Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 11:08
Nientje2004
Nientje2004 is offline
Hallo allemaal!


Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Janine, 28 jaar uit Utrecht en ik werk op een dag activiteiten centrum voor dak- en thuislozen.

Wij geven aan onze deelnemers taallessen, waaronder ook Engels en nu ben ik op zoek naar oude lesboeken.
Het niveau moet eenvoudig zijn. De staat waarin het boek verkeert is niet zo belangrijk.
Omdat ons budget erg klein is, zijn we niet in staat om nieuwe boeken te kopen.

Nu is mijn vraag: Is er iemand die wat boeken voor ons kan regelen via scholen of er zelf nog 1 op zolder heeft liggen?

Reacties graag per email: info@janientje.nl

Alvast heel erg bedankt!!!!
__________________
Janientje groet U.
Advertentie
Oud 30-06-2004, 11:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Informeer eens bij boekenverhuurbedrijven zoals Van Dijk (www.vandijk.nl)en Iddink (www.iddink.nl). In deze tijd van het jaar ontvangen zij heel veel boeken terug en vaak zitten daar ook afkeurde boeken bij die ze anders weggooien en die jij nu misschien wel mag hebben of voor een klein prijsje kan overkopen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2004, 23:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
>> v&a
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-07-2004, 23:47
iedje
iedje is offline
mijn oom leverde vroeger schoolboeken of zoiets. zal t eens aan em vragen of ie wat kan regelen. heb zelf vast ook nog wel wat liggen, als je daar interesse in hebt zal ik es kijken
Oud 03-07-2004, 16:53
Teetee
Teetee is offline
Ik doe de opleiding SPW3 en heb een engels boek aangeschaft wat ik nooit gebruikt heb, het is naar mijn mening een vrij eenvoudig boek, als je interesse hebt wil ik wel even meer informatie ove rhet boek naar je toesturen (heb hem nu niet in de buurt, ben niet thuis) en evt. wat regelen
__________________
TT
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.