Oud 08-12-2014, 10:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Op (privacy)verzoek van hem/haar. Wat vinden we daarvan? Ik ben er zelf nog niet uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2014, 10:33
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Nou ja het is ook wel een kleine witch hunt aan het worden. Maar aan de andere kant, ze waarschuwen tieners voor de gevolgen van informatie online plaatsen. Dat zou iemand met 3 masters wel moeten weten toch?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 10:38
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
In het verleden verwijderden we wel namen, werkgevers en beschuldigingen van pedoseksualliteit en dergelijke op verzoek. Maar om nou topics over bijv. een vakantiereis van iemand, waarin tientallen forumers hebben gepost, meteen maar helemaal te verwijderen... Dat deden we nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 10:44
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
In het verleden verwijderden we wel namen, werkgevers en beschuldigingen van pedoseksualliteit en dergelijke op verzoek. Maar om nou topics over bijv. een vakantiereis van iemand, waarin tientallen forumers hebben gepost, meteen maar helemaal te verwijderen... Dat deden we nooit.
Waarom nu dan wel?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 10:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom nu dan wel?
Ik zit niet meer in het forumbaasteam hè Ik weet wel dat beheerder Ieke er toentertijd niet veel voor voelde om het forum op verzoek te gaan kaalslaan, maar dat is wellicht veranderd.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 10:59
Hazel
Hazel is offline
Misschien kan iemand anders dan antwoord geven?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 11:04
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Misschien zit ze vuistdiep in de AIVD
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 11:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Misschien kan iemand anders dan antwoord geven?
Ze gaan het nog op Admin hebben over of ze dit echt zo moeten (gaan) doen.

Maar het lijkt me voor veel forumers van belang, dus vandaar dit topic. Ik zal niet ontkennen dat ik het wel prettig vind dat ik, als ik over een tijd(je) stop met forumen of wellicht al eerder, gewoon alles over me kan laten verwijderen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 11:10
Hazel
Hazel is offline
Ja, dat vind ik ook een prettige gedachte en ieder topic waar ik nog genoemd word acuut kan laten sluiten
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 11:16
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Iedereen die mij gequote heeft wordt ook geëxecuteerd dan
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 11:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In het verleden verwijderden we wel namen, werkgevers en beschuldigingen van pedoseksualliteit en dergelijke op verzoek. Maar om nou topics over bijv. een vakantiereis van iemand, waarin tientallen forumers hebben gepost, meteen maar helemaal te verwijderen... Dat deden we nooit.
Waar doen ze dat nu? Jouw poll en nog dingen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 12:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar doen ze dat nu? Jouw poll en nog dingen?
Dat sowieso, en gewoon elk topic van/over een bepaalde forum(st)er dat geupt wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 12:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Sinds wanneer doet het forum dat inderdaad? Er was toch nog een bepaalde forumer die dat graag had gewild en waar we niet akkoord mee zijn gegaan?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 12:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Is het geen goed idee om alle oude posts gewoon helemaal te verwijderen? Hoeveel van die posts zijn nu werkelijk nog relevant? Ik stel voor om (periodiek) alles ouder dan, zeg, drie jaar, te verwijderen. Op die manier sla je drie vliegen in één klap:
1. Het is technisch een stuk eenvoudiger (naar ik aanneem) dan op verzoek specifieke dingen opzoeken en verwijderen.
2. De meeste posts waar forumers over huilen zijn vrij oud, en die worden dan automatisch ook verwijderd. Mochten ze huilen over vrij recente posts, dan kunnen ze gewoon stfuën en even geduld hebben.
3. Debieltjes die niet snappen dat een tien jaar oud topic uppen niet zinvol is, of forumers die denken supergrappig te zijn, worden op die manier ook gepreëmpt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 12:48
Hazel
Hazel is offline
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor iemand hier een duidelijk antwoord op komt geven
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 13:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Er zijn nog 15 wachtenden voor u, een van onze medewerkers helpt u zo spoedig mogelijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 13:03
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Is het geen goed idee om alle oude posts gewoon helemaal te verwijderen? Hoeveel van die posts zijn nu werkelijk nog relevant? Ik stel voor om (periodiek) alles ouder dan, zeg, drie jaar, te verwijderen. Op die manier sla je drie vliegen in één klap:
1. Het is technisch een stuk eenvoudiger (naar ik aanneem) dan op verzoek specifieke dingen opzoeken en verwijderen.
2. De meeste posts waar forumers over huilen zijn vrij oud, en die worden dan automatisch ook verwijderd. Mochten ze huilen over vrij recente posts, dan kunnen ze gewoon stfuën en even geduld hebben.
3. Debieltjes die niet snappen dat een tien jaar oud topic uppen niet zinvol is, of forumers die denken supergrappig te zijn, worden op die manier ook gepreëmpt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 13:04
Verwijderd
Ik ben opzich voor het herinvoeren van de prune op Onzin maar niet op andere plekken.
En dan ook gewoon dagelijks prunen van topics waarin zes maanden niet meer gereageerd is. Dat moet automatisch kunnen tegenwoordig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2014, 14:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Er zijn nog 15 wachtenden voor u, een van onze medewerkers helpt u zo spoedig mogelijk
Wonderlijk
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 16:27
Verwijderd
Ik ben wel blij met deze ontwikkeling. Graag wacht ik af wat de mogelijkheden zijn. In het geval dat op verzoek topics worden verwijderd wil ik graag een verzoek indienen dat alle topics die ik heb geopend tot en met december 2013 worden verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 17:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben wel blij met deze ontwikkeling. Graag wacht ik af wat de mogelijkheden zijn. In het geval dat op verzoek topics worden verwijderd wil ik graag een verzoek indienen dat alle topics die ik heb geopend tot en met december 2013 worden verwijderd.
Maak maar vast een lijstje
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 19:56
Verwijderd
Prima! Ik zal een lijstje maken van mijn vorige accounts.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Prima! Ik zal een lijstje maken van mijn vorige accounts.
Beleid zegt overigens "verwijderen van je profiel kan, verwijderen van individuele posts niet (tenzij privacy, of als het er maar weinig zijn). Die regel is vrij helder."
Dus ik ben bang dat je niet in aanmerking komt voor de verwijder-optie


Citaat:
Is het geen goed idee om alle oude posts gewoon helemaal te verwijderen? Hoeveel van die posts zijn nu werkelijk nog relevant? Ik stel voor om (periodiek) alles ouder dan, zeg, drie jaar, te verwijderen. Op die manier sla je drie vliegen in één klap:
1. Het is technisch een stuk eenvoudiger (naar ik aanneem) dan op verzoek specifieke dingen opzoeken en verwijderen.
2. De meeste posts waar forumers over huilen zijn vrij oud, en die worden dan automatisch ook verwijderd. Mochten ze huilen over vrij recente posts, dan kunnen ze gewoon stfuën en even geduld hebben.
3. Debieltjes die niet snappen dat een tien jaar oud topic uppen niet zinvol is, of forumers die denken supergrappig te zijn, worden op die manier ook gepreëmpt.
Dit vind ik best een goed idee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Beleid zegt overigens "verwijderen van je profiel kan, verwijderen van individuele posts niet (tenzij privacy, of als het er maar weinig zijn). Die regel is vrij helder."
Dus ik ben bang dat je niet in aanmerking komt voor de verwijder-optie
Waarom hij niet en die andere wel?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom hij niet en die andere wel?
"tenzij privacy"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2014, 20:08
Verwijderd
Tenzij privacy.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tenzij privacy.
Dank Wouter ik heb jou al veel te lang niet meer fatsoenlijk gesproken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:18
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Blijkbaar is het al privacy als je vertelt dat je naar Dubai op vakantie gaat, dus lijkt me wel dat je snel in aanmerking komt
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
"tenzij privacy"
Ja haha

Ik herhaal mijn vraag even: Waarom hij niet en die andere wel?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Beleid zegt overigens "verwijderen van je profiel kan, verwijderen van individuele posts niet (tenzij privacy, of als het er maar weinig zijn). Die regel is vrij helder."
Dus ik ben bang dat je niet in aanmerking komt voor de verwijder-optie
Graag zou ik mijn geopende topics willen laten verwijderen met het oog op mijn privacy. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende accounts om mijn identiteit te 'beschermen'. Ik vind het erg vervelend dat het waarschijnlijk een groot aantal topics zijn, maar in samenhang is het voor iedereen mogelijk om mijn identiteit te achterhalen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 21:32
Verwijderd
Dan heb ik ook nog wel posts die ik liever verwijderd zie.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 22:27
df
Avatar van df
df is offline
Dit gaat een ellenlange lijst worden van mensen die nu opeens shit verwijderd willen hebben, Schrödingers idee lijkt me eerlijk gezegd voor iedereen het makkelijkst en het best.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat een ellenlange lijst worden van mensen die nu opeens shit verwijderd willen hebben, Schrödingers idee lijkt me eerlijk gezegd voor iedereen het makkelijkst en het best.
Alleen voor Onzin dus.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:05
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Alleen voor Onzin dus.
Ja, prima. Hoezo hamer je daar eigenlijk zo op?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:06
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Omdat vroegah onzin ook gepruned werd en de rest niet
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Waarschijnlijk dat de andere subfora hun topics hun nut niet per se verliezen en ze toch nog hits op google geven en dat brengt weer mensen naar hier.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2014, 23:09
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Omdat vroegah onzin ook gepruned werd en de rest niet
tenzij iemand met een beter idee komt dit maar doen zeg ik!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jongens (heren, mannen, hoe jullie dan ook graag aangesproken worden), nogmaals: Onzin prunnen, topidee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Jongens (heren, mannen, hoe jullie dan ook graag aangesproken worden), nogmaals: Onzin prunnen, topidee
Zeg maar tegen Jon, hij heeft het een paar jaar geleden zelf afgeschaft
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk dat de andere subfora hun topics hun nut niet per se verliezen en ze toch nog hits op google geven en dat brengt weer mensen naar hier.
Juist. En op Onzin werd meer errr 'vertrouwelijke' informatie gedeeld omdat het toch verdween en het niet in Google opgenomen wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Zeg maar tegen Jon, hij heeft het een paar jaar geleden zelf afgeschaft
Ik was het daar toen ook mee eens trouwens maar ik ben nu wel voor herinvoering
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was het daar toen ook mee eens trouwens maar ik ben nu wel voor herinvoering
Nu ben ik nieuwsgierig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:42
Verwijderd
Hoezo, het is gewoon mijn mening en die is in dit geval gebaseerd op een gevoel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 23:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoezo, het is gewoon mijn mening en die is in dit geval gebaseerd op een gevoel.
Dan ben ik bij dezen geïnteresseerd in jouw mening.
Waarom je eerst t een vond en nu t ander. Wat waren en zijn je argumenten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 00:11
Verwijderd
Omdat ik denk dat er een causaal verband is tussen het niet meer actief zijn van mensen en het prunen. Dat is nergens op gebaseerd verder.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 00:52
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dat denk ik echt totaal niet.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 08:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Graag zou ik mijn geopende topics willen laten verwijderen met het oog op mijn privacy. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende accounts om mijn identiteit te 'beschermen'. Ik vind het erg vervelend dat het waarschijnlijk een groot aantal topics zijn, maar in samenhang is het voor iedereen mogelijk om mijn identiteit te achterhalen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 10:23
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Blijkbaar is het al privacy als je vertelt dat je naar Dubai op vakantie gaat, dus lijkt me wel dat je snel in aanmerking komt
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 13:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben ook wel voor de (her)invoering van een (automatische) prune op onzin. Het lijkt me alleen wat te snel om inactieve topics na een half jaar al te verwijderen; een termijn van één à twee jaar is denk ik beter.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 17:14
Hazel
Hazel is offline
We zijn inmiddels alweer een dag verder en nog steeds heeft niemand een antwoord gegeven
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.