Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2011, 23:10
itsmy
itsmy is offline
Heej allemaal.

ik ben 14 en me vriendje 13,Nou waren we voor het eerst samen op een camping en we gingen beetje ontdekken i had hem getrokken en hij mij gevingerd,Alleen nu ben ik overtijd dus kan het als er op zijn hand sprema is gekomen en mij toen heeft gevingerd dat ik zwanger ben geworden daardoor kan dat?

willen jullie me aub helpen?

xhopeloos meisje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 23:17
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
Tuurlijk KAN het, maar het is zo onwaarschijnlijk dat ik zou zeggen: maak je niet druk en koop anders een zwangerschapstest als je echt veel over tijd bent.
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 09:28
Verwijderd
De kans is heel klein inderdaad. Maar 'maak je niet druk' is een beetje doelloos, daar kies je niet echt in. Doe je het wel, haal dan binnenkort een zwangerschapstest.

En denk erover na aan de pil te gaan!

(seks--> L&G)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 09:39
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
Kans is inderdaad zeer klein
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 11:12
Verwijderd
Sperma gaat best snel dood in de buitenlucht, dus als het op z'n hand zit. Dus de kans is niet zo groot tenzij hij jou gevingerd heeft terwijl het sperma pas nét op zijn handen zat.
Over tijd zijn kan allerlei redenen hebben, de meeste meisjes van 14 zijn nog niet zo regelmatig met hun menstruatie, en zorgen maken over of je niet overtijd bent kan juist veroorzaken dát je overtijd bent.

Maargoed, als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk altijd een zwangerschapstestje doen, die kun je bij de drogist of apotheek kopen vanaf een euro of vijf.
En als je al zo ver gaat met je vriendje, is het een goed idee om eens te denken of je niet met de pil moet beginnen. Want dit soort dingen wil je natuurlijk voorkomen in de toekomst!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 12:40
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
(seks--> L&G)
Uhu.

En wat de rest zegt. De kans lijkt me (heel) klein, maar wel aanwezig - hangt er een beetje vanaf hoe snel hij met sperma in de buurt van jouw vagina zat. En aan de pil gaan lijkt me ook zeker geen slecht idee.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.