Oud 07-05-2003, 22:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Jullie weten inmiddels wel over wie ik het heb. Ik ben dus anderhalf jaar met deze meneer samen geweest, en in maart heeft hij het uitgemaakt omdat alle ruzies (zie mijn topics van maanden geleden) en claimerigheid hem teveel werd. Mij natuurlijk ook, maar ik was veel minder verstandig en wilde zijn adviezen niet aannemen. Ik wilde hem nog steeds dagelijks zien, week geen seconde van zijn zijde en maakte die jongen he-le-maal gestoord met mijn gedoe. Nou, nu ben ik hem dus kwijt en kan ik mezelf wel verhangen van spijt.

Toen het pas uit was, wilde hij voorlopig geen contact meer met me omdat hij alles op een rijtje wilde zetten. Ik kon daar weer eens geen begrip voor opbrengen en blééf hem nahollen. Ik kon niet begrijpen hoe hij me na zo'n lange relatie plotseling kon laten vallen en geen contact meer met me wilde. Daardoor kregen we weer ruzie en liep het weer uit de hand.
Vorige maand kreeg ik een ander vriendje. Ik dacht dat ik zo mijn ex wel even kon vergeten. Nou, mooi niet dus. Telkens als ik bij die jongen was, dacht ik aan mijn ex. Ik kon niet aan hem wennen en dus is het uitgegaan.
Mijn ex en ik hadden toen weer een goed contact, gingen eens samen naar de film, hielden elkaars hand vast en konden fatsoenlijk praten. Afgelopen weekend hebben we samen leuke dingen gedaan en hebben we seks gehad. Het was allemaal erg gezellig en we waren beide blij dat het zo goed ging.
Mijn ex zei dat het veel beter was om als goede vrienden en sekspartners met elkaar om te gaan dan als lovers.
Ikzelf zie het verschil tussen die vriendschap en een relatie niet zo zeer: we eten en drinken wat samen, hebben seks en lopen hand in hand over straat. Nou ja, het enige verschil is dan dat we elkaar maar een paar uurtjes zien en dat het dus veel 'opener' is en gezellig blijft, zonder ruzie en gezeik. Vind het zelf ook beter zo, zonder stress, gewoon heerlijk.

Nu is het zo dat ik nog steeds veel moeite heb om hem met rust te laten. Ik probeer het echt, maar nog kan ik het niet laten om hem vrijwel elke dag even te mailen of sms-en. Ik zie zelf heel goed in dat dat niet goed is, en ik wil hem zo vreselijk graag de ruimte geven die hij nodig heeft. Dat is de enige manier om hem terug te krijgen, heeft ie zelf ook (met andere woorden) gezegd.
Hij wil nu gewoon vrij zijn -dus van een andere vriendin is absoluut geen sprake; hij houdt van mij- en geen gezeik hebben met een relatie.
Daarom wil ik hem zo graag laten zien dat ik hem met rust kan laten, dat ik mijn eigen leven kan leiden. Dat kan ik op zich ook wel, want ik bel niet en ik val hem niet lastig, maar ik vind het niet genoeg. Hoe kan ik hem nou écht eens met rust laten door de week?
Ja, ik heb examens die ik moet leren, maar ik kan me slecht concentreren omdat ik me continu druk maak 'of hij nog wel met me af wil spreken' en dat wil ik dan even subtiel nagaan bij hem.
Maar op welke manier kan ik mezelf ertoe aanzetten hem eens drie dagen 100% met rust te laten?? Ik wil het zo graag, ik wil hem zijn vrijheid geven zodat hij het kan aanzien, zodat hij merkt dat ik echt een ander mens ben geworden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 22:33
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
ik weet niet wat jij dagelijks doet enzo

maar ik ga bijvoorbeeld maandag tot en met donderdag naar school en dan werk ik maandag avond, woensdag avond, donderdag middag, donderdagavond, vrijdagochtend, vrijdagavond, en zaterdag de hele dag.

en dan nog met vriendinnen afspreken enz.

toen ik nog een vriend had zag ik hem meestal in het weekend en 2 avonden in de week.

Misschien dat je wat meer afleiding moet zoeken zodat je minder aan hem denkt, dus meer met vriendinnen/vrienden afspreken
en ga bijvoorbeeld een relax avond houden

een masker op en dan lekker anderhalf uur in bad en weet ik veel wat voor verzorgende dingen daarbij komen,

dat is meestal ook heel goed.

maar ik weet wel dat als je iemand te vaak ziet dat echt fout is, die fout maakte ik met mijn eerste vriendje ook, hij kwam bij alles op de eerste plek en dat heeft er uiteindelijk ook toegeleid dat er meer ergenissen kwamen.

sucses
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:02
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Heej heej leuk dat je weer een beetje terug bent bij hem enzo ik snap wel hoe je je voelt, ik ben zel ook een beetje over-verliefd... en bel te veel, wil te vaak bij hem zijn enz...

ik heb mijn vriend ooit eens 10 dagen moeten missen, niet erg leuk, maar dingen die je bijvoorbeeld kunt doen om de tijd te stillen:
- verwenavondje houden (masker etc gewoon doen)
- met vrienden op stap
- dagje naar een (andere) stad in de buurt
- dingen die je nog moet doen of al een hele tijd uitgesteld hebt(voor school, kamer/huis opruimen, kast netjes maken, dingen ordenen)
- naar mensen die je lang niet meer hebt gezien

als je em mist is het belangrijk om bezig te blijfen... en na een paar daagjes gaat et wel wennen en accepteer je et..
Mareh 1x per dag smsen of meelen is toch niet veel?

en het is eigenlijk wel goed van je dat je probeert om wat minder te bellen etc... maar verlies jezelf niet!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:35
Verwijderd
Jeutje. Wat ben jij onzeker.

Citaat:
omdat ik me continu druk maak 'of hij nog wel met me af wil spreken'
Misschien is het een goed idee om van je onzekerheid af te raken?

Als je hem een paar dagen met rust wilt laten moet je een vervanging zoeken. Schrijf iets over hem op (zonder gelijk erbij te schrijven dat hij je vast niet meer wil zien)
Of ga tellen hoeveel keer er 'het' op het forum staat.
nutteloze tips eigenlijk negeer ze maar.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:33
checko
Avatar van checko
checko is offline
zo jij had zin....misschien wat meer tijd besteden aan je vriendje ipv van die lange stukken op de computer te planten...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 10:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
checko schreef op 08-05-2003 @ 09:33:
zo jij had zin....misschien wat meer tijd besteden aan je vriendje ipv van die lange stukken op de computer te planten...
zo jij doet dom..... Het ging er juist om dat ze wat mínder tijd aan haar 'vriendje' moest besteden. En zo'n lang stuk is het nou ook weer niet. Tenzij je moeite met lezen hebt natuurlijk... en dat blijkt wel weer uit je reactie.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:07
poesiefox
poesiefox is offline
Hardstikke goed van je, dat je probeert te minderen, zeker nu je constant bevestiging nodig hebt.

Maar minderen moet gewoon, hij moet die ademruimte hebben. Dat is in feite je beste garantie, je beste bevestiging. Je hebt het zelf in de hand! Dat is...giga!

Hij houdt van je, nou, wat wil je nog meer. Maar je werd wat teveel, en daarom ging het mis. Dan ga je dus wat minder worden, en dat blijft het wel goed gaan. Issosimpel...

En anders ga je toch eens een stukje lezen, wat leuks doen, opruimen inderdaad, een baantje zoeken, dat houdt je ook wel bezig!


Lekker een fotocollage maken van die kale kop en die mooie tatouages, en genieten maar van het uitzicht.

Krijgen wij nog een foto te zien? Heeft Lambik nog een naam ook?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:29
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Ik vind het al heel wat dat je inziet hoe je bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-05-2003 @ 11:07:
Krijgen wij nog een foto te zien? Heeft Lambik nog een naam ook?
Haha, foto's kan ik helaas niet op internet plaatsen. Hij heet Ludo.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:30
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
checko schreef op 08-05-2003 @ 09:33:
zo jij had zin....misschien wat meer tijd besteden aan je vriendje ipv van die lange stukken op de computer te planten...
ze heeft het er over dat ze hem juist met RUST wil laten...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:32
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
stout! schreef op 08-05-2003 @ 10:54:
zo jij doet dom..... Het ging er juist om dat ze wat mínder tijd aan haar 'vriendje' moest besteden. En zo'n lang stuk is het nou ook weer niet. Tenzij je moeite met lezen hebt natuurlijk... en dat blijkt wel weer uit je reactie.
"go girl...go girl"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:50
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik heb dat ook een korte tijd gehad
dat ik n jongen gewoon overwoekerde met smsjes
Maar nu heb ik meer zoiets:
laat maar eens iets vanuit hem komen.

Ik denk dat je hem iets meer voor jou moet laten doen
en daarop reageren.
Je hoeft hem echt niet elke dag te smsen en te mailen
probeer het te minderen op 1 of andere manier

sms je vriendinnen
mail je vriendinnen
wanneer je eigenlijk hem wil mailen

dan zijn je smsjes/mailtjes aan hem ineens 10x bijzonderder voor hem!

maar je kunt hem wel ff mailen smsen dat je hem probeert zijn vrijheid te geven, dat hij niet denkt van: wat is dit nou, wil ze me niet meer? omdat hij dit niet van je gewend is of course

enne een lange post is niet erg
dan is alles tenminste fatsoenlijk duidelijk uitgelegd

suc6!

liefs ikje
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:55
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Misschien zou je met jezelf moeten afspreken dat je hem dus idd drie dagen met rust laat .. en als dat gelukt is, dat je jezelf mag belonen met iets wat je heel leuk vindt. Bij sommige mensen werkt dat echt heel goed. Heb je je niet aan de afspraak gehouden, mag je dus ook die beloning die je jezelf had beloofd niet. Vind je dat ook moeilijk om jezelf daar aan te houden, kun je het misschien met een vriendin afspreken, zodat zij je eraan houdt.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
OK, ik heb weer iets nieuws om over te klagen. Het is nooit saai in mijn hoofd!
Nou, gisteren heb ik hem dus gezien, we hebben seks gehad en zijn wat gaan drinken. Het was supergezellig. Meteen toen ik hem zag voelde ik de kriebels alweer. Hij is zo geweldig. Hij is te mooi om waar te zijn.

Maar goed, ik zou nu bijvoorbeeld heel blij kunnen zijn en zo, ik zou kunnen denken: 'Goh wat heerlijk dat hij me toch weer wekelijks wil zien en dat we het zo gezellig hebben samen!'. Maar nee, in die kop van mij is dat niet mogelijk. Nou ja, ik ben zeker blij, maar ik ben ook heel onrustig. Wat nou als 'ie toch een ander vindt? Ik weet (bijna) zeker dat dat niet zo is, maar ik blijf mezelf er gek mee maken.

Aan de andere kant weet ik heel goed dat hij momenteel met niemand een relatie wil, hij wil die druk niet. Stel dat hij dat wél zou willen, dat het dan nog altijd met mij zou zijn. Hij is nooit verliefd geweest, alleen op mij. Hij wordt gewoon nooit verliefd. Ik weet dat ik altijd speciaal voor 'm ben geweest, en dat ik dat nog steeds bén. Maar ik kan mijn gedachten niet langer dan een minuut omschakelen. Ik snap het ook niet. Afleiding helpt best, maar dat kan ik nu eenmaal niet altijd hebben, ik moet ook leren en dat gaat best moeilijk momenteel.

Zucht.....Rijp voor de psychiater.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:23
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik herken dit echt ontzettend
et lijkt wel of ik dit heb geschreven..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 21:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Maar je weet er ook geen raad mee?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:44
Verwijderd
heh heh
veel vrouwen zijn echt serieus hetzelfde als ik dit zo lees
Maar het is wat jij/jullie zeggen, het beste om hem met rust te laten. Alleen is het zo verdomd moeilijk om je er toe te zetten. Ik had het met m'n ex (van ongv een jaar terug) ook, al was het allemaal wat minder extreem. Kortere relatie, kapot door vreemdgaan, maar ik dacht dat als ik haar met rust zou laten, dat ze zich dan zou beseffen dat ik haar 'voor mezelf' wilde hebben.
IIG, ik kon me erzelf niet toe zetten, ik dacht dat als ik contact zou verbreken, dat ze me dan des te sneller zou vergeten. Dus bleef ik haar elke dag weer 'lastigvallen' en vond ze het single zijn wel best. Toen drong het tot me door dat het over was, en dat ik haar dus eigenlijk helemaal moest gaan negeren. Zelfde idee, maar het lukte niet. Uiteindelijk m'n telefoon ingeleverd bij m'n moeder, telefoonnummers van haar laten blokkeren, en haar gevraagd me te blokken op MSN.
Zo kon ik haar dus toch 'vergeten'. Wat ik dus probeer te zeggen is dat je OF heel sterk moet zijn om hem te gaan negeren OF je moet gewoon alle contactpunten 'uit te schakelen'
iig veel succes
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:37
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik weet er inderdaad helemaal geen raad mee..
een week geleden was ik et helemaal door en door zat allemaal en had ik idd besloten hem een hele tijd niet meer te zien,
maar ik kan zo goed met hem samen, hij is echt alles voor me!
ik ben bang dat als ik nu het contact verbreek dat het dan nooit meer goed zou komen tussen ons (als vrienden).
mischien moet ik gewoon et contact sterk minderen, hem niet elke dag 'lastigvallen' (zoals jullie dat noemen ) en me niet meer zo bemoeien met zijn leven. en als dát niet genoeg is.... tja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2003, 19:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-05-2003 @ 22:44:
heh heh
veel vrouwen zijn echt serieus hetzelfde als ik dit zo lees
Maar het is wat jij/jullie zeggen, het beste om hem met rust te laten. Alleen is het zo verdomd moeilijk om je er toe te zetten. Ik had het met m'n ex (van ongv een jaar terug) ook, al was het allemaal wat minder extreem. Kortere relatie, kapot door vreemdgaan, maar ik dacht dat als ik haar met rust zou laten, dat ze zich dan zou beseffen dat ik haar 'voor mezelf' wilde hebben.
IIG, ik kon me erzelf niet toe zetten, ik dacht dat als ik contact zou verbreken, dat ze me dan des te sneller zou vergeten. Dus bleef ik haar elke dag weer 'lastigvallen' en vond ze het single zijn wel best. Toen drong het tot me door dat het over was, en dat ik haar dus eigenlijk helemaal moest gaan negeren. Zelfde idee, maar het lukte niet. Uiteindelijk m'n telefoon ingeleverd bij m'n moeder, telefoonnummers van haar laten blokkeren, en haar gevraagd me te blokken op MSN.
Zo kon ik haar dus toch 'vergeten'. Wat ik dus probeer te zeggen is dat je OF heel sterk moet zijn om hem te gaan negeren OF je moet gewoon alle contactpunten 'uit te schakelen'
iig veel succes
Nou, het is niet zo dat ik hem compleet wil negeren, ik wil hem gewoon 2 daagjes of zo met rust laten. Maar dat kan ik dus niet.
Tenminste, niet goed genoeg. Het is niet zo dat ik hem de godganse dag loop te bekutten, ik stuur 1 a 2 dingetjes per dag. Bellen doe ik niet, alleen smsen of mailen, en eens per week vraag ik hem op msn. Valt eigenlijk nog best mee.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
checko schreef op 08-05-2003 @ 09:33:
zo jij had zin....misschien wat meer tijd besteden aan je vriendje ipv van die lange stukken op de computer te planten...
misschien zou je het lange stuk eers eens moeten lezen voordat je met een lame comment komt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 12-05-2003 @ 19:17:
misschien zou je het lange stuk eers eens moeten lezen voordat je met een lame comment komt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:49
pure_evil
pure_evil is offline
ga anders ns een leuke sport zoeken ofzo, waar je je op kunt concentreren. of zoek iets anders dat je kan afleiden (lezen ofzo)

ik vind het bij de weg erg knap dat je het probeert te minderen en het zelf door hebt
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:15
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef op 12-05-2003 @ 18:37:

mischien moet ik gewoon et contact sterk minderen, hem niet elke dag 'lastigvallen' (zoals jullie dat noemen ) en me niet meer zo bemoeien met zijn leven. en als dát niet genoeg is.... tja
hoeft niet van mij hoor
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:32
Angeles
Angeles is offline
Ik herken mezelf hier heel erg in zoals ik vroeger was. Ik was ook ontzettend onzeker. Het stomme was dat als ik die jongen dan net had gebeld, ik de irritatie in zijn stem wel had opgemerkt (ik kon hem ook niet goed met rust laten zeg maar) en dat ik dan weer onrustig was en de aandrang voelde om hem te bellen, om weer bevestiging te zoeken, het werd echt een vicueuze cirkel. Natuurlijk kan je leren om je in te houden, maar ondertussen blijft het in je zitten en dat is het ergste.

Probeer wat meer afstand te nemen, vooral voor jezelf. Dan bedoel ik niet, op je handen gaan zitten om hem maar niet te bellen of te mailen en de uren af gaan tellen tot het in jouw ogen weer redelijk is om contact op te nemen. Ik bedoel ook binnenin jezelf. Dat is niet makkelijk, maar ook niet onmogelijk. Afleiding is het sleutelwoord, en ontspanning. Als je weer zo inzit over hem, besluit dan eens gewoon om rust te nemen, en tijd voor jezelf. Trek echt eens de hele avond uit voor jezelf. Neem een lekker warm bad of een warme douche, leg een lekker groot badlaken op de verwarming, trek een droge lekkere frisse pyjama of nachthemd aan, duik heerlijk vroeg je bed in met een goed boek of met een mooi muziekje op de achtergrond, drink een beker warme melk. Zorg dat je een beetje loom en ontspannen raakt en probeer rustig weg te doezelen. Rust is zo belangrijk als je je klote voelt! Gun jezelf die rust. Echt, het helpt.

Op andere momenten helpt het ook om het van je af te schrijven. Schrijf net zo lang door tot je echt het gevoel hebt dat je het kwijt bent, dat je geen woorden meer kunt vinden om het te beschrijven. Schaf er een speciaal schrift voor aan waarin je je gevoelens kwijt kan. Al schrijf je pagina's achter elkaar met in jouw ogen gezeur. Het maakt niet uit. Het gaat om jou en dat je het kwijt bent, niemand hoeft het te lezen. Echt niemand.

Een andere tip tegen veel piekeren is voor jezelf afspreken dat je bijvoorbeeld een uur per week over je ex mag piekeren. Bijvoorbeeld zondag van zeven tot acht. Elk moment dat je verder piekert, zeg je tegen jezelf: nu niet, zondag weer. Op het laatst merk je dat het echt minder wordt.

Afleiding is ook heel goed. Ga leuke dingen doen, ga soms gewoon mee met je vriendinnen ook al heb je misschien iets anders aan je hoofd. Je zult merken dat als je een leuke avond hebt, je het even los kan laten en dan merk je hoe lekker dat is.

Tot slot. Als jouw ex een soort relatie met jou wil die jou niet aanstaat, bijvoorbeeld een open relatie met alleen seks, terwijl jij naar een vaste relatie verlangt, doe het dan gewoon niet. Move on, al is het moeilijk. Je kunt beter geen relatie hebben dan een relatie met iemand die jou erg aan het hart gaat, maar die je geen voldoening kan geven en bij wie je altijd het gevoel hebt dat je iets mist. Een relatie is zo ontzettend belangrijk en natuurlijk kan het niet perfect zijn, maar je hoeft geen genoegen te nemen met iets waar jij niet achterstaat, of dat nou de persoon is (iemand op wie je niet echt gek bent om maar een relatie te hebben) of de soort relatie die je hebt.

Mijn vader zei ooit tegen mij: "Je bent te goed om de kruimels op te vegen - je verdient beter." Ik zeg dat nu tegen jou. Ga niet door met iets wat je niet gelukkig maakt, alleen omdat je bang bent zonder hem te leven. Zolang die onbevredigende relatie er nog is, kun je geen plaats maken voor iets beters.

Heel veel sterkte!!
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ha, ik wist t wel. Ja je kent mij niet ofzo, maar ik ken jou wel via dit forum, ik bedoel ik lees welles wat en ik zag dus dat t uit was en dat je meteen een nieuw iemand had. Ik dacht wel dat t nooit wat zou worden... goed ingeschat. hihi sorry je hebt hier geen flikker aan...
ik ken zon situatie ook helemaal niet...

maarre:
"zodat hij merkt dat ik echt een ander mens ben geworden..."

Hoe weet je dat zo zeker..??? Na 1a2 maand(en)??
Are u sure?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 13:42
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
substantial schreef op 19-05-2003 @ 23:15:
hoeft niet van mij hoor
wel...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:39
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
checko schreef op 08-05-2003 @ 09:33:
zo jij had zin....misschien wat meer tijd besteden aan je vriendje ipv van die lange stukken op de computer te planten...
Ben ik dan de enige die hier om kan lachen?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:17
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Jee ik herken mezelf er ook echt helemaal in, ik ben ook zo claimerig in een relatie maar dat komt door mn eigen onzekerheid...vindt ie me nog wel leuk?? is er geen ander meisje?? Terwijl ik op jongens val die heel trouw zijn en niet eens naar andere meiden kijken (nou ja bijna dan he). Maar goed met mn eerste echte vriendje, hij was en is mn grote liefde, ging het in t begin ontzettend goed, we waren zo verliefd en zagen elkaar elke vrije minuut van de dag, vrienden verwaarloosden we totaal, nooit doen!!! Maar goed op een gegeven moment wilde hij iets meer rust, hij was nog steeds super gek op me, maar wilde ook weleens met zn beste vriend naar de bios, maar ik werd dan gek, ik bleef maar smsen, meelen enz. Als hij een uur niet terug smste d8 ik dat hij me wou dumpen. Omdat we elkaar zo veel zagen en ik zo claimerig was, is het nu dus uit, iets wat ik mezelf nog steeds niet vergeef, maar nu nog wil ik het liefst constant weten wat ie doet enz. We zijn nog vrienden maar ik mag m van mezelf niet meer dan 1 of 2 keer in de 14 dagen zien.

Als k een nieuwe vriend krijg wil ik het anders aanpakken, want anders loopt het weer mis

Ik ga vijf dagen per week naar school en ga een zaterdagbaantje zoeken zodat ik minder tijd heb voor een evt. vriend!

sterkte kus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 20:05
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 107
moon
496 11-09-2007 16:07
Psychologie Wat-wil-jij-op-dit-moment-het-liefste #20
Mariekje*
497 15-09-2005 14:56
Liefde & Relatie momenten waarvan je dacht AHA
iLaySha_007
46 02-09-2005 21:09
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 21:47
Seksualiteit Hoe gemakkelijk duik jij met iemand het bed in?
Soullar
127 01-07-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.