Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2010, 16:17
bleu-sight
bleu-sight is offline
ik heb al heel lang gevoelens voor zowel girls als boys...ik vraag me af wrm eigelijk en s het raar...? ik wil graag men vragen delen met ndere girls die dat ook hebbe..of boys die daar mee zitte. hoe is et eigelijk voor jongens. en als je meer gevoelens heb voor meide ben je dan gelijk ook lesbisch? gr. bleu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2010, 16:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nee hoor, het is niet raar. En als je op jongens en meisjes valt, ben je biseksueel, ookal heb je misschien een voorkeur voor het ene geslacht boven het andere. Ik ben zelf trouwens niet (les)bi, voor zover ik weet tenminste.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 18:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Seks -> L&R
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 18:46
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Het is toch totaal niet erg? Wees blij dat je van beide walletjes kunt eten^^
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 18:49
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Natuurlijk is het niet raar. Zoveel mensen zijn het.
Maar volgens mij kun je met je vragen beter bij expreszo oid terecht dan hier.
Dit is toch geen reclame hè?
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 21:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is niet raar! Dat moet je ook helemaal niet denken, ook al laten anderen mensen je denken dat het wel zo is. Dat zijn de domme, narrow minded mensen die je niet in je buurt wil hebben.

Inderdaad, op expreszo staat veel informatie waar je misschien wat aan hebt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 23:07
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Is helemaal niet raar
ik ben ook bi
maar ik merk dat ik vaker op jongens van maar als ik een leuk meisje zie jha dan zou het me ook wel leuk lijken
ik zou ook wel eens willen weten hoe een meisje zoent
heb 1x met me vriendin gezoent maar kan ik me niet veel meer van herinneren drank.....
maar ik vind ijgenlijk helemaal niet heel erg dat ik bi ben ook al weten me ouders niet nahh boeiend
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 10:29
Verwijderd
Ehm, je bent 13 en je wil weten hoe een meisje zoent (wat je al eens hebt gedaan door de drank ), dan ben je niet bi hoor. Dat is nieuwsgierigheid.

Persoonlijk vind ik dat er tegenwoordig erg vroeg geroepen wordt dat iemand bi is. Nu zijn er duidelijke uitzonderingen, maar ik vind het meestal eerder een trend dan dat het werkelijk zo is.

Overigens noem ik mezelf bi, maar dat doe ik pas sinds ik in de 20 was. En ik ben niet eens zeker, ik kan ook lesbisch zijn maar door de maatschappij gefocussed op jongens of hetero en door mijn verleden in de richting van meisjes gedwongen. Ik zie het vanzelf wel. Ik heb er geen moeite mee en de mensen die ik graag heb ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 11:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, niet raar, het is maar gewoon afwachten, ik weet niet hoe oud je bent, maar tijdens de puberteit denken veel mensen dat ze bi zijn, of ze weten niet wat ze zijn, maar meestal wordt dat na een tijdje vanzelf duidelijk. Het is ook maar een kwestie van definitie geven, een jongen kan bijvoorbeeld wel eens een meisje leuk hebben gevonden, maar als hij al vijf jaar met dezelfde jongen samen is, vindt hij het waarschijnlijk gemakkelijker om zichzelf homo te noemen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:04
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Ehm, je bent 13 en je wil weten hoe een meisje zoent (wat je al eens hebt gedaan door de drank ), dan ben je niet bi hoor. Dat is nieuwsgierigheid..

nou neej want ik kijk ook wel eens maar meisjes
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ehmygod kijken naar meisjes dat is echt duidelijk het bewijs.

Hoe bedoel je 'kijken naar meisjes'? Ik kijk ook wel eens naar meisjes, ik zie ze elke dag. Dan kijk ik hoe ze eruit zien, wat ze aan hebben, etc. Wordt je seksueel opgewonden als je een mooi meisje ziet? Voel je je verliefd, of denk je alleen, ohh die is mooi, had ik maar zulk mooi haar of zo'n lichaam.
Ik neem aan dat je gezien je leeftijd niet zoveel ervaring hebt met seks? Als je dat zou hebben zou je kunnen vergelijken of de dingen die je fijn vind om met jongens te doen (als in, het intieme samenzijn, naakt zijn, aan elkaar friemelen e.d.) ook met een meisje je voor kunt stellen en denkt fijn te vinden. Maar op jouw leeftijd is het misschien beter om in te schatten of je verliefde gevoelens hebt voor meisjes of alleen maar het interessant vindt om met ze zoenen of zoiets. Dat betekent namelijk niet altijd dat je biseksueel of lesbisch bent.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:27
Verwijderd
Dat is helemaal niet raar hoor.
Maar wat cherry springs zegt: als je een leuk meisje ziet krijg je daar ook een speciaal gevoel bij net zoals bij jongens, of is het meer uit nieuwsgierigheid?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:30
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Ehmygod kijken naar meisjes dat is echt duidelijk het bewijs.

Hoe bedoel je 'kijken naar meisjes'? Ik kijk ook wel eens naar meisjes, ik zie ze elke dag. Dan kijk ik hoe ze eruit zien, wat ze aan hebben, etc. Wordt je seksueel opgewonden als je een mooi meisje ziet? Voel je je verliefd, of denk je alleen, ohh die is mooi, had ik maar zulk mooi haar of zo'n lichaam.
Ik neem aan dat je gezien je leeftijd niet zoveel ervaring hebt met seks? Als je dat zou hebben zou je kunnen vergelijken of de dingen die je fijn vind om met jongens te doen (als in, het intieme samenzijn, naakt zijn, aan elkaar friemelen e.d.) ook met een meisje je voor kunt stellen en denkt fijn te vinden. Maar op jouw leeftijd is het misschien beter om in te schatten of je verliefde gevoelens hebt voor meisjes of alleen maar het interessant vindt om met ze zoenen of zoiets. Dat betekent namelijk niet altijd dat je biseksueel of lesbisch bent.
neej tuurlijk heb ik geen ervaring op seksueel gebied zo ben ik niet
maar soms voel ik me wel heeel aangetrokken door een meisje en dan op een andere manier van was ik maar zo mooi of op een andere manier dat ik me voel bij me vriendinnen
een beetje hetzelfde als bij jongens
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:32
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik denk dat je pas bi bent als je echt denkt dat je een relatie met zowel een vrouw als met een man kunt hebben.
Anders is het denk ik meer gewoon nieuwsgierigheid. Wat ook normaal is...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 14:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
nou neej want ik kijk ook wel eens maar meisjes
Ik heb ook gezoend met een meisje, ik kijk liever naar meisjes dan naar jongens en ik heb zelfs seks gehad met een meisje. De eerste persoon waar ik op verliefd was was ook een meisje. Maar dat maakt me nog niet bi en ik ben ook niet bi. Ik zou namelijk nooit een relatie willen hebben met een vrouw, en hoewel ik vrouwen mooier vind om naar te kijken, ik wil een man.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 16:28
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik heb ook gezoend met een meisje, ik kijk liever naar meisjes dan naar jongens en ik heb zelfs seks gehad met een meisje. De eerste persoon waar ik op verliefd was was ook een meisje. Maar dat maakt me nog niet bi en ik ben ook niet bi. Ik zou namelijk nooit een relatie willen hebben met een vrouw, en hoewel ik vrouwen mooier vind om naar te kijken, ik wil een man.
Dit is de meest volledige uitleg die ik in tijden ben tegengekomen.

Een relatie met een jongen is compleet anders dan een relatie met een meisje. Natuurlijk, het blijft een relatie, maar de verhoudingen liggen anders. Het voelt ook anders. Persoonlijk weet ik nog niet zo goed waar ik sta. Momenteel kan ik mezelf zowel met een meisje als met een jongen zien.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 18:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik vind meisjes ook mooier. Mooiere vormen.
En ik kijk ook naar meisjes, volgens mij zelfs meer dan naar jongens. Ik kan van elk meisje in de klas opnoemen dan wel inbeelden waarom iemand háár helemaal geweldig zou vinden. Als klein meisje vond ik het heel leuk om met een ander meisje te knuffelen en ik denk dat ik het niet per se af zou slaan om met een meisje te zoenen of wat dan ook te doen. Niet sneller dan met een willekeurige jongen op wie ik niet verliefd ben. En ik kijk niet naar meisjes als in 'dat wil ik ook!' - of nou ja, misschien een enkel keertje, maar meestal niet. Gewoon omdat ik het leuk vind.

En ik ben hetero. Daar ben ik op zich vrij zeker van, hoewel ik het niet helemaal uit zal sluiten dat ik bi ben - alles kan, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Dit is de meest volledige uitleg die ik in tijden ben tegengekomen.

Een relatie met een jongen is compleet anders dan een relatie met een meisje. Natuurlijk, het blijft een relatie, maar de verhoudingen liggen anders. Het voelt ook anders. Persoonlijk weet ik nog niet zo goed waar ik sta. Momenteel kan ik mezelf zowel met een meisje als met een jongen zien.
dit ja

Maar topicstarter ik zou gewoon eens een paar jaar afwachten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2010, 07:51
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
dit ja

Maar topicstarter ik zou gewoon eens een paar jaar afwachten
Mee eens. Uiteindelijk zal het kwartje wel duidelijk maken welke kant het op valt, en dan kun je er toch niet meer omheen. Dat kost alleen een paar jaar. Ik ben nu al twee en een half jaar bezig uit te vogelen wat ik nou voel, en ik ben allesbehalve klaar.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 00:30
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Het is uitgesloten dat je heteroseksueel bent. Je bent biseksueel of lesbisch. Op het internet is genoeg informatie te vinden over homoseksualiteit. Er zijn vast ook wel websites die zich richten op jongeren. Geef eens een zoekopdracht op google als je durft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie relatie uit en na 4 maanden...
vampire_esje
5 29-04-2004 21:55
Liefde & Relatie wat ben je nu, holebi/hetero? kleine enquête. EERLIJK EN GEEN ZEVER AUB
Verwijderd
159 02-03-2003 12:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.