Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 15:25
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
En ik hoop nog meer dat dit een grap is (prijs t-shirt)

[afbeelding]
HAHAHAHAHAHA meer dan 1000 euro voor een shirtje met gaten? Voor een euro heb je hetzelfde effect
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Advertentie
Oud 10-01-2013, 15:56
Verwijderd
Als de kringloopwinkel het zou krijgen, zouden ze het verknippen tot poetslappen
Oud 10-01-2013, 17:59
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Als de kringloopwinkel het zou krijgen, zouden ze het verknippen tot poetslappen
inderdaad
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Oud 26-01-2013, 08:59
Verwijderd
:



En meer pareltjes: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130125_024
Oud 26-01-2013, 12:00
Verwijderd
Wauw die zijn heel uhmm apart xd
Oud 26-01-2013, 21:35
Verwijderd
Warning: what has been seen...
Spoiler
Oud 27-01-2013, 01:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Warning: what has been seen...
Spoiler
Wat?! Serieus, hoe kunnen die zo laag zitten? Hangtetten ok, maar dit is gewoon eng.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-01-2013, 09:59
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Gadverdamme o.o
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 27-01-2013, 10:18
Verwijderd
Hij staat met reden in een spoiler en er staat met reden een waarschuwing boven ^^

En Trimm, het is niet abnormaal bij oudere mensen, zelfs met kleding aan denk ik bij sommigen, wtf, waar hangen die van jou! Maar het valt natuurlijk niet zo op onder truien en gelukkig zijn er ook nog oudere mensen die wel geld besteden aan een fatsoenlijke bh ^^
Oud 27-01-2013, 11:44
Verwijderd
Tien kinderen krijgen, daar gaan ze zo van hangen
Oud 27-01-2013, 11:48
Verwijderd
Brrr, alsof ik niet al genoeg redenen had om geen kinderen te willen
Oud 27-01-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Warning: what has been seen...
Spoiler
Fascinerend
Oud 28-01-2013, 22:20
lopertje18
lopertje18 is offline
zelf ben ik niet een hele grote fan van het hemd bij mannen,
en dan vooral bij mannen met een bierbuik:



Alhoewel ik moet toegeven dat sommige mannen in de jongere leeftijdsklasse dit nog wel leuk kan staan.
Oud 29-01-2013, 14:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Studs, het lijkt wel of die tegenwoordig op alles geplakt worden.
Oud 09-02-2013, 13:30
Verwijderd


Oud 09-02-2013, 17:56
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline


Van die vreselijke Hipster brillen.
Om te kotsen.

Laatst gewijzigd op 10-02-2013 om 01:28.
Oud 09-02-2013, 18:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oud 10-02-2013, 01:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]


Van die vreselijke Hipster brillen.
Om te kotsen.
1) Je moet de link van de foto tussen de tags zetten, niet de hele google search-dinges erbij, want dan werkt 't niet. Het moet altijd eindigen in .jpg of .gif oid.

2) Choo-choooo! Latetrain!
Volgens mij klaagde ik hier in 2008 al over. Ik ondervond pas dat het vrijwel onmogelijk is tegenwoordig om nog een gewoon bril-montuur te krijgen, dus inmiddels heb ik ook een grote bril.
Maarrrr ik heb ook een groot hoofd, de bril staat bij mijn hoofd en ik ben een nerd, dus het klopt wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-02-2013, 11:43
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ben ik de enige die zich hier zo ergert aan het grote aantal broeken met nepzakken dat in de winkels ligt?
Dus van die zakken die erop zitten maar die je dan niet open kan doen omdat ze nep zijn? Serieus wat is het nut daarvan?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 15-02-2013, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Ben ik de enige die zich hier zo ergert aan het grote aantal broeken met nepzakken dat in de winkels ligt?
Dus van die zakken die erop zitten maar die je dan niet open kan doen omdat ze nep zijn? Serieus wat is het nut daarvan?
Ja, dat vind ik ook vreselijk!

Let wel op bij nette broeken, dan is het vaak zo dat de broekzakken met een paar rijgsteekjes zijn dichtgenaaid om de vorm mooi te houden, je kunt dan duidelijk zien dat het maar met een paar steekjes dicht zit en die gewoon doorknippen om de zak open te maken. Maar dan nog heb je vaak bij spijkerbroeken enzo ook broekzakken die er gewoon niet zijn en ritsen die nergens naar toe gaan, super irritant.
Oud 16-02-2013, 15:03
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Witte driekwart-leggings met een (spijker)rok erboven
Oud 16-02-2013, 16:31
Verwijderd


again
Oud 18-02-2013, 17:33
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Dit is gewoon dieptriest.
Oud 18-02-2013, 18:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Witte driekwart-leggings met een (spijker)rok erboven
>schuldig<

Maar wat moet ik dan in de zomer? Op mijn school MOET je een rok aan en zonder legging moet je rok toch wel weer een stuk langer zijn om er niet te snel hoerig uit te zien.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-02-2013, 19:14
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
>schuldig<

Maar wat moet ik dan in de zomer? Op mijn school MOET je een rok aan en zonder legging moet je rok toch wel weer een stuk langer zijn om er niet te snel hoerig uit te zien.
Andere kleur?
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 18-02-2013, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geen spijkerrok?
Oud 18-02-2013, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Andere kleur?
Ik blijf het moeilijk vinden... Zwart is heel erg een niet-zomer kleur. En bij roze/paars/groen/blauw zie ik dan weer van die kleine meisjes met een pony, twee staartjes en een Dora-rugzak voor me.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-02-2013, 13:17
Verwijderd
Op wat voor school -moet- je een rok aan?
Oud 19-02-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf het moeilijk vinden... Zwart is heel erg een niet-zomer kleur. En bij roze/paars/groen/blauw zie ik dan weer van die kleine meisjes met een pony, twee staartjes en een Dora-rugzak voor me.
Dus dan ga je voor overweight dertiger?
Oud 19-02-2013, 13:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op wat voor school -moet- je een rok aan?
Op de school met Reformatorische grondslag, waar het voor vrouwen verboden is om een lange broek te dragen omdat dat mannenkleding zou zijn.
Mijn school is een vrij streng Christelijke school, waar ongeveer 5% van de meisjes uit overtuiging (van zichzelf of van hun ouders) een rok draagt en 95% een rok draagt omdat dit moet/ uit respect voor de meiden die er wel in geloven dat voorgeschreven wordt in de Bijbel om conflicten te voorkomen.
Er zijn scholen waar dit nog erger is en de rokjes verplicht tot over de knie moeten komen en het dragen van een legging ook uit den boze is.

Citaat:
Dus dan ga je voor overweight dertiger?
We all do. Elke zomer nemen de witte leggings massaal de school over, van brugklas tot lyceum zes.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-02-2013, 13:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Op de school met Reformatorische grondslag, waar het voor vrouwen verboden is om een lange broek te dragen omdat dat mannenkleding zou zijn.
Mijn school is een vrij streng Christelijke school, waar ongeveer 5% van de meisjes uit overtuiging (van zichzelf of van hun ouders) een rok draagt en 95% een rok draagt omdat dit moet/ uit respect voor de meiden die er wel in geloven dat voorgeschreven wordt in de Bijbel om conflicten te voorkomen.
Er zijn scholen waar dit nog erger is en de rokjes verplicht tot over de knie moeten komen en het dragen van een legging ook uit den boze is.
Waarom zit je in godsnaam op zo'n school?
Oud 19-02-2013, 13:55
Verwijderd
Dan kun je ook niet echt stellen dat je op zoek bent naar een alternatief he
Oud 20-02-2013, 09:34
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
>schuldig<

Maar wat moet ik dan in de zomer? Op mijn school MOET je een rok aan en zonder legging moet je rok toch wel weer een stuk langer zijn om er niet te snel hoerig uit te zien.
Witte panty?
Oud 20-02-2013, 16:52
Verwijderd
Ik draag ook wel eens witte leggings, niets mis mee. Ook spreek ik het woord 'legging' uit met een g van 'goed'.
Oud 20-02-2013, 18:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
>schuldig<

Maar wat moet ik dan in de zomer? Op mijn school MOET je een rok aan en zonder legging moet je rok toch wel weer een stuk langer zijn om er niet te snel hoerig uit te zien.
Dan zou ik toch echt eerder voor de wat langere rok gaan. Of een lange legging met een leuk/fout patroontje.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-02-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik draag ook wel eens witte leggings, niets mis mee. Ook spreek ik het woord 'legging' uit met een g van 'goed'.
Hoe wil je het anders uitspreken?

Citaat:
Dan zou ik toch echt eerder voor de wat langere rok gaan. Of een lange legging met een leuk/fout patroontje.
Dit wilde ik inderdaad ook als advies geven.
Oud 20-02-2013, 22:08
tripster
tripster is offline
Bij meisjes erger ik me aan uGGs en skinnyjeans bij meisjes met erg dikke benen.
Oud 21-02-2013, 00:40
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
lage broeken
vuilniszakjassen
bontkraagjes
Oud 22-02-2013, 22:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe wil je het anders uitspreken?
Nou, op z'n engels. Met de 'g' als in 'good'.

Citaat:
Bij meisjes erger ik me aan uGGs en skinnyjeans bij meisjes met erg dikke benen.
Mee eens, maar ik moet je wel zeggen dat het niet altijd even makkelijk is om een niet-skinny spijkerbroek te vinden. Dus ik snap wel dat veel stevige dames dan toch maar een skinny aandoen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-02-2013, 05:47
Verwijderd
Ik heb niets tegen skinny jeans bij dikkere meisjes, als ze maar goed passen. Dus de goede maat, en dat je eeen broek neemt met verhoudingen die bij jouw verhoudingen passen, zodat het overal even strak zit en nergens knelt. Ik ben zelf wel slank maar ik vind zelden skinnys die mij verhoudingsgewijs passen omdat ik fietskuitjes heb.
Oud 23-02-2013, 11:52
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Bij meisjes erger ik me aan uGGs en skinnyjeans bij meisjes met erg dikke benen.
Bedoel je skinnyjeans in combinatie met erg dikke benen, of skinnyjeans en dikke benen apart? Want apart van elkaar vind ik ze beide niet erg
Oud 23-02-2013, 11:54
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Nou, op z'n engels. Met de 'g' als in 'good'.
Ik heb nog nooit legging met de 'g' als in 'gaan' gehoord, eerlijk gezegd. Iets totaal nieuws voor mij
Oud 24-02-2013, 08:52
Verwijderd
Ik heb er juist nog nooit bij nagedacht dat je legging met een Engelse g zou kunnen (moeten?) zeggen.
Oud 24-02-2013, 10:16
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb nog nooit iemand op serieuze wijze 'legging' met een nederlandse 'g' horen zeggen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 24-02-2013, 12:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand op serieuze wijze 'legging' met een nederlandse 'g' horen zeggen.
Ik ook niet. Het hoort ook niet op z'n Nederlands. Hoor je ze in het Engels al zeggen "my leg hurts" met een Nederlandse g?
Oud 26-02-2013, 00:03
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik ook niet. Het hoort ook niet op z'n Nederlands. Hoor je ze in het Engels al zeggen "my leg hurts" met een Nederlandse g?
Haha, nee. Misschien iets met de diverse gebieden van Nederland te maken? Zachte G is nederlandse 'g' in Engelse woorden... ?
Oud 26-02-2013, 15:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar goed, dit topic gaat over kleding, niet over uitspraak!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-02-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Op wat voor school -moet- je een rok aan?
Uniformscholen/meisjesscholen. Toen ik in 1994 naar de middelbare ging, was dat nog een meisjesschool met uniform. Maar van de herfstvakantie tot de paasvakantie ofzoiets mochten we wel een broek dragen. In 1995 werden we gemengd en werden de grijze standaard rokken vervangen door donkerblauwe rokken naar keuze, waren we niet meer verplicht polo's of bloezen te dragen, maar mochten t-shirts ook en hadden we altijd de keuze tussen broek en rok.
En bepaalde scholen met religieuze inslag dus blijkbaar.

Citaat:
Waarom zit je in godsnaam op zo'n school?
Tja, als je daar begint als je er nog niet bij stilstaat op je 12e en op je 16e begin je daar wat aan te twijfelen, waarom zou je dan voor 2 jaar nog een andere school gaan zoeken? Ik moest/zou/wou een andere school voor mijn laatste 2 jaar, maar anders was ik daar ook gewoon gebleven om het af te maken.

En ik spreek legging uit op zijn Nederlands, maar ik zeg ook tram ipv trem en soms plastiek ipv plastic, heeft met Vervlaamsing te maken denk ik.


In Gran Canaria heb ik trouwens wel flink wat wansmaak gezien, toeristen in ontblote, verbrande lijven op crocs ftw. En er was een oudere dame met een glittertruitje, bloemen in haar haar, een zwierige witte zijden rok en daar onder had ze van die ziekenhuisinstappertjes, dat was dan weer jammer .

Oh en een oudere man (Duits) die heel zwierig in een lavendelkleurige broek met bijpassende trui omgeslagen om zijn lila/lichtgroen/lichtblauw gestreept hemd rondliep En hij was samen met zijn vrouw!
Oud 25-03-2013, 17:38
Verwijderd
Oud 25-03-2013, 19:37
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
De floral skinny jeans of leggings zijn niet zo mijn ding...

__________________
En dat meen ik!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.