Oud 27-10-2002, 17:35
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Een 22-jarige man en zijn vader zijn in de nacht van zaterdag op zondag mishandeld in de binnenstad van Winschoten. Na een woordenwisseling met drie mannen werd de vader in een café geslagen.

Hij wist zich los te rukken en samen met zijn zoon het café te ontvluchten. De drie verdachten achtervolgden de twee, waarbij een van de belagers een pistool trok en een schot loste. De achtervolgers achterhaalden de vader en zoon, waarna ze geschopt en geslagen werden. De 22-jarige Winschoter moest zich in het ziekenhuis aan zijn hoofd laten behandelen.

De politie is nog op zoek naar de daders en heeft een onderzoek ingesteld naar de toedracht van het incident.

bron: nieuws.nl


ik heb er echt geen woorden meer voor, het lijkt de normaalste zaak van de wereld te worden, of wordt het nu na Venlo ineens zoveel in beeld gebracht?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Advertentie
Oud 27-10-2002, 17:41
`CrazY G
Avatar van `CrazY G
`CrazY G is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:

ik heb er echt geen woorden meer voor, het lijkt de normaalste zaak van de wereld te worden, of wordt het nu na Venlo ineens zoveel in beeld gebracht?
duh lijkt mij niet dat er nooit in nederland een vechtpartijtje is. De meeste halen het nieuws niet eens.
__________________
het heeft 52 tanden en houd een enorm monster tegen: mijn gulp
Oud 28-10-2002, 17:33
Love Is Your Energy
Love Is Your Energy is offline
En toch is het erg...
Oud 28-10-2002, 18:49
waaromniet?
waaromniet? is offline
Again: Geweld zijn al genoeg topics van (geweest)
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.