Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 15:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline


Je moet gebruiken
Advertentie
Oud 10-06-2008, 15:15
Verwijderd
als t die snoop d o double gizzle is, dan issie erg dope! /edit/ juist die sketch gepost heeft dus
Oud 10-06-2008, 15:23
hel1
Avatar van hel1
hel1 is offline
sorry...hoe heb je dat gedaan dan haha snap der geen zak meer van. en ja tmoet snoop dog voorstellen... kheb der 6 en een half uur aan gewerkt ofzo pfff
Oud 11-06-2008, 13:34
Verwijderd
Citaat:
*ONZIN*
Of je dondert gewoon op uit dit topic.

OT:

Wat eenvoudige rendertjes van een 3d-hoofd in verschillende poses.




Oud 11-06-2008, 15:24
hel1
Avatar van hel1
hel1 is offline
kvind hem wel een beetje creepy maar wel very nice
Oud 11-06-2008, 16:51
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
sorry...hoe heb je dat gedaan dan haha snap der geen zak meer van. en ja tmoet snoop dog voorstellen... kheb der 6 en een half uur aan gewerkt ofzo pfff
Je moet de link van je plaatje tussen [.IMG] [./IMG] zetten. Maar dan zonder de punten
Oud 12-06-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Of je dondert gewoon op uit dit topic.

OT:

Wat eenvoudige rendertjes van een 3d-hoofd in verschillende poses.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, er zit een lamp in z'n mond. Maar wel goed gedaan, hoor

Trouwens, hier is iets gaafs op 't gebied van semi-3D, of eigenlijk helemaal geen 3D geloof ik maar het lijkt er op het eerste gezicht wel op:





Door Pixeloo. Hij heeft er nog meer gemaakt en deze bestaan ook in veel duidelijkere grotere versies, maar die kan ik for some reason niet linken. Kijk maar op z'n site, er staan echt uberbrute dingen tussen
Oud 12-06-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, er zit een lamp in z'n mond. Maar wel goed gedaan, hoor

Trouwens, hier is iets gaafs op 't gebied van semi-3D, of eigenlijk helemaal geen 3D geloof ik maar het lijkt er op het eerste gezicht wel op:

[afbeelding]

[afbeelding]

Door Pixeloo. Hij heeft er nog meer gemaakt en deze bestaan ook in veel duidelijkere grotere versies, maar die kan ik for some reason niet linken. Kijk maar op z'n site, er staan echt uberbrute dingen tussen
Hehe, ja, ik weet het. Het is eigenlijk een lichtje van achteren dat zo doorschijnt naar binnen, dus eigenlijk moet ik nog een soort van mondholte maken.

Homer lijkt idd 3D, maar die tekenaar zegt met Photoshop te werken Ziet er wel gaaf uit. Mario is zo te lezen iig een Photoshopwerk met willekeurige gezichten die over een 3D-Mario zijn geplakt.
Oud 13-06-2008, 19:06
Verwijderd
Weer wat nieuwe dingen:







Oud 14-06-2008, 18:26
Verwijderd
wow, je hebt wel een hele lekkere tekenstijl!
Oud 14-06-2008, 18:40
Verwijderd
weet niet zo goed waar ik het kan neerzetten, geen zin om eigen topic voor aan te maken maar zijn paar recente illustraties van mij




Oud 14-06-2008, 18:57
Verwijderd
vette stijl daar
Oud 14-06-2008, 20:12
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Erg tof ja, welke materialen gebruik je?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-06-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Erg tof ja, welke materialen gebruik je?
textiel, naaigaren, textielverf en photoshop
Oud 14-06-2008, 20:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ah, ik meende al photoshop te zien in het 'ERROR'-scherm, maar ik kon me niet voorstellen dat het volledig digitaal gemaakt was. Mooi.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-06-2008, 20:43
Verwijderd
dankjewel heb in photoshop eigenlijk alleen de donker- en lichtverschillen gemaakt
Oud 14-06-2008, 20:47
duphoofd
duphoofd is offline
Erg mooi gemaakt!
Oud 15-06-2008, 09:57
Verwijderd
Suuupergaaf Kazje. Dat soort dingen zou ik nou ook wel willen maken, maar ik kom nooit verder dan potlood en inkt
Oud 15-06-2008, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Suuupergaaf Kazje. Dat soort dingen zou ik nou ook wel willen maken, maar ik kom nooit verder dan potlood en inkt
hihi dankjewel ik kan eigenlijk niet echt goed tekenen, dus heb een andere manier gevonden om toch te kunnen illustreren op mijn manier.. en textiel is leuk om mee te werken
Oud 15-06-2008, 14:08
hel1
Avatar van hel1
hel1 is offline


nog een werkje van me
Oud 15-06-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
hihi dankjewel ik kan eigenlijk niet echt goed tekenen, dus heb een andere manier gevonden om toch te kunnen illustreren op mijn manier.. en textiel is leuk om mee te werken
Mwah niet goed tekenen, als je dit soort dingen kunt knippen-en-naaien zou je ze toch ook moeten kunnen tekenen? Iig heb je de afbeeldingen wel in je kop, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Ik vind textiel ook heel leuk om mee te werken, maar het komt er eigenlijk nooit van. Denk dat ik het toch maar es een keertje ga proberen; vroegah toen ik nog illustratie deed was er ook vierdejaars ofzo die daar heel veel mee bezig was, dat vond ik toen ook al zo gaaf.

Heb je eigenlijk een site ergens ofzo?
Oud 15-06-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Mwah niet goed tekenen, als je dit soort dingen kunt knippen-en-naaien zou je ze toch ook moeten kunnen tekenen? Iig heb je de afbeeldingen wel in je kop, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Ik vind textiel ook heel leuk om mee te werken, maar het komt er eigenlijk nooit van. Denk dat ik het toch maar es een keertje ga proberen; vroegah toen ik nog illustratie deed was er ook vierdejaars ofzo die daar heel veel mee bezig was, dat vond ik toen ook al zo gaaf.

Heb je eigenlijk een site ergens ofzo?
ja, kan wel ietsjes tekenen hoor, maar vind mijn tekenstijl niet echt 'mooi' en artistiek, dus maak mijn uitwerkingen dan liever met behulp van een ander medium..

Ik moet nog 1 jaartje doen (doe mijn examenjaar over, omdat het toch niet echt lekker liep) en dan hoop ik ook echt iets leuks te kunnen neerzetten met mijn stijl van werken.
Heb wel een website, maar het is onderhand al 2 jaar verouderd, staat geen recent werk op.. (www.pipje.nl) wil wel proberen deze zomer een nieuwe site te maken en visitekaartjes etc
Oud 16-06-2008, 09:32
Verwijderd
Heel erg gaaf Kazje!

nog wat nieuwe dingen:





Oud 16-06-2008, 21:21
Verwijderd


cover van mijn 'boek' voor school
klik erop voor degelijke kwaliteit ipv die pauper crop van dit forum


en close up

vette shit hier boven me trouwens, praktisch deze hele pagina is dope
Oud 17-06-2008, 00:41
Verwijderd
Citaat:
vette shit hier boven me trouwens, praktisch deze hele pagina is dope
dat!
jeetje, mooi werk allemaal.


een highspeed cowboy krabbel
Oud 17-06-2008, 10:23
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ooooh Backstage wil jij mijn hele huis verven?
Oud 17-06-2008, 10:41
Verwijderd
Nice, Fishy, Backstage, Ecnelis

Ik heb ook een pen-ding, en ik wil wel tips! Vind de afbeelding zo eigenlijk tóch saai, terwijl de schets best spannend was. Het idee op zich voldoet prima voor de illu. Enig idee hoe ik het spannender kan maken? Toch de toga ook kleuren? Of de hele achtergrond?

Oud 17-06-2008, 18:39
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik denk dat de omleining om het hoedje (zal vast een andere naam hebben) en om de toga heen jammer.
Zonder dit zou het ook best spannend zijn.
__________________
Abc.
Oud 17-06-2008, 18:45
Verwijderd
Heb dat geprobeerd, maar was te onduidelijk.
Oud 17-06-2008, 19:06
Verwijderd
Misschien wat meer variëren met lijnvoering enzo?
Oud 18-06-2008, 10:16
Kryptonite
Avatar van Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Weer wat nieuwe dingen:

...
Die man lijkt op Max Gazzè! Geweldig

(Max Gazzè: http://www.youtube.com/watch?v=ReoC6RpjUas)
__________________
Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor? - Tutto il meglio è già qui, sotto le stelle del jazz
Oud 23-06-2008, 00:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-06-2008, 02:31
Verwijderd
Het is "they're"
Oud 23-06-2008, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Het is "they're"

Het is "they're not"
Oud 23-06-2008, 13:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Het is "they're"
Oh, ik zie het. Ik heb het aangepast.
Wat stom van me.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-06-2008, 13:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nice, Fishy, Backstage, Ecnelis

Ik heb ook een pen-ding, en ik wil wel tips! Vind de afbeelding zo eigenlijk tóch saai, terwijl de schets best spannend was. Het idee op zich voldoet prima voor de illu. Enig idee hoe ik het spannender kan maken? Toch de toga ook kleuren? Of de hele achtergrond?

[afbeelding]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de schets.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 23-06-2008, 18:14
Verwijderd
Bij nader inzien vind ik de schets ook kut maar ik heb geen tijd meer om iets te veranderen dus blaaat.
Oud 24-06-2008, 22:31
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet saai maar juist erg leuk
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 25-06-2008, 18:58
iidar.orp
Avatar van iidar.orp
iidar.orp is offline
Tijdverdrijf.

Oud 25-06-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Tijdverdrijf.

[afbeelding]
De bovenkant begint goed, maar het is duidelijk te zien dat naarmate je verder naar beneden ging, je geen zin meer had
Oud 25-06-2008, 19:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind het wel een interessant werkje doordat de benen veel simpeler zijn getekend dan het bovenlichaam. Wanneer alles in de stijl van het hoofd was, was de tekening misschien veel saaier.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 26-06-2008, 21:07
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Work in progress
Ik wil zelf een Batmanmasker maken



3,5 uur gekleid en dit is de eerste basis
ik ben best tevreden
Oud 27-06-2008, 02:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Tof, maar ik vind de lijn die vanuit de neus naar de zijkanten loopt een beetje gek, te diep zegmaar. Nu is het net of hij een tweede paar ogen onder zijn ogen heeft, of een fikse snor.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-06-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat de omleining om het hoedje (zal vast een andere naam hebben) en om de toga heen jammer.
Zonder dit zou het ook best spannend zijn.
Toch geprobeerd, met kleur erbij was het niet zo'n probleem.



't Moet maar goed zijn, deadline enzo Vind 'm wel weer leuker nu.
Oud 27-06-2008, 18:19
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Work in progress
Ik wil zelf een Batmanmasker maken
[afbeelding]
[afbeelding]

3,5 uur gekleid en dit is de eerste basis
ik ben best tevreden
Gaat het je puur om het masker? Dan zou je misschien makkelijker een mal van je eigen hoofd kunnen maken en daar het masker op baseren. Dan weet je zeker dat het past.

Nu is een mal van je eigen hoofd natuurlijk een stuk meer werk dan het lijkt als ik het zo zeg.
Oud 27-06-2008, 22:01
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Toch geprobeerd, met kleur erbij was het niet zo'n probleem.

[afbeelding]

't Moet maar goed zijn, deadline enzo Vind 'm wel weer leuker nu.

Gaaf zo!
Oud 28-06-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Gaat het je puur om het masker? Dan zou je misschien makkelijker een mal van je eigen hoofd kunnen maken en daar het masker op baseren. Dan weet je zeker dat het past.

Nu is een mal van je eigen hoofd natuurlijk een stuk meer werk dan het lijkt als ik het zo zeg.
als je dat met gipsverband doet, valt het wel mee. Maar dan moet je wel goed je gezicht insmeren met vasaline want anders is het pijnlijk
Oud 28-06-2008, 23:53
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
als je dat met gipsverband doet, valt het wel mee. Maar dan moet je wel goed je gezicht insmeren met vasaline want anders is het pijnlijk
Dat valt behoorlijk mee, misschien is het bij mannen iets pijnlijker omdat die meer gezichtsbeharing hebben. Bij mij ging alles (zonder vasaline) goed los, alleen de randen waren iets moeilijker omdat er af en toe haren in het gips zaten Ik zal morgen eens een foto posten, ik betwijfel of je er echt een batman masker van kan maken.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 29-06-2008, 23:30
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
ik betwijfel of je er echt een batman masker van kan maken.
Van het gipsverband zelf zul je geen goed masker kunne nmaken, maar je kunt wel een masker maken aan de hand van het gipsding, of een kloppend hoofd adhv het gipsding en daar dan een masker op maken.
Oud 30-06-2008, 09:10
Verwijderd
je kan het gipsverband wel een beetje boetseren als je het met genoeg water doet. Desnoods gebruik je er nog een beetje extra gips bij, alleen is dat gips wel een heel stuk brosser dan gipsverband. Maar ik denk dat het wel te doen is met gipsverband.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Schrappen Simple Art-topic
Cherry Springs
21 08-11-2008 03:26
ARTistiek Rode Panda Art.
Verwijderd
9 14-10-2008 17:39
ARTistiek Simple art-topic
Verwijderd
500 24-05-2007 15:52
ARTistiek [discussietopic] Eigen topic's?
Verwijderd
5 11-05-2006 13:13
ARTistiek Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic
Verwijderd
11 13-03-2006 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.