Oud 13-06-2020, 17:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
maar gap zonder gelijk om je heen te gaan slaan en je wanhopig te gaan verdedigen, kijk nou s serieus naar de inhoud van het bericht. Je zit iedereen uit te schelden maar bent keihard op je teentjes getrapt als er iets terug wordt gezegd. Maar kijk naar de inhoud van wat enilorac zegt. Ze wilt dat je reageert op haar vragen op een serieuze manier. Doe dat dan eens, dan ga je waarschijnlijk ook een stuk minder gezeik krijgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2020, 17:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
o ja en probeer ook wat minder overhaaste conclusies te trekken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Politiek gaat over wins en verliesses. Kom op man
Okay, dus je weet niet wat de definitie van politiek is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou graag willen dat een moderater bovenstaand^ bericht verwijderd. Ik vind het niet normaal hoe jullie hier communiceren. Ik heb een verdomme standpunt en jullie blijven maar je extreemlinkse kanker hier gooien.

En waar haal je het gore lef vandaan om mij een racist te noemen dan. Iedere FvD en PVV aanhanger is een racist? Dan is de GL en troep Corona verspreiders want ja. Een criminele Amerikaanse man is veeeeel belangrijker dan de volksgezondheid des lands en de zorg en de kleine ondernemers. Man man man
Heb je een safe space nodig?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:06
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
maar gap zonder gelijk om je heen te gaan slaan en je wanhopig te gaan verdedigen, kijk nou s serieus naar de inhoud van het bericht. Je zit iedereen uit te schelden maar bent keihard op je teentjes getrapt als er iets terug wordt gezegd. Maar kijk naar de inhoud van wat enilorac zegt. Ze wilt dat je reageert op haar vragen op een serieuze manier. Doe dat dan eens, dan ga je waarschijnlijk ook een stuk minder gezeik krijgen
Ik reageer serieus. Maar blijkbaar vinden de extreemlinkse mensen dat niet ok.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeg achterlijke gladiool dat je verdomme bent. Je komt hier binnen en gaat stennis lopen schoppen over hoe links het allemaal wel niet is en dat we afwijkende meningen dus niet accepteren, maar ik heb je al drie keer op een normale manier gevraagd waarom je dan voor de fvd bent. Je negeert mijn vragen vakkundig. Echt, dikke prima, helemaal zelf weten. Maar steek je racistische kuthoofd dan ook in je eigen vieze stinkreet, waar het thuis hoort. Beetje lopen zeuren over ons maar zelf geen fatsoenlijk antwoor kunnen geven. Echt, ik gun je een bezoekje aan het riool van pennywise en ik mag hopen dat je er nooit meer uit komt.
Ik moest hier heel hard om lachen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:11
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Jullie reageren niet serieus. De moderator mag dit topic verwijdere
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:11
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
@Moderator slotje
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er wordt telkens gevraagd om dieper in te gaan in waarom je voor FvD wil stemmen, maar je verspreidt zo te zien liever je eigen propaganda in plaats van een normale discussie te voeren. Dat kan namelijk prima hier, maar dan moet je wel met argumenten komen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:17
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Nederland moet een Australisch immigratie beleid invoeren

Uit de EU.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
waarom
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:21
Verwijderd
Dat zijn punten van de fvd waar je je in kumt vinden? Waarom deel je hun mening? Welke voordelen zitten er aan? Oprechte vragen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:23
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Nederland is te vol. We moeten ervoor zorgen dat we niet te veel (illegale) immigranten krijgen. De volgende immigranten mogen NL nog in:

Mensen met paspoort van EU
Mensen uit risico landen die gevlucht zijn
Mensen uit overige landen moeten goed Nederlands spreken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:29
Verwijderd
Maar welke voordelen heeft dat? Buiten dat we niet meer "te vol" zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:29
Struilhuik
Struilhuik is offline
Veel domme statements, geen substantie. Don't feed the troll.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:33
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
Veel domme statements, geen substantie. Don't feed the troll.
Noem mij nog 1 keer een troll en dan lig je
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Noem mij nog 1 keer een troll en dan lig je
Troll
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:37
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Sterf
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:38
Verwijderd
Heeft Pennywise je al opgezocht?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was niet slim van je.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Nederland is te vol. We moeten ervoor zorgen dat we niet te veel (illegale) immigranten krijgen. De volgende immigranten mogen NL nog in:

Mensen met paspoort van EU
Mensen uit risico landen die gevlucht zijn
Mensen uit overige landen moeten goed Nederlands spreken
Definieer "vol"; wat is vol. Is Friesland vol? Ik heb de tijd meegemaakt dat er 14 miljoen mensen in dit land woonden, als we alle buitenlanders eruit flikkeren, hebben we weer 14 miljoen mensen. Ik kan je alvast vertellen dat het in de jaren '80 een stuk "voller" voelde dan nu.

Definieer risicoland.
Definieer "goed Nederlands", want ik classificeer jouw Nederlands als "zeer slecht" waardoor je dus het land zou moeten verlaten.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hier heel hard om lachen
Ik ben er zelf ook wel aardig over te spreken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:42
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Luister ban mij maar van dit forum. Ik kan niet werken met deze extreemlinkse mensen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:42
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Ik wou gewoon discussie met mensen hier over de politiek en FvD maar dat gaat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:43
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Sterf allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké doei.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik wou gewoon discussie met mensen hier over de politiek en FvD maar dat gaat dus niet.
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd jij enorme achtereind. Wat ben jij enorm dom. Hoe heerlijk is het leven in een wereld waarin het nooit aan jou ligt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik wou gewoon discussie met mensen hier over de politiek en FvD maar dat gaat dus niet.
Je wil helemaal geen discussie.

Okay: Mijn standpunt; Immigratie is goed, het zorgt voor economische welvaart, het zorgt ervoor dat de vergrijzing niet gedragen hoeft te worden door een steeds kleiner wordende generatie Nederlandse werkenden.
https://www.investopedia.com/financi...e-economy.aspx

Daarnaast geloof ik principieel niet in grenzen; dat zijn wat mij betreft denkbeeldige lijnen op een kaart. We zijn uiteindelijk allemaal immigranten (zie ook de Volksverhuizingen) en het enige wat we aan het einde van de dag willen is overleven.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2020, 18:47
Verwijderd
Kom maar op met normale argumenten en een normaal gesprek
Met citaat reageren
Oud 14-06-2020, 10:38
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
fittie
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 18:53
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Economie en belastingen Bewerken
Forum voor Democratie is een economisch rechtse partij. De partij pleit voor 'meer dynamiek' in de economische sector. Dit willen zij onder andere bewerkstelligen door middel van een belastingvrije voet van €20.000 voor elke Nederlander.[50] Op deze manier denken zij het besteedbaar inkomen van mensen te verhogen, deze plannen zijn in 2020 doorgerekend en geverifieerd door het Centraal Planbureau. Verder wil Forum voor Democratie een vereenvoudiging van het belasting-, toeslagen- en premiestelsel. Hiervoor in de plaats pleiten zij voor een versimpeld belastingregime met twee schijven van 20% en 35%. Tot die tijd steunen zij de hypotheekrenteaftrek. Naast deze maatregelen wil Forum de schenkbelasting, erfbelasting en de kinderbijslag na het tweede kind afschaffen. Forum voor Democratie is tevens voorstander van een kleinere overheid, wegnemen van regulering en bescherming van nationale bedrijven.

Directe democratie Bewerken
Een van de belangrijkste punten waar de partij campagne tegen voert, is wat Forum het 'partijkartel' noemt. Hierbij worden volgens Forum macht en functies onder de belangrijkste regeringspartijen onderling verdeeld.[51] De partij is mede daarom voorstander van directe democratie en pleit zij voor invoering van bindende referenda en volksinitiatieven. Hiernaast is Forum voorstander van een direct gekozen burgemeester en een direct gekozen minister-president. De partij is ook voorstander van een regering bestaande uit apolitieke experts en vindt dat topambtenaren opnieuw moeten solliciteren voor hun positie wanneer een nieuw kabinet wordt gevormd.[51]

Veiligheid en immigratie Bewerken
Forum voor Democratie is voorstander van zwaardere straffen voor geweldsdelicten, zedendelicten en recidivisten en van berechting van niet-genaturaliseerde immigranten in hun land van herkomst. De partij pleit voor een verhoging van het defensiebudget naar 2% van het BBP naar de NAVO-norm en voor een (oud-)militair als Minister van Defensie. Forum is voorstander van een strikter nationaal immigratiebeleid en stelt een Australisch model voor, waarbij Nederland zelf zou bepalen wie wordt opgevangen.[52] In combinatie met deze maatregelen is de partij voorstander van opvang van asielzoekers in de regio en een actief uitzetbeleid van illegalen, waarbij illegaliteit strafbaar wordt gesteld. Daarnaast pleit de partij voor een 'Wet bescherming Nederlandse waarden'.[53]

De problematiek in de landen van het Midden-Oosten is volgens Baudet "structureel": er is geen oplossing voor. De reden dat er geen vrede met Israël komt is, zo stelt hij, dat de islamitische buurlanden Israël niet willen erkennen.[54] Verder staat FvD voor onvoorwaardelijke steun aan Israël, omdat het volgens de partij een bondgenoot, een succesvolle handelsnatie en een democratie is.[55] In de Syrische Burgeroorlog kiest het FvD weliswaar partij voor Bashar al-Assad, maar het blijft principieel tegen ingrijpen in het Midden-Oosten.

Soevereiniteit en Europese Unie Bewerken
Forum voor Democratie is voorstander van het verstevigen van nationale soevereiniteit. De partij pleit voor een bindend referendum over de uittreding van Nederland uit de Europese Unie, een zogenoemde Nexit. Ook wil de partij de bevolking laten beslissen over het deelnemen aan een Europees leger en een Europees immigratie- en asielbeleid.[56] Daarnaast wil de partij een heroverweging van internationale handelsverdragen.

Klimaat en duurzaamheid Bewerken
Naast euroscepticisme zet Forum ook in op klimaatscepticisme.[57] Baudet stelde dat het Klimaatakkoord de Nederlandse burger 1000 miljard euro zou gaan kosten,[58] terwijl andere berekeningen op een lager bedrag uitkomen.[59]

De partij is tegenstander van windturbines en zonneweiden in het Nederlandse landschap en is voorstander van onderzoek en innovatie naar nucleaire energie, thoriumonderzoek in het bijzonder. Forum pleit voor meer steun en waardering voor de agrarische sector en wil zowel de biologische als de gangbare landbouw ondersteunen.[60]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 19:08
Verwijderd
Dat kan ij zelf ook wel vinden. Waarom ben je het er mee eens?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 20:07
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Ik kan mijzelf vinden in deze standpunten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 20:25
Verwijderd
Josti.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 20:32
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Waarom ben ik nou weer een josti? Wat onprofessioneel! En dat voor iemand die in de politiek werkt. Schaam je!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 20:43
Verwijderd
Ik kom hier ook niet om professioneel te zijn hoe kom je er bij dat ik in de politiek werk?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 20:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Economie en belastingen Bewerken
Forum voor Democratie is een economisch rechtse partij. De partij pleit voor 'meer dynamiek' in de economische sector. Dit willen zij onder andere bewerkstelligen door middel van een belastingvrije voet van €20.000 voor elke Nederlander.[50] Op deze manier denken zij het besteedbaar inkomen van mensen te verhogen, deze plannen zijn in 2020 doorgerekend en geverifieerd door het Centraal Planbureau. Verder wil Forum voor Democratie een vereenvoudiging van het belasting-, toeslagen- en premiestelsel. Hiervoor in de plaats pleiten zij voor een versimpeld belastingregime met twee schijven van 20% en 35%. Tot die tijd steunen zij de hypotheekrenteaftrek. Naast deze maatregelen wil Forum de schenkbelasting, erfbelasting en de kinderbijslag na het tweede kind afschaffen. Forum voor Democratie is tevens voorstander van een kleinere overheid, wegnemen van regulering en bescherming van nationale bedrijven.

Directe democratie Bewerken
Een van de belangrijkste punten waar de partij campagne tegen voert, is wat Forum het 'partijkartel' noemt. Hierbij worden volgens Forum macht en functies onder de belangrijkste regeringspartijen onderling verdeeld.[51] De partij is mede daarom voorstander van directe democratie en pleit zij voor invoering van bindende referenda en volksinitiatieven. Hiernaast is Forum voorstander van een direct gekozen burgemeester en een direct gekozen minister-president. De partij is ook voorstander van een regering bestaande uit apolitieke experts en vindt dat topambtenaren opnieuw moeten solliciteren voor hun positie wanneer een nieuw kabinet wordt gevormd.[51]

Veiligheid en immigratie Bewerken
Forum voor Democratie is voorstander van zwaardere straffen voor geweldsdelicten, zedendelicten en recidivisten en van berechting van niet-genaturaliseerde immigranten in hun land van herkomst. De partij pleit voor een verhoging van het defensiebudget naar 2% van het BBP naar de NAVO-norm en voor een (oud-)militair als Minister van Defensie. Forum is voorstander van een strikter nationaal immigratiebeleid en stelt een Australisch model voor, waarbij Nederland zelf zou bepalen wie wordt opgevangen.[52] In combinatie met deze maatregelen is de partij voorstander van opvang van asielzoekers in de regio en een actief uitzetbeleid van illegalen, waarbij illegaliteit strafbaar wordt gesteld. Daarnaast pleit de partij voor een 'Wet bescherming Nederlandse waarden'.[53]

De problematiek in de landen van het Midden-Oosten is volgens Baudet "structureel": er is geen oplossing voor. De reden dat er geen vrede met Israël komt is, zo stelt hij, dat de islamitische buurlanden Israël niet willen erkennen.[54] Verder staat FvD voor onvoorwaardelijke steun aan Israël, omdat het volgens de partij een bondgenoot, een succesvolle handelsnatie en een democratie is.[55] In de Syrische Burgeroorlog kiest het FvD weliswaar partij voor Bashar al-Assad, maar het blijft principieel tegen ingrijpen in het Midden-Oosten.

Soevereiniteit en Europese Unie Bewerken
Forum voor Democratie is voorstander van het verstevigen van nationale soevereiniteit. De partij pleit voor een bindend referendum over de uittreding van Nederland uit de Europese Unie, een zogenoemde Nexit. Ook wil de partij de bevolking laten beslissen over het deelnemen aan een Europees leger en een Europees immigratie- en asielbeleid.[56] Daarnaast wil de partij een heroverweging van internationale handelsverdragen.

Klimaat en duurzaamheid Bewerken
Naast euroscepticisme zet Forum ook in op klimaatscepticisme.[57] Baudet stelde dat het Klimaatakkoord de Nederlandse burger 1000 miljard euro zou gaan kosten,[58] terwijl andere berekeningen op een lager bedrag uitkomen.[59]

De partij is tegenstander van windturbines en zonneweiden in het Nederlandse landschap en is voorstander van onderzoek en innovatie naar nucleaire energie, thoriumonderzoek in het bijzonder. Forum pleit voor meer steun en waardering voor de agrarische sector en wil zowel de biologische als de gangbare landbouw ondersteunen.[60]
ik ga dat niet lezen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 22:42
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
ik ga dat niet lezen
Kindjes van jouw leeftijd gebben niks met politiek te maken. Nu opkenkeren
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 22:43
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
Ik kom hier ook niet om professioneel te zijn hoe kom je er bij dat ik in de politiek werk?
Heb ik in jou posts gezien
Met citaat reageren
Oud 15-06-2020, 22:48
Verwijderd
Welke posts dan? Quotes graag.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Heb ik in jou posts gezien
Jij bent een Russische trol. Ik weet je IP-adres. Hoe is het in Karsnojarsk?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:00
Verwijderd
En natuurlijk ontken het maar.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:01
Verwijderd
Ik ga iedereen het bewijs even via WhatsApp sturen, als eerste Macrador, Destruct, Jan Marijnissen alhoewel die denk ik alsnog op FvD gaat stemmen aankomende verkizeingen, Struilhuik en Enilorac.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jij bent een Russische trol. Ik weet je IP-adres. Hoe is het in Karsnojarsk?
Het is een kremlinbot
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En wat het einddoel van dit is op een dood forum weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 00:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
behalve als die vatnik geen ene reet te doen heeft
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 07:53
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Kindjes van jouw leeftijd gebben niks met politiek te maken. Nu opkenkeren
Wow wow taalgebruik
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 16-06-2020, 11:56
Stem FvD
Stem FvD is offline
De standpunten van Forum voor Democratie zijn top!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal
Jeroenjanssens
4 27-09-2010 17:40
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal
leroy1995
2 20-07-2009 10:43
Wegwijzen & Voorstellen hallo allemaal
Calimeromeis
1 09-07-2009 13:53
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal!
channie_18
3 09-07-2009 13:52
Wegwijzen & Voorstellen hallo allemaal! =D
AMBERJONAS
5 16-02-2009 19:18
Muziek Hallo allemaal
Jorikvisser
56 20-08-2002 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.