Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2005, 13:24
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Aan welke sporten heb jij een absolute hekel en als het op tv verschijnt, zap je meteen weg?

Ik haat Formule 1 op tv, wat een kutgeluid de hele tijd en het is telkens maar hetzelfde rondje.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2005, 13:59
Rambo
Avatar van Rambo
Rambo is offline
voetbal.
__________________
Het gaat er niet om dat je storm overleeft maar dat je in de regen kan dansen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:09
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Formule 1 is juist de mooiste sport
Maargoed zo kun je op elke manier elke sport haten..


Voetbal, de hele tijd achter een bal aan rennen en hem dan weer wegschoppen. Zo saai.

Wielrennen, 6 uur lang alleen maar met meer dan 100 fietsen om in de laatste 300 meter als een idioot te gaan versnellen. Zo saai.

Tennis, 3 uur lang met z'n tweeen heen en weer slaan met een heel klein balletje. Zo saai..

Ik den dat als je het zo bekijkt dat elke sport z'n nadelen heeft. Maar ik vind geen een sport zo vreselijk dat ik meteen weg zap. Er zijn wel sporten waarvan ik denk.. hm hm, zoals een paard allemaal idiote pasjes laten lopen, of elkaar net zolang slaan tot iemand neervalt en niet in 10 seconden kan opstaan, maar ik denk niet dat er echt sporten zijn die ik haat
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:09
Henk Biertank
Avatar van Henk Biertank
Henk Biertank is offline
Korfbal

ik wacht wel even op de reacties..
__________________
Save an animal be a cannibal
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:10
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Basketbal en Judo.
En Gouden gids divisie voetbal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:23
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
G-force schreef op 16-10-2005 @ 15:10 :

En Gouden gids divisie voetbal.
dat is dus NIET saai. als je een beetje een voetballiefhebber bent, hou je van wedstrijden met opportunistisch spel en veel doelpunten. dat heb je in de ggd veel meer als in de eredivisie.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:25
Verwijderd
Voetbal
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 15:10
faan
Avatar van faan
faan is offline
1. echt, wat een saaie sport; wielrennen
2. F1, auto's interesseren mij niet
3. tennis
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 15:58
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik kan best wel een aantal sporten noemen die echt niet mijn interesse wekken. Maar de sporten die ik echt haat, dat zijn toch wel de autosport en de motorsport. In alle vormen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 16:02
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Golf en hockey
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 16:05
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
McDuck schreef op 16-10-2005 @ 15:09 :
Formule 1 is juist de mooiste sport
Maargoed zo kun je op elke manier elke sport haten..


Voetbal, de hele tijd achter een bal aan rennen en hem dan weer wegschoppen. Zo saai.

Wielrennen, 6 uur lang alleen maar met meer dan 100 fietsen om in de laatste 300 meter als een idioot te gaan versnellen. Zo saai.

Tennis, 3 uur lang met z'n tweeen heen en weer slaan met een heel klein balletje. Zo saai..

Ik den dat als je het zo bekijkt dat elke sport z'n nadelen heeft. Maar ik vind geen een sport zo vreselijk dat ik meteen weg zap. Er zijn wel sporten waarvan ik denk.. hm hm, zoals een paard allemaal idiote pasjes laten lopen, of elkaar net zolang slaan tot iemand neervalt en niet in 10 seconden kan opstaan, maar ik denk niet dat er echt sporten zijn die ik haat
Hoe sneu ben jij
Voetbal is echt niet alleen achter een balletje aan rennen en hem dan weer weg schoppen.
Tennis is saai ik geef toe maar dat is ook niet alleen 3 uur lang met z'n tweeën heen en weer slaan met een heel klein balletje
Het is maar net waar je in geïnteresseerd bent, nou kan ik ook zeggen over Formule 1 dat ik het saai vind(vind ik ook)maar als je goed oplet zie je daar ook dat tactiek een grote rol speelt en dat er ook zeg maar trucjes zijn.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 16:14
Anno2007
Anno2007 is offline
ik haat niet echt sport om te kijken, enkel sumoworstelen vin ik niet om aan te zien...(en biljart, maar dat vindt ik niet egt een sport)













(en korfbal is cooooooowl)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 16-10-2005 @ 17:05 :
Hoe sneu ben jij
Voetbal is echt niet alleen achter een balletje aan rennen en hem dan weer weg schoppen.
Tennis is saai ik geef toe maar dat is ook niet alleen 3 uur lang met z'n tweeën heen en weer slaan met een heel klein balletje
Het is maar net waar je in geïnteresseerd bent, nou kan ik ook zeggen over Formule 1 dat ik het saai vind(vind ik ook)maar als je goed oplet zie je daar ook dat tactiek een grote rol speelt en dat er ook zeg maar trucjes zijn.
Volgens mij snap jij het sarcasme niet

Ik heb verder niet echt een hekel aan een sport; ze hebben allemaal wel iets moois meestal.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 19:04
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik vind het allemaal wel tof eigenlijk, als ik me nog iets bedenk laat ik het nog wel weten.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 19:20
Verwijderd
poolen, biljart, sumoworstelen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 19:42
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
kweenie, misschien curling en motorsporten zijn juist vet, auto's hebben een vet geluid en er gebeurt heel eel.

En voetbal vind ik ook niet veel aan om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 19:46
baas
Avatar van baas
baas is offline
Formule 1 en motorsport. Ik beschouw dat niet eens als een sport, omdat het een zeer grote rol speelt wat voor materiaal je hebt, en niet wat de individuele sportman presteert. Daarbij is het ook nog eens belachelijk saai om naar te kijken, behalve de crashes natuurlijk.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Alle sporten waarbij extreme inspanningen (in welke vorm dan ook) ontbreken vind ik bij voorbaat voor paupers.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-10-2005, 20:42
Verwijderd
Ik ben iemand die alle sporten bekijkt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:14
Verwijderd
HOU OP AUTOSPORTEN AF TE KRAKEN , en ik vind darten een echte klote sport, dat zou geen sport moeten heten. Er zit nog meer spanning in een potje mens-erger-je-niet.

@ ~(S-|-)2v!lL~: Dat is ook onzin, ik vind die extreme inspanning sporten nou juist geen sporten, een beetje zware dingen op tillen en dergelijke. In een sport hoort een wedstrijd element te zitten, en spanning. Allebei vind ik daar niet aanwezig. Ik zie dat meer als van de voorbereidingen voor een inspannende sport, een aparte sport maken. Een beetje het fysieke trainen voor een wedstrijd als wedstrijd zelf gebruiken....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:54
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
baas schreef op 16-10-2005 @ 20:46 :
Formule 1 en motorsport. Ik beschouw dat niet eens als een sport, omdat het een zeer grote rol speelt wat voor materiaal je hebt, en niet wat de individuele sportman presteert. Daarbij is het ook nog eens belachelijk saai om naar te kijken, behalve de crashes natuurlijk.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind sport vooral echt sport als er een behoorlijke lichamelijke inspanning moet worden geleverd. Darten, golf, schaken en paardrijden vind ik stiekem geen 'echte' sporten. En bij autosport en motorsport zitten ze alleen maar op hun reet in zo'n herrie makend voertuig.
Het wedstrijd-element is er wel, maar niet de lichamelijke inspanning.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:59
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
ik haat trouwens geen enkele sport. zodra er iets te zien is waarbij het competitie element aanwezig is vind ik het leuk. natuurlijk zijn sporten waarbij zware inspanningen verricht moeten worden leuker, maar een potje darts kan ik ook erg spannend vinden. wat eigenlijk niet als echte sport beschouwd moet worden is een andere discussie
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:59
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Bossen schreef op 16-10-2005 @ 22:14 :
HOU OP AUTOSPORTEN AF TE KRAKEN , en ik vind darten een echte klote sport, dat zou geen sport moeten heten. Er zit nog meer spanning in een potje mens-erger-je-niet.

@ ~(S-|-)2v!lL~: Dat is ook onzin, ik vind die extreme inspanning sporten nou juist geen sporten, een beetje zware dingen op tillen en dergelijke. In een sport hoort een wedstrijd element te zitten, en spanning. Allebei vind ik daar niet aanwezig. Ik zie dat meer als van de voorbereidingen voor een inspannende sport, een aparte sport maken. Een beetje het fysieke trainen voor een wedstrijd als wedstrijd zelf gebruiken....
dude ik doelde niet eens op fitness of BB.

Dingen als athletiek hardlopen zwemmen alle vormen van lichamelijke inspanning vind ik gaaf.

Dingen als pool darts F1 auto motor race ed vind ik niet echt sport ja ok je bent wel verantwoordelijk voor de uitkomst van de wedstrijd maar toch vind ik het niet sport zoals ik bv hardlopen en atlethiek een sport vind.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:09
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 22:54 :
Hier ben ik het mee eens. Ik vind sport vooral echt sport als er een behoorlijke lichamelijke inspanning moet worden geleverd. Darten, golf, schaken en paardrijden vind ik stiekem geen 'echte' sporten. En bij autosport en motorsport zitten ze alleen maar op hun reet in zo'n herrie makend voertuig.
Het wedstrijd-element is er wel, maar niet de lichamelijke inspanning.
Autosport niet zwaar??
Dude, je hebt er behoorlijk wat kracht en energie voor nodig hoor.
Je moet ook nog eens een hoop concentratie hebben.
Ga maar eens karten met 20 mensen op de baan en ga dan maar eens 70 rondjes achter elkaar rijden en dat dan de hele tijd tot je uiterste gaan en dan zie je dat het best nog wel zwaar is.

Dat je autosport niks vind, prima maar dan moet je niet net doen alsof je er niks voor hoeft te doen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 16-10-2005 @ 23:09 :
Autosport niet zwaar??
Dude, je hebt er behoorlijk wat kracht en energie voor nodig hoor.
Je moet ook nog eens een hoop concentratie hebben.
Ga maar eens karten met 20 mensen op de baan en ga dan maar eens 70 rondjes achter elkaar rijden en dat dan de hele tijd tot je uiterste gaan en dan zie je dat het best nog wel zwaar is.
Ja natuurlijk vereist autosport een hoop concentratie, maar ik zie simpelweg nergens de lichamelijke beweging. Of ja, ze sturen met hun handen, dus ze bewegen nog wel iets
Toch geef ik toe dat ik te weinig van autosport weet, ik ben fietsfanaat
Citaat:
nochtans schreef op 16-10-2005 @ 22:59 :
wat eigenlijk niet als echte sport beschouwd moet worden is een andere discussie
Je hebt gelijk!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 23:17 :
Ja natuurlijk vereist autosport een hoop concentratie, maar ik zie simpelweg nergens de lichamelijke beweging. Of ja, ze sturen met hun handen, dus ze bewegen nog wel iets
Toch geef ik toe dat ik te weinig van autosport weet, ik ben fietsfanaat
Als je er geen verstand van hebt kun je net zo goed gewoon niks zeggen want lichamelijke beweging krijgen ze genoeg.
Meer dan 50 keer steeds weer hetzelfde rondje rijden, elk rondje moet net zo zijn al dat vorige rondje want anders wijk je van je lijn af en verlies je tijd, dat is geen makkie en dat is heel zwaar en als er iets wel moeilijk is dan is het wel iets doen wat je keer op keer moet herhalen precies zoals het de vorige keer ook moest.
Dus lichamelijke beweging zit er wel degelijk bij.

Maar waarschijnlijk zul je dat toch nooit begrijpen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:47
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 16-10-2005 @ 23:35 :
Maar waarschijnlijk zul je dat toch nooit begrijpen
Kom kom, zeg nooit nooit!
Als jij het zegt zal het wel zo zijn, ik geloof je wel.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 11:50
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 16-10-2005 @ 17:05 :
Hoe sneu ben jij
Voetbal is echt niet alleen achter een balletje aan rennen en hem dan weer weg schoppen.
Tennis is saai ik geef toe maar dat is ook niet alleen 3 uur lang met z'n tweeën heen en weer slaan met een heel klein balletje
Het is maar net waar je in geïnteresseerd bent, nou kan ik ook zeggen over Formule 1 dat ik het saai vind(vind ik ook)maar als je goed oplet zie je daar ook dat tactiek een grote rol speelt en dat er ook zeg maar trucjes zijn.
Ik gaf alleen maar even weer dat als je op de manier van 'Formule 1 is saai want je rijd alleen maar hetzelfde rondje' gaat redeneren, je eigenlijk elke sport om zo'n manier saai kan vinden. (Daarbij vind ik de voorbeelden die ik daarvoor gebruikt heb -voetbal, tennis, wielrennen- juist niet saai, maar dat maakt niet uit)



Citaat:
baas schreef op 16-10-2005 @ 20:46 :
Formule 1 en motorsport. Ik beschouw dat niet eens als een sport, omdat het een zeer grote rol speelt wat voor materiaal je hebt, en niet wat de individuele sportman presteert. Daarbij is het ook nog eens belachelijk saai om naar te kijken, behalve de crashes natuurlijk.
Ik ben het er mee eens dat het voor een groot deel afhangt wat voor'n ,materiaal/auto je hebt. Maar een echte kampioen maakt een goede auto. Bijvoorbeeld Schumacher, die Ferrari naar de top heeft gebracht, denk maar niet dat Ferrari in 1997 zo goed was als in 2004. Wat de individuele sportman presteert is behoorlijk knap, al heb je een Ferrari, al heb je een McLaren, Renault, noem maar op. Denk maar niet dat je met een goede wagen ook meteen wereldkampioen bent.


Citaat:
peaceflower schreef op 16-10-2005 @ 22:54 :
Hier ben ik het mee eens. Ik vind sport vooral echt sport als er een behoorlijke lichamelijke inspanning moet worden geleverd. Darten, golf, schaken en paardrijden vind ik stiekem geen 'echte' sporten. En bij autosport en motorsport zitten ze alleen maar op hun reet in zo'n herrie makend voertuig.
Het wedstrijd-element is er wel, maar niet de lichamelijke inspanning.
Ik ben een groot Formule 1-fan en je mag zeggen wat je ervan vind, maar zeg alsjeblieft niet dat je bij autosport geen lichamelijke inspanning levert. Formule 1 is bijvoorbeeld een van de meest zware sporten in de wereld. Ooit gehoord van G-krachten als je met 270 per uur door een bocht gaat? Soms kunnen die G-krachten oplopen tot 4,5,6 G. Voor de duidelijkheid, op dat moment weegt je lichtaam 4,5,6 keer zo zwaar als 'normaal'. Een helm van 1,5 kilo drukt dan met een kracht van 6, 7, 8 kilo op je hoofd, en dan ook nog eens naar links of rechts.
Bij topsnelheden, 330+ km/uur word je zo hard naar achteren gedrukt dat je haast niks meer kunt bewegen. Jij en ik in ieder geval niet, Formule1 coureurs zijn daarop getraind. Michael Schumacher is een fittere sportman dan David Beckham bijvoorbeeld.
Ik durf het zelfs wel aan, bij Formule 1 zijn de lichamelijke inspanningen van de spelers hoger dan bij voetbal. (niks ten nadelen over voetbal overigens, want dat vind ik ook een van de mooiste sporten).
Misschien is het moeilijk voor te stellen omdat coureurs stil zitten, en niet bewegen, maar denk maar niet dat je bij autosport geen lichamelijke inspanningen levert.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:29
Supersuri
Supersuri is offline
Tennis, maar dat zal wel komen omdat ik dat balletje niet kan zien
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 13:59
clienus
Avatar van clienus
clienus is offline
turnen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:06
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
McDuck schreef op 17-10-2005 @ 12:50 :

Ik ben het er mee eens dat het voor een groot deel afhangt wat voor'n ,materiaal/auto je hebt. Maar een echte kampioen maakt een goede auto. Bijvoorbeeld Schumacher, die Ferrari naar de top heeft gebracht, denk maar niet dat Ferrari in 1997 zo goed was als in 2004. Wat de individuele sportman presteert is behoorlijk knap, al heb je een Ferrari, al heb je een McLaren, Renault, noem maar op. Denk maar niet dat je met een goede wagen ook meteen wereldkampioen bent.

Denk maar wel dat je als goede coureur geen wereldkampioen wordt als je geen topauto hebt.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Golf, hockey en korfbal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:03
one.
one. is offline
Golf, hockey, cricket en golfbal.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 16-10-2005 @ 22:59 :
dude ik doelde niet eens op fitness of BB.

Dingen als athletiek hardlopen zwemmen alle vormen van lichamelijke inspanning vind ik gaaf.

Dingen als pool darts F1 auto motor race ed vind ik niet echt sport ja ok je bent wel verantwoordelijk voor de uitkomst van de wedstrijd maar toch vind ik het niet sport zoals ik bv hardlopen en atlethiek een sport vind.
Om auto en motor racen nou in hetzelfde rijtje als pool en darts te noemen..... Alle coureurs die in een hoge klasse rijden hebben stuk voor stuk een goede conditie, anders zouden ze gewoon geen 2 uur lange races kunnen rijden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:32
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
baas schreef op 17-10-2005 @ 15:06 :
Denk maar wel dat je als goede coureur geen wereldkampioen wordt als je geen topauto hebt.
Nee natuurlijk gaat een Minardi minder hard dan een Ferrari.
Maar wat ik dus zeg, is dat je ook in een mindere auto kans hebt om bij de top te komen. Ofwel door de auto zelf beter te maken (zoals Schumacher bij Ferrari), ofwel door je talent, wanneer je bijvoorbeeld een contract krijgt aangeboden door een topteam. (zoals Alonso -de kampioen van dit jaar- die bij Minardi vandaan kwam).
Dus het is echt niet zo dat het presteren van de sportman alleen maar afhangt van het materiaal dat je krijgt, en 'niet van de individuele sportman.'
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:58
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 17-10-2005 @ 19:03 :
Golf, hockey, cricket en golfbal.
Hoezo nou weer cricket? Dat is mijn lievelingssport.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2005, 19:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Alles waar paarden een rol in spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:06
Thijsz!
Avatar van Thijsz!
Thijsz! is offline
ritmisch gymnastiek en veldrijden
zooo stom
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:17
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik zag gisteren bij studio sport badminton
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 09:51
Fides
Fides is offline
darts, biljarten en poolen en al die bar-sporten zijn geen sport te noemen.
verder heb ik een hekel aan paarden'sport' en (pijl)schietsport.
Als er nauwelijks lichamelijke actie is, dan kan je het beter een spelletje noemen dan een sport
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:55
Supreme Dutch
American Football,
Atletiek
Autosport
Badminton
Basketbal Biljart
Bowling
Cricket
Darten
Duiken
Frisbee
Gymnastiek
Handbal
Hippische Sport
Honkbal
Jeu de Boules
Kaatsen
Klimmen
Korfbal
Rugby
Schaatsen
Schermen
Schieten
Squash
Tafeltennis
Triathlon
Vechtsport
Volleybal
Vrouwen
Waterpolo
Watersport
Wielrennen
Worstelen
Zwemmen
Aerobic

Tennis, voetbal, golf en hockey vind ik leuk..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 13:18
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 18-10-2005 @ 12:55 :
American Football,
Atletiek
Autosport
Badminton
Basketbal Biljart
Bowling
Cricket
Darten
Duiken
Frisbee
Gymnastiek
Handbal
Hippische Sport
Honkbal
Jeu de Boules
Kaatsen
Klimmen
Korfbal
Rugby
Schaatsen
Schermen
Schieten
Squash
Tafeltennis
Triathlon
Vechtsport
Volleybal

Vrouwen
Waterpolo
Watersport
Wielrennen
Worstelen
Zwemmen
Aerobic

Tennis, voetbal, golf en hockey vind ik leuk..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 17:08
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Bossen schreef op 17-10-2005 @ 19:28 :
Om auto en motor racen nou in hetzelfde rijtje als pool en darts te noemen..... Alle coureurs die in een hoge klasse rijden hebben stuk voor stuk een goede conditie, anders zouden ze gewoon geen 2 uur lange races kunnen rijden.
Ik denk niet echt dat deze zich kunnen meten aan gemiddeld marathonloper oid, denk je wel?

En zoals eerder al aangehaald een masterdriver zonder ubermobile is nog steeds als een vis op het droge.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-10-2005 @ 18:08 :
Ik denk niet echt dat deze zich kunnen meten aan gemiddeld marathonloper oid, denk je wel?

En zoals eerder al aangehaald een masterdriver zonder ubermobile is nog steeds als een vis op het droge.
Een marathonloper zal het ook geen 2 uur in een F1 auto volhouden.

En natuurlijk speelt materiaal een rol, maar als je Raikonnen in een Minardi zet rijd die alsnog een stuk sneller dan de Jordans/andere Minardi. En dat is ook de uitdaging van een Coureur, in een klote auto laten zien dat hij goed genoeg is om in de top wagens te rijden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 17:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Alles met paarden ,
Gewichtheffen
Boksen en 99,9pct van alle andere vechtsporten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 20:04
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Bossen schreef op 18-10-2005 @ 18:48 :
Een marathonloper zal het ook geen 2 uur in een F1 auto volhouden.

En natuurlijk speelt materiaal een rol, maar als je Raikonnen in een Minardi zet rijd die alsnog een stuk sneller dan de Jordans/andere Minardi. En dat is ook de uitdaging van een Coureur, in een klote auto laten zien dat hij goed genoeg is om in de top wagens te rijden.
dude die namen zeggen me niks meer dan een turkse toiletpapiercommercial

Mja zal ongetwijfeld wel zo zijn dattie dat niet volhoud maar ik heb toch wat meer respect voor mensen die echt afgepeigerd over een lijn oid sjokken.
Je snapt wel wat ik bedoel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-10-2005 @ 21:04 :
dude die namen zeggen me niks meer dan een turkse toiletpapiercommercial

Mja zal ongetwijfeld wel zo zijn dattie dat niet volhoud maar ik heb toch wat meer respect voor mensen die echt afgepeigerd over een lijn oid sjokken.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Haha, nou Raikonen is dus de beste F1 coureur (F1 fans niet zeiken het is zo), en Minardi heeft de sloomste auto samen met Jordan.

En ja, ik snap wat je bedoelt en dan is je definitie van een goede sportsman gewoon iets anders dan die van mij. Voor mij is sport een competitie waarbij je lichaam en je talent een rol spelen. Voor jou weegt dat lichaam gedeelte iets zwaarder. Ik vind dat het talent meer telt. En in de gemiddelde auto sport klasse zullen de coureurs inderdaad niet zo'n goede conditie hebben als een marathon loper.
Maaaaar een F1 coureur traint keihard, natuurlijk op andere gebieden dan een marathon loper of wielrenner, maar zijn trainingsprogramma is waarschijnlijk niet (veel) minder zwaar.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:57
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-10-2005 @ 18:08 :
Citaat:
Bossen schreef op 17-10-2005 @ 19:28 :
Om auto en motor racen nou in hetzelfde rijtje als pool en darts te noemen..... Alle coureurs die in een hoge klasse rijden hebben stuk voor stuk een goede conditie, anders zouden ze gewoon geen 2 uur lange races kunnen rijden.
Ik denk niet echt dat deze zich kunnen meten aan gemiddeld marathonloper oid, denk je wel?
Ik weet het wel zeker. Misschien lijkt het niet zo, maar een goede formule 1 coureur heeft minstens net zo'n goede conditie als een marathonloper.



Citaat:
Bossen schreef op 18-10-2005 @ 21:30 :
Haha, nou Raikonen is dus de beste F1 coureur (F1 fans niet zeiken het is zo), en Minardi heeft de sloomste auto samen met Jordan.

En ja, ik snap wat je bedoelt en dan is je definitie van een goede sportsman gewoon iets anders dan die van mij. Voor mij is sport een competitie waarbij je lichaam en je talent een rol spelen. Voor jou weegt dat lichaam gedeelte iets zwaarder. Ik vind dat het talent meer telt. En in de gemiddelde auto sport klasse zullen de coureurs inderdaad niet zo'n goede conditie hebben als een marathon loper.
Maaaaar een F1 coureur traint keihard, natuurlijk op andere gebieden dan een marathon loper of wielrenner, maar zijn trainingsprogramma is waarschijnlijk niet (veel) minder zwaar.
Ik denk eigenlijk gewoon dat het verschil in mening door 1 ding komt: bij Formule 1 zie je het lichaam niet, bij een marathon wel. En dat is voor mensen een reden om te denken dat een Formule 1 auto anderhalf uur lang besturen niet zo zwaar is als een marathon lopen. Maar het is zeker wel zwaar, ik denk zelfs dat Formule 1 een zwaardere sport dan hardlopen is, of marathonlopen, wat je wlit.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:56
PhilipW
PhilipW is offline
curling
__________________
Bezoek www.soccer-international.tk en wordt lid!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:09
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-10-2005 @ 20:32 :
Alles waar paarden een rol in spelen.
Dat was ik vergeten.
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquete Subculturen
Luuusje
30 25-05-2006 14:47
Psychologie enquette
Judy2
77 23-05-2005 11:22
Verhalen & Gedichten [casus]
Fantôme
3 19-04-2005 10:04
Lifestyle Als het kriebelt moet je sporten!
Apomes
80 06-01-2005 10:35
Lifestyle leer je mede-lifestyler kennen
Ninnoc
267 26-12-2003 16:03
De Kantine het grote gegevenstopic...
Krugdinho
101 26-09-2002 04:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.