Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2011, 14:46
lukalover
lukalover is offline
hallo,
ik hoop dat iemand advies heeft, of weet wat dit is...

afgelopen zomer had ik al een beetje witte vlekken achter op mijn schouders, maar ik zocht er niet zo veel achter. deze zomer zag ik dat ik aan de voorkant van mijn linkerschouder bruinige vlekken zaten, maar ik dacht dat het wel weg zou gaan ofzo
nu heb ik vorige week zaterdag met een vriendin (stiekem) een navelpiercing gezet. zelf. het deed amper pijn en volgens mij gaat alles ook wel goed, maar toen ik gister onder de douche stond zag ik opeens dat ik ook vlekken op mijn buik, rechterschouder en tussen mijn borsten had.
volgens mij zitten die er pas sinds mijn piercing, dus ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft.
weet iemand misschien wat dit voor vlekken zijn en wat ik er mee moet? ik durf het dus niet aan mijn moeder te laten zien want zij weet niets van mijn navelpiercing...
ik heb er twee fotoos bij gedaan. het is niet heel duidelijk te zien op de foto, maar in het echt zijn ze wel echt heel duidelijk...
ik weet echt niet wat ik hiermee moet???
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg (235.7 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg (37.5 KB, 8x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 14:00
Catch
Catch is offline
Allereerst, zelf een navelpiercing zetten is niet slim. Je loopt gevaar op infecties en dergelijke. Ik zou je aanraden naar de huisarts te gaan, die piercing te laten verwijderen en ontsmetten zodat het netjes dichtgroeit. Als je ooit nog een navelpiercing wil, ga dan naar een goede piercingshop. Als je dan toch bij de huisarts bent, laat je huid dan even nakijken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 18:10
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Huisarts, anoniem. Wij kunnen je hier niet echt helpen zonder medische kennis!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Allereerst, zelf een navelpiercing zetten is niet slim. Je loopt gevaar op infecties en dergelijke. Ik zou je aanraden naar de huisarts te gaan, die piercing te laten verwijderen en ontsmetten zodat het netjes dichtgroeit. Als je ooit nog een navelpiercing wil, ga dan naar een goede piercingshop. Als je dan toch bij de huisarts bent, laat je huid dan even nakijken.
Dit.
Kan het geen geïrriteerde huid zijn op die plekken? En verder raad ik je ook aan naar de huisarts te gaan. Die zal het vast beter weten dan wij.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn
Orpheus
32 25-07-2006 14:10
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn
Verwijderd
0 09-06-2006 18:32
Software & Hardware [Videokaart] Raar beeld + nieuwe videokaart
Igorrrai
8 01-11-2005 19:10
Lichaam & Gezondheid Rare chemische vlekken in kleren van zweten
Cryptic Winterstorm
16 20-08-2004 21:30
Seksualiteit rare vlekken in je laken als je seks hebt gehad? :s
Entheos
23 27-05-2003 01:33
Lifestyle Rare vlek..
Verwijderd
42 27-04-2002 10:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.