en de relaties met mijn zussen zijn heel belangrijk, maar kosten veel tijd vanwege de afstand. Ik ben heel sociaal aangelegd en red me in elke situatie wel, maar het kost me soms ook gigantisch veel energie. Ik ben heel content met ons rommelhuis en onze mormels en Jos en mijn werk en zo meteen onze mini. Ik moet er niet aan denken om daarnaast nog een grote vriendenkring te (moeten) onderhouden.
Oud 11-03-2018, 15:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben wat dat betreft wel echt gezegend met mensen als tetplok en tietgerly in Mn leven, en nu ik er over nadenk eigenlijk alle andere mensen die ik onder Mn vrienden schaar. Het maakt geen donder uit als we elkaar tijden niet zien of spreken, als we elkaar zien is dat altijd als vanouds. Of de laatste keer nou 3 jaar of 3 dagen geleden is. En dat vind ik fijn, want ik ben echt heel slecht in intensieve vriendschappen onderhouden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-03-2018, 15:48
Verwijderd
Herkenbaar. Ook ik werk 5 dagen/week en heb een redelijk druk sociaal leven. Daarnaast probeer ik mijn beeldend werk op peil te houden en te ontwikkelen. Nieuwe contacten leggen en zulks. Soms moet ik er echt op letten dat ik een dag helemaal niets doe.

De afgelopen periode was superintens, weet niet of dat door de winter kwam of omdat ik een beetje luduvudu had. Maar ik zat in een constante staat van onrust; wilde heel graag nieuwe dingen maken maar dat ging allemaal niet zoals ik wilde en ik voelde mijn energie en tijd tussen mijn vingers doorglippen. In die week had ik ook iedere avond ineens iets te doen terwijl mijn streven is te gaan slapen tussen 20:00 uur en 22:00 uur, zodat ik voor 6en op kan om nog in mijn atelier te werken. Heel frustrerend dan als dat niet gaat.

Nog altijd op zoek naar de juiste balans. Een jaar ergens weg van hier klinkt me als muziek in de oren. Wellicht over vijf jaar als ik uit deze plek gehaald heb wat er hopelijk in zit.
Oud 11-03-2018, 16:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben wat dat betreft wel echt gezegend met mensen als tetplok en tietgerly in Mn leven, en nu ik er over nadenk eigenlijk alle andere mensen die ik onder Mn vrienden schaar. Het maakt geen donder uit als we elkaar tijden niet zien of spreken, als we elkaar zien is dat altijd als vanouds. Of de laatste keer nou 3 jaar of 3 dagen geleden is. En dat vind ik fijn, want ik ben echt heel slecht in intensieve vriendschappen onderhouden.
Same!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-03-2018, 16:12
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb sinds het uit is met mijn ex juist een enorm actief sociaal leven. Heb bijna nooit een dag dat ik niet met iemand iets kijk/uitga/borrel. Maar ik werk ook maar drie dagen per week.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 11-03-2018, 17:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hahaha, mijn vriend en ik hebben net een jointje gerookt in de tuin. Hij is nu boodschappen doen en heeft de klip op de deur gedaan, ik kan nu nergens heen en zit nu verplicht in de tuin
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-03-2018, 17:55
Verwijderd
Ai
Oud 11-03-2018, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar. Ook ik werk 5 dagen/week en heb een redelijk druk sociaal leven. Daarnaast probeer ik mijn beeldend werk op peil te houden en te ontwikkelen. Nieuwe contacten leggen en zulks. Soms moet ik er echt op letten dat ik een dag helemaal niets doe.

De afgelopen periode was superintens, weet niet of dat door de winter kwam of omdat ik een beetje luduvudu had. Maar ik zat in een constante staat van onrust; wilde heel graag nieuwe dingen maken maar dat ging allemaal niet zoals ik wilde en ik voelde mijn energie en tijd tussen mijn vingers doorglippen. In die week had ik ook iedere avond ineens iets te doen terwijl mijn streven is te gaan slapen tussen 20:00 uur en 22:00 uur, zodat ik voor 6en op kan om nog in mijn atelier te werken. Heel frustrerend dan als dat niet gaat.

Nog altijd op zoek naar de juiste balans. Een jaar ergens weg van hier klinkt me als muziek in de oren. Wellicht over vijf jaar als ik uit deze plek gehaald heb wat er hopelijk in zit.
Pas je op dat je niet overwerkt raakt?
Oud 11-03-2018, 17:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hahaha, mijn vriend en ik hebben net een jointje gerookt in de tuin. Hij is nu boodschappen doen en heeft de klip op de deur gedaan, ik kan nu nergens heen en zit nu verplicht in de tuin
Als je kan nog eentje rollen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-03-2018, 18:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Als je kan nog eentje rollen.
Helaas, maar ik ben alweer binnen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-03-2018, 18:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Indische huisgenote kan echt lekker koken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-03-2018, 19:06
Verwijderd
Jos doet echt zo gruwelijk lang over appjes formuleren dat ik er gestoord van wordt. De lulhannes.
Oud 11-03-2018, 23:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben wat dat betreft wel echt gezegend met mensen als tetplok en tietgerly in Mn leven, en nu ik er over nadenk eigenlijk alle andere mensen die ik onder Mn vrienden schaar. Het maakt geen donder uit als we elkaar tijden niet zien of spreken, als we elkaar zien is dat altijd als vanouds. Of de laatste keer nou 3 jaar of 3 dagen geleden is. En dat vind ik fijn, want ik ben echt heel slecht in intensieve vriendschappen onderhouden.
Dat is echt the best. Al mijn vriendschappen zijn ook zo, want we weten van elkaar dat we het druk hebben En we wonen ook niet bij elkaar in de buurt. Maar als we elkaar zien is het altijd gewoon goed.
De enige persoon die ik ooit echt ontvriend heb was iemand die veels te veel aandacht eiste, en dat trek ik echt zó slecht.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2018, 11:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb niet echt een 'dagelijks sociaal leven' wat mijn vrienden betreft. We zijn allemaal redelijk lui aangelegd, en ook toen we in hetzelfde dorp woonden liepen we ook niet echt de deur bij elkaar plat of zo. Maar met een groep gaan we elk jaar sowieso 1 of 2 keer richting de Ardennen, en zie het gros vast een paar keer per jaar nog wel op van de verjaardagen/feestjes of tijdens een tripje naar München (gezien er daar ook 1 woont).

Met anderen zie ik ze doorgaans vaak op varia concerten / festivals. En twee wonen letterlijk in dezelfde buurt dus daar is snel wat mee afgesproken, als daar behoefte aan is.

Er is eigenlijk maar een persoon waar ik actief wel wat moeite voor doe om regelmatig mee af te spreken, want dat is iemand die er een totaal ander leven op nahoudt en we altijd uren lang over alles en niets kunnen hebben (natuurlijk wel met flink wat pils erbij).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-03-2018, 11:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
qua dingen doen na werktijd heb ik daar niet zo heel veel moeite mee. Probeer nu ook weer 2x per week serieus te sporten en dat helpt ook wel wat qua energiepeil merk ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-03-2018, 14:18
Verwijderd
Over negen dagen zijn Jos en ik getrouwd
Oud 12-03-2018, 14:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over negen dagen zijn Jos en ik getrouwd
Snelle bruiloft op het gemeentehuis of groot feest met familie en vrienden? /nieuwsgierig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2018, 14:33
Verwijderd
Snelle bruiloft op het gemeentehuis. Er staat een kwartier gepland, geloof ik.
Oud 12-03-2018, 14:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Snelle bruiloft op het gemeentehuis. Er staat een kwartier gepland, geloof ik.
Meer formaliteit dus. Wel praktisch though, vriendin van me gaat na de zomer trouwen en daar moeten echt onwijs veel dingen voor geregeld worden en 't kost nog een hoop geld ook (wat zij en haar verloofde eigenlijk niet hebben, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2018, 14:42
Verwijderd
Ik twifel nog of ik met mijn zwangere buik een trouwjurk aan zal trekken en verveeld iets zal zuchten over "het is dat het moet."

Maar ja, puur praktische overweging. Stond toch al op de planning en nu met een mini op komst is het gewoon wel handig. Alles in één keer geregeld. Feestje komt nog wel.
Oud 12-03-2018, 14:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nu nog even een trouwjurk ergens vandaan halen? Of gewoon een jurk die dan omdat je hem op je trouwdag aan hebt automatisch een "trouwjurk" wordt? Ik zou vooral lekker doen waar je zin in hebt, zeker als het even snel 15 minuutjes, handtekening zetten, klaar is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2018, 14:55
Verwijderd
Zo'n lelijke zwangere buik jurk.

Spoiler
Oud 12-03-2018, 14:58
Verwijderd
En het gemeentehuis staat midden in de stad, dus een koe die aan mijn buik likt is niet heel realistisch. Misschien kunnen we een leuke hond regelen.
Oud 12-03-2018, 15:06
Verwijderd
Ik kan best even komen kijken, me verkleden als een koe en even aan je buik slobberen.
Oud 12-03-2018, 15:07
Verwijderd
Oeh. Dat zou wel ideaal zijn. Woensdag om 14.15, als de huwelijken voor ons niet uitlopen.
Oud 12-03-2018, 15:07
Verwijderd
De 21e that is.
Oud 12-03-2018, 16:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Snelle bruiloft op het gemeentehuis. Er staat een kwartier gepland, geloof ik.
Oh joh, m'n bff heeft dat ook zo gedaan. Daarna gewoon chillen met wat leuke mensen en mini-golfen.
En een echt feest kan altijd later nog. Een andere vriendin van me is getrouwd toen ze zwanger was met maar een paar mensen erbij, en een jaar later gaf ze een feest voor iedereen, met de kleine er ook bij. Was supercute.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2018, 16:24
Verwijderd
Ja, dat staat hier ook wel op de planning. We hebben bewust vrienden uit de buurt gevraagd als getuigen en geen familie. Mijn ouders kunnen dat vrij goed zakelijk bekijken en zouden het prima vinden als een van mijn zussen getuige zou zijn en zij verder niet hoefden te komen. Bij mijn schoonfamilie zit dat wat anders - als Jos z'n zus getuige zou zijn, zouden zijn ouders zwaar beledigd zijn als ze ook niet mochten komen "want het is wel een bruiloft." Terwijl het dat niet is. Het is een praktisch iets wat het handiger maakt nu we een mini krijgen. Een van de eerste dingen die mijn schoonmoeder zei was ook "Maar van Caroline komt er ook niemand he? Anders mag ik ook komen." Dus uit voorzorg hebben we ook twee vrienden, die geheel los staan van familie, als getuigen gevraagd. En het staat nog steeds op de planning om over een of twee jaar te trouwen bij mijn ouders in de tuin, dat stond toch al op de planning.
Oud 12-03-2018, 16:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Pffffrt mijn ouders weten niet meer of ik de waterpokken ooit heb gehad. Dat stelt me een beetje teleur.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2018, 16:39
Verwijderd
Oud 12-03-2018, 16:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja echt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2018, 16:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En spannend! Trouwen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2018, 16:55
Verwijderd
Als ze het niet weten zou ik me laten enten. Voorkomt gordelroos en wondroos.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.