Oud 07-07-2007, 10:23
carpediem
carpediem is offline
Hallo,

ik ben een jongen van 16 en ik ben nog maagd. Ik heb een vraagje.

Ik ben tot nu toe 2x gerukt. De 2e keer daar ga ik het niet over hebben nu, want dat heb ik zelf laten stoppen omdat er vrienden bij waren die het gelukkig niet zagen.
Maar nu heb ik een vraagje,
Ik ben bij alle twee de keren, niet gekomen, en de eerste keer heb het meisje in kwestie toch aardig d'r best gedaan. Toen is ze denk ik wel een half uur bezig geweest en ik kwam nog niet.

Waar ligt dit aan?

ben ik te gespannen? Of had ze er meer variatie in moeten gooien? (want het was wel 1 beweging konstant)
Hebben jullie een verklaring?






(het gaat om beide keren om een ander meisje)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 14:36
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Je laten rukken door meiden is gewoon niets.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 07-07-2007 @ 14:36 :
Je laten rukken door een neger is lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 14:58
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Doe je het zelf ook?
Zo ja, dan weet je wat je lekker vind, en kun je dat prima uitleggen aan het meisje de volgende keer.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 07-07-2007 @ 14:36 :
Je laten rukken door meiden is gewoon niets.
Dit, maar dan iets minder extreem. Het is wel iets, maar doorgaans is het lekkerder/kom je véél sneller als je het zelf doet.

Citaat:
Konijn schreef op 07-07-2007 @ 14:58 :
Doe je het zelf ook?
Citaat:
carpediem schreef op 07-07-2007 @ 10:23 :

ik ben een jongen van 16
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:01
Verwijderd
Zal wel combinatie van factoren zijn:
- jij was (zeg je) gespannen, dus gaat het minder makkelijk
- dat meisje was vast niet super ervaren, dus kon ze het niet zo goed
- dat meisje had in elk geval geen ervaring met jóu, dus wist ze niet hoe jij het lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:29
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Het zal wel aan de spanning liggen plus het feit dat je nog niet veel ervaring hebt met 'gerukt' worden (en het meisje misschien ook niet met rukken zelf). En elke jongen heeft een andere voorkeur, de ene wilt het heel monotoom, de andere afwisselend, de ene traag, de andere snel, hard, zacht, vingers of vuist. En dat weet je als meisje niet direct, zeker niet op die leeftijd. Dus geen stress
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 16:04
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
carpediem schreef op 07-07-2007 @ 10:23 :
Hallo,

De 2e keer daar ga ik het niet over hebben nu, want dat heb ik zelf laten stoppen omdat er vrienden bij waren die het gelukkig niet zagen.
Houd dan ook je muil!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 17:10
carpediem
carpediem is offline
zeg meneer De Dood, het is een forum voor scholieren.
Wat doe jij hier, ouwe zak?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 17:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vraag of je de volgende keer wil rukken met haar mond. Meiden weten gewoon vaak niet echt hoe je rukt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 18:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
De Dood schreef op 07-07-2007 @ 16:04 :
Houd dan ook je muil!
En jij gaat je 'muil' houden, als JIJ nu je mond niet gaat houden.

Citaat:
carpediem schreef op 07-07-2007 @ 17:10 :
zeg meneer De Dood, het is een forum voor scholieren.
Wat doe jij hier, ouwe zak?
En voor jou geldt exact hetzelfde. Iedereen is in principe welkom op dit forum, zolang men het maar netjes houd. Dankje
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 18:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-07-2007 @ 14:36 :
Je laten rukken door meiden is gewoon niets.
Dan heb jij overduidelijk de verkeerde getroffen.

OT: Persoonlijk denk ik dat je gewoon nog wat gespannen was, en dat geeft helemaal niets. Misschien is het een idee om zelf nog even wat door te oefenen, zodat je in het vervolg ook goed aan het meisje uit kunt leggen hoe jij alles het liefste hebt. Gewoon rustig aan, dan komt het vanzelf wel goed
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:17
carpediem
carpediem is offline
ik heb wel ervaring, ruk bijna 2,5 jaar al elke dag bijna... maar was denk ik te gespannen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:18
carpediem
carpediem is offline
en sorry hvj, maar de dood ging opeens dom doen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:22
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-07-2007 @ 14:36 :
Je laten rukken door meiden is gewoon niets.
Bullshit -> wat HvJ zegt.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
carpediem schreef op 07-07-2007 @ 19:18 :
en sorry hvj, maar de dood ging opeens dom doen
Maar dat geeft jou geen reden om je ook te misdragen. Over het algemeen ziet een forumbaas het vanzelf wel, en anders kun je het beste even naar 1 van ons pm'en. Dan handelen wij er wel naar, maar probeer het zelf gewoon zo rustig en netjes mogelijk te houden.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:27
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
HvJ schreef op 07-07-2007 @ 18:43 :
Dan heb jij overduidelijk de verkeerde getroffen.
Ja, of ik prefereer sex of pijpen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 22:02
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
carpediem schreef op 07-07-2007 @ 17:10 :
zeg meneer De Dood, het is een forum voor scholieren.
Wat doe jij hier, ouwe zak?
is het misschien wel is bij je opgekomen dat ik die leeftijd niet naar waarheid zou kunnen hebben ingevuld???? slimheid!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 00:58
TommY_
TommY_ is offline
zucht
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 03:34
Verwijderd
Meiden kunnen niet rukken.

Als ze het wel kunnen. Dank de heer bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 07-07-2007 @ 14:36 :
Je laten rukken door meiden is gewoon niets.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
HvJ schreef op 07-07-2007 @ 18:43 :
Dan heb jij overduidelijk de verkeerde getroffen.
Of jij overschat jezelf... een kerel kan het beter dan een vrouw. Punt uit. We oefenen sinds ons 12e ofzo, en hebben er precies de juiste spieren voor ontwikkeld.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:29
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 19:57 :
Of jij overschat jezelf... een kerel kan het beter dan een vrouw. Punt uit. We oefenen sinds ons 12e ofzo, en hebben er precies de juiste spieren voor ontwikkeld.
Bedankt
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 19:57 :
Of jij overschat jezelf... een kerel kan het beter dan een vrouw. Punt uit. We oefenen sinds ons 12e ofzo, en hebben er precies de juiste spieren voor ontwikkeld.
Ik geloof je direct als je zegt dat een man sneller klaar kan komen als hij het zelf doet, maar dat maakt het niet per definitie leuker of lekkerder. Niet precies weten wat de volgende beweging is kan de seksuele spanning toch zeker wel verhogen.

Niet dat de TS daar iets aan heeft...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 19:57 :
Of jij overschat jezelf... een kerel kan het beter dan een vrouw. Punt uit. We oefenen sinds ons 12e ofzo, en hebben er precies de juiste spieren voor ontwikkeld.
Dan kunnen mijn vriendjes en vriendinnetjes stuk voor stuk ERG goed liegen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-07-2007 @ 22:32 :
Ik geloof je direct als je zegt dat een man sneller klaar kan komen als hij het zelf doet, maar dat maakt het niet per definitie leuker of lekkerder. Niet precies weten wat de volgende beweging is kan de seksuele spanning toch zeker wel verhogen.
Plus het feit dat het een vreemde hand is. Het is niet voor niets een oude legertruc om net zolang op je hand te zitten tot ie slaapt en dan te rukken, zodat het lijkt alsof iemand anders het doet. Mja. Ik zou ook liever door bepaalde vrouwen betrokken worden dan door mezelf, ookal zijn ze dan minder goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-07-2007 @ 22:32 :
Niet precies weten wat de volgende beweging is kan de seksuele spanning toch zeker wel verhogen.
Dat zou je dus denken maar dat is niet zo. In ieder geval niet bij mij.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
HvJ schreef op 08-07-2007 @ 22:49 :
Dan kunnen mijn vriendjes en vriendinnetjes stuk voor stuk ERG goed liegen.
Joh. Je gaat echt niet tegen je vriendin iets als "je doet 't best lekker maar ik kan 't zelf echt veel beter" zeggen. Rukken vereist aardig wat van je uithoudingsvermogen, en die hebben vrouwen gewoon niet. De laatste keer dat 't m'n vriendin uberhaupt gelukt is, had ze de volgende dag spierpijn.

Citaat:
Kruimel schreef op 08-07-2007 @ 22:32 :
Ik geloof je direct als je zegt dat een man sneller klaar kan komen als hij het zelf doet, maar dat maakt het niet per definitie leuker of lekkerder. Niet precies weten wat de volgende beweging is kan de seksuele spanning toch zeker wel verhogen.
Je hebt op zich wel een punt hoor, maar de meeste meiden kunnen 't gewoon niet snel genoeg, en dan wordt 't alleen maar een schrale bedoenen op den duur. Hou het maar gewoon op pijpen, dat kunnen we niet zelf
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-07-2007 @ 08:44 :
Joh. Je gaat echt niet tegen je vriendin iets als "je doet 't best lekker maar ik kan 't zelf echt veel beter" zeggen. Rukken vereist aardig wat van je uithoudingsvermogen, en die hebben vrouwen gewoon niet. De laatste keer dat 't m'n vriendin uberhaupt gelukt is, had ze de volgende dag spierpijn.
Dat mannen beter kunnen rukken dan vrouwen staat buiten kijf, maar toch heb ik, en ik denk dat ik daarmee voor de meeste mannen spreek, liever een aantrekkelijke vrouw aan de spreekwoordelijke piemel dan mezelf.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-07-2007 @ 08:44 :
Joh. Je gaat echt niet tegen je vriendin iets als "je doet 't best lekker maar ik kan 't zelf echt veel beter" zeggen. Rukken vereist aardig wat van je uithoudingsvermogen, en die hebben vrouwen gewoon niet. De laatste keer dat 't m'n vriendin uberhaupt gelukt is, had ze de volgende dag spierpijn.



Je hebt op zich wel een punt hoor, maar de meeste meiden kunnen 't gewoon niet snel genoeg, en dan wordt 't alleen maar een schrale bedoenen op den duur. Hou het maar gewoon op pijpen, dat kunnen we niet zelf
Je hoeft het er toch ook niet mee af te maken, dan zijn er wel leukere manieren. Maar zo tussendoor of aan het begin denk ik dat weinig jongens zullen klagen dat het meisje het in kwestie minder goed kan.

Ik kan mezelf ook sneller laten komen dan m'n vriendje dat kan, maar dat wil niet zeggen dat het lékkerder is
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 15:03
Verwijderd
ik kan m'n vriend trouwens wél met aftrekken sneller laten klaarkomen dan hijzelf kan is wel wat oefening voor nodig geweest natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-07-2007 @ 15:03 :
ik kan m'n vriend trouwens wél met aftrekken sneller laten klaarkomen dan hijzelf kan is wel wat oefening voor nodig geweest natuurlijk.
Me too. (En hij mij ook.)
En hij vindt het véél leuker/fijner/geiler wanneer ik het doe dan hij zelf; hij hoeft alleen maar achter over te gaan liggen en te genieten, ipv zelf het werk te doen. En ik ben ook nog eens veel minder voorspelbaar dan hijzelf is, dus spannender.

Andersom geldt precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 15:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 22:52 :
Plus het feit dat het een vreemde hand is. Het is niet voor niets een oude legertruc om net zolang op je hand te zitten tot ie slaapt en dan te rukken, zodat het lijkt alsof iemand anders het doet.
Weer wat geleerd.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Vraag / probleem scheren schaamhaar man
bitterkoek29
14 21-05-2016 10:08
Algemene schoolzaken 21+ toets probleempje
benny11
2 29-04-2014 18:48
Liefde & Relatie Nog een vraag/probleem
GM
15 15-06-2005 20:18
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Een paar aardrijkskundige vragen over migratie en mobiliteit
S8
5 26-04-2005 16:55
Seksualiteit Orgasme-probleem
Man of Chrome
10 23-11-2004 23:53
Verhalen & Gedichten help me ! (serieus, kheb een probleempje)
MightyMarcel
2 22-12-2003 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.