Oud 19-01-2013, 14:29
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Wat zijn echt typische dingen in Nederland qua drugs en alcohol, die je dus (bijna) nergens anders veel ziet?

Ik ken er maar 2, dat is natuurlijk alles wat met wiet te maken heeft, omdat wij Nederlanders hier erg makkelijk mee omgaan.

Tevens zie ik alleen in Nederland dat mensen (vooral jongeren) ''toeters'' draaien van hun shag, oftewel een brede bovenkant en een smalle onderkant. In bijvoorbeeld Engeland zag ik dat er enkel hele dunne, rechte sjekkies werden gerookt. Tevens heb ik in het buitenland maar heel weinig mensen shag zien roken, daar heeft bijna iedere roker wel sigaretten terwijl er hier vooral onder de mannen veel shag word gerookt.

Wat hebben jullie?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2013, 14:52
Verwijderd
wiet/tabak mix.

Of althans, het zal ongetwijfeld elders ook toegepast worden. Maar in de landen waar ik ben geweest en een jointje heb gerookt keek iedereen mij vies aan toen ik suggereerde om eentje -niet- puur te draaien.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 14:54
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
wiet/tabak mix.

Of althans, het zal ongetwijfeld elders ook toegepast worden. Maar in de landen waar ik ben geweest en een jointje heb gerookt keek iedereen mij vies aan toen ik suggereerde om eentje -niet- puur te draaien.
Dit ook inderdaad. Volgens mij word er hier ook meer wiet in het openbaar gerookt dan in het buitenland, mede door de soepele regels.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:42
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ook in de meeste gebieden in landen zoals bijvoorbeeld tsjechië wordt openbaar wiet gerookt en de politie doet daar vaak niets aan! Zoals het hoort
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 19:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
wiet/tabak mix.

Of althans, het zal ongetwijfeld elders ook toegepast worden. Maar in de landen waar ik ben geweest en een jointje heb gerookt keek iedereen mij vies aan toen ik suggereerde om eentje -niet- puur te draaien.
Heeft naar mijn idee ook te maken met de kwaliteit/sterkte van de wiet. Hier in Nederland hebben we over het algemeen vrij potent spul. Dat valt me in het buitenland vaak tegen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 21:31
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Tevens zie ik alleen in Nederland dat mensen (vooral jongeren) ''toeters'' draaien van hun shag, oftewel een brede bovenkant en een smalle onderkant. In bijvoorbeeld Engeland zag ik dat er enkel hele dunne, rechte sjekkies werden gerookt. Tevens heb ik in het buitenland maar heel weinig mensen shag zien roken, daar heeft bijna iedere roker wel sigaretten terwijl er hier vooral onder de mannen veel shag word gerookt.
Toeters
Lompe kutdingen zijn dat. Ik draai mijn shagjes ook gewoon recht, zoals het hoort
In nederland is shag populair omdat de accijns erop relatief lager is dan op ciggies. In andere landen is dat minder.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Heeft naar mijn idee ook te maken met de kwaliteit/sterkte van de wiet. Hier in Nederland hebben we over het algemeen vrij potent spul. Dat valt me in het buitenland vaak tegen.
Dat dacht ik ook toen ik gretig wat hijsjes nam van een pure joint in New York. Gelukkig had ik iemand bij me om me de terugreis met de metro te begeleiden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 18:09
Zamorak
Zamorak is offline
Op House/Hardstyle/Hardcore party's zit ook zeker 75% aan de speed/XTC/MDMA.
En vaak doet de security er ook niet echt moeilijk over, want je kunt zo zien als iemand heeft gebruikt.
Natuurlijk moet je het niet pakken met een security langs je, want dan ben je het sowieso kwijt en word je buiten geflikkerd. In het ergste geval krijg je met de politie temaken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 18:25
Tomdabom
Avatar van Tomdabom
Tomdabom is offline
Dropshot is puur nederlands, maar niet te zuipen naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 20:51
Verwijderd
Lekker man. Maar liever iets met wat meer erin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.