Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, een slaapvoet valt bij mij onder dezelfde categorie als jeuk. Vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Als je 'm dan iets verder in slaap laat vallen, dan doet het echt góed pijn Maar dat gevoel daarna, wanneer hij weer langzaam ontwaakt, vind ik heel fijn
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 17:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij mij toch wel hetzelfde als bij velen hier: De maandelijkse toestanden.

Als ik niet al van tevoren 800mg Ibuprofen in m'n mik duw, krijg ik zulke erge krampen dat ik bijna van m'n stokkie ga, moet overgeven en lig te gillen van de pijn, terwijl ik normaal absoluut niet kleinzerig ben. De 1e keer dat 't gebeurde dat ik echt dat ik doodging ofzo, maar goed, toen was ik 13 en wist ik niet beter...
Het irritantste van dit alles is dat ik het niet echt voel aankomen en dat het onverwachts gebeurd op de naarste plaatsen.Vroeger regelmatig op school, bij concerten, op m'n werk... en pas heb ik mezelf nog een uur lang opgesloten in een klein rot wc'tje op den faculteit, omdat ik niet wou dat m'n medestudenten me zo zagen.

Echt, ik haat het en hoe sneller al die ongein voorbij is hoe beter.
Zelfs uitglijden met de brommer en met m'n bek over het asfalt schaven voelt nog fijner.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 18:13
Verwijderd
uhmm je knie, arm, hand wat dan ookxD stoten tegen de tafel of zo
dat het zo'n trillend gevoel geeft " blegghhh haat dat ggrrr.... xD
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 18:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
uhmm je knie, arm, hand wat dan ookxD stoten tegen de tafel of zo
dat het zo'n trillend gevoel geeft " blegghhh haat dat ggrrr.... xD
Stroombotje!!!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 22:59
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Ik heb laatst in mijn vinger geknipt, dat deed ook best wel pijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 09:35
Forummervan16
Forummervan16 is offline
toen mijn grote teen onstoken was en ik eraan geopereerd moest worden.. aangezien in je grote teen de meeste zenuwen zitten in je lichaam + ontstoken was dat zelfs met verdoving nog ontzettend pijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 10:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Toen ik een jaar of 6 was, heb ik een schommel (met kind erop) tegen het randje van mijn oogkas gekregen.
In de afgelopen jaren was het meest pijnlijke een zwaargekneusde pols en een gekneusd middenvoetsbeentje (op momenten dat je die lichaamsdelen gebruikt dan).
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 11:44
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Ergste pijn ken ik me nog zeker weten wel heel goed naar voren halen.
Was tijdens een wedstrijd ik maakte een schijnbeweging en kwam niet goed uit die schijnbeweging en ik stap terug op men andere been en ik zak door men enkel heen...
Helse pijn toch proberen door te gaan maar kon er niet meer op staan.
Later bleek dat ik een spier in men enkel had gescheurt..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 19:44
nienke123
nienke123 is offline
Slaapvoet vind ik totaal niet pijnlijk! Ergste pijn die ik ooit heb gehad mmmm
ik denk toch wel mijn enkel, ik ben ooit door mijn enkel gegaan maar normaal is dat niet zo erg (5 minuutjes pijn en dan weer verder) maar deze was zo erg dat ik er 3 dagen niet op kon staan en naar de huisarts geweest en die dacht dat het gebroken was, naar het ziekenhuis, niks aan de hand
en mijn hersenschudding, is niet heel pijnlijk maar heeel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:15
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
Slaapvoet vind ik totaal niet pijnlijk! Ergste pijn die ik ooit heb gehad mmmm
ik denk toch wel mijn enkel, ik ben ooit door mijn enkel gegaan maar normaal is dat niet zo erg (5 minuutjes pijn en dan weer verder) maar deze was zo erg dat ik er 3 dagen niet op kon staan en naar de huisarts geweest en die dacht dat het gebroken was, naar het ziekenhuis, niks aan de hand
en mijn hersenschudding, is niet heel pijnlijk maar heeel vervelend.
Inderdaad zoiets heb ik dus ook gehad
Dat is echt vreselijk maar ik denk dat je dan gewoon je enkelbanden hebt verrekt dat had ik dan
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 16:33
nienke123
nienke123 is offline
Ja ik heb geen idee in ieder geval nog lang last van gehad
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:30
Noname101
Avatar van Noname101
Noname101 is offline
Een blindedarmontsteking, ik kan je vertellen dat doet echt heel veel pijn!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 13:04
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
toen ik klein was had ik zooo vaak oorontsteking, dat deed heel erg pijn

maar het pijnlijkste was toch mijn gebroken arm die opnieuw gebroken moest worden

oh en groeipijn in m'n benen, mijn benen zijn in verhouding tot mijn bovenlichaam vrij lang en daardoor heb ik heel veel groeipijn gehad
(ik heb nooit last van menstruatiepijn)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 21:46
Verwijderd
Voordat ik de pil slikte had ik tijdens mijn menstruatie ontzettende buikpijn.
Ik was dan altijd 2 dagen zo ziek dat ik niks kon doen en er zelfs van ging overgeven.

Oja en ik ben ooit een keer met zo'n stepje achter de stoeprand blijven haken en toen over de kop gegaan en op mijn pols geland.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Wordt jij eerst maar eens ongesteld, dan praten we verder

Mee eens.

Een slaapvoet als ergste pijn.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 23:55
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Mee eens.

Een slaapvoet als ergste pijn.
Als je een paar minuten op je voet zit en Dan probeert op te staan en als volgt op je moel terecht komt doet dat wel pijn!
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 08:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Joh, dat tintelt en prikt gewoon een beetje. Onvergelijkbaar.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 23:32
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Joh, dat tintelt en prikt gewoon een beetje. Onvergelijkbaar.
Slaapvoet gebeurt sims op onverwachte momenten, jij kan je erop voorbereiden!
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, een slaapvoet gebeurt meestal als je je voet hebt afgekneld, dat lijkt me een stuk gemakkelijker voorbereiden dan een menstruatie, het is niet dat dat bij alle vrouwen op de minuut af om de vier weken komt hè
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Slaapvoet gebeurt sims op onverwachte momenten, jij kan je erop voorbereiden!
Bedoel je nou een slaapvoet of echt kramp in je voet oid? Ik vind kramp ook altijd errug irritant. Nog steeds beter dan menstruatiekramp soms, maar toch zeker vervelender dan een slapende voet. Dat tintelt en prikt gewoon en voelt irritant, maar echt heel pijnlijk vind ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:01
Verwijderd
Ik heb slaapvoeten gehad die gewoon tintelden en prikten en slaapvoeten die voelden als duizend naaldjes die in en uit mij voet gingen, dus er zit best variatie in, ik kan me ook voorstellen dat iemand een nog ergere slaapvoet kan hebben.

Ik vind migraine de ergste pijn die ik gehad heb. Gelukkig niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:27
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Bij mij absoluut op nr 1 = onverwachte weeenstorm. Ik heb een hoge pijngrens, dat is vaak beaamd in het ziekenhuis, maar dat was echt niet te harden. Wee na wee zonder adempauze. Niet leuk. Na twee uur had ik geen kracht meer om mezelf bij te houden en viel dan ook elke keer flauw. Oja en al die lulverhalen dat je die pijn toch meteen weer vergeten bent: sooo not true!
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 17:00
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik kan me niet meer herinneren of mijn menstruatiepijn erger was voor ik aan de pil ging, dus dat zal dan wel niet? Of het was zo hevig dat ik het uit m'n geheugen heb verbannen

Maar, ergste pijn ooit was denk ik toen ik een flinke tandvlees/verstandskiesontsteking had... Ik heb echt met m'n hoofd tegen de muur gebonkt van de pijn.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 17:10
Pyro Power
Pyro Power is offline
Toen ik mn elleboog zwaar gekneust had. Er zater ook een paar scheurtje in het gewricht, spezen gescheurt, en hij stond 90 graden de verkeerde kant op.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 22:33
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Nou, een slaapvoet gebeurt meestal als je je voet hebt afgekneld, dat lijkt me een stuk gemakkelijker voorbereiden dan een menstruatie, het is niet dat dat bij alle vrouwen op de minuut af om de vier weken komt hè
Soms als ik mijn voet zit krijg ik een slaapvoet, soms ook niet.
Totaal overspelbaar!!
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 12:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Soms als ik mijn voet zit krijg ik een slaapvoet, soms ook niet.
Totaal overspelbaar!!
Ja, mijn punt is dan ook dat het allebei enigszins onvoorspelbaar is. Als je op je voet zit, is er een mogelijkheid dat je een slaapvoet krijgt, dus in die zin zou je je erop kunnen voorbereiden. Maar goed, ik kan niet voelen hoe jouw voet dan voelt, misschien is het werkelijk ondragelijk. Maar ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je flauwvalt van een slaapvoet, en dat is toch wat ik erge pijn noem: zo veel pijn dat je er (bijna) van flauwvalt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Wordt jij eerst maar eens ongesteld, dan praten we verder
't is natuurlijk niet bij iedereen zo erg, ik had altijd vrij weinig last.

OT: bevallen was absoluut het pijnlijkste dat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben de pijn wel vergeten in de zin van dat ik me nu niet meer kan inbeelden hoe het voelde, maar ik herinner me nog wel dat ik alleen maar dood wilde.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 17:51
Verwijderd
Wat een watje zeg ben jij Jefar.

Iemand die nog nooit ongesteld is geweest moet daar ook geen (negatieve) uitspraken over maken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:09
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Trololo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:11
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Ja, mijn punt is dan ook dat het allebei enigszins onvoorspelbaar is. Als je op je voet zit, is er een mogelijkheid dat je een slaapvoet krijgt, dus in die zin zou je je erop kunnen voorbereiden. Maar goed, ik kan niet voelen hoe jouw voet dan voelt, misschien is het werkelijk ondragelijk. Maar ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je flauwvalt van een
slaapvoet, en dat is toch wat ik erge pijn noem: zo veel pijn dat je
er (bijna) van flauwvalt.
Ik Ben wel eens gevallen door een slaapvoet
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik Ben wel eens gevallen door een slaapvoet
Vallen is niet hetzelfde als flauwvallen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn punt is dan ook dat het allebei enigszins onvoorspelbaar is. Als je op je voet zit, is er een mogelijkheid dat je een slaapvoet krijgt, dus in die zin zou je je erop kunnen voorbereiden. Maar goed, ik kan niet voelen hoe jouw voet dan voelt, misschien is het werkelijk ondragelijk. Maar ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen dat je flauwvalt van een slaapvoet, en dat is toch wat ik erge pijn noem: zo veel pijn dat je er (bijna) van flauwvalt.
Het gaat hier sowieso niet om erge pijn, maar om de ergste pijn die je gehad hebt. Misschien heeft hij nooit ergere pijn gehad dan bij een slaapvoet, dat kan toch.
En flauwvallen om te bepalen of het erg is, vind ik dan weer een grens van niks. Sommige mensen vallen wat makkelijker flauw dan anderen; toen ik veertien was ben ik een keer flauwgevallen doordat ik mijn teen had gestoten, maarja, toen ik veertien was viel ik om de haverklap flauw, dat maakt een gestoten teen niet erger dan migraine.

Nouja, en je kunt dus niet voelen hoe iets voor iemand anders voelt. Ik ga toch ook niet tegen mensen zeggen 'welnee, menstruatiepijn is helemaal niet zo erg' alleen omdat het bij míj niet zo erg is. Wat dat betreft staan in dit hele topic alleen de mensen die een blindedarmontsteking of een bevalling noemen buiten elke discussie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 12:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, Sarah, je hebt gelijk, je kan inderdaad ook alleen maar oordelen over de pijn die je zelf ooit ervaren hebt (maar dan vind ik toch dat je blij mag zijn als je ergste pijn een slaapvoet is )
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 12:55
Verwijderd
Pijn is ook puur beleving, toch? Ik dacht dat ze daar onderzoek naar hadden gedaan en dat er op scans bv. geen verschil was te zien tussen de reactie op een prik in de vinger oid bij persoon 1 en persoon 2, maar dat persoon 2 het meer pijn vond doen dan persoon 1. Dus mja, de ene wordt bijna gek van de pijn van een slaapvoet, en de ander vindt het wel grappig kriebelen en prikken
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 18:54
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ja precies, volgens mij ervaart iedereen een pijnprikkel op een andere manier. Daarom vinden sommige mensen waarschijnlijk pijn ook lekker/opwindend. Ik daarentegen kan me daar echt niks bij voorstellen
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 22:35
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Slaap voet is nog steeds het ergste....
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:57
Verwijderd
Jij kunt geen vergelijking maken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 19:16
Verwijderd
Dan komt er nog een vraag in mij op. Iedereen is het er denk ik wel over eens dat een prik in je vinger minder pijn doet dan een gebroken been. Dit kun je natuurlijk alleen maar zeggen als je beide wel eens gehad hebt, maar van iedereen die het beide gehad heeft is iedereen het er denk ik wel mee eens. Zou je zo een lijst kunnen maken van de dingen die het pijnlijkst zijn naar de dingen die het minst pijnlijk zijn? Natuurlijk hebben de meeste (zo niet alle) aandoeningen een gradatie in ernst, maar stel dat je dat zou kunnen objectiveren, zou dan zo'n lijst voor iedereen hetzelfde zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 19:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nou dat lijkt me niet. Ik heb zelf al moeite met sommige dingen vergelijken.
Zoals eerder al gezegd deed mijn knieschijf uit de kom echt absurd veel pijn, die staat voor mij echt op nummer 1. Maar tegelijkertijd is dat een korte pijn (nou ja, lang daarna doet het ook nog pijn, maar die immense pijn is slechts tijdelijk). Als ik dat vergelijk met een hele flinke keelontsteking, dan is dat al moeilijk. Want als het zó veel zeer doet dat zelfs speeksel doorslikken niet meer mogelijk is, dan duurt een week wel heel heel heel lang en dan is dat op dat moment echt ondraaglijk, want je eet, drinkt en slaapt nauwelijks meer.

Dus vergelijkingen met soorten pijn ligt aan veel meer dan de pijn zelf, ook aan de langdurigheid, de gevolgen ervan, de rest van je gesteldheid, etc. En ik denk dat iedereen dat anders zal ervaren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 20:17
something..
something.. is offline
volgens mij wat ik me kan heugen is men grote teen ik stoote hem tegen de deur en hij bloedde
toen moest ik de trap op naar de douche om hem af te spoelen stond de hete kraan aan dat was echt helse pijn.

of ik ging koppeltje duikelen. en dat rek was het laag waardoor ik dus mijn nek knakte op een harde grond..... zoe voelde dat dan. heb daar echt 3weken nekklachten van gehad
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dan komt er nog een vraag in mij op. Iedereen is het er denk ik wel over eens dat een prik in je vinger minder pijn doet dan een gebroken been. Dit kun je natuurlijk alleen maar zeggen als je beide wel eens gehad hebt, maar van iedereen die het beide gehad heeft is iedereen het er denk ik wel mee eens. Zou je zo een lijst kunnen maken van de dingen die het pijnlijkst zijn naar de dingen die het minst pijnlijk zijn? Natuurlijk hebben de meeste (zo niet alle) aandoeningen een gradatie in ernst, maar stel dat je dat zou kunnen objectiveren, zou dan zo'n lijst voor iedereen hetzelfde zijn?
Ik denk dat het al heel lastig is om twee gebroken benen met elkaar te vergelijken. En hetzelfde geldt voor twee blindedarmontstekingen; bij de een is het héél acuut, bij de anders sluimert het wat meer en piekt het minder. Ik kan me best voorstellen dat iemand een blindedarmontsteking pijnlijker vindt dan een gebroken been, maar andersom vind ik ook goed voor te stellen.
Zelf heb ik beide gehad en vond ik van het gebroken been die piek heel erg; tijdens het zetten van het been ging ik bijna onderuit van de pijn, vrijwel vanuit het niets (eerst zat hij niet aan m'n been, toen wel en toen was het dus gígantisch pijnlijk). Maar mijn blindedarmontsteking was weer vervelender omdat ik daar ruim een jaar regelmatig last van heb en gehad en die sluimerende pijn - met soms een plotselinge piek - me écht gek maakte, terwijl die piek minder hoog was dan die van dat gebroken been, maar gewoon dat gesluimer en alles eromheen (ik was er telkens echt ziek van, dus sowieso al een lagere pijntolerantie denk ik). Bij mijn blindedarmontsteking werd ik bij de laatste 'aanval' ook helemaal gek, zo'n pijn deed het. Maar vervolgens kreeg ik vrij snel goede pijnstilling en was het klaar. Bij mijn gebroken been kreeg ik geen pijnstilling en bleef het na het zetten nog erg pijnlijk.
Dus mja, heel verschillende pijnen voor mijn gevoel, maar ook in hun beleving heel anders. Maar die pijn-piek bij het zetten van het been, brrr, die vond ik wel écht gruwelijk. (Maar mja, die laatste piek van m'n blindedarmontsteking was ook écht niet leuk meer )
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 23:09
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Jij kunt geen vergelijking maken.
Het is een feit...
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Het is een feit...
Bron?

Stop eens met zeuren over je slaapvoet, de rest van de wereld heeft ergere dingen ervaren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 13:01
jochemie
jochemie is offline
laatst een keer door mijn enkel gegaan. Kon er toen twee dagen niet op lopen door de pijn
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 17:31
Verwijderd
Jefar, het komt nooit goed met jou als jij nog eens een been breekt.

Kom je nooit overheen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:40
Vluggertje
Vluggertje is offline
heb al eerder gereageerd met een aantal dingen die ik echt pijnlijk vond, maar daar was ik er een vergeten..
Je wil echt geen ruggenprik moeten krijgen zodat ze kunnen onderzoeken of alle agressieve cellen weg zijn. dat is een klote!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:05
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Jefar, het komt nooit goed met jou als jij nog eens een been breekt.

Kom je nooit overheen.
Dat is niets vergeleken met een slaapvoet
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 22:06
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Bron?

Stop eens met zeuren over je slaapvoet, de rest van de wereld heeft ergere dingen ervaren.
Vind ik van niet
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 11:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nu is het wel weer genoeg over die slaapvoet. Jefar, stop alsjeblieft met de anderen uitdagen, en aan anderen het verzoek om er niet meer op in te gaan. Bedankt!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 13:55
Erikavg
Avatar van Erikavg
Erikavg is offline
Ik ben een beetje bang voor pijn. Gelukkig hebben ik geen been of iets anders gebroken. Bij menstruatie gebruik ik soms Nurofen. Helpt wel!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn rond navel?
Verwijderd
6 20-04-2012 16:19
Verhalen & Gedichten Pijn
Vogelvrij
6 15-02-2005 15:26
De Kantine Wat is pijn?
Dark Elf Oscar
49 09-02-2004 15:28
Verhalen & Gedichten Manifest 1 - Pijn
Type
5 24-12-2003 18:41
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16
Verhalen & Gedichten Pijn ... reden van of zijn
klootzak2001
5 02-10-2001 19:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.