Oud 23-11-2013, 09:31
eef22
Avatar van eef22
eef22 is offline
heeiii mensjes

ik zit nu ong. 5 dagen al op dit geweldige forum.
maar ik zal me even voorstellen ; ik ben 12 en word verschrikkelijk gepest in de buurt.
ik weet er zelf geen raad meer mee.
maar ik word nu toch al 9 jaren gepest dus ik ben het al gewent.
toch voel ik me heel eenzaam en soms wil ik van dit wereldje af.
ik heb ook een negatief zelfbeeld.

als jullie tips hebben dan hoor ik dat graag

-xxx-
eef22
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2013, 13:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoi Eef, welkom op het forum! Jammer dat je zo gepest wordt! Als je er graag wat meer over wilt praten mag je een topic aanmaken op psychologie. als je alleen maar even wilt spuien over hoe je dag is geweest, kun je daar ook terecht in het grote lucht je hart topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1878057
Ik hoop dat je het hier op het forum wel leuk en gezellig gaat vinden. Wel even een kleine tip: blijf een beetje uit de buurt van het subforum onzin als je niet lekker in je vel zit, want daar zitten soms pestkoppen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 17:13
Verwijderd
Ik kan zelf echt niets meer herinneren van toen ik 3 jaar oud was. Hoe weet je dat je toen al gepest werd?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 19:42
Verwijderd
Hallo Eef


Altijd sneu dat mensen gepest worden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 00:29
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
welkom, en verhuizen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 11:36
eef22
Avatar van eef22
eef22 is offline
ik weet dat nog want ik heb een super goed geheugen.
ik weet zelfs nog hoe mijn oma in de kist lag toen ik net in groep 3 zat
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 21:58
Verwijderd
Eefske, iedereen word welleens gepest! Ik ook. En het is vreselijk in welke situatie je zit. Weetje pestkoppen pesten om zich beter te voelen. Ik ben een tijdje gespest geweest en ben toen zelf ook gaan pesten! En dat deed ik omdat ik me rot voelde en omdat ik mezelf niet mocht! En het kan altijd wel weer goed komen maar ik raad je aan om hulp te zoeken! Als jij bijv. Zelfmoord pleegt in een situatie waar je er echt doorheen zit kan later voor spijt van krijgen! Want wanneer je denkt om die pillen te slikken of kweetiknii veel tedoen! Doe het niet want al zit je in zooon situatie zit je in je emotie straks ben je bent er toch weer uit je emotionele moment gekomen! Ik probeer te zeggen dat mensen hele rare dingen doen in emotionele gevoelens. En dat je op moet passen want dood is dood en je kan nooit meer ff snel playbacken! En dan heb je er meschien toch spijt van terweil je ook hulp kon zoeken! Ik kweet zeker dat iemand je wel wilt helpen! Keep it up! En vind je plek hier in de maatschappij het komt wel goed met jou! Suc6 gr Kane
Met citaat reageren
Oud 20-12-2013, 07:31
musiclover1010
musiclover1010 is offline
Ik ben bi en ik WERD hierdoor erg gepest. Dat was echt een rot tijd. Ik was erg depressief en heb meerdere keren geprobeert zelfmoord te plegen. Tot ik dacht : ik doe er iets aan !!!
Ik trok me er niks vanaan maar dat helpte bijna niet dus als zij mij uitscholden voor tering slet enz. zij ik bijv. : tering hetero. Dit hielp ook niet. Toen werd ik opeens heel aggresief. Dit heeft het gestopt maar het is niet aan te raden. Ik ben namelijk nog steeds erg aggresief. Jij kan t ni oplossen maar als jij even met je leraar gaat praten dan wil die jouw vast helpen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 09:40
HistoryMan
Avatar van HistoryMan
HistoryMan is offline
Als je gepest word in je buurt zou je misschien aan je ouders kunnen vragen om te verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 13:36
Verwijderd
Ja maar dT kost geld. Oplossen is altijd beter!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 16:06
HistoryMan
Avatar van HistoryMan
HistoryMan is offline
Of negeer ze
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pesten
W.A.L.L.I.E
91 25-11-2012 13:33
Psychologie Pesten en de opvoeder
Nona
37 23-01-2004 20:54
Psychologie Pesten: pester's zicht
Fade of Light
52 26-10-2003 16:30
Liefde & Relatie School
Verwijderd
54 10-10-2003 03:44
Psychologie ‘Dan moet je maar veranderen?'
Verwijderd
74 09-09-2002 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.