Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2011, 10:19
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Als je zeep of shampoo op je lul smeert, dan krijg je uitslag (heb ik gelezen ) maar hoe maak je zelf glijmiddel en/ of een condoom?!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 10:31
JustADreamer
JustADreamer is offline
Nou, zeep of shampoo op een lul moet wel kunnen hoor... Is gewoon huid... Maar met een lul met zeep er op een meisje neuken is echt niet aan te raden, want een meisje krijgt er dus wel uitslag en alles van.

Maar zelf glijmiddel maken, enige wat ik kan bedenken is je eigen speeksel... En condooms kun je écht niet zelf maken, die moet je gewoon in de winkel kopen.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 10:34
Verwijderd
Waarom wil je het zelf maken?

Glijmiddel, en zeker condooms moet je gewoon in de winkel kopen hè.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 12:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je kunt het beter kopen, het is vrij goedkoop te vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 12:26
schoolganger123
schoolganger123 is offline
't is een beetje raar als een minderjarige condooms gaat kopen hea?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 12:36
Verwijderd
Euh nee.Het is een beetje raar om zelf zoiets te gaan maken, je faalt er sowieso in.Als je geen condooms dúrft te kopen, heb dan maar gewoon geen seks.Dan ben je er niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 13:40
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Heb jij ze dan?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 13:58
Verwijderd
Ik heb ze ja. Uit mijn condoomfabriek in de kelder.

Ik verkoop ze aan de Kruidvat, onder andere, je kunt ze daar bij de kassa krijgen voor een paar euro. Je bent niet de enige die ze afneemt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 14:19
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Maar denk je dat ik daar geld aan ga uit geven? Ik kan ze tog ook gratis bestellen of niet?!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 14:25
Verwijderd
Als jij geen halve euro per neukbeurt ervoor over hebt, dan kun je straks een ton uitgeven aan het kind dat je per ongeluk krijgt.

Daarbij zijn er al een miljard topics hierover en is iedereen het wel eens, trolliesnollie.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 14:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Condooms zijn bij mijn weten niet gratis. Glijmiddel trouwens ook niet. Condooms moet je sowieso niet zelf gaan maken, want dat is niet veilig. En bovendien vind ik overwegen om zelf dingen als condooms/glijmiddel te gaan maken getuigen van te jong zijn om seks te hebben. Als je al niet naar een winkel durft om een goed voorbehoedsmiddel te halen, hoe moet je dan in hémelsnaam seks hebben, waar je kans loopt een kínd te krijgen? Dat is echt wel wat serieuzer dan een pakje condooms kopen, zelfs indien optie abortus. En daarnaast omdat je het overweegt, terwijl zelfs condooms maken alleen maar onhandig en onveilig is, wat óók niet echt een volwassen houding tegenover seks is. En je moet geen rare dingen gaan gebruiken als glijmiddel, want dat is heel slecht. Middelen die daar niet voor gemaakt zijn (zeker ook zeep en shampoo) horen NIET in een vagina thuis en kunnen daar allerlei infecties en narigheid veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 14:44
Verwijderd
Condooms zijn best vaak gratis te verkrijgen hoor, maar wat iedereen al zegt.
Koop gewoon die condooms. Die mensen kijken je echt niet raar aan want ze zullen zelf ook wel seks hebben(de meesten dan) Daarnaast is een kind veel duurder. Begin dus alsjeblieft niet aan zelf condooms maken en glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 14:59
Verwijderd
En daarnaast, o schone forumbazinnen van seks, hoort dit topic hier niet eens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
En daarnaast, o schone forumbazinnen van seks, hoort dit topic hier niet eens
Jawel! *Stiekem verplaatst*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:20
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Netjes gedaan over het stiekem verplaatsen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:22
Verwijderd
Bij de GGD kun je condooms krijgen voor 20 cent per stuk, geloof ik. En anders bij de drogist, het schijnt dat de huismerkcondooms van de Schlecker heel goed zijn en die kostten ook geen handenvol geld.
Het beste glijmiddel is voorspel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 22:43
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Condooms zelf maken...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 23:20
Verwijderd
Wintopic. Zonder meer.

ot: Voor de sier kun je zelf condooms breien of haken. Staat hartstikke leuk op de schoorsteenmantel of het kastje naast de tv.

Mocht het de bedoeling zijn dat je de condooms gaat gebruiken, sluit ik me aan bij Lusi en Em. Als je nie stoer genoeg bent om condooms te kopen, ben je ook niet stoer genoeg om seks te hebben. En een ontzettende lul als je denkt dat zelfgemaakte condooms en glijmiddel van shampoo goed voor jou of je vriendin zijn. Het is echt niet zo dat er een verzuurd wijf achter de toonbank staat dat haar wenkbrauwen optrekt en over dr brilletje gluurt en zegt 'mag ik jouw id even zien, jongeman?'. En het is ook niet zo dat, wanneer je dan geen achttien bent, je de vloer in word gezogen en eeuwig zult branden in de hel.

Echt niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 11:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
't is een beetje raar als een minderjarige condooms gaat kopen hea?
Het is een beetje raar als iemand aan seks gaat doen maar niet durft condooms te kopen. Je mag op elke leeftijd condooms kopen, daar zit geen grens op. En als je niet mans genoeg bent om naar een drogist te gaan kun je ze nog altijd bestellen via sites als deze. Maar ga aub niks zelf maken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:26
Catch
Catch is offline
Het is een beetje raar als een minderjarige een baby maakt. Ga in een naburig dorp even de etos binnen zeg. Tuurlijk is dat spannend, maar dat is seks ook eh.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:45
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 13:46
schoolganger123
schoolganger123 is offline
Citaat:
Het is een beetje raar als iemand aan seks gaat doen maar niet durft condooms te kopen. Je mag op elke leeftijd condooms kopen, daar zit geen grens op. En als je niet mans genoeg bent om naar een drogist te gaan kun je ze nog altijd bestellen via sites als deze. Maar ga aub niks zelf maken.
Hea dat is een goeie site Thanx
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:11
Sunsh!ne
Avatar van Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Beetje triest hoor, sorry..

Citaat:
Als je nie stoer genoeg bent om condooms te kopen, ben je ook niet stoer genoeg om seks te hebben. En een ontzettende lul als je denkt dat zelfgemaakte condooms en glijmiddel van shampoo goed voor jou of je vriendin zijn.
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
't is een beetje raar als een minderjarige condooms gaat kopen hea?
Hoezo zou dat raar zijn.

Is alleen maar verstandig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 15:30
Pensionante
Pensionante is offline
Speeksel werkt wel goed als glijmiddel, of vaseline
Zelf een condoom maken lijkt me niet zo'n goed idee, die kun je het beste gewoon bij de winkel kopen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:12
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Speeksel werkt wel goed als glijmiddel, of vaseline
Vaseline als glijmiddel?
Dat is een vet, is zo'n product niet ontzettend slecht voor de vagina?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 17:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Speeksel werkt wel goed als glijmiddel, of vaseline
Zelf een condoom maken lijkt me niet zo'n goed idee, die kun je het beste gewoon bij de winkel kopen.
als je vaseline als glijmiddel gebruikt, kun je beter wel zelf een condoom maken; één die daar tegen kan
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Vaseline als glijmiddel?
Dat is een vet, is zo'n product niet ontzettend slecht voor de vagina?
Vaseline is op zich niet slecht voor de vagina, het is ongeparfurmeerd enzo. Het is wel slecht voor condooms, latex is vetoplosbaar dus condooms scheuren als je vaseline of massage-olie als glijmiddel gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:37
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Vaseline is op zich niet slecht voor de vagina, het is ongeparfurmeerd enzo. Het is wel slecht voor condooms, latex is vetoplosbaar dus condooms scheuren als je vaseline of massage-olie als glijmiddel gebruikt.
O ja dat heb ik wel eens gehoord, dat je om die reden ook glijmiddel op waterbasis moest gebruiken. Thx voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 22:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik maak altijd glijmiddel zelf. Met voorspel inderdaad. En goede voeding.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 15:56
schoolganger123
schoolganger123 is offline
En hoe doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:23
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Zelfs bij de AH kun je ze gewoon bij de kassa (wanneer je die zelf uit de schappen haalt) kopen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 08:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En hoe doe je dat?
Precies zoals ik ook snot aanmaak, en smeermiddel voor mijn gewrichten, en speeksel. En dat is het enige goede alternatief voor winkelgekocht spul. Ga niet zelf knoeien.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 05:38
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat er wel poeder is dat je aan moet maken met water dat vervolgens glijmiddel wordt. Condooms zijn zelf ook wel te maken, woon je toevallig op een boerderij?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Aftrekken
frieslandboy
353 22-07-2020 14:22
Seksualiteit aftrekken
1900
42 18-06-2017 14:24
Seksualiteit Zelfbevredigen
JustInHere97
4 11-03-2016 09:34
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Seksualiteit [Anaal] Over likken en schoonmaken...
Farmer_G
21 22-02-2004 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.