Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2009, 23:23
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Nog steeds blij met hem <3 (word bijna een beetje eentonig )

Wel jammer dat sommige dingen moeilijk achter je te laten zijn.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Advertentie
Oud 28-07-2009, 01:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Tot vandaag voelde ik me een beetje eenzaam. M'n pa, m'n ma en m'n vriendin waren op vakantie en het gaat ook nog eens heel slecht met m'n opa. M'n pa is vandaag thuisgekomen en m'n vriendin komt gelukkig woensdag weer thuis. M'n ma volgende week maandag en ik hoop voor haar dat m'n opa (haar vader) dan nog leeft.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-07-2009, 01:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Dat met vriendin is weer uitgepraat. Zou het alleen wel prettig vinden als ze me gewoon zou vertellen wat dr dwars zat, scheelt een hoop irritaties. Maar ben heel blij dat het nu klaar is

Zit nu in een hele enge 'ow wat ben ik gelukkig' bui, die alweer een paar dagen duurt. Ben blij dat ik alleen zo gelukkig kan zijn, want dat had ik een half jaar geleden niet gedacht.
moest jij vanavond nog werken?
Oud 28-07-2009, 08:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
^ Maar waarom ga je het dan uitmaken?
Bij hem zit er nooit meer in dat wat we nu hebbenn. We wonen apart en zien elkaar ongeveer de helft van de week. Ik wil meer dan dat. Ik wil iemand met wie ik een toekomst op kan bouwen. Waar ik mee ga samenwonen en trouw en kindjes krijg. Als ik dat allemaal nooit ga hebben ga ik niet gelukkig worden.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-07-2009, 08:09
Verwijderd
Nog 2,5 dag en dan sta ik op Schiphol, hallelujah...
Oud 28-07-2009, 09:17
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nog 2,5 dag en dan sta ik op Schiphol, hallelujah...
En dan zegt hij "Sorry schat, maar de orgies met 4 of meer Russische prostituees bevielen me zo goed dat ik zo snel mogelijk weer terug ga. Er zit geen toekomst meer in ons samen. Doei."
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 28-07-2009, 10:28
wup
wup is offline
Citaat:
moest jij vanavond nog werken?

oh-oh... Ik heb vanacht half dronken mijn collega helpen opruimen, zodat hij mee kon naar een andere kroeg. Dat heb je toch niet gezien he...
Oud 28-07-2009, 11:58
Verwijderd
Goed! We wonen nu bijna 2 maanden samen en dat gaat goed, heerlijk dat je altijd samen 'thuis' bent en niet meer 'op bezoek' bij elkaar. Hij is mijn ware!
Oud 28-07-2009, 13:36
Verwijderd
Score hier: een Amerikaan, en nog een hele leuke ook Vorige week afscheid moeten nemen. Hij heeft m'n mailadres, heb niks van hem. Maar nog niks gehoord. Hmm. Kan wel achter zijn mailadres komen, maar ja. Moet ik dat doen of niet

Verder is het hier fantastisch
Oud 28-07-2009, 19:27
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Bij hem zit er nooit meer in dat wat we nu hebbenn. We wonen apart en zien elkaar ongeveer de helft van de week. Ik wil meer dan dat. Ik wil iemand met wie ik een toekomst op kan bouwen. Waar ik mee ga samenwonen en trouw en kindjes krijg. Als ik dat allemaal nooit ga hebben ga ik niet gelukkig worden.
Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Kan het niet zijn dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft oordat hij zulke toezeggingen wil doen? Mijn vriend riep ook heel hard dat hij niet naar Utrecht zou verhuizen, de komende ik weet niet hoeveel jaar nier meer wilde samenwonen, dat hij me niet elke dag wilde zien, maar na anderhalf jaar bedacht hij zich en nu wonen we zo ongeveer samen in Utrecht. Wat ik wil zeggen is dat het me jammer lijkt als je het uitmaakt terwijl je zo dol op hem bent, terwijl er misschien (maar dan over een tijdje) toch nog een hoop inzit.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-07-2009, 20:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het was fijn om hem op te halen op schiphol en om hem weer te zien, stond daar echt met kriebels in m'n buik En om zo lang samen te zijn, van vrijdag tot vanmorgen. Al vind ik het nu heerlijk om weer een avondje alleen te zijn en vooral om thuis te zijn, m'n eigen spulletjes en dingetjes enzo, heerlijk Ondanks dat ik me bij m'n schoonouders ook echt thuis voel. En morgen komt hij alweer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-07-2009, 20:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Voel me al weer stuk beter doe ook veel leuke dingen, vooral met beste vriendin die volgende week voor half jaar weg gaat en ik weet niet hoe ik dat ga doen..
Verder sprak ik laatst jongen over leuke bijbaan en had mn nr gegeven en we hebben het over die baan via tel over gehad, en nu wil ie iets gaan drinken en ik weet echt niet hoe hij dat bedoelt. Miss wil hij gewoon dingen over die baan bespreken maar miss ook niet. Nouja ik zie wel.
Oud 28-07-2009, 20:46
neardo
neardo is offline
Ik wil ook weer iemand leuk vinden maar het lukt niet.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 28-07-2009, 21:56
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Gelukkig met hem <3
En hij haakt niet af door het slechte nieuws van de internist. Hij reageert er juist heel goed op!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 29-07-2009, 01:47
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Een beetje eenzaamig, om eerlijk te zijn sniff
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 29-07-2009, 06:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Kan het niet zijn dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft oordat hij zulke toezeggingen wil doen? Mijn vriend riep ook heel hard dat hij niet naar Utrecht zou verhuizen, de komende ik weet niet hoeveel jaar nier meer wilde samenwonen, dat hij me niet elke dag wilde zien, maar na anderhalf jaar bedacht hij zich en nu wonen we zo ongeveer samen in Utrecht. Wat ik wil zeggen is dat het me jammer lijkt als je het uitmaakt terwijl je zo dol op hem bent, terwijl er misschien (maar dan over een tijdje) toch nog een hoop inzit.
We zijn nu een jaar bij elkaar en in dat jaar waren we wel elke dag samen, totdat hij een paar weken geleden ineens meer tijd voor zichzelf wilde. Hij is 31 en heeft een kind. Als hij nu nog niet weet wat hij wil, vraag ik me af of dat ooit gaat komen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-07-2009, 08:17
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Kreeg net een vakantiekaartje van mijn ex. Met allemaal insidegrapjes, de hartelijke groeten aan mijn ouders en een kus. Zag ik niet aankomen, hij had de vorige keer dat ik hem zag wel zoiets geroepen maar ik heb altijd nog in mijn achterhoofd dat hij het liefst zo ver mogelijk bij mij uit de buurt wil blijven. Hij komt over een paar dagen terug en dan heb ik dus weer een grote kans om hem tegen het lijf te lopen. Hmmmmmmmmmmmm.
Oud 29-07-2009, 08:35
Verwijderd
nog nooit iemand gehad en dat zal ook voor de rest van me leven zo blijven
Oud 29-07-2009, 10:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
^ja, met zo'n instelling krijg je hoogstwaarschijnlijk gelijk.

ot; Ik lig al anderhalve week ziek in bed en op zijn vrije dagen blijft ie dan bij me terwijl ie net zo goed leuke dingen kan gaan doen want ik ben toch saai.(L)
Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter en kan ik hopenlijk morgen weer de deur uit!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-07-2009, 12:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Geweldig! Wat een rust zeg! Ik blijf voorlopig lekker single
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-07-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:
^ja, met zo'n instelling krijg je hoogstwaarschijnlijk gelijk.

ot; Ik lig al anderhalve week ziek in bed en op zijn vrije dagen blijft ie dan bij me terwijl ie net zo goed leuke dingen kan gaan doen want ik ben toch saai.(L)
Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter en kan ik hopenlijk morgen weer de deur uit!
ahh nog steeds ziek? beterschap!

ot: daten is leuk
Oud 29-07-2009, 17:58
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Het ziet er naar uit dat m'n vrijgezellenbestaan van korte duur is
__________________
Rodent of unusual size
Oud 29-07-2009, 18:22
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Sinds 2,5 week weer vrijheid en daarbij ook blijheid
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 29-07-2009, 22:09
Verwijderd
Op vakantie wel een leuke jongen leren kennen. Nu is het alleen afwachten of het ook nog leuk is als hij weer thuis is en we dan afspreken Hij woont niet heel ver bij me vandaan dus dat is wel fijn, even afwachten dus
Oud 29-07-2009, 22:31
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik ben gelukkig met haar... ironischerwijs stroomt daarna mijn agenda natuurlijk meteen vol met afspraken met andere dames , en heb ik daarnaast het idee dat ik veel meer moet afwijzen, maar het feit dát ik kan afwijzen omdat ik zo zeker ben over deze relatie, voelt zo heerlijk...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 29-07-2009, 23:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
We zijn nu een jaar bij elkaar en in dat jaar waren we wel elke dag samen, totdat hij een paar weken geleden ineens meer tijd voor zichzelf wilde. Hij is 31 en heeft een kind. Als hij nu nog niet weet wat hij wil, vraag ik me af of dat ooit gaat komen.
Dat zag ik ook wel bij mijn vriend, eerst elkaar veel zien en dan opeens meer afstand nemen omdat het voor hem te eng werd... Weet je waar het bij jullie aan ligt, heeft hij daar een verklaring voor? Net als het samenwonen etc. geeft hij ook aan waarom hij dat niet wil? Ik kan me voorstellen dat wanneer je vorige relatie heel erg heftig was, dat je de volgende keer gewoon wat voorzichtiger bent en wat minder snel lange termijn doelen stelt ter zelfbescherming. Is nog steeds niet leuk voor jou, maar het lijkt me dat het gemakkelijker is alles nog even wat af te wachten wanneer hij duidelijk aangeeft waarom

Ontopic: jeej, het gaat echt lekker. 24 augustus zijn we alweer 1,5 jaar samen en dan gaan we lekker een dagje samen naar de thermen en 's avonds daar lekker eten <3 Ik heb voor het eerst na bijna 2,5 jaar het gevoel dat het echt echt goed zit, iig goed zonder dat er gezeik is dat we nog moeten uitpraten en dat voelt echt heel erg fijn
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-07-2009, 01:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
oh-oh... Ik heb vanacht half dronken mijn collega helpen opruimen, zodat hij mee kon naar een andere kroeg. Dat heb je toch niet gezien he...
ha nee ik had werkoverleg, zat met mn collega's in jouw kroeg en we hebben ongeveer al jullie beschikbare hapjes besteld, dus was benieuwd of je mij nog gezien had
Oud 30-07-2009, 10:11
Verwijderd
Vanavond komtie terug vanavond komtie terug
Hallelujah!
Oud 30-07-2009, 10:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Weet je waar het bij jullie aan ligt, heeft hij daar een verklaring voor?
Hij heeft wel een duidelijke verklaring, maar dat is iets waarvan het de vraag is of het ooit anders gaat zijn. We hebben gister lang gepraat en ik heb gezegd dat ik niet meer wil, maar na lang samen huilen en nog meer praten hebben we toch besloten het nog wat tijd te geven. En eigenlijk was ik er echt ook nog niet klaar voor om hem op te geven.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 30-07-2009, 14:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hij heeft wel een duidelijke verklaring, maar dat is iets waarvan het de vraag is of het ooit anders gaat zijn. We hebben gister lang gepraat en ik heb gezegd dat ik niet meer wil, maar na lang samen huilen en nog meer praten hebben we toch besloten het nog wat tijd te geven. En eigenlijk was ik er echt ook nog niet klaar voor om hem op te geven.
Goed om te horen dat je het nog een kans geeft, wie weet hoe de dingen nog lopen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 30-07-2009, 17:47
Verwijderd
@Miekmuis: Goed dat jullie het nog een kans geven, dat jullie gepraat hebben. Probeer te genieten van wat nu is, wie weet verandert zijn instelling nog. Succes ermee

ot: Ik ben weer thuis en ik vind het nu al stom. Het is niet erg dat ik het stom vind, en ik heb ook geen slechte zin, maar wauw, wat is dit goed... Vannacht een hele tijd liggen praten en samen liggen huilen en ik vond dat zo bijzonder. Vanmorgen om zeven uur gingen we pas weer slapen maar dat was niet erg. We hebben heerlijk gewinkeld, samen arretjescake gemaakt, terras gehangen. En het was fijn, want gisteren hadden we boodschappen gedaan voor zijn feestje (zijn vrienden zijn jeuj!) en toen had ik echt even tijd voor mezelf nodig. Hij snapte dat en hield zich ook lekker bezig met zichzelf, stelde geen vragen maar liet mij blij op en neer huppelen en dom doen en en en en en en en waaaaaaaaaaaaah!
Oud 30-07-2009, 20:56
Verwijderd
Ik vind het zo kut dat hij niet echt door kan, dat is zich (blijkbaar) groot houdt maar eigenlijk ''nog steeds wacht totdat ik met hem trouw.'' We weten allebei dat het écht niet werkt en ik ben nu zo ver dat ik ook niet meer wíl dat het werkt, maar hij blijft er zo in hangen en kijkt niet op of om naar andere vrouwen terwijl 'ie dat wel moet doen want hij wil zo graag huisje-boompje-baby. Ik snap gewoon niet dat ik dit met een volwassen man kan doen, dat ik meer invloed op hem lijk te hebben dan iemand ooit op mij gehad heeft en dat ie daar NU, na de bijna drie jaar dat we elkaar kennen, mee aan komt.
Pffft, ik vind het grotemensenleven maar moeilijk op 't moment.
Oud 31-07-2009, 13:07
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Echt iedereen is dit weekend op vakantie, of bij familie, of aan het werk . Nu ga ik uit pure sociale verveling maar werken morgen en met een ander overgebleven vriendinnetje naar een museum Dinsdag gelukkig op vakantie en daarna is iedereen weer terug.
Oud 31-07-2009, 13:16
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
blegh, vijf dagen alleen thuis ben wel al blij dat ik hem nu zelf kan wegbrengen en gaan halen naar/op de luchthaven, sinds ik eindelijk een rijbewijs heb
Oud 31-07-2009, 16:24
Verwijderd
ik was gisteren op een feestje met doutzen kroes en ik heb besloten ons een kans te geven
Oud 31-07-2009, 16:47
wup
wup is offline
Oud 31-07-2009, 17:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Date jongen van tijdje geleden smste weer om af te spreken, maar het hoeft van mij niet echt, vind m aardig maar verder echt niks. Gister met uitgaan zn vrienden tegen gekomen en die zeiden dat hij me echt leuk vindt en ze zagen ook dat het zo goed klikte blabla. Oeps.
Later meegegaan met leuke jongen waar ik al eerder bij had geslapen, en het was weer gezellig. Half seks gehad in de woonkamer van zn studentenhuis en toen was er opeens politie en verstopte we ons onder de tafel ofzo. Rare avond. En hij is onverzadigbaar Mn tel nr achter gelaten en denk dat ik m nog wel zie.
Owja en de seks jongen heeft gesmst en wil me zien!!
Oud 31-07-2009, 17:49
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
wtf, die gast uit de trein van woensdag heeft gemaild... hij kwam uit het niets opeens naast me zitten, begon tegen me aan te lullen en vroeg daarna m'n nummer. Nu was ik niet zo'n held om te zeggen dat ik geen behoefte had om contact met 'm te houden, maar ik ben blij dat ik 'm emailadres heb gegegeven ipv m'n nummer. Maar ik had stiekem gehoopt dat ie niets zou laten horen, held op sokken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-07-2009, 18:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bij hem zit er nooit meer in dat wat we nu hebbenn. We wonen apart en zien elkaar ongeveer de helft van de week. Ik wil meer dan dat. Ik wil iemand met wie ik een toekomst op kan bouwen. Waar ik mee ga samenwonen en trouw en kindjes krijg. Als ik dat allemaal nooit ga hebben ga ik niet gelukkig worden.
trouwens wel bizar dat juist zo iemand (met bindingsangst toch wel) al een kind heeft, niet?! (of is er meer aan de hand?)

ot: weer eens n nachtje zonder hem geslapen, kan ook geen kwaad. Al is samen leuker
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-08-2009, 10:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh oh oh, het gaat weer wat minder. Vandaag zouden we eigenlijk samen naar Castlefest, misschien komt het daardoor. Daar gaat ie nu met anderen heen. Ik droomde vannacht echt de hele tijd over hem. Echt we hadden half seks ofzo en dan de hele tijd vragen of ie wat voelde. Het is net of ik mijn geloof in voorbestemde liefde kwijt ben. Ik vind nooit zo iemand als hij weer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-08-2009, 11:28
Verwijderd
Vriendje zit op Terschelling met vrienden, en dit is de eerste keer dat ik me niet druk maak bij iemand of hij tijdens vakantie vreemd gaat. Ik heb eigenlijk alleen maar vriendjes gehad die nare shit deden als ze op vakantie waren, en bij hem hoef ik daar totaal niet bang voor te zijn. Heerlijk. Verder heb ik vanavond weer een avond met allemaal goede vriendinnen, en daar heb ik zin in! En over minder dan een week Budapest + Sziget met vriendinnetjes, en daar heb ik ook zooooveel zin in! Nou, al mijn relationele gebieden lopen volgens mij meer dan prima
Oud 01-08-2009, 11:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh oh oh, het gaat weer wat minder. Vandaag zouden we eigenlijk samen naar Castlefest, misschien komt het daardoor. Daar gaat ie nu met anderen heen. Ik droomde vannacht echt de hele tijd over hem. Echt we hadden half seks ofzo en dan de hele tijd vragen of ie wat voelde. Het is net of ik mijn geloof in voorbestemde liefde kwijt ben. Ik vind nooit zo iemand als hij weer.

*knuf* Je komt er wel weer overheen.. echt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-08-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Oh oh oh, het gaat weer wat minder. Vandaag zouden we eigenlijk samen naar Castlefest, misschien komt het daardoor. Daar gaat ie nu met anderen heen. Ik droomde vannacht echt de hele tijd over hem. Echt we hadden half seks ofzo en dan de hele tijd vragen of ie wat voelde. Het is net of ik mijn geloof in voorbestemde liefde kwijt ben. Ik vind nooit zo iemand als hij weer.
Oh ik vind jouw berichtjes altijd zó herkenbaar... maar écht, het gaat over. Uiteindelijk. 't Duurt alleen tyfuslang, want als je zó in je hoofd geprent hebt dat hij in jouw toekomst hoort, dan krijg je dat er maar heel moeilijk uit. Ik heb dat gevoel af en toe nóg, dat ik bij m'n ex hoor, tot ik dan bedenk wat dat irl zou betekenen en dat ik echt geen zin heb om nu wat met hem te hebben, want dan zou ik m'n huidige vriendje kwijt zijn

(Hoewel ik moet zeggen dat ik bij m'n eerste ex het idee had dat dat het écht was, ik doe niet aan ware liefde maar hij was wel degene met wie ik echt alles samen wilde etc. 't Is nu 2 jaar uit en ben ondertussen flink verliefd op het huidige vriendje, maar dat gevoel van toen, dat dat het heeeelemaal was en ik nooit meer iemand anders zou willen, ik weet ook niet of ik dat ooit weer op die manier krijg. Ik denk het eigenlijk niet, omdat daar bij mij iig een hoop naiviteit van 'de eerste echte liefde' bij kwam kijken, en dat raak je natuurlijk kwijt.
Wat overigens niet wegneemt dat ik bij tijd en wijle ook van het huidige vriendje heb gedacht dat ik dat wel voor altijd wil houden, maar nu geloof ik mezelf niet meer zo ).

OT: Jaaa beetje jammer dat ik hem vanwege vakanties nu dus alleen maar via sms kan spreken, niet eens mail. Duimen dat hij lekker op tijd terugkomt uit de bergen. (Wat hij wel gezegd heeft, hij zou eigenlijk nog een week blijven hangenmaar hij komt als het goed is toch meteen terug om mij, wat dan wel weer superlief is van hem. Maar hem kennende kan daar nog wel een paar dagen verschil in zitten )
Oud 01-08-2009, 18:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
wtf... hoe kan hij nou zeggen dat het heel goed gaat met ons, terwijl hij blijkbaar toch nog zijn twijfels heeft.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-08-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:
wtf... hoe kan hij nou zeggen dat het heel goed gaat met ons, terwijl hij blijkbaar toch nog zijn twijfels heeft.
Wat is er aan de hand?
Oud 01-08-2009, 20:31
wup
wup is offline
@ Tink: knuffel


Voelde me vandaag zo naar. Veel last van mijn schouders, hoofdpijn. Op een of andere manier voel ik me dan altijd zo alleen. Moest ineens erg aan mijn ex denken, die ik altijd kon vragen om we weer even los te maken en hoe ik dat nu dus niet meer heb.
Verder ben ik over het algemeen nog steeds wel in mijn 'ow wat ben ik gelukkig' periode.
Oud 01-08-2009, 22:08
Verwijderd
aaaaah we hadden elkaar drie dagen niet gezien en toen kwam ie ineens op mijn werk, AHW
en nu gaan we dinsdag de hele dag leuke dingen doen wat hij heeft verzonnen maar ik weet niet wat dus ik ben benieuwd, hij is LEUK jongens! hij doet/heeft álles wat mijn exvriendje niet had prrrrrrrrr

en nu ga ik stappen en niemand versieren want ik heb zin in dinsdag laalalaaaa
Oud 01-08-2009, 22:26
Verwijderd
Jaa goed goed goed <3 Ik ben alleen nogal druk met van alles en nog wat en soms moet ik mezelf even een halt toeroepen. Maandag met beste vriendinnetje drie weken naar Spanje, de laatste 350 km naar Santiago lopen via de kustroute en ik heb er zin in! Even uit m'n hoofd, leven op een rustig tempo, fysiek bezig zijn, uitwaaien. Ik hoop dat ik daar eindelijk tot rust kom. Hoewel ik het maar niks vind om Vriendje zolang te missen
Vriendschappelijk gebied gaat verder super. Vriendschappen verdiepen zich nog steeds en ik ben er blij mee Beste vriendinnetje en ik maken leuke dingen mee samen, interessante ervaringen Wel jammer dat een goede vriendin vandaag voor een half jaar naar Londen vertrokken is. Ik kan haar wel opzoeken daar, maar niet zo vaak helaas. En ze is de enige goede vriendin die hier in de buurt woont, met wie ik spontaan dingen kan doen en lekker samen rondhangen. Ik ga haar missen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.