Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Bekijk resultaten poll: Welke AntiVirus-SOFTWARE gebruik je?
Antivir 9 15.52%
Avast! 4 6.90%
AVG 14 24.14%
AVK 2007 0 0%
BitDefender 0 0%
ClamAV 1 1.72%
Command 0 0%
Dr Web 0 0%
e-Safe 0 0%
e-Trust VET 1 1.72%
Ewido 0 0%
Fortinet 0 0%
F-Prot 1 1.72%
F-Secure 2 3.45%
Ikarus 0 0%
Kaspersky 2 3.45%
McAfee 7 12.07%
Microsoft 0 0%
Nod32 8 13.79%
Norman 1 1.72%
Panda 0 0%
QuickHeal 0 0%
Rising 0 0%
Sophos 0 0%
Symantec 0 0%
Trend Micro 0 0%
VBA32 0 0%
VirusBuster 0 0%
WebWasher 0 0%
Geen 8 13.79%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2007, 14:55
Verwijderd
Hallo allemaal,

Om veilig te kunnen internetten heb je een antivirus-software nodig.
Dat heeft waarschijnlijk iedereen, maar welke precies?
Stem hier welke antivirus-software je gebruikt en deel je ervaringen met anderen. Zij kunnnen hier gebruik van maken. Je kunt de volgende vragen in je commentaar verwerken:
1) Waarom heb je die software gekozen?
2) Is de software gratis?
3) Is het makkelijk in het gebruik?
4) Detecteert jouw software de meeste nieuwe virussen?

Je kunt natuurlijk ook negatieve dingen opschrijven. Deel je ervaringen! Ik ben heel erg benieuwd.

Laatst gewijzigd op 05-06-2007 om 17:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2007, 15:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
AntiVir; gratis, gebruikt weinig resources en komt in tests altijd zeer goed naar voren.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:21
bam
Avatar van bam
bam is offline
Geen.
Ik heb al jaren geen last gehad van virussen, laat staan spyware.
Ga nu niet zeuren zo van: hoe kan je dat nou weten want je scant je computer niet eens!11!!!!

Ik wil het graag even voor je doen.
maar daar heb ik geen zin in
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:24
Verwijderd
AVG
fijn, geen reclame, gratis


en voor linux gebruik ik fprott en clamscan.(resultaten geedit zodat deze twee ook aangevinkt zijn.)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:45
one.
one. is offline
Citaat:
Piloff schreef op 05-06-2007 @ 16:24 :
AVG
fijn, geen reclame, gratis
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:27
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
1) Waarom heb je die software gekozen?
Norton en panda deden pc crashen, nod32 nog nooit problemen mee gehad, geen systeemvertraging
2) Is de software gratis?
nee
3) Is het makkelijk in het gebruik?
ja
4) Detecteert jouw software alle virussen?
denk het wel
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Agent 5 schreef op 05-06-2007 @ 15:55 :
  • Waarom heb je die software gekozen?
    Offline: Antivir, online maandelijks/wekelijks: mcaffee & symantec en dagelijks: (net zoals bam) jezelf 1.0
  • Is de software gratis?
    ja,ja,ja, ja
  • Is het makkelijk in het gebruik?
    ja,ja,ja,ja
  • Detecteert jouw software alle virussen?
    Nee, want er komen iedere dag/uur/minuut/seconde wel een nieuwe virus/spyware/adware/enz uit. (het is dweilen met de kraan open)

    Wat je kan doen is de kraan dichten door een firewall+activexlose browser+popupblokker te installeren (dit allemaal goed instelt), legaal software aan te schaffen (freeware/opensource) en logisch na te denken.
    Je kan zelfs nog ff overschakelen naar een iets minder populaire besturingsysteem. Want virussen voor een linux-, bsd en mac-os zijn op de hand te tellen
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 05-06-2007 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 05-06-2007 @ 16:24 :
AVG
fijn, geen reclame, gratis
+ dagelijks automatische updates
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:35
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Een leuk filmpje:


(ja, ik kon het ff niet laten)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:16
Verwijderd
Ik mis de optie 'Geen'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Toegevoegd
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 09:43
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik gebruik Avast!


1) Waarom heb je die software gekozen?
Ach ik vond het AVG logo niet zo mooi, en Avast kwam ooit in een test wel redelijk naar voren.

2) Is de software gratis?
Uhu en daarom stond ie ook niet op nummer 1 in de test.

3) Is het makkelijk in het gebruik?
Zelfs een totale achterlijke kan het installeren, de updates komen vanzelf. Meestal 2x per dag is er een nieuwe update. Geeft me wel het gevoel dat ze bovenop de nieuwe ontwikkelingen zitten op virusgebied.

4) Detecteert jouw software de meeste nieuwe virussen?
Geen flauw idee, hij heeft nog nooit iets gevonden. Dat kan goed zijn of slecht zijn, toen ik nog Norton had vond ie ook nooit iets dusja wie zal het zeggen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:14
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
avg
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 12:12
CptRake
Avatar van CptRake
CptRake is offline
avg ftw
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 12:49
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Ik heb op m'n eigen pc nod32 draaien, op diverse andere pc's waar ik wel een wat aan knutsel zet ik er avg op. Dat levert nooit problemen op en is gratis
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:33
durex
Avatar van durex
durex is offline
1) Waarom heb je die software gekozen?
omdat ik geen pc vertragende rommel wou en omdat iedereen zegt dat nod32 de beste is

2) Is de software gratis?
nee...

3) Is het makkelijk in het gebruik?
ja

4) Detecteert jouw software de meeste nieuwe virussen?
ja
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
NOD 32

1 - werd automatisch gedownload door het überkutte Hitman Pro. Hitman is dood, Nod 32 heb ik laten staan omdat ik daarvoor toch geen scanner had.

2 - Op papier niet.

3 - Ik vind het maar zozo. Enerzijds scant het prima, anderzijds heeft het niet genoeg uitleg en opties. Zo kan ik geen uitzondering maken voor een botprogramma dat ik gebruik naast een spel, dat door NOD als een keylogger beschouwd wordt, waarna het hele zaakje vastloopt.

4 - Tot nu toe zo te merken wel. Verwijdering faalt het af en toe jammerlijk in, maar daar heb je externe applicaties voor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:59
J-roenn
J-roenn is offline
betaald : kaspersky of nod32
gratis : avg of avast.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 16:19
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
1) AVG - omdat die gratis is, uit pure gewoontje, en omdat het in tegenstelling tot Norton of McAffee (anderen heb ik behalve 1 duits antivirusprogramma waarvan ik de naam niet meer weet nooit gebruikt).
Af en toe, bij grote computerkuis, test ik ook wel eens online met bitdefender. Daar heb ik wat meer vertrouwen in.

2) Ja

3) Ja. Kan me niet meer herinneren dat ik ooit aan instellingen heb moeten prutsen. Zo heb ik het het liefst. Een antivirusprogramma moet zich discreet gedragen en mij liefst nergens mee lastig vallen. Dat lukt dus aardig.

4) Dat weet ik niet. Hoe zou je wel kunnen weten wat een antivirusprogramma NIET detecteert? Ik let amper op wat hij wél detecteert, trouwens.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:28
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
nu even niet, om te kijken hoe erg het is zeg maar normaal gebruik ik AVG. trouwens scan ik me pc wel regelmatig met hitmanpro, daar zit ook antivirus scan bij.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 16:35
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Geen want mac.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 09:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik gebruik F-secure. Via het beveiligingscentrum -icoon in je configuratiescherm kun je sorftware voor een paar maand testen.. Het is een boel werk en F-secure raad ik af... Hij veranderd zelf instellingen waardoor cookies worden geblokt e.d. Verder begint ie een maand voordat de proefperiode van 3 maand voorbij is bij elke handeling je eraan herinneren dat de bescherming over 30 dagen verloopt...

Norton (betaald) heb ik een paar jaar gebruikt. Een pakket van antivirus, firewall e.d. Het beviel wel redelijk, hoewel het een groot bestand is en pc trager leek te maken.

Macafee vind ik prettig, handig, makkelijk. Wel vrij prijzig, overigens.

Ik durf niet te vertrouwen op gratis antivirussoftware.. Gebruiken de mensen met gratis antivirusprogramma de firewall van Windows?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 09:57
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
De gratis scanners doen het anders prima hoor, soms zelfs beter dan de betaalde.

Ik gebruik helemaal geen firewall, als je een router o.i.d. hebt is dat ook helemaal niet nodig (omdat alle poorten dan standaard dicht zitten en het niet mogelijk is dat iemand van buitenaf je PC benadert tenzij je dat expliciet instelt) Als je er dan toch één wil gebruiken voldoet die van Windows prima en geeft het minste gezeik.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-06-2007 @ 10:57 :
De gratis scanners doen het anders prima hoor, soms zelfs beter dan de betaalde.

Ik gebruik helemaal geen firewall, als je een router o.i.d. hebt is dat ook helemaal niet nodig
Waarom gebruikt niet iedereen gratis anti-virus als het niet onder doet voor betaalde programma's? Doordat er geld mee gemoeid is, krijg ik er vertrouwen in "ze vragen er zoveel geld voor, dan moet het wel goed zijn").

Routers hebben inderdaad een ingebouwde firewall, dat was ik even vergeten. (Ikzelf zit niet achter een router)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 10:11
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ja, en dat is ook meteen een valkuil, omdat het feit dat er geld mee gemoeid is, helemaal niet hoeft te betekenen dat het ook goed is Op www.virus.gr staan een aantal uitgebreide tests van virusscanners en de gratis scanner AntiVir staat bijv. in de top 5 van beste scanners en scoort daarmee gewoon hoger dan betaalde producten als Norton en McAfee. Dus waarom zou je die dan gebruiken?

Tuurlijk zijn er ook goede betaalde scanners (bijv. Kaspersky en NOD32) en die bieden vaak ook meer features dan de (gestripte) gratis scanners; zo scannen ze vaak ook je inkomende mail (niet alle gratis scanners doen dat) en scannen ze soms bijv. ook op spyware. Betaalde scanners kunnen over het algemeen net iets meer, maar daar moet je natuurlijk ook maar net behoefte aan hebben. Ik hoef geen firewall en geen antispyware-shit, ik wil gewoon iets eenvoudigs dat redelijk betrouwbaar op virussen scant (ook al heb ik ze nooit) en dan voldoet zo'n freebie prima
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2007, 19:59
Verwijderd
Ik heb dat filmpje gezien over MAC en de PC. Klopt het dat MAC helemaal geen last van virussen heeft? Heeft MAC dus ook geen AntiVirus-SOFTWARE?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 20:34
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Agent 5 schreef op 16-06-2007 @ 20:59 :
Ik heb dat filmpje gezien over MAC en de PC.
Klopt het dat MAC helemaal geen last van virussen heeft?
Heeft MAC dus ook geen AntiVirus-SOFTWARE?
Nou, er bestaan wel virussen voor de mac, linux-distributies, *bsd en andere *nix-besturingsystemen, maar die zijn erg zeldzaam.
Er bestaan wel antivirus programma's voor mac, linux-distributies en *bsd.

-edit-
Ik heb ff een beetje rondgekeken naar het aantal van *nix virussjes.
Tot zover ik het kon vinden, bestaan voor de mac er 5 (waarvan een aantal daarvan hoaxes zijn) en , volgends wikipedia, kan een linuxsysteem last hebben van 15 virussen.
Al deze virussen zijn te voorkomen door de nieuwste updates/patches van software te installeren.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 08:58.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 16-06-2007 @ 21:34 :
Offtopic:
Nou, er bestaan wel virussen voor de mac, linux-distributies, *bsd en andere *nix-besturingsystemen, maar die zijn erg zeldzaam.
Er bestaan wel antivirus programma's voor mac, linux-distributies en *bsd.

-edit-
Ik heb ff een beetje rondgekeken naar het aantal van *nix virussjes.
Tot zover ik het kon vinden, bestaan voor de mac er 5 (waarvan een aantal daarvan hoaxes zijn) en , volgends wikipedia, kan een linuxsysteem last hebben van 15 virussen.
Al deze virussen zijn te voorkomen door de nieuwste updates/patches van software te installeren.
Maar hoe komt het dan dat MAC zo weinig virussen heeft? Werkt het dan niet op dezelfde manier als de PC's?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
AVG: is gratis, is een programma wat ik snap, belast m'n pc niet heel erg en houdt m'n pc voor zover ik weet wel goed virusvrij
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 19:03
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Agent 5 schreef op 17-06-2007 @ 19:49 :
Maar hoe komt het dan dat MAC zo weinig virussen heeft? Werkt het dan niet op dezelfde manier als de PC's?
Omdat besturingsystemensystemen, die gebaseerd zijn op unix, een betere rechtensysteem hebben.
En dat de meeste mensen windows als besturingsysteem hebben.
(volgends bronnen op het net, waaronder wikipedia)

Verre neven van de mac, Linux- en *bsd-distributies, kunnen ook op een pc draaien.
(Dus als je geen geld hebt voor een mac, kan je ook voor een gratis linux- of bsdsysteem gaan.)
En als je het nog niet door had, die pc van het filmpje is dus eigenlijk een pc met windows als besturingsysteem
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Agent 5 schreef op 17-06-2007 @ 19:49 :
Maar hoe komt het dan dat MAC zo weinig virussen heeft? Werkt het dan niet op dezelfde manier als de PC's?
Imho ook omdat virussen geschreven moeten worden door idiote codertjes en aangezien windows het main OS is, worden de meeste virussen voor windows geschreven ipv OS X /*nix systemen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 05-06-2007 @ 16:09 :
AntiVir; gratis, gebruikt weinig resources en komt in tests altijd zeer goed naar voren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 23:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
?? (MacOs X)
Aegis (Ubuntu)

1) Waarom heb je die software gekozen?
Omdat die standaard bij de OS zat.

2) Is de software gratis?
ja

3) Is het makkelijk in het gebruik?
ja

4) Detecteert jouw software de meeste nieuwe virussen?
Ik heb tot nu toe nooit last van virussen gehad.
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 14:31
Verwijderd
Ik heb een vraagje over AVG. Vroeger heb ik het ook op de computer gehad. Maar ik was echter niet tevreden. Een aantal virussen werden niet gedecteerd en je kon de opties als 'Automatische Update' niet verwijderen. Dat vond ik niet zo fijn omdat ik geen internet op mijn computer had. Is het in de nieuwere versies van AVG anders geworden? Of blijft het hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 15:40
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Agent 5 schreef op 19-06-2007 @ 15:31 :
Maar ik was echter niet tevreden. Een aantal virussen werden niet gedecteerd.
Dat kunnen de meesten niet, waarom? zie mijn 4de antwoord uit mijn eerste post in deze topic.
(conclusie: de beste virusscanner is de virusscanner met de grootste en meest bijgewerkte virusbibliotheek)

Citaat:
Agent 5 schreef op 19-06-2007 @ 15:31 :

en je kon de opties als 'Automatische Update' niet verwijderen. Dat vond ik niet zo fijn omdat ik geen internet op mijn computer had. Is het in de nieuwere versies van AVG anders geworden? Of blijft het hetzelfde?
* zoekt en vind een antwoord *
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:37
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
mcafee, gratis gekregen bij xs4all abonnement
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 19-06-2007 @ 16:40 :
Dat kunnen de meesten niet, waarom? zie mijn 4de antwoord uit mijn eerste post in deze topic.
(conclusie: de beste virusscanner is de virusscanner met de grootste en meest bijgewerkte virusbibliotheek)


* zoekt en vind een antwoord *
Hartstikke bedankt voor de informatie!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 18:43
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
M@rco schreef op 05-06-2007 @ 16:09 :
AntiVir; gratis, gebruikt weinig resources en komt in tests altijd zeer goed naar voren.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 02:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
NOD32 (icm ZoneAlarm firewall) op mn laptop, ZoneAlarm Security Suite op mn (hele) oude pc en Kaspersky op de nieuwe pc.

Alledrie niet gratis, maarja..

Opzich zijn ze alledrie wel ok. NOD32 geeft geen irritante popups, zoals Kaspersky. Meestal moet je daar bij bijna elke handeling die je op de computer uitvoert wel iets allowen.

Met alledrie overigens nooit problemen gehad met virussen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 07:01
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
TopDrop schreef op 21-06-2007 @ 03:15 :
Meestal moet je daar bij bijna elke handeling die je op de computer uitvoert wel iets allowen.
Dit heb ik ingesteld bij zone-alarm, een zeer handige optie.
Hiermee kan ik bepalen welke programma's wel/niet toegang tot het internet mogen hebben.
Hiermee kan een leek zelfs de eerste tekens van een virus/spyware/adware besmetting.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 20:15
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Ik mis Bullguard.

1. Aanbevolen op verschillende forums en kwam goed uit de bus bij ict mensen.

2. Nee (40 euro per jaar)

3. Ja

4. Ja ik krijg elke dag meerdere nieuwe virusdefinities binnen.

Het is een virus, spyware scanner in 1 met een eigen firewall en mailscanner. Een echte aanrader
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 23:15
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Agent 5 schreef op 05-06-2007 @ 15:55 :
1) Waarom heb je die software gekozen?
2) Is de software gratis?
3) Is het makkelijk in het gebruik?
4) Detecteert jouw software de meeste nieuwe virussen?

Je kunt natuurlijk ook negatieve dingen opschrijven. Deel je ervaringen! Ik ben heel erg benieuwd.
1) makkelijk ingebruik, neemt weinig resources in
2) nee
3) sober maar duidelijk
4) Yep

Ik vind nod32 een duidelijke verbetering ten opzichte van de mcAfee, Norton, Bullguard en AVG die ik ook gebruikt heb.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:27
Verwijderd
Nog meer mensen?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:59
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Nog meer mensen?
Ik neem aan dat je nu aardig een oordeel kan doen over die applicaties.
Zijn de stemmen van (tot nu toe) 54 mensen niet genoeg?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [GEZ] het ultieme antivirus/spam/spyware pakket
Verwijderd
16 14-03-2006 19:56
Software & Hardware [Centraal] Spyware & Adware [3]
Enlightenment
461 24-01-2006 09:53
Software & Hardware [Virus?]svchost.exe
AJKwak
10 07-01-2006 11:51
Software & Hardware [Win XP] Onvoldoende virtueel geheugen
BarbapapaX
28 24-09-2005 10:45
Software & Hardware [Virus] Scanner die niet vertraagt?
Birdy 85
9 01-04-2004 23:05
Software & Hardware Norton Antivirus ]--> *crash*
Vash!
2 01-05-2002 09:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.