Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2010, 19:08
H1
H1 is offline
Tot voor kort flirtte een jongen met mij, maar zodra ik daar veel op reageer, doet hij het veel minder.
Als ik hem dan vervolgens veel minder aandacht geef en met andere jongens praat, gaat hij zich ineens jaloers gedragen en kijkt hij non-stop naar mij en probeert hij mijn aandacht te trekken.

Is dit zo omdat (het schijnt dat) jongens moeite voor je willen doen en ik dus eerst te makkelijk te krijgen was??
--------

Als ik met een vriendin ergens ben en ik hem nog niet gezien heb, kijkt hij heel lang naar mij, TOT ik hem ook kan zien. Dan doet hij ineens net alsof hij mij niet ziet. Is hij dan verlegen of..?
Verder praat hij meer tegen mijn vriendin dan tegen mij als hij met ons praat, maar bij elk grapje dat hij maakt, kijkt hij hoe IK reageer..

kan iemand uitleggen waarom hij zo doet? thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2010, 20:37
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Iedere jongen is verschillend dus ik kan niet precies uitleggen waarom hij zo doet, maar ik weet wel dat als hij dit ALLEEN bij jou doet en niet bij andere meisjes, dat je dan een kans hebt.
En dat gedoe over dat jongens moeite willen doen voor een meisje, dat vind ik onzin... maar niet iedereen zin zo in elkaar als ik.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 10:53
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 12:36
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Tot voor kort flirtte een jongen met mij, maar zodra ik daar veel op reageer, doet hij het veel minder.
Als ik hem dan vervolgens veel minder aandacht geef en met andere jongens praat, gaat hij zich ineens jaloers gedragen en kijkt hij non-stop naar mij en probeert hij mijn aandacht te trekken.

Is dit zo omdat (het schijnt dat) jongens moeite voor je willen doen en ik dus eerst te makkelijk te krijgen was??
ten dele, vrouwen die aandacht van andere jongens krijgen zijn biologisch wellicht aantrekkelijker, ook kan het zijn dat het meer de jacht is dan de prijs wat leuk is.

Citaat:
Als ik met een vriendin ergens ben en ik hem nog niet gezien heb, kijkt hij heel lang naar mij, TOT ik hem ook kan zien. Dan doet hij ineens net alsof hij mij niet ziet. Is hij dan verlegen of..?
Nee, staren is onbehoorlijk dat weet hij ook, als een meisje terug kijkt hou je d'r blik vast maar als het staren wordt draai je af, immers het meisje zou zich eens geïntimideerd gaan voelen.

Citaat:
Verder praat hij meer tegen mijn vriendin dan tegen mij als hij met ons praat, maar bij elk grapje dat hij maakt, kijkt hij hoe IK reageer..

kan iemand uitleggen waarom hij zo doet? thanx
Nervositeit, geen risico nemen jou te beledigen maar wel je smaak uitvinden.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 12:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Iedere jongen is verschillend
Itt. tot vrouwen heb ik het idee dat dat wel meevalt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 21:24
H1
H1 is offline
Citaat:
ten dele, vrouwen die aandacht van andere jongens krijgen zijn biologisch wellicht aantrekkelijker, ook kan het zijn dat het meer de jacht is dan de prijs wat leuk is.
je bedoelt dus dat de kans bestaat dat hij met mij flirt omdat ik biologisch aantrekkelijk ben, maar hij verder niets in mij ziet?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 15:57
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
je bedoelt dus dat de kans bestaat dat hij met mij flirt omdat ik biologisch aantrekkelijk ben, maar hij verder niets in mij ziet?
Als hij met meerdere meisjes flirt en die zien er netjes uit, dan betekent het vrijwel zeker dat jij er ook netjes uit ziet

Ik denk dat jij je aangetrokken voelt tot hem, hem extra veel aandacht geeft vergeleken met daarvoor. Je denkt dat hij een stuk minder zegt, maar het is alleen maar zo dat jij meer zegt, dus is het verschil kleiner (van dat hij 70% zegt naar hij 40% zegt) plus dat je meer op hem let dus ook op zijn reacties. Dus het lijkt alleen maar dat hij minder zegt. Als jouw aandacht naar hem wat verslapt door minder aantrekking, lijkt het weer alsof hij wat meer zegt, plus dat hij ook uit zichzelf gaat sturen ipv dat jij begint.
Eehm, uit 1 hand getypt, is het duidelijk? Ben niet zo goed in zuks schrijven
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 21:16
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Persoonlijk heb ik dat niet. 'Hard to get' vind ik een vervelend en zinloos principe.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 20:30
H1
H1 is offline
Citaat:
Even een heel algemeen antwoord: ja, mannen/jongens willen iets te veroveren hebben en als het te makkelijk gaat (lichamelijk en/of geestelijk) dan verliezen ze snel interesse. Ik heb het al te vaak meegemaakt met ex'en scharrels en dates dat ze, zodra ik zei dat ik of verliefd was op een ander, of meer interesse had voor of omgang had met andere mannen, ze ineens veel harder hun best gingen doen.

Zo voorspelbaar....maar stiekem blijft het toch leuk
srry voor de late reactie
Ik denk dat je gelijk hebt.. dat is zo ongeveer de situatie..
afwezignummer2: heel duidelijk uitgelegd.. kan je nog weleens gelijk in hebben

bedankt voor de antwoorden.. en alles is nu duidelijk, want.. ik heb afgesproken met hem!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 20:31
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
spannend! succes!!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 20:37
H1
H1 is offline
thanx.. nog tips om relax te blijven?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 21:08
TH1JS
TH1JS is offline
Valium

Niet té veel op voorhand nadenken, en probeer niets te forceren. Wees jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109
rare kwast
494 03-10-2007 17:39
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
ARTistiek Ik heb hulp nodig! Monoloog voor drama over pesten!
Anne
5 21-10-2001 10:10
ARTistiek Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen
ArvidKeemink
4 04-09-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.