Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 15:16
flavour2468
flavour2468 is offline
Ik ben een meisje van 12 en ben in november vorig jaar voor het eerst ongesteld geworden. Het was nog erg onregelmatig en in februari was ik het zelfs 2x! Eind maart was ik het voor het laatst. En begin april en afgelopen maandag had ik een beetje bloedafscheiding. Verder niks.

Nou heb ik wel enigszins sexueel contact met een jongen, hij vingert en beft mij en ik heb hem wel eens afgetrokken, maar hij is nooit echt klaargekomen. alleen voorvocht. Zou ik nu zwanger kunnen zijn? Doordat er misschien perongeluk een beetje sperma via handen in mijn vagina is gekomen? Volgens testen op internet niet, maar ik wil het toch even zeker weten!

Ook ben ik benieuwd wat het wel is! Ik kan niet na de dokter, want niemand mag weten dat ik dit contact heb!

Xx een onzeker meisje en jongen

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 15:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb je e-mail adres er even uitgehaald, je weet maar nooit wat voor rare berichten je krijgt als je je e-mail adres post bij iets dat over seks gaat.

Anyways: nee, je kunt niet zwanger raken van aftrekken, als je jezelf via je hand wil bevruchten moet je echt een behoorlijke hoeveelheid sperma vrij diep in je vagina stoppen.

Wat betreft het onregelmatige: het eerste jaar dat je ongesteld bent is het normaal dat je onregelmatig ongesteld bent. niets om je zorgen te maken dus!

waar je wel over na moet denken is welke voorzorgsmaatregelen je gaat nemen als je straks wel verdergaat met seks, dus pil en/of condoom.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 15:36
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Wat voor testen op het internet beweren dat? Ik wil je niet verontrusten maar als er sperma in je vagina komt, op wat voor manier dan ook, kun je zwanger worden. Dus volgens mij ook zo (via je handen)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 15:44
flavour2468
flavour2468 is offline
zoals ik al zei heb ik hem wel eens afgetrokken. (1x) hij is toen niet klaargekomen dus er is nooit echt sperma vrij gekomen. alleen voorvocht. verder heb ik hem afgetrokken dus is het voorvocht wel aan mijn handen gekomen maar niet aan zijn handen en heeft hij mij daarna gevingerd. ik mezelf niet.

wel is het zo dat hij soms naar de wc moet als we bezig zijn. hij heeft dan dus zijn piemel in zijn handen en daar zit voorvocht aan. hij heeft zijn piemel vast en er de 1e x niet bij nagedacht dat hij mij erna weer zou gaan vingeren. het was in de buitenlucht (door het grote leeftijdsverschil word het ons moeilijk gemaakt samen te zijn) en er zaten een paar minuutjes tussen het plassen en het vingeren zeg maar. het lijkt mij onwaarschijnlijk maar omdat ik het beetje bloed niet kan verklaren weet ik niet wat het is.

wat kan deze bloeding dan zijn? het is gewoon eenmalig een beetje bloed, en is maar één dag. meer is het niet.

@diamera: dit is de website: http://www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest.php

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 15:45. Reden: zij ipv zei
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 16:29
Catch
Catch is offline
Ik denk eerlijkgezegd echt niet dat je zwanger bent. Ik zou het nog een tijdje aankijken. Desnoods zeg je tegen je ouders als je echt niet ongesteld word, dat je daarvoor naar de dokter wilt (en dan lieg je dus niet eens).

Mag ik trouwens vragen hoe oud degene is met wie je seksueel contact hebt?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 16:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat voor testen op het internet beweren dat? Ik wil je niet verontrusten maar als er sperma in je vagina komt, op wat voor manier dan ook, kun je zwanger worden. Dus volgens mij ook zo (via je handen)
Theoretisch gezien is dat wel mogelijk. Sperma kan buiten het lichaam nog een paar minuten 'in leven' blijven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 17:12
Verwijderd
Waarom koop je niet gewoon een zwangerschapstest? Dat lijkt me betrouwbaarder dan iets van het internet, en dan zijn gelijk als je onzekerheden weg.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 18:07
kleinkonijntje
Avatar van kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ik heb ook zoiets, ben nog geen eens een jaar ongesteld maar het is nu al raar...
Maar heb nog nooit sexueel contact gehad met een jongen.
Ik denk dat je niet zwanger bent. Maar wil je het echt zeker weten, kun je misschien toch een test halen.
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 20:51
flavour2468
flavour2468 is offline
allereerst wil ik met vreugde melden dat ik vandaag ongesteld ben geworden en het dat dus niet was!!!!!!


@catch leeftijd is niet belangrijk. de jongen is een aantal jaar ouder maar voor ons is het niet belangrijk. laten we het er maar op houden dat het in de maatschappij op deze jonge leeftijd niet geaccepteerd word maar als je dadelijk in de 20 bent het vrij normaal is.

een zwangerschapstest kopen doe je niet zomaar als 12 jarig meisje?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 21:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:

een zwangerschapstest kopen doe je niet zomaar als 12 jarig meisje?
Maar lieve schat, dat 12 jarige meisjes normaal gesproken geen zwangerschapstest kopen heeft ermee te maken dat 12 jarige meisjes normaal gesproken geen seks hebben (of iets wat in die buurt komt). Zodra je seks gaat hebben (en als je zo door gaat lijkt dat snel) is het dus echt wel tijd om te denken aan voorbehoedsmiddelen en eventuele dingen als MAP en de pil. Je kunt je leeftijd niet als excuus gebruiken om dat niet te doen (zwangerschapstesten enzo) als je het ook niet als excuus gebruikt om geen seksuele handelingen uit te voeren.

Verder vraag ik me af hoe goed je seksuele voorlichting is? Toen ik 12 was wist ik nog niet alles, was ook niet nodig. Bij jou lijkt het me wél nodig, tenzij je van plan was alles op het forum te vragen. Persoonlijk raad ik jou en heel wat anderen aan om www.sexwoordenboek.nl eens door te lezen. Helemaal. Die informatie klopt, is duidelijk en volledig (zeker als je praktisch alles leest) en gaat niet alleen over voorbehoedsmiddelen maar ook over ongesteld zijn, homoseksuele gevoelens en weet ik veel wat. Alles wat met seks te maken heeft en wel eens handig kan zijn om te weten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 01:04
Catch
Catch is offline
Citaat:
allereerst wil ik met vreugde melden dat ik vandaag ongesteld ben geworden en het dat dus niet was!!!!!!


@catch leeftijd is niet belangrijk. de jongen is een aantal jaar ouder maar voor ons is het niet belangrijk. laten we het er maar op houden dat het in de maatschappij op deze jonge leeftijd niet geaccepteerd word maar als je dadelijk in de 20 bent het vrij normaal is.

een zwangerschapstest kopen doe je niet zomaar als 12 jarig meisje?
Ik vroeg het eigenlijk omdat ik het vreemd vind dat een oudere jongen/man seksuele handelingen uitvoert met een meisje van 12. Ik wil geen oordeel vellen maar je bent nog erg jong en je kunt op je 12e dingen minder goed inschatten dan wanneer je 16 of 20 bent. Ik hoop gewoon dat hij niet misbruik van je maakt. Fijn dat je niet zwanger bent overigens.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 15:42
flavour2468
flavour2468 is offline
sex zullen we nog lang niet hebben. hij heeft aangegeven niet aan sex te willen beginnen alvorens ik aan de pil ben. en dan alsnog niet zonder condoom. voorlichting is niet nodig. hij leert mij veel. en op school gaat zo ongerveer 3/4e van het bio boek over sex.

echter denk ik net EM dat sexuele handelingen niet aan ene leeftijd gebonden hoeven te worden. als je er klaar voor bent ben je er klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 16:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
sex zullen we nog lang niet hebben. hij heeft aangegeven niet aan sex te willen beginnen alvorens ik aan de pil ben. en dan alsnog niet zonder condoom. voorlichting is niet nodig. hij leert mij veel. en op school gaat zo ongerveer 3/4e van het bio boek over sex.

echter denk ik net EM dat sexuele handelingen niet aan ene leeftijd gebonden hoeven te worden. als je er klaar voor bent ben je er klaar voor.
Blijkbaar is voorlichting wel nodig anders zou je wel weten dat het nodig is. En hij leert jou veel, maar niet alles zo blijkt. Je kunt beter leren vanuit betrouwbare bronnen dan van iemand waardoor je nu al in deze situatie zit. Als je al zo vroeg bezig bent met seksuele handelingen kun je beter goed geïnformeerd zijn. De kans is klein dat je zwanger bent maar je wist blijkbaar ook niet dat zelfs als je ongesteld bent geworden je zwanger kunt zijn. Ik zou dus beter opletten bij Biologie en sexwoordenboek.nl goed doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 16:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
sex zullen we nog lang niet hebben.
Citaat:
op vakantie (naturistisch) door de duinen lopen en daar mensen bezig zien. en gewoon zonder schaamte rond kunnen lopen.

wat mij ook opgeilt zijn orgy's/party's. daar rondlopen en gewoon kunnen neuken tot je niet meer kunt met wie dan ook. uiteraard met condoom, en een bi feesje mag het best zijn

Hm.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 17:10
Catch
Catch is offline
Ik wil graag nog even zeggen dat een goed gesprek tussen moeder en dochter over seks heel veel kan ophelderen. Soms ook niet, als je ouders strenge of vreemde opvattingen hebben over seks, maar in zo'n gesprek zit denk ik ook een element van vertrouwen en ik heb het idee dat jij nu op zo'n jonge leeftijd dingen leert van iemand die zich héél anders verhoudt tot jou dan je ouders.
En wat betreft leeftijd, ik dacht ook dat ik er klaar voor was, maar als je nog een jonge tiener bent heb je soms geen idee waar je over praat.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 17:15
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
Hm.
Met andere woorden; ts is een trol.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 17:40
flavour2468
flavour2468 is offline
nee tis geen trol. alleen kun je uit dit verhaal ook wel opmaken dat ik bezig ben met sex? dus reageer ik ook op andere topics

ja ik weet dat je ongesteld kunt worden als je zwanger bent. maar ik weet ook dat ik niet zwanger ben! de bloedingen die de menstruatie bij zwangerschap voorstellen zijn absoluut niet die wat beschreven worden op internet. overigens lees ik ook veel dat de menstruatie's aanhouden bij gebruik van de pil. ik gebruik deze nog niet en er is dus spraken van een natuurlijke ongesteldheid (onregelmatig). verder heb ik geen zwangerschapsklachten.

@volk. als we zo moeten gaan nadenken moet iedereen iedere maand een zwangerschap test doen? beetje onlogisch
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 18:11
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nee, niet iedere maand een zwangerschapstest, maar wel zorgen dat je veilig zit (en überhaupt weet wat wel/niet veilig is) en indien je iets hebt gedaan wat niet veilig is een test doen. Dan hoop ik voor jou dat dat niet elke maand hoeft.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 18:17
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Ik weet niet wat ik nu meer betreur; een trol of een 12-jarige die fantaseert over orgies met beide geslachten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 19:47
Verwijderd
Ik weet het niet met die test ook hoor, maar als ik de "symptomen" invul als ik gewoon ongesteld moet worden komt eruit dat ik een best grote kans heb op zwanger zijn, en dat ik een test moet gaan doen. Dus zo betrouwbaar is dat ook weer niet, aangezien ik nog nooit seks heb gehad en dus ook niet zwanger kan zijn.

Maar goed .
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 20:58
flavour2468
flavour2468 is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik nu meer betreur; een trol of een 12-jarige die fantaseert over orgies met beide geslachten.
Je raakt off-topic! Reageer maar gewoon daar. Daar waar iedereen zijn EIGEN fantasie verteld! Jij heb jou fantasie, ik de mijne. Er werd gevraagd wat je fantasie is, ik heb het verteld. Kun je de fantasieen van andere niet aan? Lees dan het topic niet
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 21:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij ging het topic gewoon over 'waar worden jullie geil van' en was het fantasieëntopic een ander. Maar goed, daar ging dit topic niet over.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 21:40
DoubleG
Avatar van DoubleG
DoubleG is offline
Hm, ik houd het kort.

Indien hij niet heeft gejaculeerd binnen in je. Dan zul je maar dan ook -heel- weinig kans hebben dat je zwanger wordt. Waarom? Zelfs al hebben jullie echt seks gehad is het bevruchtings percentage niet super hoog. Voorvocht dat zich alleen in de voorkamer van de vagina bevind. (doormiddel van de vinger) zal je niet zwanger van worden.

Tip: De pil.

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 23:38.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 12:39
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 21:08
Seksualiteit ik ben onzeker
carpediem
52 14-07-2007 21:52
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 16-02-2006 23:31
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 11:29
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 18:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.