Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2004, 19:30
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hey ik heb een probleem en ik zou mijn god niet weten in welk topic ik dit zou moeten zoeken of plaatsen dus maak ik maar een eigen aan.

Op onze schoolsite moeten wij allemaal bestanden en materialen downloaden voor colleges en het maken van verslagen et cetera...

Vanaf gister lukt dit mij echter niet meer om wat voor reden dan ook! Het is de bedoeling dat we een bestand aanklikken met de rechter muisknop en vervolgens "doel opslaan" kiezen ofzoiets!

Vervolgens knalt er een balk in het midden van ut beeldscherm met de text:

"Het volgende bestand kan niet worden gedownload: blablablablabla.....

Internet Explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw"

Dit komt bij elk bestand te staan. Ik dacht dat dit in eerste instantie lag aan onze schoolsite etc maar toen probeerde ik later op andere sites filmpjes/trailers/plaatjes/bestanden te downloaden/kijken om te testen of het ook daar zo was en het blijkt dus dat deze balk bij elke willekeurige download in beeld verschijnd.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen want ik ben erg afhankelijk van die bestanden die ik voor school moet gebruiken en het komt me de strot uit hiervoor te bedelen bij klasgenoten
Advertentie
Oud 01-12-2004, 19:57
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Kijk eens hier.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.