Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 14:39
Secretly
Secretly is offline
Hey Mensen,

ff vraagje,
ik blow heel sporadisch maar, en dan meestal dat ik er een deel......maar laatst viel ik dus middne op straat in een keer flauw nadat ik hard geblowd.
okey ik had wel dieper geinhaleerd dan normaal,
maar hoe kan dit?
weet iemand dit?

en is het ook raar dat als ik rook ( nadat ik het 5 dagen niet meer heb gedaan) datik dan heel duizelig word na de eerste sigaret, alsof ik dus weer flauw val ( zwart worden voor de ogen)

greetz me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2002, 16:29
Verwijderd
misschien kan je niet goed tegen nicotine of iets wat in tabak zit?
ik wordt altijd misselijk van tabak... dus ik blow altijd puur
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:14
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
bij sigaretten is dat normaal

van blowen ben ik een keer flauwgevallen maar dat was met behoorlijk wat alcohol
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 22:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
gwoon vaker blowen en niet zoveel tegelijk
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:24
De Alchemist
De Alchemist is offline
heb ik ook weles als ik binnen zit
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ook harrie schreef:
bij sigaretten is dat normaal


ik val ook altijd flauw van sigaretten en wiet....



flauwvallen is niet normaal, k zou je eigenlijk willen adviseren om helemaal niet meer te blowen, als het zulke gevolgen heeft...

maar je kan ook weinig blowen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:23
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ik val ook altijd flauw van sigaretten en wiet....



flauwvallen is niet normaal, k zou je eigenlijk willen adviseren om helemaal niet meer te blowen, als het zulke gevolgen heeft...

maar je kan ook weinig blowen
ik bedoel
bij sigaretten is het normaal dat als je smorgens je eerst peuk rookt soms een beetje duizelig kan voelen
ik ga toch maar geen gebruik maken van je advies
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:28
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik rook niet.

Als ik soms een joint rook ofzow en ik heb iets van 5 dagen nix van tabac gerookt dan word ik ook altijd duizelig enz.

Volgens mij gaat dat pas weg als je vast gaat roken ofzow igg. Probeer het gewoon is puur. Draai een reefer (pure joint) of koop ergens een pijpje. (het beste is natuurlijk een goede waterpijp)

Als je na puur blowen nog steeds flauwvalt enz zou ik er gewoon mee stoppen. Gaat het goed dan zou ik gewoon alles met tabac vermijden.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 17:35
DaTommy
DaTommy is offline
Kan gebeuren he, dat je in 1x out gaat. Heb het zelf ook 1 keer mee mogen meemaken, was geen pretje
__________________
Geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:23
Verwijderd
don't smoke... smoking kills you...

just smoke the weed
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 10:44
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Eehm misschien idd niet mer roken/blowen dan (als het meer negatieve dan positieve effecten heeft, lijkt me dat logisch).

Het flauwvallen zal wel komen doordat stoffen in de rook, zoals koolmonoxide, de plaats van zuurstof in kunnen nemen (tijdelijk dus, bij zo'n kleine hoeveelheid als er in de rook zit) waardoor je door een kortdurend zuurstofgebrek in de hersenen duizelig kunt worden, of in een erger geval dus flauwvallen (mensen met een lage bloeddruk zijn hiervoor gevoeliger volgens mij).
Verder, er worden helaas nog steeds op veel wiet-monsters uit coffeeshops sporen van insecticiden of andere bestrijdingsmiddelen gevonden. Normaal is dat in zulke kleine hoeveelheden dat rokers er geen last van hebben, maar je weet maar nooit. Grootschalige hennepkwekers (mensen die gewoon veel geld willen verdienen en nix meer of minder) zijn vaak niet zo nauwkeurig, en aangezien deze hennepteelt toch illegaal is, waarom dan legale, gekeurde bestrijdingsmiddelen gebruiken.

Maar dat flauwvallen komt, denk ik, door de koolmonoxide of een van de andere stoffen die de plaats van zuurstof innemen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 14:48
bong
bong is offline
heheh ik ben nog nooit flauwgevallen MAAAR ik vergeet wel eens lucht te halen als ik stoned ben dan opeens kut ik moet adem halen en met gewoon roken wat je zegt is bij iedereen denk ik als je je eerste sigarteje rookt heb je da ook dus messchien ligt het daar aan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Het flauwvallen zal wel komen doordat stoffen in de rook, zoals koolmonoxide, de plaats van zuurstof in kunnen nemen (tijdelijk dus, bij zo'n kleine hoeveelheid als er in de rook zit) waardoor je door een kortdurend zuurstofgebrek in de hersenen duizelig kunt worden, of in een erger geval dus flauwvallen (mensen met een lage bloeddruk zijn hiervoor gevoeliger volgens mij).
Ahzo. Ik ben namelijk een paar keer ook bijna flauwgevallen, ik heb ook een lage bloeddruk meestal. Maar het is maar een paar keer gebeurd, en de laatste tijd gaat het gewoon oké.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 00:41
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
t is sowieso niet iets om je zorgen over te maken hoor
Gewoon een foutje/beschermingsmaatregel van de natuur.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:37
Nuivorion
Nuivorion is offline
Is niet gek dat dat gebeurt hr..
ik heb het zelf ook 4 keer gehad! maar je kan het ook voorkomen, want het is zeg maar een teken dat het "teveel" was voor je lichaam. dus als jij uitvind wat je aankunt, dan moet je voortaan zelf je wiet uitkiezen/kopen, zelf je blowtjes draaien en de wiet doseren op hoeveel jij aankan. (zo heb ik het gedaan)
en als je t aan voelt komen moet je vooral niet gaan liggen, dan gaat t i.i.g fout. even naar de wc gaan (wel iemand meenemen) en dan je hals, polsen, en buik nat maken totdat je je weer btje normaal voelt.

Succes!
-x-
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 21:32
AngelEyez
Avatar van AngelEyez
AngelEyez is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
don't smoke... smoking kills you...

just smoke the weed

De britse longstichting heeft pasgeleden bekend gemaakt dat drie pure joints even slecht zijn als 20 sigaretten... dussssss
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 22:48
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ja dusssssss wat?????

Eens in de 3 maanden komt er weer een nieuw officieel onderzoek over dat onderwerp naar buiten, en in allemaal staat iets anders, nou kies maar uit welke je gelooft. Roken is slecht. Maar wat zou het in GODSNAAM zeggen dat 3 PURE joints even slecht zijn als 20 sigaretten??? Juist ja, alleen dat 6 pure joints dan waarschijnlijk even slecht zijn als 40 sigaretten. Vertel me svp even HOE slecht 20 sigaretten zijn??? Nou? Nee precies.

ps: Dit is geen aanval op iemand, alleen op vrij zinloos, elkaar tegensprekend onderzoek, en de conclusies die mensen daaruit moeten trekken zonder dat ze precies (kunnen) weten wat er nou PRECIES bedoeld wordt. Wie wordt er nou beter van zulk onderzoek???
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:12
Griller
Griller is offline
Ik vind het altijd zo storend als topicstarters met een vraag nooit meer naar hun topic kijken ..... secretley antwoord please ff...
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2002, 09:16
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Griller schreef:
Ik vind het altijd zo storend als topicstarters met een vraag nooit meer naar hun topic kijken ..... secretley antwoord please ff...
aah daar irriteer ik me dus ook altijd aan
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 23:51
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
ja zit je een beetje betogen te schrijven, en dan laten ze niet eens even weten of ze vinden dat je onzin lult. Start het dan niet idd.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 07:55
Delilah
Delilah is offline
Het is vrij normaal dat je soms out gaat. komt door de thc, als je teveel of te snel rookt ofzo dan krijg je dat. gewoon zorgen dat er iemand bij je in de buurt is die je als je out gaat suiker voert. dat helpt!
Kuzzz Delilah
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 17:12
Nostra
Avatar van Nostra
Nostra is offline
Een vriend van mij had dat ook laatst. Hij had al iets van een jaar ofzo niet meer geblowt .We hadden een grote joint gebouwt met hele sterke wiet en na een paar flinke hijsen ging hij tegen de vlakte.

Dat van die hoofdpijn heb ik zelf ook altijd. Ik rook zelf normaal ook niet alleen af en toe in het weekend een joint. Maar om dan weer ff aan die rook te wennen neem ik eerst een paar hijsen van een peukie en dan heb ik meestal ook lichte kopijn en duizeligheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Is dit een bad trip?
Prepagata
14 17-02-2010 13:59
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 22:50
Drugs & Alcohol flauwgevallen
SpongeBob
33 19-07-2003 21:59
Drugs & Alcohol Hoe slecht is Cannabis nu eigenlijk ?
knights
27 24-11-2002 09:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.