Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 15:38
Kehterss
Kehterss is offline
Mn vriend heeft last van zn gesl8sdeel.. T topje is groter dan normaal(ontstoken?) en hij kan m ook niet nr 8eren trekken. Vandaag kwam er zelfs wat bloed uit.... Weet iemand wat dit is?.. Bezoekje aan de dokter kan cker geen kwaad?....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:49
Dr_Love
Dr_Love is offline
Als hij dat eerst niet had, dan is zijn eikel inderdaad ontstoken. Je kan het gewoon goed wassen en even geen seksuele activiteiten. Als het na een week niet verbeterd is, zou ik wel naar de huisarts gaan.

Maar als hij dit altijd al had, dan is gewoon zijn, voorhuid te nauw. Dan moet hij besneden worden. Maar ik denk dat het het eerst is, omdat je zei dat er ook bloed uit kwam. En dat is niet helemaal normaal.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:54
Kehterss
Kehterss is offline
Het wassen doet ook pijn... En zn voorhuid is niet te nauw, want die kan normaal helemaal OVER zn eikel... Het plassen brandt trouwens ook heel erg..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:04
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik denk dat je vriend het beste zo snel mogelijk contact met zijn huisarts op kan nemen voor nader onderzoek, want als er bloed uit zijn urinebuis komt en als hij een branderig gevoel heeft bij het plassen zou het een infectie van de urinewegen kunnen zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:09
Kehterss
Kehterss is offline
Maar (hij zit naast me nl), volgens hem komt het niet uit zn urinebuis... Het is n soort wondje in het topje... En dat wondje bloedde een btje..
maar als het wel is wat jij zegt dat t is; zou dat ernstig zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 16:18
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Als het bloed afkomstig is van een wondje in het topje van zijn penis zou het kunnen dat het toompje (de plaats waar de voorhuid aan de eikel vast zit) is ingescheurd. Het branderige gevoel bij het plassen zou dan veroorzaakt kunnen worden doordat de urine met dat wondje in contact komt. Het lijkt me hoe dan ook het beste dat je vriend contact opneemt met zijn huisarts.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 09:00
De Beast
De Beast is offline
Ik denk urine-infectie net als in the "green mile"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:33
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
denk dat ie ontstoken is..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:43
Kehterss
Kehterss is offline
hmnz ja, zoiets d8en wij dus ook al.. NOu ja het plassen doet steeds minder pijn zegt ie... Dus nou ja gewoon ff afw8en dan maar....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 11:52
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
schoon houden.. dat is het eerste wat ie 2 a 3x per dag moet doen!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:00
Python
Python is offline
Citaat:
Kehterss schreef:
Het wassen doet ook pijn... En zn voorhuid is niet te nauw, want die kan normaal helemaal OVER zn eikel... Het plassen brandt trouwens ook heel erg..
JE MOET ECHT NAAR JE HUISARTS! schoonhouden is ok, maar daar gaat het echt niet van over!!! Waarschijnlijk een SOA of ontsteking urinebuis. Gevaarlijk als je er mee blijft zitten en natuurlijk vervelend. Gewoon even naar je huisarts, vind die echt niet raar en zijn jullie/hij van het probleem af!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:02
Kehterss
Kehterss is offline
ow ok.. de ene zegt maakt niet zoveel uit, de andere zegt naar je huisarts... Maar goed, een bezoekje aan de huisarts kan natuurlijk NOOIT kwaad... Dus ik zal het wel even zeggen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 14:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kehterss schreef:
ow ok.. de ene zegt maakt niet zoveel uit, de andere zegt naar je huisarts... Maar goed, een bezoekje aan de huisarts kan natuurlijk NOOIT kwaad... Dus ik zal het wel even zeggen...
anders bel je de huisarts even, en vraag je of hij/zij vindt dat je langs moet komen. Succes.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:30
cyrillic
cyrillic is offline
Zeker een soa, brandend plassen? klinkt als syphillis.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Onzeker over piemel
Jongen:)
4 10-07-2012 13:07
Seksualiteit Altijd een handje helpen met de piemel erin doen?
alanis
26 17-10-2003 21:18
Lichaam & Gezondheid piemels en oude mannetjes ;)
ekki
15 05-08-2003 16:29
Lichaam & Gezondheid de grootte van mijn dierbare piemel
Kinky Wim
57 21-07-2002 13:19
Seksualiteit Hoe noem jij een grote piemel?
jnieuwelaar
34 28-04-2002 14:37
Seksualiteit De stank van een piemel...
Deniece
25 23-01-2002 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.