Oud 14-02-2006, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 17:14 :
Ik haat gelukkige mensen.

Zo.
Ik ben zóóó gelukkig.

OT:
Advertentie
Oud 14-02-2006, 16:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik zou het wel heeel lief vinden als hij toch iets had gekocht vanavond.. maargoed waarschijnlijk niet, want 1) we hadden gezegd dat we niks zouden kopen 2) hij is niet zo'n type
maar het is altijd leuk om iets liefs te krijgen
Oud 14-02-2006, 16:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En vandaag liepen ze allemaal te pronken met rozen Of nou ja, allemaal... sommigen! Heel mooi om te zien. Zelf vind ik valentijn NATUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK onzin en belachelijk en vooral heel commercieel Ghehe.

En waarom, gvd, waarom lijkt ze me altijd te 'verwijten' dat ik weinig tot geen ervaring heb met lange relaties? Wrijft ze dat gewoon graag er nog even lekker in? Djiez... Word je echt goed moe van, zo afentoe!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-02-2006, 16:47
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 17:14 :
Ik haat gelukkige mensen.

Zo.
__________________
Explosions.
Oud 14-02-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 14-02-2006 @ 17:40 :
En vandaag liepen ze allemaal te pronken met rozen Of nou ja, allemaal... sommigen! Heel mooi om te zien. Zelf vind ik valentijn NATUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJK onzin en belachelijk en vooral heel commercieel Ghehe.
jaaaa hier op school ook
vooral in de onderbouw veel van die meisjes en populaire jochies met 10 rozen ofzo
voor mn gevoel nogaltijd ed meesten onderling naar vriendinnen gestuurd, familie en hier en daar een verkerinkje.
Oud 14-02-2006, 17:20
Verwijderd
perrfect, hij is net weg.
Oud 14-02-2006, 17:22
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
uuuf schreef op 14-02-2006 @ 18:20 :
perrfect, hij is net weg.

Is dit een goed iets of een slecht iets
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 14-02-2006, 18:14
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ze is zó lief!
Omdat ik een beetje ziek ben loopt ze me de hele dag al te verzorgen, héérlijk!!!!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 14-02-2006, 18:45
Verwijderd
M'n zusje wist niet eens dat het vandaag Valentijnsdag was, terwijl die toch al bijna 4 jaar een vriend heeft We hebben dus vandaag heerlijk samen geboycot en SATC dvd's zitten kijken

Op vriendschappelijk gebied gaat het prima: heb wat e-cards gestuurd naar m'n beste vrienden, dat doe ik wel altijd. Maar relationeel is het nog altijd rampzalig.
Oud 14-02-2006, 19:15
Verwijderd
Die ene jongen in de winkel zat me zo aan te gapen! En hij was nog leuk ook, helaas waren we beide met onze moeder.

Zaterdag eindelijk afgesproken met een goede vriend, ben benieuwd hoe dat gaat, we hebben elkaar al zó lang niet gezien.
Oud 14-02-2006, 19:29
Verwijderd
Zo, nu kan ik het lekker posten Hij heeft het al gekregen, dus kan ie t best lezen
Laatste tijd beetje bezig geweest met knutselen. Het is allemaal niet zo bijzonder, maar ik kwam op dat idee en het liep al tegen valentijn, dus toen dacht ik: ach, waarom ook niet?
Dus voor valentijn heeft hij het volgende gekregen: een plakboek met daarin allemaal 'liefde is...' blaadjes van mijn afscheurkalender van vorig jaar (een selectie natuurlijk al zijn het er nog wel heel veel) en bij sommigen heb ik iets persoonlijks geschreven. Vooral een groot stuk bij 'liefde is... een dierbare herinneren' (of zoiets) om nog even te zeggen hoeveel het voor me betekent dat hij mee is geweest naar de nis van mijn vader.
En er zat een vet hip valentijnskaartje in, met daarin een zelfgeschreven (al wel wat ouder) gedicht

Ik had gezegd dat ik de hele week geen tijd had om langs te komen, dus was ik vandaag als verrassing naar hem toe gegaan. Hij is namelijk ziek thuis. Dus toen kwam ik daar aan en hij is heel slecht in het niet verklappen van verrassingen en dan had hij bijna zijn missie volbracht... verklapt hij het alsnog! Ging ie vertellen dat zijn zusje net de stad in was om wat te halen voor valentijn, omdat hij zelf niet weg kan omdat hij dus ziek is. Echt lief
En hij had al mijn zusje gesmst hoe hij er voor kon zorgen met een smoesje dat ik tóch naar hem toe zou komen
Omdat we beiden heel druk zijn en dus weinig tijd echt samen hebben (we zien elkaar eigenlijk altijd wanneer we in gezelschap zijn van anderen. Best gezellig hoor, maar soms wil je gewoon even samen zijn ) en we al een tijdje geen dagje meer hebben uitgetrokken om samen lekker met z'n tweetjes weg te gaan had hij ook op zijn kaartje geschreven dat we volgende week lekker samen ergens heen gaan en daarna naar de bios gaan. Wel een leuk vooruitzicht dus.
Dus ik heb mijn eerste valentijnskaartje ooit (die niet van mijn beste vriendin was ) en mijn eerste roos ooit van iemand gekregen Woei! En hij is gewoon zooo lief. Zelfs met 38 graden koorts, hahaha...

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 19:31.
Oud 14-02-2006, 19:37
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik eet wolken.



Oke ik zweef nu zo hoog in de lucht ergens dat ik helemaal losgeslagen ben.

Wel erg irritant voor de mensen die nog met me om moeten gaan de komende tijd, ik moet er echt op letten dat ik mijn vriendinnen niet vergeet!
Oud 14-02-2006, 19:58
Nyawa
Soms is hij zó schattig .
Oud 14-02-2006, 20:42
♪
♪ is offline
Het lijkt mij best leuk om een dagje onzichtbaar te zijn en dan bij hem te zijn. Ongemerkt de hele dag samen zijn. Stiekem kusjes geven zonder dat hij iets ziet en verder de hele dag naar hem kijken zonder dat hij afgeleid raakt. Hij vindt mij er zo schattig uitzien als ik geconcentreerd bezig ben, dan is het mijn beurt om daar over te oordelen (hoewel ik het antwoord toch al weet ).
Oud 14-02-2006, 20:45
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 17:14 :
Ik haat gelukkige mensen.

Zo.
MAAR OOK ECHT
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 14-02-2006, 20:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 14-02-2006 @ 21:45 :
MAAR OOK ECHT
Het doet me deugd te zien dat ik niet de enige ben.
Geef 'ns 'n peuk door.
Oud 14-02-2006, 21:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik haat gelukkig mensen niet, ik benijd ze, ik wil ook gelukkig zijn.
Oud 14-02-2006, 21:57
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 17:14 :
Ik haat gelukkige mensen.

Zo.
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Oud 14-02-2006, 21:57
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben genezen.^_^
Weet in gods naam niet meer wat ik ooit in HEM zag Raadsel voor heel Nederland
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 14-02-2006, 22:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
woei!<3
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-02-2006, 22:46
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Skilly schreef op 14-02-2006 @ 22:57 :
Ik ben genezen.^_^
Weet in gods naam niet meer wat ik ooit in HEM zag Raadsel voor heel Nederland


Ooit zit ik ook in dat stadium. En misschien wel sneller dan verwacht. Het gaat eigenlijk verrassend goed met me als je bedenkt dat ik sinds gisteren weer vrijgezel ben...
__________________
Soija.nl
Oud 14-02-2006, 23:53
Verwijderd
* ik lag onzettend in bed te snotteren. Jaja, getrouwd in gemeenschap van goederen, dus daar hoort een verkoudheid ook bij *
Hij: Schat, wil je een zakdoekje?
Ik: Nee hoor, werkt toch niet
Hij: Ja, ik wil je mijn onvoorwaardelijke liefde wel geven, maar die heb je toch al...

*even later, nog steeds in bed*
Hij: Weet je?
Ik: Nou?
Hij: De meeste relaties lijken bijeengehouden te worden door plakband, maar de onze is vastgelast!

Oud 14-02-2006, 23:58
Verwijderd
Heel goed, net 1 uur en 22 min gebeld. Ik had zo graag gewild dat ze naast me zat/lag.
Oud 15-02-2006, 06:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
HALLO? Hallo mooi houten bord voor dat leuke koppie van je?!

Hallo?

Echt, hoe kortaf kun je zijn en nóg snapt hij het niet! Dat is geen bord, dat is een 1000 jaar oude eik!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-02-2006, 07:04
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Kut, maar dat gaat wel over
Oud 15-02-2006, 09:10
Verwijderd
haha kut.

ik had een valentijnsdate en het was heel erg leuk en romantisch totdat hij me op het einde van de avond vertelde dat hij afgelopen zaterdag een of ander vadsig wijf heeft geneukt.

Oud 15-02-2006, 09:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Naar de griek geweest, yum
__________________
<):o)
Oud 15-02-2006, 10:28
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Tsja, uuh, weird. Ik denk dat ik een hekel aan liefde heb.
Oud 15-02-2006, 10:33
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 15-02-2006 @ 10:10 :
haha kut.

ik had een valentijnsdate en het was heel erg leuk en romantisch totdat hij me op het einde van de avond vertelde dat hij afgelopen zaterdag een of ander vadsig wijf heeft geneukt.

haha omg. Wat misplaatst.

OT : leukleukleuk.
Oud 15-02-2006, 11:09
farai
Avatar van farai
farai is offline
hmm tis nu eindelijk definitief over tussen mijn ma en haar vriend. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar ikzelf besef nu des te meer hoe gelukkig ik met het vriendje ben. Zou ni weten wat ik zonder hem zou doen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 15-02-2006, 11:21
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Het gaat zo goed.
Oud 15-02-2006, 11:50
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Hij heeft tegen me gelogen!
Hij zei dat hij vandaag tentamen had en we elkaar dus niet konden zien met valentijn (hij woont 2,5 uur van me af)
En toen zou er iemand van mijn moeders werk langs komen en ik moest even opendoen, staat hij daar met een roos!
En nouja, het was een geweldige verrassing en het werd een geweldige dag en het was geweldig <3
En we gingen naar de bioscoop en toen waren we geloof ik het stelletje dat het ergst zat te kleffen, maar ik kan gewoon niet van hem afblijven
Oud 15-02-2006, 14:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ben vaaag!

Eerst klooien we wat aan, en houd ik m een beetje op een afstand. Vraagt ie me gister ineens "verkering"! (niet in die woorden btw) Waar iedereen dus bijzat... (6 vrienden). Ik schrok me dood en gaf geen echt antwoord.
Stuurt ie me vandaag een mailtje waaruit blijkt dat hij het ook niet zo zeker weet (hij heeft exact dezelfde twijfels als ik, we zijn lotgenoten ). En nou vind ik m alleen maar leuker....

Ik heb patent op moeilijke relaties.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 15-02-2006, 14:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmzzz ik vind het echt moeilijk hem niet te mailen bellen of smsen of iets in die trant van...
en ik moet me er maar bij neerleggen dat het echt over is enzo, en het doet me wel goed dat hij het wel super fijn vind dat we nou weer gewoon goede vrienden kunnen zijn alleen denk ik dat hij iets achter houd een het om een heel andere reden heeft uitgemaakt dan dat hij zei... maarja dat zal wel weer mijn paranoide gedachte gang van vandaag zijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-02-2006, 15:04
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
ik voel me goed, en na deze stomme toetsenweek moet ik echt veel meer tijd met mn vrienden doorbrengen

en ik vind hem gewoon eigenlijk best heel erg leuk
__________________
Explosions.
Oud 15-02-2006, 15:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 15-02-2006 @ 15:20 :
Hmzzz ik vind het echt moeilijk hem niet te mailen bellen of smsen of iets in die trant van...
Wedje leggen? 40 days, 40 night-dingetje?

Ik kan het namelijk ook niet. En ik ben het toch zat om telkens initiatief te moeten nemen, terwijl hij niet eens de moeite neemt om een smsje in elkaar te breien.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-02-2006, 16:03
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
de laatste weken super.

tot ze van de week ineens dr telefoon de hele tijd mee naar de wc nam enzo.

en jawel... flirterige smsjes van een of ander joch wat dr leuk vindt.

en ,nee zij vindt hem helemaal niet leuk,maar had mij toch maar niets verteld.

grrrr
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 15-02-2006, 16:17
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Harstikke goed Zaterdag een verrassingsdinertje bij een erg goed en leuk restaurantje voor haar geregeld: heel gezellig en romantisch met zijn tweetjes.
Helaas zijn we nu allebei ziek. Gisteren hebben we dan ook de hele dag bij haar onder een deken op de bank gelegen en vandaag bij mij. Daar bovenop heb ik ook nog een koortslip gekregen, lichamelijk zit het ons dus niet mee, maar ja, we halen alles wel weer in Bovendien gaan we volgende week naar de sneeuw
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 15-02-2006, 16:18
Verwijderd
De methode van die ene gast om te laten merken dat hij geen interesse heeft is negeren, heeft hij gezegd. Mocht hij enigzins een vermoeden hebben gehad, dan heb ik de hint wel begrepen.
Ik heb zin om met de goede vriend van vroeger te gaan poolen, en dan hopen dat het gewoon leuk is zonder rare dingen.

En de vraag van vandaag: Wat moet ik met een groupie doen?
Oud 15-02-2006, 16:21
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Hij is ziek... echt saai!
__________________
Dromendief
Oud 15-02-2006, 16:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik weet het niet (zoals zo vaak)
heb gister (natuurlijk) niks van hem gekregen, en dat is niet erg natuurlijk
maar volgens mij vind ik hem minder leuk (niet omdat ik niks heb gehad hoor), ik weet niet waarom (miss omdat we de laatst tijd steeds hetzelfde doen, het niet meer bijzonder is, niet meer speciaal?).. heb het net ook tegen hem gezegd, en werd daarna ook een beetje bozig/geirriteerd, en weet ook niet waarom dat was. hij vind het ook niet zo erg, want: 'het komt toch wel weer goed', volgens hem.
ik weet eigenlijk niet wat ik voel
waarschijnlijk stel ik me aan en vind ik hem over een paar uur weer heel erg leuk
pfff
Oud 15-02-2006, 16:25
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
en het is zo vervelend, want de afgelopen maanden was het zo leuk.. we deden zo lief, en hij zei ook steeds lieve dingen
hoe kan het nou opeens bij mij omslaan
Oud 15-02-2006, 17:00
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 15-02-2006 @ 17:25 :
en het is zo vervelend, want de afgelopen maanden was het zo leuk.. we deden zo lief, en hij zei ook steeds lieve dingen
hoe kan het nou opeens bij mij omslaan
gebeurt bij mij ook wel eens meis dan gaat alles heerlijk, en opeens ga ik dan twijfelen over alles, en dan zegt hij natuurlijk minder lieve dingen omdat ik ook minder leuk doe, en daarna denk ik van 'zie je wel, hij is NIET lief'..

en daarna komt alles eruit en zegt hij 'dat is onzin ik ben helemaal gek op je' en dan is het weer goed

Nouja het komt denk ik omdat je zelf negatief denkt, en onbewust uit je dat in je gedrag, waardoor hij ook anders reageert..en misschien heb je bepaalde verwachtingen van hem die niet uit zijn gekomen waar je stiekem toch teleurgesteld in bent?

Nouja niet teveel piekeren, denk aan de leuke tijden en de lieve dingen die hij gezegd heeft!
Oud 15-02-2006, 17:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik had het vandaag even helemaal gehad, met alles. En wat je dan natuurlijk het liefst wil, is tegen iemand aankruipen... Maar goed

O, die jongen waar ik een crush op had? Ik geloof dat ik daar wel overheen ben, zag hem vandaag in de bibliotheek, en hij maakte me daar toch een paar stomme opmerkingen! OMG...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-02-2006, 17:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
groovy schreef op 15-02-2006 @ 18:00 :
gebeurt bij mij ook wel eens meis dan gaat alles heerlijk, en opeens ga ik dan twijfelen over alles, en dan zegt hij natuurlijk minder lieve dingen omdat ik ook minder leuk doe, en daarna denk ik van 'zie je wel, hij is NIET lief'..

en daarna komt alles eruit en zegt hij 'dat is onzin ik ben helemaal gek op je' en dan is het weer goed

Nouja het komt denk ik omdat je zelf negatief denkt, en onbewust uit je dat in je gedrag, waardoor hij ook anders reageert..en misschien heb je bepaalde verwachtingen van hem die niet uit zijn gekomen waar je stiekem toch teleurgesteld in bent?

Nouja niet teveel piekeren, denk aan de leuke tijden en de lieve dingen die hij gezegd heeft!
Bedankt voor je reactie
Het is niet helemaal zo dat ik twijfel aan wat hij voor me voelt, maar meer dat ik twijfel aan wat ik voor hém voel.. en dat vind ik jammer omdat we elkaar de laatste maanden zo leuk vonden..
dat ik hem minder leuk vind komt door een combinatie door dingen: gister was hij erg sago en maakte hij de hele tijd stomme opmerkingen, ook wil hij de hele tijd gelijk krijgen en alles wat hij zegt klopt, én hij reageerde stom op het cadeautje wat ik voor hem had gekocht. Miss ook wel omdat hij de laatste tijd zo raar doet: eerst heel lief, en dan opeens afstandelijk en ongeinteresseerd.
En het is ook nog zo irri dat hij het niet erg vindt omdat hij er zeker van is dat ik hem morgen toch weer helemaal leuk vind..
Nouja beetje vaag verhaal, en ik weet zelf ook niet wat ik voel
Maarja, komt wel weer goed
Oud 15-02-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
mcflem schreef op 15-02-2006 @ 12:50 :
Hij heeft tegen me gelogen!
Hij zei dat hij vandaag tentamen had en we elkaar dus niet konden zien met valentijn (hij woont 2,5 uur van me af)
En toen zou er iemand van mijn moeders werk langs komen en ik moest even opendoen, staat hij daar met een roos!
En nouja, het was een geweldige verrassing en het werd een geweldige dag en het was geweldig <3
En we gingen naar de bioscoop en toen waren we geloof ik het stelletje dat het ergst zat te kleffen, maar ik kan gewoon niet van hem afblijven
Huhu! Tof van m joh.. *beetje jaloers is*

OT: Gaat helemaal geweldig goed. Alleen heb ik nu blaasontsteking, en daardoor word ik ook erg emotioneel en chagerijnig en dan ga ik twijfelen aan alles en en en en, ik moet dat helemaal niet doen..
Ik mis hem, en hoop dat hij mij ook mist.
Oud 15-02-2006, 18:05
Verwijderd
Hmm.. rotbui vanmiddag, dus chocolaatjes zijn nu op. (A)

Morgen weer...
Oud 15-02-2006, 18:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zo lekker saampjes in bad Lekker elkaars rug wassen en klieren met schuim

Hij is lief voor me
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-02-2006, 18:25
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 15-02-2006 @ 18:12 :
Bedankt voor je reactie
Het is niet helemaal zo dat ik twijfel aan wat hij voor me voelt, maar meer dat ik twijfel aan wat ik voor hém voel.. en dat vind ik jammer omdat we elkaar de laatste maanden zo leuk vonden..
dat ik hem minder leuk vind komt door een combinatie door dingen: gister was hij erg sago en maakte hij de hele tijd stomme opmerkingen, ook wil hij de hele tijd gelijk krijgen en alles wat hij zegt klopt, én hij reageerde stom op het cadeautje wat ik voor hem had gekocht. Miss ook wel omdat hij de laatste tijd zo raar doet: eerst heel lief, en dan opeens afstandelijk en ongeinteresseerd.
En het is ook nog zo irri dat hij het niet erg vindt omdat hij er zeker van is dat ik hem morgen toch weer helemaal leuk vind..
Nouja beetje vaag verhaal, en ik weet zelf ook niet wat ik voel
Maarja, komt wel weer goed
Ik heb dat inderdaad ook, ik kan best wel een twijfelaartje zijn, maar mijn vriend vindt het allemaal wel goed, dat zegt hij ook. Hij is daar best makkelijk in. En ik heb ook wel eens na een hele leuke tijd een dip en dan snap ik mezelf ook niet..ik denk ook dat het bij jou komt door zijn gedrag, zijn opmerkingen en dat hij gelijk wilt hebben en dat zo raar reageert op je cadeautje (wat ik overigens érg bot vind om te doen)..want mijn vriend heeft ook enkele van die kenmerken, erg toevallig! Hij kan soms ook een botte boer zijn in zijn opmerkingen , en wilt ook graag gelijk hebben, en meestal kan ik dat wel hebben, maar soms (meestal net voor mijn menstruatie ) kan ik gewoon niets hebben en komt elke opmerking keihard aan en zit ik in een dipje en wordt mijn gevoel minder omdat alles zo hard aankomt..

Maar ik heb op den duur gezegd dat ik die opmerkingen gewoon niet meer leuk vond, (ze waren ook weer niet zó erg, maar ik vond het niet erg grappig meer) en hij merkte ook echt aan mijn gedrag dat ik afstandelijker werd. En nu doet hij het niet meer, hij dacht gewoon dat ik het zijn opmerkingen wel grappig vond..

Soms moet je zoiets echt tegen jongens zeggen
En je moet eerlijk zijn over dat je zijn gedrag niet leuk vindt, en dat als dat niet verandert, je niet weet of je wel bij hem wilt blijven. Niet dat je een persoon zomaar kan veranderen, maar hij kan zich af en toe toch wel een beetje inhouden lijkt me..mijn vriend in ieder geval wel, dus jouw vriend ook!!

Succes ermee!
Oud 15-02-2006, 18:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Lekker, probeer je een knop om te zetten, krijg je weer een terugval.
Vrouwen, begin er nooit aan!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.