Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2016, 20:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De bovenste halve centimeter van het scherm van mijn telefoon reageert sinds afgelopen vrijdag ineens niet meer op aanraken. Erg vervelend, want vanuit dat stukje scherm sleep je het snelmenu en de meldingen naar beneden.
Iemand enig idee wat die veroorzaakt kan hebben, of hoe dit op te lossen is?
De telefoon is een Nokia Lumia 625.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2016, 22:15
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Ik zou m naar Nokia Repair opsturen, anders zou ik het ook niet weten
__________________
Win, lose or tie, SC Heerenveen till i die!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 15:06
hondenfreak
Avatar van hondenfreak
hondenfreak is offline
Ik had dit ook met de mijne maar langs de onderkant. Was heel irritant maar hij werkte wel nog als ik heel hard drukte.
Later werkte het weer normaal.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 15:21
Verwijderd
Heb je geweld al geprobeerd Elin3?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 16:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je geweld al geprobeerd Elin3?
Hard drukken heeft geen invloed, helaas
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 17:00
Verwijderd
Tikken? Met je knokkels?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 17:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hard resetten?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 17:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hard bidden?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hard bidden?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hard resetten?
Ben er nog niet achter hoe dat moet, maar ik ga er thuis even naar kijken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 18:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Www.hard-reset.in
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een harde reset heeft het probleem helaas niet verholpen.

Andere mogelijkheden om dit te fixen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zit er niet zo'n telefoonturk bij jou in het dorp?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zit er niet zo'n telefoonturk bij jou in het dorp?
Ik heb al even gezocht op Google, de eerste die ik vond hier in Gouda had mijn model Lumia niet standaard bij de prijsvoorbeelden staan, maar voor problemen met het beeldscherm van soortgelijke toestellen vroeg hij €60,-. Dat vind ik wel een hoop in verhouding met de waarde van het toestel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:44
Verwijderd
Welk type heb je? De 950 Pro is nu echt spotgoedkoop geworden...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welk type heb je? De 950 Pro is nu echt spotgoedkoop geworden...
Ik heb nu de Nokia Lumia 625 (los toestel, geen abbo).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:53
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dan is het mss verstandig om voor een simlockvrij apparaat te kiezen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dan is het mss verstandig om voor een simlockvrij apparaat te kiezen.
Dat leek mij ook wel verstandig ja! Al ga ik me waarschijnlijk uit onnodige zuinigheid eerst nog een tijdje ergeren aan de gebreken van dit toestel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2016, 22:28
Verwijderd
Toestellen met abonnement zijn tegenwoordig over het algemeen goedkoper. Ook bij verlenging bij je huidige provider want die willen jou niet als klant kwijtraken. Gewoon bellen en als de aanbieding je niets lijkt ophangen en ff wachten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2016, 23:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Toestellen met abonnement zijn tegenwoordig over het algemeen goedkoper. Ook bij verlenging bij je huidige provider want die willen jou niet als klant kwijtraken. Gewoon bellen en als de aanbieding je niets lijkt ophangen en ff wachten.
Ik heb al sinds ik een mobiel heb gewoon een prepaid sim, dus ik denk dat die theorie dan niet opgaat

Ps. Bedoelde je de Microsoft 950? Mijn ex heeft die en hij is enorm ontevreden over de batterijduur van het toestel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 07:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Update: Mijn telefoon heeft afgelopen woensdag kennis gemaakt met de Rotterdamse stoep en het beeldscherm heeft daar een enorm aantal barsten aan overgehouden.
De telefoon werkt nog, maar daar is ook wel alles mee gezegd.

Persoonlijk denk ik dat mijn telefoon het niet waard is om een nieuw scherm op te laten zetten (ik betaalde in november 2014 zo'n €160 euro voor het apparaat, en een nieuw scherm gaat volgens mij al snel richting de €60).

Ik moet dus op zoek naar een nieuwe telefoon. Op dit moment overweeg ik de Lumia 650 (dual sim) te kopen, die voor ongeveer €150-€200 als los toestel verkrijgbaar is.
Heeft iemand ervaringen met die telefoon of adviezen betreft alternatieve telefoons met soortgelijke of betere prestaties in die prijsklasse?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 07:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb nu ruim driekwart jaar een Huawei P8 Lite en ben daar uitermate tevreden over. Nieuw zonder abonnement zie ik hem op Tweakers vanaf zo'n €175 staan, dus valt precies in je prijsklasse..

Een aantal collegae hier hebben hem tegenwoordig als zakelijke telefoon en daar hoor ik ook alleen maar goede verhalen van
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 07:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een aantal collegae hier hebben hem tegenwoordig als zakelijke telefoon en daar hoor ik ook alleen maar goede verhalen van
De Huawei of de Lumia?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 08:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Huawei of de Lumia?
Ik had het hier over de Huawei.
De collegae die en Lumia hebben/hadden wilden hem allemaal zo snel mogelijk kwijt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 08:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had het hier over de Huawei.
De collegae die en Lumia hebben/hadden wilden hem allemaal zo snel mogelijk kwijt
Oh, wauw. Ik heb nu anderhalf jaar een Lumia gehad en als je vooral standaard apps gebruikt is dat een prima telefoon/ is Windows Phone een prima besturingssysteem. Mijn pa heeft er ook één via zijn werk (uit de 700 serie geloof ik) en is daar ook erg content mee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2016, 23:07
Verwijderd
Ik vind de Lumia ook fantastisch maar dat is dan wel als je niet echt moeilijk doet over apps van derden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 00:07
Pervect
Pervect is offline
Tja, Windows phone is niet slecht. Alleen vind ik het jammer dat alleen nokia en Microsoft tot nu toe Windows Phones gemaakt hebben. (Er zijn maar een paar andere, maar volgens mij waren die slecht als ik het goed herriner)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 00:49
Pervect
Pervect is offline
Zeg Elin, misschien doet ie het beter nadat je hem uit het raam van een flag gooit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 05:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zeg Elin, misschien doet ie het beter nadat je hem uit het raam van een flag gooit.
Voorlopig ben ik nog iets te blij met het feit dat mijn telefoon ondanks de barsten in het scherm nog steeds werkt
Helemaal zonder zitten is ook erg onhandig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 12:04
Pervect
Pervect is offline
Tja, hopelijk kun je snel wat nieuw krijgen. Zo'n kapot scherm is toch niet fijn. Zeker als er stukjes uit gaan vallen/scherpe randjes aan komen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 08:17
Verwijderd
T is misschien wat laat maar in dit geval is het LCD beschadigd en zo dusdanig dat ie niet meer op jouw vingers reageert... Dit kan komen door een val op de grond of dat soort dingen... Vrij prijzig om te laten vervangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.