Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2003, 08:20
michelle_flo
michelle_flo is offline
Ik hoop dat dit niet een te lang verhaal gaat worden, anders bij voorbaat sorry Ik wil dit gewoon even van me afschrijven omdat ik me hartstikke ziek,moe en lamlendig voel, en alleen hierdoor;

Bijna 3 jaar geleden kreeg ik een vriend T. Hij had een jaar een vriendin waarmee het niet zo lekker liep en we waeren stapelgek op elkaar, na een paar maanden maakte hij het uit met haar om iets met mij te beginnen. Achteraf veel te snel bleek wel. Na een paar maanden ging het uit door hem met de boodschap 'ik wil met je verder maar eerst lassen we een pauze in'.Dat gebeurde, de pauze duurde een paar maanden. In die tijd waren we nog wel 'onofficieel' vriend en vriendin, we deden nog alles samen,sliepen nog met elkaar,hadden nog seks met elkaar enz. Na een tijdje kwam ik via via er steeds achter dat hij in die tijd met veel andere meisjes seks heeft gehad, bij elkaar een stuk of 5 verschillende meisjes, en vaak meerdere keren. Dit heb ik hem vergeven omdat wij dachten dat we voor elkaar bestemd waren. We kregen weer verkering. Na 8 maanden kwam ik nog achter 2 meisjes. Dat heb ik hem weer vergeven. Na 20 maanden ongeveer heb ik het uitgemaakt omdat ik het te moeilijk kon vergeten. Daarna nauwelijks contact met hem.

Een paar weken later had ik een nieuwe vriend D.Bij hem was het ook net een paar weken uit met zijn ex, deze relatie is na een jaar beeindigd door haar vader, die wilde het niet. Alles ging kei goed tussen mij en D., iedereen waarschuwde me voor hem maar hij was goed voor mij dacht ik dus ja..Hij had een crimineel verleden met veel drugs inbraken enz. Dit deed ie al een paar jaar niet meer. Na een paar maanden nam zijn ex weer contact met hem op, ze hebben afgesproken en ze heben gepraat en gekust (terwijl we nog iets hadden). Via een vriend van ons heb ik dit gehoord. De dag later hebben we veel gepraat, zijn gevoelens voor die ex waren terug gekomen maar om mij gaf hij ook heel veel, hij wist niet wat hij moest doen. Hij dacht het te weten, geen verkering met geen van beide. Gisteren zou hij met haar afspreken omdat haar te vertellen en de laatste dingen uit te praten. Een vriend van ons, T., zou hem naar haar halen en brengen en ondertussen zou hij iets leuks met mij gaan doen. Ik besloot D. mee op te gaan halen zodat ik gelijk wat spullen van mij terug zou krijgen. Ik ben expres in de auto een stuk verder op blijven wachten voor D. en zijn ex, dit leek me beter. Ik bleef dus wachten een stuk verder op, totdat ze terug kwamen lopen en uitgebreid voor de auto stonden te kussen en over elkaars kont liepen te wrijven. Toen kwam de klap dat ik verdrietig werd. Volgens hem is hij nog zo gek op haar dat hij niet van haar af kon blijven en hij was gelijk weer verkocht toen hij haar zag. Ze hebben afspraken gemaakt voor als ze het weer gaan proberen (die kans is groot). Ik blow nooit, maar gelukkig was er een joint bij de hand, dus die heb ik opgerookt en verder ging alles wat hij zei het ene oor in en het andere oor eruit. Ik heb mijn spullen opgehaald en dat was het. Hij heeft dus over haar gelogen, en over zijn gevoelens voor mij. Verder heeft hij gelogen dat hoe hij een ongeluk heeft gehad, dat hij een auto heeft gehad (fotos op de pc en al laten zien) en een rijbewijs en dat het was ingetrokken bla bla bla, het komt er dus op neer dat hij bijna alles gelogen heeft. Nu heb ik hem en mailtje gestuurd net, ik wil misschien nog wat contact met hem maar verder zoekt hij het maar uit, als hij denkt dat hij gelukkig word zo moet hij het zelf weten.

Door die joint dacht ik gisteren dat het me niks deed, tot ik vanmorgen wakker (om 8:00 op mijn vrije dag)werd met dikke ogen,hoofdpijn en hartstike buikpijn (heb een darmstoornis waarbij stress een grote factor speelt) en moest huilen, veel huilen, daarom even dit topic, sorry dat het zo lang is geworden.
Heeft iemand trouwens tips hoe ik me beter ga voelen ?

groetjes michelle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2003, 09:07
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Vooral geen contact met hem opnemen. Je houdt jezelf alleen maar voor de gek.
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 09:22
elledc
elledc is offline
Meisje, ten eerste moet je inzien dat die twee jongens die je hebt gekend grandioze losers zijn. Bedriegen is de grootste fout die je kan maken in een relatie.

Zoek andere jongens op, jongens die je tenminste kan vertrouwen en die je geen hartzeer bezorgen na een tijd.

Waarom wil je nog wat contact met hem? Hij heeft je belogen en bedrogen!! Zo'n jongens verdienen simpelweg geen respect. In een relatie ga je voor 1 iemand en niet voor verschillende, ookal gaat het enkel om de sex, dat is not done!

Veel sterkte meid, vergeet die gozer simpelweg ook al is het moeilijk voor jou. Ik heb ook ondervonden dat er jongens bestaan die bijna 100% te vertrouwen zijn, zo zijn er niet veel maar wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 10:27
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef op 22-11-2003 @ 10:07:
Vooral geen contact met hem opnemen. Je houdt jezelf alleen maar voor de gek.
Dit is vooral makkelijk gezegt dan gedaan.
Ga eens lekker op stap met een paar vriendinnen en vergeet alles.
En wijs vooral de jonges niet af als ze naar je toe komen.
Je hebt afleiding nodig zorg dat je die hebt!!
Suc6
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:27
michelle_flo
michelle_flo is offline
Bedankt voor alle lieve reacties, en dat jullie mijn lange verhaal hebben gelezen. Waarschijnlijk zullen we niet veel contact meer hebben en anders zal dat wel verwateren. Ik voel me alleen zo klote, hoe kan ik dat allemaal hebben geloofd en allemaal hebben gepikt.. hoe moet ik zo nog iemand vertrouwen ? Het is nu gewoon ff een klotedag, vooral omdat ik er ook letterlijk ziek van word. Hoe dan ook ga ik vanavond stappen met vriendinnen maar toch..

Dus jullie denken door geen contact met mijn ex vriend en wel contact te zoeken met andere jongens dat ik er het beste/snelste over heen kom ??

groetjes michelle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
michelle_flo schreef op 22-11-2003 @ 12:27:


Dus jullie denken door geen contact met mijn ex vriend en wel contact te zoeken met andere jongens dat ik er het beste/snelste over heen kom ??

groetjes michelle
Ja dit is het moeilijkste, maar dan kom je er ook sterker uit.
zet hem op!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 14:11
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Dit doet gewoon pijn liefdesverdriet, ik kan geen beter advies geven als doorgaan met je leven en zo voor afleiding zorgen dan gaan de scherpe kantjes er geleidelijk aan vanaf
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het wordt gewoon even flink bijten voor je. Blijven steken in je gevoelens voor hem lijkt me een erg slecht idee. Je moet hem ook niet willen vergeven.

Blijkbaar ben je een meisje dat zich gemakkelijk laat bedriegen (niet negatief bedoeld) en is de kans dus erg groot dat hij bij je kan terugkomen en je weer een mooi verhaal kan vertellen. Daarom moet je hem van je afzetten en hem simpelweg NIET meer vertrouwen. Het is heel moeilijk, maar je moet gewoon bij voorbaat al zijn excuses afwijzen en er niet meer op ingaan. Ook al is het verhaal nog zo zielig.

Je hoeft je daar niet voor te schamen, deze jongen heeft je voorheen dus al bedrogen en je hebt alle reden om hem niet te vertrouwen. Doe het dus ook niet!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:18
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 22-11-2003 @ 10:22:
Meisje, ten eerste moet je inzien dat die twee jongens die je hebt gekend grandioze losers zijn. Bedriegen is de grootste fout die je kan maken in een relatie.

Zoek andere jongens op, jongens die je tenminste kan vertrouwen en die je geen hartzeer bezorgen na een tijd.

Waarom wil je nog wat contact met hem? Hij heeft je belogen en bedrogen!! Zo'n jongens verdienen simpelweg geen respect. In een relatie ga je voor 1 iemand en niet voor verschillende, ookal gaat het enkel om de sex, dat is not done!

Veel sterkte meid, vergeet die gozer simpelweg ook al is het moeilijk voor jou. Ik heb ook ondervonden dat er jongens bestaan die bijna 100% te vertrouwen zijn, zo zijn er niet veel maar wel genoeg.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het is het beste dat je'm zo snel mogelijk uit je hoofd probeert te zetten. Dat is natuurlijk niet eenvoudig, maar bedenk gewoon dat er veel lievere jongens rondlopen die veel meer respect voor je zouden tonen en dat je dat verdient. Dus probeer je leventje verder te zetten zonder contact met die exen en ga lekker op stap met je vriendinnen of zo en maak plezier.

Ik kan me btw wel voorstellen dat je zoiets hebt van: hoe moet ik nog iemand vertrouwen. Maar je komt heus wel eens een persoontje tegen waarbij je merkt dat hij te vertrouwen is. Dat vertrouwen is ook iets dat je naar mijn mening gaandeweg kan 'verdienen' in een relatie.

Veel succes ermee nog in ieder geval. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 16:38
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
In ieder geval geen contact meer met hem hebben, dan doe je jezelf alleen onnodig veel pijn...
en verder zorgen dat je veel afleiding hebt! Goed dat je vanavond met vriendinnen gaat stappen..
en vooral onthouden dat niet alle jongens zo zijn, je hebt gewoon pecht gehad door 2 van zulke eikels tegen te komen!
Succes
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 22-11-2003 @ 17:38:
In ieder geval geen contact meer met hem hebben, dan doe je jezelf alleen onnodig veel pijn...
en verder zorgen dat je veel afleiding hebt! Goed dat je vanavond met vriendinnen gaat stappen..
en vooral onthouden dat niet alle jongens zo zijn, je hebt gewoon pecht gehad door 2 van zulke eikels tegen te komen!
Succes
zal ik het dan ook maar een keer met jou eens zijn???

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #74
Ruudje
493 02-11-2006 09:00
Liefde & Relatie Twijfels
TwinkelTwinkel
9 22-12-2005 22:14
Liefde & Relatie Zou ze dit leuk vinden of loop ik te hard van stapel?
stier
257 04-06-2004 14:27
Psychologie gescheiden ouders en dan....
Daantje_0705
15 11-03-2003 09:11
Psychologie Mijn kliniek verhaal
Eend
21 15-08-2002 14:05
Psychologie Pijn en woede verbergen?
FB
20 22-06-2002 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.