Oud 04-05-2012, 13:42
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Hallo, ik heb altijd al gezien van die topics, wat is je favorite muziek enz. Maar ik ben wel eens benieuwd nu naar de rock/metal lieverhebbers wat hun favorite band is. Daar ben ik altijd benieuwd naar

Mijn favorite bands zijn eigenlijk:

-Judas Priest
-Iron Maiden
-The Scorpions
-Rolling Stones
-Metallica


(Als dit topic al ergens geopent is, sluit hem dan maar. Want dan heb ik verkeerd gelezen en stel ik op die topic de vraag wel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2012, 13:18
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Leuk topic

Zelf ben ik niet echt thuis in de heavy-metal, ik luister vooral naar Punk. Maar van de weinige Metal die ik luister, vind ik bands als Iron Maiden, Black Sabbath en Steel Panther erg goed
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 17:51
Croque
Avatar van Croque
Croque is offline
Metallica
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 23:43
MOMENTUM
Avatar van MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Rap-rock, Linkin Park.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 12:45
Verwijderd
Linkin park is teen-pop.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 15:53
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
System of a down
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:35
MOMENTUM
Avatar van MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Citaat:
Linkin park is teen-pop.
Doe normaal man, Linkin Park is als groep volwassener geworden. Geen rage meer, maar liedjes waar het leven juist overgaat.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 19:03
Verwijderd
Waar overgaat het leven juist dan?

Oh, ik vind Rolling Stones ook wel leuk. Qua metal ben ik niet zo thuis in namen maar een vriend van mij laat me regelmatig dingen horen die ik wel heel tof vind. Meestal is het alleen instrumentaal.

En verder luister ik eigenlijk niet zoveel rock/metal meer. Zo af en toe hoor ik iets en regel ik een albumpje maar echt 'fan' van een bepaalde band kan ik me niet noemen. Nouja, misschien van Fun Lovin criminals dan, maar dat is nou weer niet per definitie rock.

Laatst gewijzigd op 07-05-2012 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 01:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Primus.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 02:18
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
OT: Momenteel voor mij, Animals as Leaders.

Citaat:
Doe normaal man, Linkin Park is als groep volwassener geworden. Geen rage meer, maar liedjes waar het leven juist overgaat.
Linkin Park is in de loop der jaren van een enigzins metalachtige sound naar een wat meer "populair" geluid gegaan, de lyrics zijn altijd semi-inspirationele meuk geweest waar emos veel te veel betekenis aan geven.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:14
MOMENTUM
Avatar van MOMENTUM
MOMENTUM is offline
Schijnbaar ben ik een eMO..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:29
Verwijderd
Er zijn zoveel emo's joh, niets om je voor te schamen. Als je wat ouder bent trekt die smaak ook wel bij
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach, ik was vroeger ook een emo. Alleen was emo toen iets anders dan het nu is, maar toch.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:38
Verwijderd
Metallica
Is overigens de enige metal die ik luister.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 04:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Metallica
Is overigens de enige metal die ik luister.
Dan is mijn metal smaak toch wel iets ruimer. Bij Metallica vind ik de albums die ze gemaakt hebben tussen 1983 en 1991 nog altijd het beste (heb alle CD's van hun uit die periode) Alles wat ze na ''The Black album'' vanaf 1992 gemaakt hebben klinkt ronduit teleurstellend.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 14:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik luister veel naar Dragonforce (officieel speedmetal, door liefhebbers extreme powermetal genoemd). Ik denk dat ik mezelf wel redelijk fan kan noemen. Ook EarlyRise is een aangename band, maar deze band is niet in een apart genre-hokje te stoppen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 18:51
Verwijderd
Dragonforce is een grappig studiobandje wat met een hoop computerwerk iets in elkaar kan flansen. Wat dat betreft zijn ze dan ook een beetje de dj tiesto van metal, met als voornaamste verschil dat tiesto live wel degelijk iets naar voren kan brengen, ookal is het wack.

Maargoed, afgezien van wat leuke nummertjes kunnen ze zelf nauwelijks spelen/zingen dus ik zou nou niet al te hardop roepen dat je fan bent als je omringd bent door metalaars
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 00:24
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Dragonforce is een grappig studiobandje wat met een hoop computerwerk iets in elkaar kan flansen. Wat dat betreft zijn ze dan ook een beetje de dj tiesto van metal, met als voornaamste verschil dat tiesto live wel degelijk iets naar voren kan brengen, ookal is het wack.

Maargoed, afgezien van wat leuke nummertjes kunnen ze zelf nauwelijks spelen/zingen dus ik zou nou niet al te hardop roepen dat je fan bent als je omringd bent door metalaars
De man weet. Dragonforce is misschien wel geinig op plaat, maar ze maken het live zeker niet waar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2012, 01:41
Verwijderd
Iron Maiden in de eerste Bruce Dickenson periode.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 13:22
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik vind trouwens Punk wel wat beter dan (Heavy-)Metal, maar dat is mijn mening HM is alsnog wel leuk hoor.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 15:01
Verwijderd
Ik vind biggie beter dan tupac trouwens, maar dat is mijn mening. Metal is ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 02:12
freerunvictor
Avatar van freerunvictor
freerunvictor is offline
Volbeat, Hammerfall ...
__________________
Roses are Green, Violets are Black,
This poem doesn't make sense, Refrigerator
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 15:33
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Russian Circles.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 15:17
weetniks
weetniks is offline
Mooie instrumentale metal.
In naampjes ben ik redelijk falend.
Pink Floyd, metallica vind ik wel erg mooi.
Heb laatst leuk bandje 'ontdekt' , Bayside ze zullen vast niet zo enorm onbekend zijn maar vind het wel lekkere muziek
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 15:59
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Citaat:
Iron Maiden in de eerste Bruce Dickenson periode.
Dan neem ik aan dat je dus voor de 'Blaze Bayley periode' bedoelt. Ben ik helemaal met je eens. 'Powerslave' is echt een fantastisch album!

Laatste tijd ben ik eigenlijk veel Judas Priest aan het luisteren. Ook Rolling Stones vind ik tof.
Metallica - Kill 'Em All album is ook heel vet vind ik. Eigenlijk alle albums van Metallica behalve St.Anger eigenlijk vind ik vet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dan neem ik aan dat je dus voor de 'Blaze Bayley periode' bedoelt.
Dat bedoel ik inderdaad.

Super albums. Van Metallica vind ik Ride the Lightning het beste album. Maar ik luister het niet vaak meer.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 23:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind trouwens Punk wel wat beter dan (Heavy-)Metal, maar dat is mijn mening HM is alsnog wel leuk hoor.
Je hoeft niet in elke post te laten weten dat je van punk houdt. Geef je mening over het genre, en als je er niks over te zeggen hebt, post dan niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 11:58
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Het is voor mij echt godsonmogelijk om 1 beste te kiezen. Ben na fortarock weer behoorlijk onder de indruk van Machine Head; geweldige live band en die laatste cd was toch eigenlijk ook behoorlijk sterk.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 12:09
Yndi
Avatar van Yndi
Yndi is offline
Apocalyptica!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 15:58
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik vind Folkmetal wel heel vet btw

__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 18:55
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Citaat:
Dat bedoel ik inderdaad.

Super albums. Van Metallica vind ik Ride the Lightning het beste album. Maar ik luister het niet vaak meer.
Klopt, Fade to Black is fantastisch.
Ook Paul Di'Anno era bij Iron Maiden vond ik geweldig.

Het debuut album van Iron Maiden was TOPPIE!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 21:49
Verwijderd
Echt verdomde lastig om nog iets te kiezen, maar dan zou ik voor Devin Townsend gaan. Zijn stevigere werk (Strapping Young Lad), zijn meer mellow spul (The Devin Townsend Band) en wat hij nu maakt (The Devin Townsend Project) boeien me altijd wel. En verder zijn solo-projectjes zoals Ziltoid
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 22:02
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Luister het minder dan vroeger, maar de enige band waar ik écht fan van was, is Ill Nino.
Heerlijke metal met een beetje Spaanse invloed
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 16:34
Vinck
Vinck is offline
Motörhead
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 22:57
kaketoe
Avatar van kaketoe
kaketoe is offline
Mijn favo metal bands zijn
Avenged 7 fold
Metallica
Dream theathre
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 23:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb niet echte favoriete bands, maar de meeste hardrock en metal uit de jaren '80 en '90 kan ik wel waarderen. Maar als ik toch namen moet noemen dan het wel het oudere werk van Slayer, Metallica, Iron Maiden, King Diamond en Mercyful Fate.

Ook het tweede album van Vicious Rumors ''Digital dictator'' (1987) blijft een tijdloze hardrock topper.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2012, 22:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Swans.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 15:01
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Vind Voltera ook wel goed
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 01:12
julian234
julian234 is offline
ik haal meer van rock/metal van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 10:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Mountain? De albums van Mountain zijn wel redelijk gevarieerd, wat ik leuk vind. Climbjng begint met het harde Mississippi Queen, maar het tweede nummer is het rustigere Theme from an Imaginary Western.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 10:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.