Oud 02-04-2014, 23:35
Verwijderd
Betere uitwerkingen:





Advertentie
Oud 02-04-2014, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ok, dat neem ik terug. 'Pussypump' is duidelijk de betere. De tering, .
Een prachtige wulpse verschijning

Maar die pompjes zijn dan weer niks nieuws. Ik denk dat je ze in elke seksshop wel kunt kopen.
Oud 02-04-2014, 23:44
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ja, daar heb ik verder geen weet van, maar het ging mij meer om de begeleidende tekst, .
__________________
Schmach.
Oud 02-04-2014, 23:46
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Kent u dit probleem?

U maakt een lange reis naar het zwembad of naar het strand. U komt u daar aan, maar tot uw grote schrik komt u er achter dat u uw oksels, bikinilijn of ander deel van het lichaam dat u normaal gesproken glad houdt, bent vergeten te ontharen. Daar gaat uw dagje uit, want u kunt meteen weer terug naar huis. Met onze nieuwe compacte ontharingsapparaat, de Depilator hoeft dit u nooit meer te gebeuren!
Depilator. Waar halen ze dit vandaan?
__________________
Schmach.
Oud 02-04-2014, 23:54
Verwijderd
MooieBoezem adverteert met de slogan 'kleine borsten worden groot'.
Oud 02-04-2014, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Via het internet kwam ik op uw website wat mij wel het vertrouwen gaf om uw product te bestellen.
O, het internet! Ja, dan moet het wel betrouwbaar zijn.
Oud 03-04-2014, 00:04
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Vreemd. Ik kwam er per ezel.
__________________
Schmach.
Oud 03-04-2014, 00:07
Verwijderd
ik moet een presentatie maken. guess what, ik heb geen zin. Maar het moet al om 08.45 gebeuren. zwaar lefeeeee.
Oud 03-04-2014, 00:11
Verwijderd
Ik waardeer overigens de moeite die Fizzle heeft gestopt in het kopiëren en opmaken van de feedback van Adina, ook al had ik 't allemaal al gelezen.
Oud 03-04-2014, 00:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Achgos, die Friso. Denkt ie dat 'ie op een date gaat, zit de instructrice erbij om allerlei bitchy opmerkingen te maken.
Ik vond dat zo zielig. Met z'n ingepakte doosje Merci.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-04-2014, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik moet een presentatie maken. guess what, ik heb geen zin. Maar het moet al om 08.45 gebeuren. zwaar lefeeeee.
IK FOEL JE PEIN! SUC6!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2014, 00:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
MooieBoezem adverteert met de slogan 'kleine borsten worden groot'.
Leugens!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2014, 00:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daarnaast kun je data niet wegen, luisteruren niet om de aarde wikkelen en als je op jaarbasis 4,3 jaar wil besteden aan iets heb je een tijdmachine nodig.

Die drie vind ik 't irritantst.
Dat is de grap. Ik vind het een leuke grap.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-04-2014, 01:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is de grap. Ik vind het een leuke grap.
Ik vind het er te dik bovenop liggen. Als de 'feiten' geloofwaardiger verwoord waren, was de punchline beter aangekomen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-04-2014, 07:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoe vinden jullie die onzin?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-04-2014, 07:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik waardeer overigens de moeite die Fizzle heeft gestopt in het kopiëren en opmaken van de feedback van Adina, ook al had ik 't allemaal al gelezen.
Yay
Oud 03-04-2014, 09:10
Verwijderd
Citaat:

En om te weten of een meisje klaarkomt zijn er wel enige hints :

(...)

- ze slaat met haar benen, haar armen, of met benen en armen om zich heen
Oud 03-04-2014, 09:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij probeert ze je dan van zich af te meppen hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2014, 09:53
Verwijderd
Of ze heeft dan een epileptisch insult.
Oud 03-04-2014, 09:55
Verwijderd
Ze zouden tijdens toetsweek niet de school verder verbouwen. Wat hpor ik nu, drilboren en hamers. De vloer trilt zelfs
Oud 03-04-2014, 11:01
Verwijderd
Ik heb zoooooo'n leuk rokje met zooooo'n leuk shirtje, maar het is zo kort. Eigenlijk kan ik niet met goed fatsoen fietsen zo. Maar het is ZO LEUK. Wat nu.
Oud 03-04-2014, 11:11
Verwijderd
Moet je lang fietsen? Kom je onderweg veel mensen tegen?
Oud 03-04-2014, 11:14
Verwijderd
Gewoon aan doen, vind ik eigenlijk. Als j ehet echt niet durft, doe dan een korte legging er onder aan en trek die op de toiletten uit
Oud 03-04-2014, 11:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Aww. Dan neem ik mijn woorden terug.

Wist je voor iedere euro die je naar mij overmaakt, mijn bank twee euro op jouw rekening stort?
Nee nee, ik bedoel dat het er zó dikt bovenop ligt, dat ik dacht dat het meer een waarschuwingsplaatje was 'geloof niet alles wat je op facebook tegenkomt'. Ik wist niet dat het de bedoeling was dat mensen het ook écht geloofden.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2014, 11:58
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Daarnaast kun je data niet wegen, luisteruren niet om de aarde wikkelen en als je op jaarbasis 4,3 jaar wil besteden aan iets heb je een tijdmachine nodig.

Die drie vind ik 't irritantst.
precies dit dus.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2014, 11:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb zoooooo'n leuk rokje met zooooo'n leuk shirtje, maar het is zo kort. Eigenlijk kan ik niet met goed fatsoen fietsen zo. Maar het is ZO LEUK. Wat nu.
Gewoon doen. Als 't leuk is, is't leuk, dus /care.

Ik blijf nieuwe kleren kopen, maar niks voelt goed. M'n kleren zijn of te wijd, of te strak en m'n hele vorm klopt gewoon niet. Bleh.
Ik ga nu maar gewoon voor 'lelijk maar comfortabel'.
(Acidwash skinnyjeans/jegging geval + verwassen soort van 3 wolf moon shirt)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2014, 12:08
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
.
__________________
Schmach.
Oud 03-04-2014, 12:13
Verwijderd
We hebben nu medisch rekenen. We moeten erachter komen hoeveel mililiter 2.4 liter is. Een van mijn klasgenootjes is helemaal in paniek en roept constant "Ja, maar een liter is toch duizend? Een liter is toch duizend? Hallo! Een liter is toch duizend?"
Oud 03-04-2014, 12:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
We hebben nu medisch rekenen. We moeten erachter komen hoeveel mililiter 2.4 liter is. Een van mijn klasgenootjes is helemaal in paniek en roept constant "Ja, maar een liter is toch duizend? Een liter is toch duizend? Hallo! Een liter is toch duizend?"
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2014, 13:44
Verwijderd
Mijn moeder heeft nu ook medisch rekenen en ze vindt het erg moeilijk. Ze zegt ook steeds, nu snap ik hoe jullie je voelen
Oud 03-04-2014, 13:53
Verwijderd
Ach, er is echt geen reet aan. We mogen een rekenmachine gebruiken en dan is het een kwestie van formules uit je hoofd leren en goed lezen. Op ´t hbo moest het uit het hoofd én moesten we verplicht een tien halen. Het idee daarachter was "als je zometeen op de eerste hulp staat, kun je er ook geen rekenmachine gebruiken en moet je het allemaal zo bij de hand hebben." Ik ben voor. Nu mag het met rekenmachine en een 5.5 is genoeg.
Oud 03-04-2014, 13:56
Verwijderd
Zij heeft verder geen opleiding gehad, behalve tot naaister. Maar medisch rekenen snapt ze niet, best raar.
Oud 03-04-2014, 14:03
Verwijderd
Waarom is dat raar? Waarom moet ze nou medisch rekenen doen dan? Is ze nu een opleiding aan het volgen ofzo?
Oud 03-04-2014, 14:05
Verwijderd
Jaa ze is een opleiding aan het volgen. Ze schoolt zich helemaal om, maar bij kleding ontwerpen moet je ook kunnen rekenen, dan kan ze het wel.
Oud 03-04-2014, 14:10
Verwijderd
Volgens mij zouden zichaanreceptenhoudende mensen best wel compleet door het lint gaan als ze met mij in een keuken zouden moeten samenwerken

Oh een paar gram meer, prima, gaannn. Oh de weegschaal valt uit op het moment dat ik het bakpoeder toevoeg, lekker gokken dan. Ei weglaten, banaan meer, chocolade toevoegen. Ik vind dat hier nog wel een goeie lepel basterdsuiker bij kan *flats*. En dat met een kernwapen als oven die je gewoon nooit de rug mag toekeren

Heerlijk
Oud 03-04-2014, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Jaa ze is een opleiding aan het volgen. Ze schoolt zich helemaal om, maar bij kleding ontwerpen moet je ook kunnen rekenen, dan kan ze het wel.
Ja, maar dat is wel iets anders. Hoeveel druppels per minuut moeten er bij een infuus als iemand over twee uur weer weg moet en 300 ml vloeistof moet hebben is een andere vraag dan hoe je een broek het beste 16 cm in moet korten zonder dat je het ziet.
Oud 03-04-2014, 14:40
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ben ik even blij dat ik me alleen met moord en doodslag bezighoud.
__________________
Schmach.
Oud 03-04-2014, 14:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
De oplossing voor mensen die niet kunnen rekenen is om theoretisch quantumfysicus te worden. Ik moet nooit rekenen.
Oud 03-04-2014, 15:03
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Of gewoon werkloze alfa.
__________________
Schmach.
Oud 03-04-2014, 15:05
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ben ik even blij dat ik me alleen met moord en doodslag bezighoud.
Oh, en verkrachtingen. Die zijn ook interessant.
__________________
Schmach.
Oud 03-04-2014, 15:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ingegerd, mogen jouw klasgenoten straks medicijnen uitdelen? Ik vind eigenlijk ook dat je een 10 daarvoor moet halen, als je met medicijnen een kommaatje verkeerd zet kan je zo iemand dood spuiten.

Ik moest ooit druppeltjes van een bepaald medicijnen hebben in plaats van pilletjes. Dan stond er op de verpakking iets van '5 druppeltjes is 1 milliliter en 2 milliliter hiervan staat gelijk aan 1 mg in pilvorm' en ik moest druppeltjes gelijk aan 8mg pillen hebben. Nah, dat konden die verpleegkundigen dus niet uitrekenen. Dan wilden ze me twee keer zo veel geven of iets dergelijks en dan ontstond er weer een discussie. Uiteindelijk heeft een slimmerik het uitgerekend en toen op de verpakking een sticker geplakt met '80 druppeltjes'. 80 druppeltjes tellen was ook nog een hels karwei. 1, 2, 3, 4, sprietsjjj, uhmmm 10, 11, 12 enz.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2014, 15:44
Verwijderd
De moeder van een vriend van me heeft ook een keer de verkeerde verhoudingen in haar chemo gehad. Ze heeft er nog een wond van op haar arm.
Oud 03-04-2014, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ingegerd, mogen jouw klasgenoten straks medicijnen uitdelen? Ik vind eigenlijk ook dat je een 10 daarvoor moet halen, als je met medicijnen een kommaatje verkeerd zet kan je zo iemand dood spuiten.

Ik moest ooit druppeltjes van een bepaald medicijnen hebben in plaats van pilletjes. Dan stond er op de verpakking iets van '5 druppeltjes is 1 milliliter en 2 milliliter hiervan staat gelijk aan 1 mg in pilvorm' en ik moest druppeltjes gelijk aan 8mg pillen hebben. Nah, dat konden die verpleegkundigen dus niet uitrekenen. Dan wilden ze me twee keer zo veel geven of iets dergelijks en dan ontstond er weer een discussie. Uiteindelijk heeft een slimmerik het uitgerekend en toen op de verpakking een sticker geplakt met '80 druppeltjes'. 80 druppeltjes tellen was ook nog een hels karwei. 1, 2, 3, 4, sprietsjjj, uhmmm 10, 11, 12 enz.
Ja, we mogen medicijnen delen. Niet uitzetten, maar wel delen. Ik vind het ook wel heel erg kwalijk dat er zo makkelijk mee om wordt gegaan. Maar we krijgen sowieso vrijwel geen medicijnkennis. We mogen wel medicijnen delen, maar worden niet verplicht om ze te kennen. Heel erg scheef. Ik heb ook echt wel klasgenoten die ik écht niet aan mijn bed hoef te hebben - al is het maar omdat ze te schijterig en onzeker zijn om hun eigen onvermogen of onzekerheid te uiten en daardoor dus veel sneller geneigd zijn om fouten te maken.
Oud 03-04-2014, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ingegerd, mogen jouw klasgenoten straks medicijnen uitdelen? Ik vind eigenlijk ook dat je een 10 daarvoor moet halen, als je met medicijnen een kommaatje verkeerd zet kan je zo iemand dood spuiten.

Ik moest ooit druppeltjes van een bepaald medicijnen hebben in plaats van pilletjes. Dan stond er op de verpakking iets van '5 druppeltjes is 1 milliliter en 2 milliliter hiervan staat gelijk aan 1 mg in pilvorm' en ik moest druppeltjes gelijk aan 8mg pillen hebben. Nah, dat konden die verpleegkundigen dus niet uitrekenen. Dan wilden ze me twee keer zo veel geven of iets dergelijks en dan ontstond er weer een discussie. Uiteindelijk heeft een slimmerik het uitgerekend en toen op de verpakking een sticker geplakt met '80 druppeltjes'. 80 druppeltjes tellen was ook nog een hels karwei. 1, 2, 3, 4, sprietsjjj, uhmmm 10, 11, 12 enz.
Joh, lezen of je een halve of een hele moet is soms zelfs teveel... Nu ik snap wel dat het FUCKING druk was ('s nachts met één fucking verpleger voor de hele afdeling met 36 net geopereerde mensen en gevallen zoals ik, feest), maar Jezus, als ik moet vragen of het normaal is of ik opeens volledige hartpillen krijg? Hoezo? Ja nou, ik zie soms hele hartjes en meestal halve, heeft dat een reden (de pilletjes voor mijn hart hadden een hartvorm )? Blijkbaar moest ik altijd halve krijgen...

Ik denk dat drukte en ellende echt een heleboel shit in de hand werkt, zeker als je dan zulke dingen moet uitrekenen.
Oud 03-04-2014, 16:18
Verwijderd
Des te beter zou zijn dat je daarin kapot gedrild wordt... misschien, ik sta niet aan de andere kant.
Oud 03-04-2014, 16:20
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat drukte en ellende echt een heleboel shit in de hand werkt, zeker als je dan zulke dingen moet uitrekenen.
En dan is het als verpleegkundige de kunst om rustig te blijven en je te concentreren op wat je aan het doen bent. Maar dat kan lang niet iedereen.
Oud 03-04-2014, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Des te beter zou zijn dat je daarin kapot gedrild wordt... misschien, ik sta niet aan de andere kant.
Huh?
Oud 03-04-2014, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Huh?
Ik bedoelde in het tellen, weten wat wat is, rekenen... Gewoon drillendrillendrillen. Ik moet dan denken aan dat ik in het middelbaar bij elk ander vak (wiskunde, chemie, aardrijkskunde...) ook gewoon -1 per dt-fout kreeg.

Maar dat ik alleen de patiëntenkant kent. Ik kan niet spreken over de verplegers, ik heb wel wat van de druk gezien en ook waar het behoorlijk de mist in ging, maar of mij dat recht geeft van spreken?
Oud 03-04-2014, 16:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, ik ging net naar een werkgroep en voordat ik daar binnenging werd ik aangesproken door 2 Amerikanen. Ze waren bezig met een enquete en of ze wat vragen mochten stellen. Nou eh, tuurlijk, doe maar.
Toen kreeg ik ineens allemaal hele zware vragen over leven en dood en geloof, en volgens mij klonk ik echt als een josti, want als ik onder druk word gezet kan ik geen Engels meer.
Het bleek dat ze zelf chrrrristenen waren en dat ze mensen die vragen stelden om te zien wat andere mensen denken. En ze vonden mijn antwoorden 'heel interessant'. Vooral mijn antwoord op de vraag of ik God zou willen ontmoeten als dat zou kunnen. Mijn antwoord was nl nee. Sommige dingen kan je beter niet weten. 'Ignorance is bliss' etc. Ze vroegen toen of ik het wel zou willen als het alleen maar positief en goed zou zijn (want zo is God) en toen ik zei dat niks 100% goed is keken ze heel erg flabbergasted.

Daarna werd mijn essay in een presentatie bekritiseerd en gaf mijn essay-schrijf-partner me een vrij teleurgestelde en geirriteerde blik toen ze naar huis ging. Joechei.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2014, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde in het tellen, weten wat wat is, rekenen... Gewoon drillendrillendrillen. Ik moet dan denken aan dat ik in het middelbaar bij elk ander vak (wiskunde, chemie, aardrijkskunde...) ook gewoon -1 per dt-fout kreeg.

Maar dat ik alleen de patiëntenkant kent. Ik kan niet spreken over de verplegers, ik heb wel wat van de druk gezien en ook waar het behoorlijk de mist in ging, maar of mij dat recht geeft van spreken?
Ja, ik ben, als het op dat soort dingen aan komt, ook wel van het drillen.

En ach. Recht van spreken, meh. Verbeterpunten kunnen altijd aangegeven worden, als je het mij vraagt. Wat ik wel vind dat vaak vergeten wordt (door de patiënten die ik ken), is dat het ook maar gewoon mensen zijn en dat die ook niet meer kunnen doen dan hun best. Bij ons valt dat gelukkig wel mee, maar de ziekenhuispatiënten in mijn omgeving kunnen er soms wat van. Maar ook daar is wel wat van te zeggen, soms werken er ook wel echt zwakzinnigen. Maar soms ook niet
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.