Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2020, 20:02
Verwijderd
Citaat:
De lucht die door de aircofilters gaat moet veilig zijn, ten minste als het onderhoud aan de airco fatsoenlijk wordt uitgevoerd zouden virusdeeltjes eruit moeten worden gefilterd.
Okay, maar das dus in een ideale situatie waarin de lucht van onderaf omhoog wordt ingeblazen en bovenaf wordt weggezogen, wat nooit zo is want die vents zijn altijd vrij random geplaatst op exclusieve hotels en appartementen na.
Advertentie
Oud 14-04-2020, 20:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik denk niet dat experts het ooit hadden geopperd dat het de verspreiding ernstig zou bemoeilijken. Of toch de onze hier niet. Ik ging al uit van een klein effect.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-04-2020, 20:05
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 15-04-2020, 12:10
Struilhuik
Struilhuik is offline
In ander corona-gerelateerde onderwerpen: het corona-kapsel. Ik kom steeds dichter op het punt dat ik mij overgeef aan het onvermijdelijke en mijn wederhelft voorzie van de tondeuse en grenzeloos vertrouwen.

Hoe is het met jullie corona-kapsels gesteld?
Oud 15-04-2020, 12:25
Verwijderd
Ik kan een elastiekje denk ik wel in.
Oud 15-04-2020, 12:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
9 milimeter lang sinds maandag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 14:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het gaat richting onhandelbaar hier, gelukkig hoef ik toch amper naar buiten!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-04-2020, 14:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik kan een elastiekje denk ik wel in.
Oplossing: Van de trap vallen
Oud 15-04-2020, 14:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
In ander corona-gerelateerde onderwerpen: het corona-kapsel. Ik kom steeds dichter op het punt dat ik mij overgeef aan het onvermijdelijke en mijn wederhelft voorzie van de tondeuse en grenzeloos vertrouwen.

Hoe is het met jullie corona-kapsels gesteld?
Ik heb mijn haar zo ver gekortwiekt dat er nog maar net een elastiekje in kan. Ik merk nu dat mijn haar erger krult dan ik dacht en het is een grote warboel. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 14:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
In ander corona-gerelateerde onderwerpen: het corona-kapsel. Ik kom steeds dichter op het punt dat ik mij overgeef aan het onvermijdelijke en mijn wederhelft voorzie van de tondeuse en grenzeloos vertrouwen.

Hoe is het met jullie corona-kapsels gesteld?
Ik ga toch hoogstens 1 maal per jaar ofzo en ben eind vorig jaar nog geweest.
De kapper van de oudste gaat me binnenkort via whatsapp begeleiden
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-04-2020, 14:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga denk ik maar op YouTube kijken hoe ik het in moet vlechten ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-04-2020, 15:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik ga om het half jaar naar de kapper, als dat lukt (mijn kapper knipt bij m’n moeder thuis, is niet om de hoek). Maar vaak lukt t niet en zit er langer tussen. Maar ben toevallig in januari geweest.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 15:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net even met een vriendin bijgekletst vanaf het balkon
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-04-2020, 15:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb het mijne echt goed kort en een beetje naar de tering geknipt. Ik dacht ik zit toch nog maanden binnen, let’s try something xD

Nou moet ik morgenochtend ineens wel even op kantoor verschijnen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-04-2020, 16:37
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik heb het mijne echt goed kort en een beetje naar de tering geknipt. Ik dacht ik zit toch nog maanden binnen, let’s try something xD

Nou moet ik morgenochtend ineens wel even op kantoor verschijnen
In ieder geval lekker pittig!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 16:48
Verwijderd
En vast zo'n lekker hip kleurtje er in!
Oud 15-04-2020, 17:00
Verwijderd
Overigens is de.moderne variant van zo'n donkerrode kleur bij huisvrouwen zo'n lelijk gezet asgrijs.
Oud 15-04-2020, 17:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Fuck ja het is kort, pittig en donkerrood
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-04-2020, 17:11
Verwijderd
Fotoooooo
Oud 15-04-2020, 17:11
Struilhuik
Struilhuik is offline
Shit got real: de A10 in spits is gewoon zorgeloos doorrijden.
Oud 15-04-2020, 17:12
Verwijderd
Ben je ook net wat te dik, doe je op woensdagochtend zumba, drink je senseo, draag je slechte bh's en is je favo winkel miss etam?
Oud 15-04-2020, 17:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga eigenlijk alleen naar de kapper als mijn haar verpest is door alle bleek/verf. Ik zit er wel aan maanden aan te denken om te gaan, maar ik weet toch nog niet wat ik wil en tot die tijd vermaak ik me wel met verven.

Deze gozer heeft een tutorial over hoe je zelf je haar kan knippen zonder het te verneuken:
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-04-2020, 18:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ga eigenlijk alleen naar de kapper als mijn haar verpest is door alle bleek/verf. Ik zit er wel aan maanden aan te denken om te gaan, maar ik weet toch nog niet wat ik wil en tot die tijd vermaak ik me wel met verven.

Deze gozer heeft een tutorial over hoe je zelf je haar kan knippen zonder het te verneuken: [filmpje]
Er gaan verhalen over dat hij helemaal geen echte kapper is, maar hee, z'n videos zijn vermakelijk. En dit verhaal zorgt er iig nog voor dat mensen ietwat geinformeerd zijn voordat ze de keukenschaar in hun lokken zetten.

Ik vind btw het grootste probleem met zelf haar knippen dat ik de achterkant niet kan zien, en dat in de spiegel knippen echt heel kut is. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 18:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In ander corona-gerelateerde onderwerpen: het corona-kapsel. Ik kom steeds dichter op het punt dat ik mij overgeef aan het onvermijdelijke en mijn wederhelft voorzie van de tondeuse en grenzeloos vertrouwen.

Hoe is het met jullie corona-kapsels gesteld?
Ik ga meestal toch maar één keer per jaar naar de kapper en draag meestal een hoofddoek, dus /care
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-04-2020, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er gaan verhalen over dat hij helemaal geen echte kapper is, maar hee, z'n videos zijn vermakelijk. En dit verhaal zorgt er iig nog voor dat mensen ietwat geinformeerd zijn voordat ze de keukenschaar in hun lokken zetten.

Ik vind btw het grootste probleem met zelf haar knippen dat ik de achterkant niet kan zien, en dat in de spiegel knippen echt heel kut is. :')
Dat wist ik niet! Hij lijkt er wel veel van te weten though. Misschien is hij een drop-out of gewoon koos werkloos? Ik vind vooral zijn bleach fail video’s leuk en ik vond dit best een goeie techniek.
Citaat:
Ik ga meestal toch maar één keer per jaar naar de kapper en draag meestal een hoofddoek, dus /care
Heb ik iets gemist? Waarom draag je een hoofddoek?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-04-2020, 21:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb ik iets gemist? Waarom draag je een hoofddoek?
Ik ben moslim geworden.
Spoiler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-04-2020, 23:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben moslim geworden.
Spoiler
Zit me niet te fucken, Miekje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-04-2020, 23:18
Verwijderd
Fatimiekje.
Oud 15-04-2020, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Fatimiekje.
Oud 16-04-2020, 07:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zit me niet te fucken, Miekje
Kusje hoor!
Citaat:
Fatimiekje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-04-2020, 07:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Fatimiekje en Wolter B. met z’n lange baard
Oud 16-04-2020, 07:55
Verwijderd
Terroristenstel hoor, terroristen wat ik je brom!
Oud 16-04-2020, 07:55
Verwijderd
Racisme ban.
Oud 16-04-2020, 08:32
Verwijderd
Ik heb het aanbod gekregen om me te laten testen. Daantje, zijn de testen nu al zo goed?
Oud 16-04-2020, 10:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zijn je klachten over? En heb je idee welke test? Als in bloed of met stokje je neus en keel in?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-04-2020, 10:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die zwangerschaps achtige testen met vingerprik zijn het minst betrouwbaar en bloedtesten zeggen meer over een grote populatie dan over één individu. Wij hebben nog steeds geen testen kunnen krijgen om te valideren dus hoe goed of slecht het precies is, weet ik niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2020, 12:55
Verwijderd
Ik moet even hoesten

Laatst gewijzigd op 16-04-2020 om 22:14.
Oud 16-04-2020, 13:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik denk dat het alleen maar wat zegt als die worden aangetoond, mits het een goede lab test is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-04-2020, 14:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vals negatief kan. Het is waarschijnlijk zo dat niet iedereen antistoffen aanmaakt en dat is wat je test. IgM zijn snelle antistoffen die snel opkomen maar ook weer dalen. IgG zijn antistoffen die later opkomen maar die langer blijven en zorgen dat je langer beschermt bent. De verwachting is nu dat dat niet levenslang is maar bijvoorbeeld een jaar.

Je kan je wel laten testen. Als het goed is heeft het lab een rest gevalideerd voordat ze die in gebruik nemen en moet die goede resultaten geven. Je moet alleen in je achterhoofd houden dat als je negatief test, je het wel gehad kan hebben. Vals positief kan alleen als een test ook reageert op bijvoorbeeld andere type corona virussen maar die zou ik als lab, nu nooit gaan gebruiken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2020, 16:53
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
IgG van Geheugen ezelsbruggetjes van vroegah
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-04-2020, 19:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
IgM van meteen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-04-2020, 19:03
Verwijderd
Citaat:
deadlock is een gans
Ik zou zenuwachtiger zijn voor vals-positief eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 16-04-2020 om 22:16.
Oud 16-04-2020, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
IgG van Geheugen ezelsbruggetjes van vroegah
Citaat:
IgM van meteen
Wow, waarom hoor ik dit voor het eerst
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2020, 20:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Pfffrt ik was vandaag na precies 5 weken weer even op kantoor en het was echt heel fijn weer ander IRL leven te zien dan mn vent en kat. En toen ik er was was het heel goed voor mn gestel en lekker 20 km door de storm gefietst. En sinds ik weer thuis ben kan ik echt alleen maar janken om hoe kut ik werkelijk alles vind en ik vind mezelf ook vooral heel zielig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-04-2020, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Pfffrt ik was vandaag na precies 5 weken weer even op kantoor en het was echt heel fijn weer ander IRL leven te zien dan mn vent en kat. En toen ik er was was het heel goed voor mn gestel en lekker 20 km door de storm gefietst. En sinds ik weer thuis ben kan ik echt alleen maar janken om hoe kut ik werkelijk alles vind en ik vind mezelf ook vooral heel zielig.
Het komt wel goed schatje <3 (k) <3
Oud 16-04-2020, 21:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Pfffrt ik was vandaag na precies 5 weken weer even op kantoor en het was echt heel fijn weer ander IRL leven te zien dan mn vent en kat. En toen ik er was was het heel goed voor mn gestel en lekker 20 km door de storm gefietst. En sinds ik weer thuis ben kan ik echt alleen maar janken om hoe kut ik werkelijk alles vind en ik vind mezelf ook vooral heel zielig.
Citaat:
Het komt wel goed schatje <3 (k) <3
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 16-04-2020, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Pfffrt ik was vandaag na precies 5 weken weer even op kantoor en het was echt heel fijn weer ander IRL leven te zien dan mn vent en kat. En toen ik er was was het heel goed voor mn gestel en lekker 20 km door de storm gefietst. En sinds ik weer thuis ben kan ik echt alleen maar janken om hoe kut ik werkelijk alles vind en ik vind mezelf ook vooral heel zielig.
aahhhhhw <3 komt wel goed!
Oud 16-04-2020, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Wow, waarom hoor ik dit voor het eerst
kende deze ook.
Oud 16-04-2020, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zenuwachtiger zijn voor vals-positief eigenlijk.
Haha je leest over niet quoten heen
Oud 16-04-2020, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Haha je leest over niet quoten heen
Hihihihihi oops. Aangepast, sleep well <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.