Oud 21-01-2018, 22:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Elektrische deken van mijn paps gekregen mijn cv ketel is dood dus dat komt goed van pas nu.
He, ik dacht dat je geen contact meer had? Toch weer wel?
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 21-01-2018, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik mocht mijn opgespaarde gore afwas in de groepsvaatwasser zetten (normaal moet ik alles afwassen )
Waarom mag dat normaal niet? /nieuwsgierig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2018, 22:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waarom mag dat normaal niet? /nieuwsgierig
Ze hebben 1 vaatwasser voor 9 personen dus hij zit zonder mijn meuk al vol. Afgesproken is dat zij de keuken en apparaten beneden delen en dat ik boven een keuken heb die ik niet hoef te delen met eigen apparaten. Maar geen vaatwasser en daar is geen aansluiting voor
Oud 21-01-2018, 22:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
He, ik dacht dat je geen contact meer had? Toch weer wel?
met mijn vader wel sinds hij gescheiden is! Dus al een paar jaar inmiddels.
Heb ook effe een lekkere hete douche gepakt bij mijn vader. Gelukkig tot nu toe elke dag een adresje. Soms wel 2 per dag
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-01-2018, 05:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
He, ik dacht dat je geen contact meer had? Toch weer wel?
Dat was ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2018, 13:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jullie familie is raar! (Zeg ik, de 100% normie)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2018, 14:19
Verwijderd
Heel veel families zijn raar. Ik ben van bizar veel forummers op de hoogte van de situatie en ik vind het echt verbazingwekkend dat er zoveel families zijn die nog disfunctioneler zijn dan de mijne.
Oud 22-01-2018, 15:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mario Kart spelen op de nieuwe tweedehands Wii en ontdekken dat ik langzaamaan steeds beter wordt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-01-2018, 17:01
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
miekje eline secret agent carolientje blork/moz/whatever je jezelf noemt uit Zwolle naamzoekje: bij de COOP supermarkt nu alle Vivera voor 1 euro. Heb net het complete vak met de blauwe wikkel (is plantaardig) leeggeroofd
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-01-2018, 18:02
Verwijderd
Ik wil het wel even op de scooter komen brengen naar je, K!
Oud 22-01-2018, 18:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
miekje eline secret agent carolientje blork/moz/whatever je jezelf noemt uit Zwolle naamzoekje: bij de COOP supermarkt nu alle Vivera voor 1 euro. Heb net het complete vak met de blauwe wikkel (is plantaardig) leeggeroofd
Wat zijn jullie ultieme aanraders van Vivera? Hier heeft de plus daar ook wat dingen van, maar daarbij had ik nog nooit iets wat echt indruk op me heeft gemaakt.

Ik had laatst Valess Balletjes gekocht, ik vond ze niet zo vlees-achtig als de balletjes van AH eigen merk, maar wel erg lekker gekruid!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-01-2018, 18:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
miekje eline secret agent carolientje blork/moz/whatever je jezelf noemt uit Zwolle naamzoekje: bij de COOP supermarkt nu alle Vivera voor 1 euro. Heb net het complete vak met de blauwe wikkel (is plantaardig) leeggeroofd
Oeh, goeie tip! Eens kijken of ik daar nog in de buurt ben, deze week!

Ik waardeer dat ik vandaag waarschijnlijk het laatste tentamen heb gemaakt Nog wel shitloads aan papers en verslagen inleveren, maar het is vast iets.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-01-2018, 18:49
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik eet niet zo vaak vega-units, maar hoi ik lees hier nog steeds mee
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-01-2018, 20:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Ik waardeer dat ik vandaag waarschijnlijk het laatste tentamen heb gemaakt Nog wel shitloads aan papers en verslagen inleveren, maar het is vast iets.
Go Miekje!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-01-2018, 21:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wat zijn jullie ultieme aanraders van Vivera? Hier heeft de plus daar ook wat dingen van, maar daarbij had ik nog nooit iets wat echt indruk op me heeft gemaakt.

Ik had laatst Valess Balletjes gekocht, ik vond ze niet zo vlees-achtig als de balletjes van AH eigen merk, maar wel erg lekker gekruid!
De visburger! Die is heel erg fishy. Shoarma (helaas uitverkocht dus morgen even naar een andere) is ook lekker mits je hem goed uitbakt. Kipstukjes zijn ook lekker
Heb ook een aantal bakjes geruld gehakt gekocht, niet dat het ook maar enig verschil maakt met de andere gehaktversies, alleen nu dus de prijs.

Valess (tegenwoordig heet het Garden Gourmet) vind ik echt heel erg matig, maar hun nieuwe kipstukjes zijn zeer geslaagd/realistisch.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-01-2018, 21:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik eet niet zo vaak vega-units, maar hoi ik lees hier nog steeds mee
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-01-2018, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft Vivera ook die lekkere Javaanse schijf?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2018, 21:23
Verwijderd
Dankkkk voor de tip
Oud 24-01-2018, 16:07
fairtje
fairtje is offline
Wat ik vandaag gewaardeerd heb is. Dat mijn cliënt waar ik stage loop me de leukste stagiere vind die ze ooit heeft gehad😂😂
Oud 24-01-2018, 23:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Die ene vakkenvuller waarmee ik al een half jaar niet mee werkte tegen mij zei dat ie blij was dat ie mij als teamleider had.. Toch een geluksmomentje hoor!
Oud 26-01-2018, 22:15
Verwijderd
Mijn unban.
Oud 29-01-2018, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn kids. Lesgeven is toch best wel leuk, al zie ik het mezelf echt niet forever doen.
Oud 29-01-2018, 18:04
Verwijderd
Hoezo zie jij jezelf forever echt niet doen
Oud 29-01-2018, 21:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn kids. Lesgeven is toch best wel leuk, al zie ik het mezelf echt niet forever doen.
Gewoon doen totdat je het niet meer leuk vindt en dan verder zoeken lijkt me . Voor nu lekker van genieten
Oud 30-01-2018, 08:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had plantjes/bloembolletjes van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag en normaal gesproken gaat alles dood bij mij, maar ze doen het als een tiet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 11:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-01-2018, 11:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Twee nieuwe Vitamini knuffels erbij met dank aan collega's
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180130_123236.jpg (1.000.7 KB, 1x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2018, 11:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind ze echt heel schattig, maar ik zou echt geen idee hebben wat ik er verder mee moest (behalve schattig vinden)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 11:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh my, die wortel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-01-2018, 13:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Moeten we nog 5 zegels voor, had me verteld in het aantal dat we nog nodig hadden


Ik heb gewaardeerd dat mensen binnen het bedrijf vragen of ik hun kan ondersteunen vanwege het werk dat ik aflever
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-01-2018, 14:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind ze echt heel schattig, maar ik zou echt geen idee hebben wat ik er verder mee moest (behalve schattig vinden)
Je kan er ook niets mee maar ik heb gewoon een zwak voor pluche beesten en deze zijn te leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2018, 14:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan er ook niets mee maar ik heb gewoon een zwak voor pluche beesten en deze zijn te leuk
Ik heb ook wel een beetje een zwak voor knuffelbeesten, en kan het ook niet over m'n hart verkrijgen ze weg te doen als ik ze eenmaal heb, maar ik probeer wel heel bewust geen nieuwe knuffels meer in huis te halen. Ik heb al veel te veel spullen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eindelijk een volle kaart en ik ga voor Bram, denk ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 20:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
www.knuffelparadijs.nl is een gevaarlijke website. Ik hou van knuffels van ongewone beesten. Hier naast me op de bank staan een wasbeer, een walvis en een rog.

ot:
Ik waardeer dat ik vandaag eerder weg mocht van werk. En dat m'n tandartsbezoek waar ik heel erg tegenop zag goed verliep. Ik voelde legit niks. Het schoonmaken 2 weken terug deed een stuk meer pijn dan die boor in m'n bek. Opluchting.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2018, 21:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een nieuwe kruik en hij is roze en fijn
Oud 30-01-2018, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb net spontaan de moeder van m'n beste vriendin geholpen met het opzetten van een dataonderzoek Ze had al data van het centraal bureau voor de statistiek over migranten in Nederland en wil die dataset nu gaan uitbreiden en in kaart brengen welke connecties (zowel missionair als diaconaal) er zijn tussen kerkelijke organisaties en deze bevolkingsgroepen. Ik vind het echt zo'n goed idee, omdat de kerkelijke organisaties die nu al met migranten werken steeds opnieuw het wiel moeten uitvinden en weinig inzicht hebben in hun netwerk en de connecties binnen dat netwerk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 21:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb net spontaan de moeder van m'n beste vriendin geholpen met het opzetten van een dataonderzoek Ze had al data van het centraal bureau voor de statistiek over migranten in Nederland en wil die dataset nu gaan uitbreiden en in kaart brengen welke connecties (zowel missionair als diaconaal) er zijn tussen kerkelijke organisaties en deze bevolkingsgroepen. Ik vind het echt zo'n goed idee, omdat de kerkelijke organisaties die nu al met migranten werken steeds opnieuw het wiel moeten uitvinden en weinig inzicht hebben in hun netwerk en de connecties binnen dat netwerk.
Wat goed van je! En idd een goed idee
Oud 31-01-2018, 23:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb al veel te veel spullen
Ahahaha Dat valt echt wel mee hoor.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-01-2018, 23:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ahahaha Dat valt echt wel mee hoor.
Wanneer was jij voor het laatst hier op zolder? Het staat nu echt bomvol op zolder en er is (zowel op zolder als in de kasten op de slaapkamerverdieping) te veel wat ik niet gebruik. Ook wel veel kleding en schoenen die ik niet draag, dus die moet ik gewoon een keer wegdoen. Anders past mijn vriendje op termijn ook nooit erbij hier in huis/ of mijn beste vriendin want die wil ook graag uit huis en volgens mij gaat dat haar mentaal ook goed doen. Maar dan moet er wel ruimte zijn voor een extra persoon
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-02-2018, 07:06
Verwijderd
Wat bedoel je in deze betekenis precies met migranten?
Oud 01-02-2018, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net spontaan de moeder van m'n beste vriendin geholpen met het opzetten van een dataonderzoek Ze had al data van het centraal bureau voor de statistiek over migranten in Nederland en wil die dataset nu gaan uitbreiden en in kaart brengen welke connecties (zowel missionair als diaconaal) er zijn tussen kerkelijke organisaties en deze bevolkingsgroepen. Ik vind het echt zo'n goed idee, omdat de kerkelijke organisaties die nu al met migranten werken steeds opnieuw het wiel moeten uitvinden en weinig inzicht hebben in hun netwerk en de connecties binnen dat netwerk.
Waar kan ik jullie databeveiligingswaarborgen vinden? Welke gegevens slaan jullie op en waarom?
Oud 01-02-2018, 09:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar kan ik jullie databeveiligingswaarborgen vinden? Welke gegevens slaan jullie op en waarom?
Op dit moment is het een dataset met letterlijk de aantallen migranten per land van herkomst (van het CBS), wat daar verder bij komt zijn namen van organisaties die met mensen uit die groep werken. Geen namen van personen. Aan de ene kant data die je binnen een netwerk van migrantenkerken graag wil (kunnen) delen, tegelijkertijd ook data die niet op straat mag liggen, want ook in NL zijn er ondergrondse kerken om mensen te beschermen tegen niet-christelijke migranten uit hun land, en daar hebben die organisaties misschien ook banden mee.

Als je serieuze tips voor de beveiliging hebt dan houdt ik me aanbevolen, de data over de organisaties is als het goed is met papieren enquêtes verzameld, en moet zelfs nog ingevoerd worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-02-2018, 09:48
Verwijderd
Zolang jullie maar geen NAW-gegevens opslaan, geen gegevens over wie welk geloof heeft vooral (de jodenvervolging was met goede reden in bijna geen enkel land zo eenvoudig als in Nederland). Statistieken over de groep mag prima.

Data mag niet herleidbaar zijn tot personen. Encryptie alleen is dus niet genoeg. Mocht je gegevens van mensen gaan registeren dan raad ik je aan om daarmee te wachten tot na de invoering van de AVG, omdat er nu nog niet helemaal duidelijk is wat de eisen worden. Tevens is het belangrijk dat mensen tegenwoordig "vergeetrecht" hebben en dat je moet kunnen aantonen dat je daaraan hebt voldaan.
Oud 01-02-2018, 09:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het gaat alleen over groepen en organisaties, niet over individuen. In de praktijk wordt het denk ik gebruikt om in kaart te brengen met welke groepen nog niks gedaan wordt en om personen die bij een organisatie aankloppen eventueel door te kunnen sturen naar een organisatie die al contact heeft met mensen uit die bevolkingsgroep en waarschijnlijk beter weet wat er speelt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-02-2018, 22:48
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1940661

Eline's reactie <3
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 03-02-2018, 08:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Haha, hoezo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-02-2018, 10:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Haha, hoezo?
het is een openminded realitycheck! Moest daar om lachen. En ik vind het leuk hoe je over sekswerkers praat.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-02-2018, 15:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
het is een openminded realitycheck! Moest daar om lachen. En ik vind het leuk hoe je over sekswerkers praat.




In september had ik voor m'n vriend een
Dal Voordeel-abonnement gekocht, want dat zou best veel schelen als hij regelmatig in het weekend naar mij zou komen. Uiteindelijk hebben we allebei de helft betaald. Maar omdat hij ook regelmatig van en naar werk reist (met korting, dankzij het abonnement) krijgt hij nu het abonnementsgeld terug van de organisatie waar hij voor werkt , omdat hij hen een hoop geld bespaard heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 07-02-2018, 16:28
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
onze bank is EINDELIJK gearriveerd. In augustus besteld, toen was mijn schoonzus net zwanger. Nu ging het steeds over wie er eerder zou zijn (onze bank was al eerder bezorgd alleen in spiegelbeeld dus paste niet) haar baby of onze bank. En het werd allebei op dezelfde dag, dus ik kan niet alleen lekker zitten ben ook nog eens tante geworden voor de tweede keer
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 07-02-2018, 20:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat cool, Fite!

Ik kreeg op werk eigenlijk onverwacht steun uit onverwachte hoek en dat heb ik zeker gewaardeerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag wel gewaardeerd?
Little Phoebe
500 11-06-2014 13:45
De Kantine Wat heb je vandaag niet gewaardeerd? #4
Miekje*
500 18-12-2013 07:34
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 17:03
De Kantine Jouw dag #4
TopDrop
500 20-11-2007 17:41
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.