Oud 24-12-2008, 09:27
Verwijderd
Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties.
Mijn excuses dat ik dit topic een beetje laat verslonzen, maar hoewel ik niet overal op reageer lees ik wel alles en probeer er ook serieus mee aan de slag te gaan. Anatomie is iets wat ik moeilijk blijf vinden, maar ook daar blijf ik aan werken en dan gaat het hopelijk op den duur vanzelf wel beter.



Deze heb ik trouwens gisteren gemaakt, om ook nog even iets nieuws te posten. Gemaakt met stipjes, dus de foto is niet pixelig.
Ongeveer 15 x 19 cm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2008, 22:30
Verwijderd
Heh, die vind ik dan weer heel leuk
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties.
Mijn excuses dat ik dit topic een beetje laat verslonzen, maar hoewel ik niet overal op reageer lees ik wel alles en probeer er ook serieus mee aan de slag te gaan. Anatomie is iets wat ik moeilijk blijf vinden, maar ook daar blijf ik aan werken en dan gaat het hopelijk op den duur vanzelf wel beter.

[afbeelding]


Deze heb ik trouwens gisteren gemaakt, om ook nog even iets nieuws te posten. Gemaakt met stipjes, dus de foto is niet pixelig.
Ongeveer 15 x 19 cm.
volgens mij heb jij geduld deluxe, nice gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 12:44
Verwijderd
Dankje. Je hebt gelijk, soms heb ik echt heel veel geduld..


Af en toe voel ik me heel erg stuiterig verliefd en dan moet ik het er gewoon uitgooien.
Nee het is voor een schoolopdracht, maar nogal vaag om uit te leggen.


Mensen zeggen wel eens tegen me dat ik obsessief werk, en dan denk ik 'Aaargh ik ben helemaal niet obsessief!' en toen ben ik dat gaan opschrijven. Dit is een stukje van een a2-vel dat ik heb volgeklad.

En nu ben ik bezig met schilderen zonder handen, door een penseel tussen mijn tanden te klemmen dus. Ook in verband met schoolopdracht. Dat is nog niet af, maar post ik later op de dag denk ik nog wel.

Overigens ben ik voor de rest vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 12:54
Verwijderd
Zou wel vet zijn geweest als je een soort van tekening in de woorden had verwerkt door ze dichter op elkaar te schrijven waardoor je zichtbare vlakken krijgt.

Ik vind die stipjestekening erg tof.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 14:34
Verwijderd
Had gekund ja, van die woorden, maar dat was me voor nu een beetje te veel werk. Ik had er ook aan gedacht.

Oh en hij is af, het schilderijtje waar ik het over had. Met m'n mond schilderen ging me nog best goed af.
Gemaakt met acrylverf.


En dit was met mijn voeten, maar dat was een stuk moeilijker, zoals je wel kunt zien.


En hier ben ik behoorlijk lang aan bezig geweest, dus deze post ik ook. We kregen de opdracht om een potloodtekening te maken, met allemaal vlakjes van gelijke grootte. Ik wilde het mezelf wat moeilijker maken door vakjes te kiezen van 3 x 3 mm. Nou, dat doe ik nooit meer, dit was echt niet leuk meer. Maar om toch even het resultaat te posten:


Zo.

Laatst gewijzigd op 27-12-2008 om 17:23.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 15:38
Verwijderd
wtf je hebt dat schilderij met je mond geschilderd????????????? haha jij hebt meer talent in je mond dan eh... wauw.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 16:08
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Woowww, die met dat hoofd en die vogels is echt Leuk en mooi, je hebt echt veel fantasie..
Maar die met je mond geschilderd is helemaal mooi..
Met wat voor verf schilder je??
__________________
#
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 17:51
Verwijderd
Wow, die mondschildering is gaaf. Lijkt me wel een pleuriswerk om telkens dat penseel om te spoelen voor een andere kleur en telkens weer opnieuw in je mond te doen. Of laat je die gewoon in je mond zitten?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 18:02
Verwijderd
Dankje. Nou meestal hield ik hem gewoon in mijn mond. Het omspoelen is niet zo veel werk, alleen het mengen van de kleuren is irritant.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 15:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Woowww, die met dat hoofd en die vogels is echt Leuk en mooi, je hebt echt veel fantasie..
Maar die met je mond geschilderd is helemaal mooi..
Met wat voor verf schilder je??
Dat staat bijna bij elk schilderij acryl

Maar wow. Dat heb je weer mooi gedaan! Die mondschildering is mooi!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 23:03
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Die hokjes tekening vind ik ook echt heel goed, maar wat een werk! En uiteraard die mondschildering, echt lolwut? Dat kan ik bij lange na niet met mn handen, laat staan met mn mond! Ontzettend goed.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 19:53
Verwijderd
Dat schilderij dat je met je mond hebt geschilderd vind ik erg goed! Het is veel losser geschilderd dan de rest van wat ik van je heb gezien. Volgensmij heb je wel een stap gezet Misschien kun je proberen of je ook met die losse toets kunt schilderen met je handen? Ik denk dat je daar best veel uit kunt halen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 19:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mooi man!
Nu nog een hokjestekening met je mond

Ga zo door, erg mooi!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 10:00
Verwijderd
Bedankt voor de reacties allemaal! Miekepieke, bedankt voor je tip. Ik zal kijken of ik er in het vervolg wat mee kan doen.

Hier nog wat werk van de afgelopen dagen.

Zelfportret. Acrylverf, 22 x 30 cm.


Bevalling. Acrylverf, 22 x 30 cm.


En dit is een soort collage gemaakt van opgedroogde stukjes verf die ik op een doek heb geplakt. Maar in het echt ziet het er leuker uit. Ongeveer 14 x 12 cm.


Hoge productie de laatste tijd, maar dat moet wel ivm schoolopdrachten.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 16:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik heb echt respect voor die "Bevalling"
Hoe heb je dat ooit zo gedaan man!?
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 14:03
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jeetje wat gaaf allemaal zeg. Je ziet toch helemaal niet wat je doet als je met je mond aan het schilderen bent want dan zit je toch kei dicht op het doek of denk ik me dat maar in Het resultaat is iig heel mooi. Die kleuren bij de bevalling en de ronde vormen zijn mooi. Die laatste met die opgedroogde verf is weer iets heel anders maar ook leuk. Kon ik maar een beetje van wat jij kon
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Had gekund ja, van die woorden, maar dat was me voor nu een beetje te veel werk. Ik had er ook aan gedacht.

Oh en hij is af, het schilderijtje waar ik het over had. Met m'n mond schilderen ging me nog best goed af.
Gemaakt met acrylverf.
[afbeelding]


En dit was met mijn voeten, maar dat was een stuk moeilijker, zoals je wel kunt zien.
[afbeelding]


En hier ben ik behoorlijk lang aan bezig geweest, dus deze post ik ook. We kregen de opdracht om een potloodtekening te maken, met allemaal vlakjes van gelijke grootte. Ik wilde het mezelf wat moeilijker maken door vakjes te kiezen van 3 x 3 mm. Nou, dat doe ik nooit meer, dit was echt niet leuk meer. Maar om toch even het resultaat te posten:
[afbeelding]


Zo.
Die eerste vind ik echt het mooiste wat je ooit gemaakt hebt! Je moet altijd met je mond gaan schilderen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 10:28
Verwijderd
Wat grappig dat iedereen juist die zo mooi vind. Het was ook wel tof om te maken dus ik wil het wel vaker gaan doen, alleen toch maar proberen of ik het ook zo met mijn handen kan want het lijkt me niet vreselijk goed voor m'n gebit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 14:12
Verwijderd
tuurlijk is die ene die je met je mond maakt t vetst voor mij. ik hou niet van die scherpe lijnen van jou. zoals in dat laatste zelfportret, ik kan daar echt niet tegen. maar in dat andere ding had je niet de steadyness van je handen dus werd het meer op suggestie gegooit. en dat is altijd gewoon vetter.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 19:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
[afbeelding]


Deze heb ik trouwens gisteren gemaakt, om ook nog even iets nieuws te posten. Gemaakt met stipjes, dus de foto is niet pixelig.
Ongeveer 15 x 19 cm.
Pointilisme
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 13:05
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Bevalling vind ik echt goed gelukt die ronde vormen en die lijnen.
Begin je met zo iets met een schets of begin je gewoon?
__________________
#
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 13:40
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Geniaal!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:23
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Dat zelfportet vind ik echt niets, enge koppen,
maar die bevalling vind ik dan juist weer heel erg tof.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 12:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die die je met je mond schildert vind ik inderdaad heel vet Dat kriebelige, precieze daar word ik kriebelig van dus daar hou ik niet zo van. Maar het is denk ik goed voor je om af en toe wat losser te schilderen! Er zit meteen een heleboel beweging in het schilderij, ze lacht echt, in plaats van dat ze poseert voor de schilder. Het doet een beetje impressionistisch aan (behalve de kleuren dan) en daar hou ik erg van. super, Rasmusje! Je gaat echt vooruit.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 16:16
Verwijderd
aai ik zag een paar dingetjes hangen op de 1e etage. en ik zat zo van, heee ik ken dit, en toen wist ik t weer integrale nu toevallig?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 19:32
Verwijderd
Oh leuk!

Nee ik heb vrijdag integrale, maar het hing er ivm met de open dag en toen heb ik het maar laten hangen. Wel zo handig. Maar nu hoorde ik dat ze een deel van mijn werk van de muur af hebben gehaald omdat anderen de wand nodig hadden, dus ik hoop maar dat ik alles straks weer netjes terug krijg/vind.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 05:38
Verwijderd
Ben ik weer!

Hierbij wat foto's van een project waar ik nog volop aan bezig ben. De opdracht luidt 'Verbeeld een stoel', maar eigenlijk heeft het daar niet zo veel mee te maken - dat mag ook gewoon, je hoeft hier niet alles zo letterlijk te nemen. Uitleg volgt nog, als mensen daar behoefte aan hebben.
Uiteindelijk moet het een installatie worden en deze 'vaderschoot' komt midden in een kleine ruimte te hangen met nog van alles daar omheen, in verband met andere opdrachten die ik met deze combineer. Er moet wel nog veel gebeuren, want de achterkant moet ik ook nog helemaal schilderen, omdat de opdracht me verplicht een 3d-werkstuk te maken. We zien wel hoe het uitpakt. Dit zijn foto's van een paar weken terug, recentere foto's volgen nog.


Zo ziet het er ongeveer uit als ik aan het werk ben.


Detail.


Detail, in het echt ongeveer 4 cm groot.


Nog een vleermuisje.


Een beetje crappy overzichtsfoto van ongeveer een week geleden.

Het is ongeveer 1m lang en geschilderd met acrylverf op ongespannen doek.


Mijn ontwerp.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 07:51
Verwijderd
Ik vind de penschets echt vet Het is wel duidelijk dat ik geil op lijntjes en zwartwit (euh, blauwwit) en details. Maar het schilderij lijkt ook wel tof te worden. De schors lijkt echt mooi, alleen nog een beetje plat? Ben benieuwd naar de uiteindelijke versie!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 16:31
Verwijderd
Priegelwerk, dat met die vlinder. Gaaf ontwerp!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 13:07
Verwijderd
Ziek <3 luv it
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 15:57
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
de beestjes zijn echt überschattig
maar waar ze een deel van uitmaken vind ik dan weer niets.
Ik dacht trouwens eerst dat het vogeltje links vuurspuwde,
maar dat is een ander vogeltje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 16:18
Verwijderd
^Haha, vuurspuwende vogel.

Wat je zegt over het geheel begrijp ik wel, dat vind ik zelf ook nog niet zo denderend. Ik ben gewoon begonnen met die beestjes uitwerken omdat die superleuk zijn om te maken en omdat ik een beetje ongeduldig was.. ik hou niet zo van grote vlakken (om te maken), dus ik heb me eerst op het priegelwerk gericht. Maar met de rest komt het waarschijnlijk ook wel goed hoor.

Bedankt voor de reacties en binnenkort meer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 22:07
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
leuk dat je veel werk hier post, ik vind het gaaf om te zien! En ook dat je verschillende stijlen uitprobeert. Je bent goed
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 15:18
Verwijderd
Interessante werken!
Ik hou ervan hoe jij omgaat met het kleur blauw in je eerste werk. Je weet hoe een mysterieuze sfeer te creëren.
Het spreekt me aan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 19:25
Verwijderd
Bedankt nogmaals, en zoals beloofd bij deze wat nieuwe foto's.


Overzichtsfoto van vanmiddag. En dat oranje-achtige linksonderin moest toen nog afgemaakt worden.


Vogels, maar die had ik dus al. De maretak en het touw zijn nieuw.


Nestje bovenin met pimpelmees en puttertje. Ik twijfel nog een beetje of de kleuren wel genoeg in het schilderij passen, maar het is wel een lief stel.


Het rechteronderbeen. Hier heb ik het 'trappetje' al wel grotendeels afgemaakt, want dit was later op de dag.


Close-up van de muis, in het echt ongeveer 6 cm groot.

Zo!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 19:27
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik vind het echt heel tof gemaakt. Je ziet ook wel dat je de details leuker vindt. Ik heb het idee dat als je heel dicht bij naar zo'n beeste kijkt dat hij dan natuurlijker lijkt dan wanneer je het hele schilderij ziet... Misschien moet je kijken of je je de schaduw van de vliegende vogeltjes (staartmeesje is het toch?) en de andere beestjes ook op het vlak van de schors kunt krijgen? Dan krijgt het geheel meer diepte. Van dichtbij hebben ze dan namelijk wel heel goed, maar van veraf lijkt het dan toch weer best plat.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 09:49
Verwijderd
Die beestjes! <3
Geniaal!
Sowieso vind ik dat je echt een fantastisch oog voor detail hebt, dat siert je werk ook echt! Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 07:32
Verwijderd
Bedankt allebei.
Oezem, je hebt helemaal gelijk. Goeie tip.
En het is inderdaad een staartmeesje.

Nu even wat portretten (in chronologische volgorde).


Kleurpotlood, gemaakt tijdens de les n.a.v. een model.


Houtskool, ook naar aanleiding van een model.


Pen, thuis gemaakt n.a.v. een foto.


Weer met pen, ook thuis gemaakt. Ik ben er nog niet helemaal zeker van of hij af is.


Kleurpotlood, tijdens de les. Mijn model vond dat ik hem gevild had.


Kleurpotlood, zelfde model.


Bij deze opdracht mochten we alleen met contouren werken. Het leek me heel lastig, maar eigenlijk ging het verbazend goed. Bij die bovenste twee moest ik er nog een beetje in komen, dat kun je wel zien.


De laatste twee.


Gisteren gemaakt. Bij die contourenopdracht merkte ik dat je met viltstift best fijn kunt tekenen, dus ik wilde wat uit proberen. Dit is er uit gekomen. Mijn voorbeeld was een foto van Sinéad O'Connor, die ik heb bewerkt in photoshop.

Nou, dit lijkt me wel weer even genoeg.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:33
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Is dat model die vond dat je hem gevild had vroeger ballet danser geweest en al ergens in de 70? want dan heb ik hem ook wel eens gehad.

Die laatste is tof qua techniek.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 15:20
Verwijderd
Dat van dat ballet dansen weet ik niet, maar voor zover ik kan schatten is hij wel een jaar of 70. Hij loopt altijd rond in een jogging pak, zijn naam begint met een Y en hij heeft een hele mooie husky. Verder weet ik niks van hem. Wel grappig als het dezelfde man is.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 17:32
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Best een compliment als ik hem herken!
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 17:50
Verwijderd
Oh ik wilde net vragen of hij Frits heet want hij lijkt ook op ons model :"(
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 18:01
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Oh ik wilde net vragen of hij Frits heet want hij lijkt ook op ons model :"(
;'(( hij is van mij
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:25
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Die contourportretten zijn heel tof
en die blauwe aapjes ook maar ik zie het helemaal voor me als zo Escher werk waar alle aapjes oneindig in mekaar passen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 18:34
Verwijderd


Experimentje. Ik wil een portret maken dat is opgebouwd uit kleine schilderijtjes in verschillende stijlen die samen een geheel vormen, maar ik weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken.

Het rechtse is acrylverf op doek, het linkse is acrylverf op opgedroogde acrylverf.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 14:05
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Grappige ondergrond, acrylverf
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 00:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb het idee dat in je portretten naar de waarneming meer diepte zit dan in de portretten die van een foto zijn afgeleid.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 15:38
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Over je 3d-project:
Je bent briljant met details. Je diertjes zijn aaibaar en je zou er zonder problemen een prentenboek mee op de markt kunnen brengen (volgens mij heb ik dat al een eerder tegen je gezegd, toen je dat eendkonijn had gemaakt ) Je zou misschien, gewoon als oefening, zo'n beestje heel erg kunnen uitvergroten. Dus bijvoorbeeld die vlinder op a3-formaat, en dan proberen geen details toe te voegen. Niet dat je miniatuurschilderijtjes niet goed genoeg zijn of dat je per se iets anders moet doen, maar het lijkt me een leuk experiment; en zo kan je iets wat al goed kunt gebruiken om een heel ander effect te bereiken (een vogeltje van een meter breed roept toch iets anders op dan eentje van vijf centimeter ).

Over je portretten:
Echt een vooruitgang vergeleken met je eerdere (acryl)portretten. Die naar model met kleurpotlood zijn expressief en herkenbaar, en gewoon prettig om naar te kijken. Ik vind die met houtskool ook erg mooi, veel plastischer dan je van een houtskooltekening zou verwachten, je ziet een beetje je schilderstijl er in. De pentekening die je nav een foto hebt gemaakt vind ik niet mooi, te krasserig en massief, en ze ziet er een beetje misvormd uit.
Sinead is tof, maar ik geloof dat ze een stukje schedel mist? Haar voorhoofd lijkt te kort vergeleken met de rest van haar gezicht.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Over je 3d-project:
Je bent briljant met details. Je diertjes zijn aaibaar en je zou er zonder problemen een prentenboek mee op de markt kunnen brengen (volgens mij heb ik dat al een eerder tegen je gezegd, toen je dat eendkonijn had gemaakt ) Je zou misschien, gewoon als oefening, zo'n beestje heel erg kunnen uitvergroten. Dus bijvoorbeeld die vlinder op a3-formaat, en dan proberen geen details toe te voegen. Niet dat je miniatuurschilderijtjes niet goed genoeg zijn of dat je per se iets anders moet doen, maar het lijkt me een leuk experiment; en zo kan je iets wat al goed kunt gebruiken om een heel ander effect te bereiken (een vogeltje van een meter breed roept toch iets anders op dan eentje van vijf centimeter ).

Over je portretten:
Echt een vooruitgang vergeleken met je eerdere (acryl)portretten. Die naar model met kleurpotlood zijn expressief en herkenbaar, en gewoon prettig om naar te kijken. Ik vind die met houtskool ook erg mooi, veel plastischer dan je van een houtskooltekening zou verwachten, je ziet een beetje je schilderstijl er in. De pentekening die je nav een foto hebt gemaakt vind ik niet mooi, te krasserig en massief, en ze ziet er een beetje misvormd uit.
Sinead is tof, maar ik geloof dat ze een stukje schedel mist? Haar voorhoofd lijkt te kort vergeleken met de rest van haar gezicht.
Dat experiment van het uitvergroten lijkt me interessant, dat wil ik wel eens proberen. Momenteel heb ik het behoorlijk druk met school dus ik denk dat het er nu even niet in zit, maar ik ga er wel wat mee doen.

Het hoofd van Sinead is mijn inziens wel in orde, hoewel het voorhoofd inderdaad wel aan de korte kant is. Op het voorbeeld dat ik heb gebruikt had ze ook een hoofddoek om, maar misschien is dat in mijn tekening niet duidelijk geworden?

In ieder geval bedankt voor de kritiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Oehoe topic
Verwijderd
177 26-04-2012 19:50
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #144
Verwijderd
500 14-04-2009 22:38
De Kantine OMGWTFBBQ-topic! #6
Verwijderd
500 15-01-2009 21:37
Vrije tijd Het grote Tour de France topic (deel 2)
0oFZo0
107 30-07-2005 19:30
Vrije tijd Het grote Tour de France topic #2
Mavie©2004
2 22-07-2005 10:52
Vrije tijd Het Algemene Tour de France topic
BarbapapaX
500 25-07-2004 19:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.