Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 21:53
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
waarom hebben veel jongens zo'n last van een slaapvoet? dat doet zooo geen pijn, dat is idd wat volk zei meer jeuk..
__________________
I love you more then my teddy, but sssssht, don't tell him! <3
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 22:09
anne11112
Avatar van anne11112
anne11112 is offline
ik kan me nog goed heugendat ik 7 was, net ong een beetje op grote paarden ebgon te rijden enzo.
En er werd nog zo gezegd tegen mij: ga niet voor baradontos lopen hij loopt je om ver. Wat doe ik. Ik loop ervoor. Dat beest liep gewoon met de voorste hoeven op me rug. Godverdegodver deed dat pijnxd. Nu heb ik er gelukkig geen problemen mee ofzo. Maar toch.. Op mijn rug.. Autscjj
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 18:11
swaggaboii
swaggaboii is offline
Geloof me, er is niets pijnlijker dan een rubberen bal die vol op je rechterbal komt
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 22:26
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Geloof me, er is niets pijnlijker dan een rubberen bal die vol op je rechterbal komt
zoiets had ik ook bij gym! We waren handbal aan het doen, toen kreeg ik zo'n bal naar de privates gegooid.... Ik heb het de hele
dag gevoeld
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 23:11
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Hmm wat ik me zo kan bedenken vooral afgelopen winter een keer post gelopen in de sneeuw waarbij mijn tenen ontzettend koud waren. Ik wilde even snel warm worden en ging onder de douche staan, lekker heet vooral. Die overgang deed zooo zeer, de hele dag nog dikke tenen gehad die niet in m'n schoenen pasten . Verder het eruit halen van m'n amandelen, nou ja de dagen erna dan. Verder valt het denk ik wel mee. Vaak flauwgevallen, en dat en de misselijkheid ervoor zijn echt het allernaarst alleen dat is weer niet echt pijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 20:31
Guinie
Guinie is offline
Menstruatiebuikpijn op erge dagen, en het loshalen van een aangekoekt gaasje op een open wond
Eilandpleisters horen er ook bij trouwens
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 13:16
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Mijn ergste pijn begon met vage rugklachten, dat na verloop van maanden zich ontwikkelde tot periodieke korte schietende been kramp, onverwachte korte pijnlijke verkramping dat snel weg was, maar dat des te erger omdat ik er niets aan kon doen. Later kwam daarbij stekende pijn (vergelijkbaar met slaapvoet, maar dan één zo'n 'prikkel', en langzaam pulserend.), alsof er een hete naald diep mijn voet in werd gedreven. 's Ochtends duurde het 15 minuten om uit bed te stappen, omdat het omdraaien pijn deed. Uiteindelijk werd de pijn zo erg en vrijwel constant dat ik ruim een week niet kon slapen, of überhaupt een positie kon vinden waar de pijn verdraagbaar was. Ik kan me niet zoveel meer herinneren van die periode, behalve dat het een van de weinige keren is dat ik van complete ellende en onmacht in huilen uitgebarsten ben (niet handig - schokkende bewegingen deden pijn).

De uiteindelijk boosdoener.

Achteraf moest mijn (toenmalige) huisarts toegeven dat ik me niet aan het aanstellen was
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 17:56
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Oei..



...maar ik denk dat de meeste mensen niet zoveel kunnen met een MRI-afbeelding
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Oei..



...maar ik denk dat de meeste mensen niet zoveel kunnen met een MRI-afbeelding
Ik zie toch wel duidelijk iets wat er niet hoort, ik kan me niet voorstellen dat anderen dat niet zien. Hooguit dat ze niet weten wat het is, maar zichtbaar is het toch zeker wel, imo...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 18:28
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Menstruatiekrampen toch wel, echt vreselijk bij mij... net alsof ik moet gaan bevallen ofzo
Oh.. en toen ik m'n arm brak. Dat was ook heel erg
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 00:46
Verwijderd
ik heb ooit eens een dom ongeluk gehad tijdens het mountainbiken. We waren de fietsen aan het kuisen met de kärcher, om ze droog te krijgen ben ik gewoon een paar rondjes gaan rijden. Toen ik terugkwam had mijn broer niet beter gevonden dan die hogedrukreiniger op mij te richten, deels van verschiet heb ik zodanig hard aan dat stuur gedraaid dat ik ondersteboven over die fiets ben gevlogen, en dat stuur in m'n lies gekregen. Achteraf kon ik daar wel mee lachen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 09:28
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik weet niet of ik pijn ooit zó heb gevoeld dat ik nog kan herinneren..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 13:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Mijn ergste pijn begon met vage rugklachten, dat na verloop van maanden zich ontwikkelde tot periodieke korte schietende been kramp, onverwachte korte pijnlijke verkramping dat snel weg was, maar dat des te erger omdat ik er niets aan kon doen. Later kwam daarbij stekende pijn (vergelijkbaar met slaapvoet, maar dan één zo'n 'prikkel', en langzaam pulserend.), alsof er een hete naald diep mijn voet in werd gedreven. 's Ochtends duurde het 15 minuten om uit bed te stappen, omdat het omdraaien pijn deed. Uiteindelijk werd de pijn zo erg en vrijwel constant dat ik ruim een week niet kon slapen, of überhaupt een positie kon vinden waar de pijn verdraagbaar was. Ik kan me niet zoveel meer herinneren van die periode, behalve dat het een van de weinige keren is dat ik van complete ellende en onmacht in huilen uitgebarsten ben (niet handig - schokkende bewegingen deden pijn).

De uiteindelijk boosdoener.

Achteraf moest mijn (toenmalige) huisarts toegeven dat ik me niet aan het aanstellen was
Kun je uitleggen wat de boosdiener was?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 23:21
Verwijderd
Als ik alles zo lees heb ik gelukkig nog geen echt pijnlijke dingen meegemaakt.

Alhoewel, ik moest een keer een verdovingsspuit in mijn mondhoek, en dat deed wel verrekte veel zeer, al kan ik me niet meer herinneren hoe het precies voelde.

En bij mij ook menstruatiepijn, toen ik nog niet aan de pil was. Heb ook regelmatig liggen gillen en kotsen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 17:42
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Het zetten van mijn spiraaltje was echt by far het meest pijnlijke ooit.
second that! ik werd ook flauw, maar kon het gelukkig wel op tijd herkennen en mocht op een behandeltafel even bijkomen met wat zoete thee. de rest van de dag in bed gelegen met een pot thee en erg veel ibuprofen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 19:47
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Een zachtopgepompte voetbal keihard tegen je bevroren oorschelp ... auw!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:13
PerfectWay
PerfectWay is offline
Duim tussen de deur (schanierkant), niet bepaald aan te raden.

En dat 's nachts je nek vast komt te zitten en dat je dan wakker word met krampen in je nek, en dan gaat bewegen, ook al is dat niet bewust (je lichaam beweegt altijd), dat is echt een helse pijn. Gelukkig maar 2x gehad.. moet er niet aan denken dat vaker te moeten doorstaan.

Ook heb ik heel veel last van mijn pezen (voornamelijk achillespezen), met gymnastiek moeten we vaak rennen e.d. dat hou ik dan gewoon niet vol door die pijn.

IJsbeen in combinatie met gekneusde knie, ook geen pretje. Iemand rende een keer keihard in mijn richting tijdens slagbal, probeerde hem te ontwijken, hij ging zelfde kant op en BAM, recht met zijn knie tegen de zijkant van mijn been aan, had IJsbeen + een gekneusde knie. Hij had gelukkig niks.

nou dat was het wel zo'n beetje.
__________________
" You're perfect just the way you are. "
Nothing more, nothing less.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:16
PerfectWay
PerfectWay is offline
OffTopic:
@ De Menstruatiecyclus

RESPECT voor meisjes/vrouwen die dit elke maand moeten doorstaan, in elke reactie komt dit wel voor.
__________________
" You're perfect just the way you are. "
Nothing more, nothing less.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 00:00
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Citaat:
Kun je uitleggen wat de boosdiener was?
Die witte massa naast de wervels is een tumor in het ruggenmerg die zenuwen aan het verdrukken was.
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 15:24
elester
elester is offline
onbekende spierziekte, 24/7 pijn....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 00:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb gelukkig nooit echt last van de maandelijkse geintjes.
Ik vind brandwonden denk ik wel de ergste soort pijn die ik heb meegemaakt. Misschien knallende koppijn er wel bovenop. Maar brandwonden, oei. Een keer had ik hete thee in mijn schoot laten vallen en was ik te stom om voor stromend water te gaan, hup, ijs erop. Domdomdom. En een andere keer had ik een glas fanta en een kop net gezette thee en dacht ik een slok fanta te nemen, maar dat was het niet. Toen had ik mijn onderlip verbrand. Gelukkig maar eerstegraads, maar man oh man.
Ik heb ook een keer een stomp in mijn maag gehad, dat ik ook geen woord meer uit kon brengen omdat mijn hele lichaam samenspande ofzo. Dan zijn er nog je teen stoten, op kleine, hoekige voorwerpen staan met je blote voeten, met je blote voeten over het zand bij de nieuwjaarsduik is ook zo koud dat het pijn doet, kleine pukkeltjes of wondjes in je neus waar je te hard aan krabt, steenpuist op je bips en dan op harde schoolstoeltjes zitten, en ook nog mijn voeten, met een uitstekend botje aan de buitenkant dat erg bekneld wordt in skischoenen of schaatsen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 23:34
TheEditor
TheEditor is offline
Er werd eens in een droom van mij een lightsaber (a la Star Wars) door mijn torso gestoken. In plaats van gelijk wakker worden, nog een paar seconden de pijn voelen en naar beneden zakken.

In de werkelijkheid? Ik denk dat toen mijn tanden werden getrokken. Komt er eerst zo'n mooie dikke naald zo een centimeter of 3 door je tandvlees prikken. Maar dat was lang geleden, misschien was het minder pijnlijk dan ik er nu op terug kijk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:42
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Slaapvoet valt reuze mee! Bij mij althans. Mijn ergste pijn die ik ooit heb gehad en nog steeds heb is buikkramp op de 1ste dag van mijn menstruatie. De pijn is zodanig dat naar school gaan haast onmogelijk is voor mijn.
dit jah met overgeven en nokkie gaan van de pijn

naja en verder na ongelukjes gebroken tanden enzo met open zenuwen doet dat wle een beetje zeer
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 09:15
bubbles94
Avatar van bubbles94
bubbles94 is offline
menstruatie pijn! oh mensen dat is echt niet normaaal!
ik heb dan het idee dat ik dikke weeen krijg ofzoo!
en op de 2e plek staat kramp in je kuit! dat doet ook zooo'n pijn!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 22:16
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik moet hierbij aan twee dingen denken:
- bacteriele onsteking in mijn darmen. in het begin leek het nog op buikgriep maar na anderhalve dag deed het heel erg pijn. ik kon niet staan, niet zitten en niet op mijn rug liggen. Helaas moest ik ook nog ieder half uur naar de wc
- het uitwerken van de verdoving na het laten verwijderen van mijn verstandskies. De wortel was ontstoken omdat de kies nooit echt was doorgekomen en er steeds vuil onder de huid was blijven zitten. de wortel lag zo dicht bij de zenuw dat mijn onderkaak half verlamd was en alles pijn deed. Toen na de operatie de verdoving uitwerkte bleek alles nog veel meer pijn te doen en hielpen de pijnstillers voor geen meter.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 15:48
Annett
Annett is offline
Doordat ik één keer heel lang aan een stuk door moest rennen met gym had ik een hele tijd heel veel pijn bij het rennen bij m'n bekken. In de spieren zaten knopen ofzoiets. De fysio heeft met hele dunne naaltjes in deze spieren geprikt zodat de knoop eruit ging.

Ben wel blij dat het daarna over was, want die naaltjes hoeven écht niet meer van mij :l
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 20:36
Verwijderd
Ik heb nooit echt pijnlijke dingen gehad, op een ding na.

Een grote roestige spijker door mijn voet gehad!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 22:26
Verwijderd
De ergste pijn bij mij was toen mijn knieschijf uit de kom was en niet vanzelf terug schoot, waardoor mijn onderbeen een tijdje niet recht onder mijn knie stond.. ik was helemaal misselijk en werd er gek van.

Maar boven dat vind ik dat jeuk veel erger is dan pijn, tenminste in hevige maten!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 12:53
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Waarschijnlijk de kramp in mn lies.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 16:51
Verwijderd
Of de pijn die ik heb bij mijn menstruatie, echt das vreselijk
En ik heb een keer met mijn familie een zwaar ongeluk gehad, dat doet ook nog lang zeer.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 10:43
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
In de derde klas gooide iemand het raam dicht terwijl mijn vingers nog naar buiten staken. Dat deed flink pijn. Ben toen maar even gaan liggen in de wc want anders viel ik flauw. Viel uiteindelijk wel mee, maar de pijn was groot. En ik vind hoofdpijnen verschrikkelijk, want het enigste waar je aan denkt is de hoofdpijn.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 18:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het ergste ooit was toen ik een nierontsteking had. Feest. Ik kon niet meer lopen, liggen, zitten of bewegen. En ik werd er zo misselijk van dat ik moest overgeven.

Maar verder kan ongesteld zijn echt hels zijn, of een deur dichtgooien met mijn vingers er tussen, of gebeten worden door een pony.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 19:19
Sunsh!ne
Avatar van Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Verbrand in Spanje, kon alleen maar liggen op mn buik en jankte heel de camping wakker van simpele pleisterspray zodra het op mijn rug en schouders kwam... Ik werd trouwens ook pislink als je mijn rug met ook maar één vinger aanraakte..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 20:00
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Kramp in bovenbeen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 19:52
-Richard-
-Richard- is offline
Kramp in kuit... Vs. Schop in kloten ;P.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn rond navel?
Verwijderd
6 20-04-2012 16:19
Verhalen & Gedichten Pijn
Vogelvrij
6 15-02-2005 15:26
De Kantine Wat is pijn?
Dark Elf Oscar
49 09-02-2004 15:28
Verhalen & Gedichten Manifest 1 - Pijn
Type
5 24-12-2003 18:41
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16
Verhalen & Gedichten Pijn ... reden van of zijn
klootzak2001
5 02-10-2001 19:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.