Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 10:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het gaat bij mij goed op relationeel gebied. Het gebied is ook druk bezig groter te worden. Op het werk heb ik een collega beter leren kennen. Hij dacht altijd dat ik hem raar zou vinden omdat hij mij altijd literatuur zag lezen en dacht dat ik heel slim was. Maar ik heb hem nooit raar gevonden hoor. Alleen toen ik vroeg wat voor boeken hij las en hij mij 3 keer liet beloven dat ik hem echt niet uit zou lachen. Hij bleek fantasy te lezen. Waarom zou ik je daarom uitlachen? Ik lees ook fantasy, maar dan in bed en ik doe D&D, dan ben ik toch de grotere geek van ons twee. Maar het is dus een heel leuke knul, waar ik goed mee kan praten en lachen. Hij maakt mijn lange werkdagen een stuk plezieriger.

Op school gaat het ook goed. Ik heb gister pas te horen gekregen dat ik een apart meisje ben, heel anders dan andere meisjes. Normaal krijg ik dat al in de eerste week te horen. Ik weet dus niet of het positief is of negatief. Maar over het algemeen betekent het alleen maar dat mensen mij beter snappen, of beseffen dat ik anders denk dan de doorsnee persoon maar nog wel aardig ben. En eigenlijk is dat alleen maar positief. Denk ik...

Ik heb trouwens het beste vriendje ter wereld. Hij wil eigenlijk niet dat ik nog meer planten in huis neem. Maar hij weet dat planten heel belangrijk voor mij zijn en dat ik er uren mee bezig kan zijn zoals hij ook uren met zijn gitaar bezig kan zijn. Dus nu heb ik de plantenvensterbank opnieuw ingericht waardoor er een halve vensterbank vrij is! Die mag ik niet meteen helemaal vullen maar ik mag wel 1 potje met gezaaide cactus daar neerzetten. Nu staan de zaadjes nog onder lampen om te ontkiemen, maar ik kan met zo'n potje voorlopig wel vooruit. Vooral omdat het nu herfst is en al mijn planten nu de winterslaap langzaam in gaan en die zaadjes dus niet omdat ik lampen mocht halen En tegen de tijd dat die 20 cactusjes niet meer in datzelfde kleine potje passen zijn we weer 2 jaar verder.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.